Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
lør jun 17, 2023 1:42 am
Barca80 skrev:
lør jun 17, 2023 1:34 am
Barca80 skrev:
lør jun 17, 2023 1:21 am
Altså egentlig gider jeg ikke sidde og finde gamle citater frem men nu endte jeg så alligevel med det. Det er når du helt generelt kaster negative kommentarer om Roque - fx som Easy påpeger ovenstående - eller konkret nedenfor vil jeg da mene at du netop skriver han ikke er et køb værd:
“Smide 40 mio. efter en spiller, som spiller nogle kampe som "lyn og torden" er ikke en overbevisende årsag til købet. Når man laver sådan en stor investering, så skal spilleren have præsteret på et højere niveau i længere tid. Være mere stabil. Og helst i en liga som er bedre end den brasilianske.”
Jeg kunne sikkert finde mange flere. Fair nok du ikke mener han er 40 mio værd. Det ved jeg heller ikke om han er. Men jeg gætter på at Barcelona har adgang til mere end et par YouTube-videoer. Hvor han i øvrigt ser interessant ud. Ligesom alle mulige andre gør.
Så er det jo godt at det er weekend og du fik tid til at grave mine gamle citater frem :thumbup:

Nej, men jeg fastholder faktisk stadig det citat du refererer til. Har ikke ændret mening på det punkt. Altså 40 mio. er mange penge i disse Barca tider, for et talent fra Brasilien. Han skal virkelig være noget specielt når man smider de penge på bordet.
Hristo skrev:
lør jun 17, 2023 12:42 am
Og så forstår jeg heller ikke dit argument med en 10 årig gammel liste. Skal vi så aldrig investere i 18-20-årige spillere fordi de aldrig bliver gode, hvis de er på en liste? Det handler jo om et nåleøje og om at investere. Nogle gange kan man købe 10 talenter billigt og en eller to bryde igennem. Andre gange må man betale noget mere for den uslebne diamant man virkelig tror på. Jeg tænker i øvrigt at både Neymar, Ronaldinho og Ronaldo har været på lignende lister. Og de blev da ret gode, ikke?
Min pointe med den 10 år gamle liste var bare, at der er mange hypet talenter i Brasilien, som aldrig bliver til noget. Faktisk laaangt de fleste bliver aldrig til noget, uanset hvor hypet de er i deres teenager dage! Derfor skal man nærmest være skråsikker før man investerer penge i en 18-årig talent, som man nu gør med Roque. Man kan naturligvis aldrig være skråsikker, da der altid er en risiko, men så være næsten skråsikker.

Min pointe var IKKE, at man skal undlade at investere i ungdommen, eller undgå køb af talenter. Tværtimod synes jeg faktisk det netop er den vej man bør gå i Barca. Dog med forbehold og omtanke. Og ikke sløse med pengene og betale overpriser, blot fordi et ungt talent i Brasilien har en god periode.
Du er umulig. Det er direkte håbløs læsning det der. Hristo har fuldkommen ret, du udplukker og manipulerer med alle oplysninger. Roque har afvist alle andre klubber end Barca, derfor har ingen budt på ham. Der har været stor interesse fra PSG og PL, det er blevet lukket ned. Hans far var rundt i Europa og forelskede sig ligesom sønnen i Barcelona. “Ikke sløse med pengene” der er jo ligesom ikke en garanti for at en spiller bliver en succes vel? Det er simpelt logik, og der burde altså være et minimum niveau af saglighed herinde. Hvis du har set fodbold i mere end et år, så kan du regne ud at for hver Ronaldinho og Neymar så er der en Rochemback eller Keirrison, sådan er livet. Potentialet er der, så er det op til spilleren, træneren og klubben at få mest muligt ud af det. Færdigt. Du behøver ikke at svare tilbage på den her, for jeg gider ikke diskutere.
Det er det jeg længe har nævnt. Han søger konstant opmærksomhed og håndplukker og ignorerer efter for godt befindende… :roll:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Åh please hold nu kæft @isageren @antimadrista

Jeg har aldrig afvist at der har været bud på ham. Jeg savnede blot kilder på det.

Jeg forsøger ikke at være på tværs.

Det helt utroligt hvordan i fører personlige angreb. Har i ikke andet at foretage denne weekend.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

Barca80 skrev:
lør jun 17, 2023 2:01 pm
Åh please hold nu kæft @isageren @antimadrista

Jeg har aldrig afvist at der har været bud på ham. Jeg savnede blot kilder på det.

Jeg forsøger ikke at være på tværs.

Det helt utroligt hvordan i fører personlige angreb. Har i ikke andet at foretage denne weekend.
Måske fordi dine indlæg ofte består af negativitet og pessimisme eller undertoner af samme..

F. eks

"Hvor er det pinligt af Barca...osv osv" (kunne komme med mange andre eksempler)

Derudover ser man sjældent indlæg fra dig, når tingene kører eller vi spiller en god kamp. Men du skal nok være på pletten, når tingene kører knap så godt.

Imo lyder det ofte som om, at du rent faktisk hellere vil have ret, end at se det gå godt for Fc Barcelona.

Just my two cents

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

SIOUX skrev:
lør jun 17, 2023 3:02 pm
Måske fordi dine indlæg ofte består af negativitet og pessimisme eller undertoner af samme..

F. eks

"Hvor er det pinligt af Barca...osv osv" (kunne komme med mange andre eksempler)

Derudover ser man sjældent indlæg fra dig, når tingene kører eller vi spiller en god kamp. Men du skal nok være på pletten, når tingene kører knap så godt.

Imo lyder det ofte som om, at du rent faktisk hellere vil have ret, end at se det gå godt for Fc Barcelona.

Just my two cents
Nah, tror nu mere det er dig som ligger mærke til mine negative kommentarer. For jeg er da bestemt også positiv.

Men jeg indrømmer gerne, at jeg indimellem bliver negativ. Jeg kan simpelthen ikke være ukritisk og lukke øjnene overfor den nuværende Barca-tilstand, som mange herinde ellers har tendens til.

Vi er i en Barca-tid, hvor (1) spillet langt fra funker optimalt med dødkedeligt fodbold, (2) hvor defensiven er langt bedre end offensiven, (3) hvor økonomien er super ringe, (4) hvor man går efter gamle spillere på fri transfer m.m.

Og så forventer man, at jeg ikke skal være negativ og kritisk? Synes ellers jeg argumenterer for mine synspunkter, uanset om man synes de er korrekte eller ej. Jeg fører ikke smedekampagne og foretager mudderkast mod nogen herinde, som visse personer herinde ofte gør. Måske er det dem, som skulle få din opmærksomhed, og ikke mig?

DrGink
Indlæg: 695
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Jeg glæder mig sgu til at se Roque, hvis han bliver barcaspiller.

Der er ingen tvivl om at vi skal have en backup for Lewandowski, men udover at være backup skal der også ske rotation. Julian Alvarez i City har trods alt fået minutter sv.t. til ca 28 kampe den her sæson. Det skal Roque også have, hvis han skal have en chance for at udvikle sig.
Jeg håber lewa er med på den.

Om hvorvidt han er den ene eller den anden type er vel fint at få en Suarez i stedet for en Messi. Hvis man ønsker at spille med en fremskudt angriber skal man jo også have dem i truppen.

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Barca80 skrev:
lør jun 17, 2023 3:28 pm
SIOUX skrev:
lør jun 17, 2023 3:02 pm
Måske fordi dine indlæg ofte består af negativitet og pessimisme eller undertoner af samme..

F. eks

"Hvor er det pinligt af Barca...osv osv" (kunne komme med mange andre eksempler)

Derudover ser man sjældent indlæg fra dig, når tingene kører eller vi spiller en god kamp. Men du skal nok være på pletten, når tingene kører knap så godt.

Imo lyder det ofte som om, at du rent faktisk hellere vil have ret, end at se det gå godt for Fc Barcelona.

Just my two cents
Nah, tror nu mere det er dig som ligger mærke til mine negative kommentarer. For jeg er da bestemt også positiv.

Men jeg indrømmer gerne, at jeg indimellem bliver negativ. Jeg kan simpelthen ikke være ukritisk og lukke øjnene overfor den nuværende Barca-tilstand, som mange herinde ellers har tendens til.

Vi er i en Barca-tid, hvor (1) spillet langt fra funker optimalt med dødkedeligt fodbold, (2) hvor defensiven er langt bedre end offensiven, (3) hvor økonomien er super ringe, (4) hvor man går efter gamle spillere på fri transfer m.m.

Og så forventer man, at jeg ikke skal være negativ og kritisk? Synes ellers jeg argumenterer for mine synspunkter, uanset om man synes de er korrekte eller ej. Jeg fører ikke smedekampagne og foretager mudderkast mod nogen herinde, som visse personer herinde ofte gør. Måske er det dem, som skulle få din opmærksomhed, og ikke mig?
Men lad os nu bare tage Roque som eksempel. Ingen her kender ham i detaljer og har set 20 hele kampe med ham (antager jeg). Men du skriver om ham og konkluderer som om du har gjort det. Men når jeg ser videoer med manden, læser om ham, ser hans stats osv ser jeg er stort talent. Hvor stort aner jeg ikke, men manden har da tydeligvis meget kørende for sig. Jeg tror det som vi tørster efter er at markante synspunkter følges med skarpe argumenter og/eller nødvendige forbehold. Du siger lige at du aldrig har sagt der ikke har været bud på ham. Men du antyder det jo alligevel når du beder om kilder. Når der så kommer et hav at kilder, så går du bare til nyt modangreb i stedet for lige at sige: ja okay der har godt nok været meget Interesse for knægten (som jeg decideret husker du tidligere har skrevet der ikke rigtig har været). Eller når Easy og Isageren kort efter hinanden bruger de to forskellige ord “interesse” og “bud”, så farer du straks op og skriver de er uenige. Det er jo decideret fjollet.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Ok, jeg tog fejl. Jeg undskylder. Hvem tilgiver mit fjolleri?

Efter at have læst alle jeres kommentarer og råd rettet mod mig, vil jeg nu afslutte med at erkende følgende:

Roque har potentielle til at blive den næste Ronaldo Nazario. Hvis ikke på niveau med fodboldlegenden Ronaldo Nazario, så i hvert fald Suarez (altså potentiellet). Det er super godt, at man har brugt +40 mio. euro, selvom vores økonomi er rigtig dårlig for tiden. Jeg synes, at enhver Barca fan roligt bør (eller kan) forvente, at han bliver en fremragende angriber om nogle år. Jeg er sikker på, at ingen herinde i forummet (heller ikke mig selv) kommer til at brokke sig over Roque i løbet af de næste mange sæsoner. Han bliver fantastisk. Det er sådan (positiv og optimistisk) jeg altid vil anskue Roque fremover.

Er der andet jeg mangler at erkende i forhold til Roque? Og som sagt jeg undskylder.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Jesus Christ! :roll:

Det er bare sjovt at du ene mand/pige, tror at du har ret, mens 6-7-8 forskellige brugere selvfølgelig er helt skævt på den!!

Og hvad med Ugarte sagen. Læste du slet ikke din egen artikel, før du smed den op?? Men du sprang selvfølgelig også hurtigt videre til et nyt emne….

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Antimadridista skrev:
lør jun 17, 2023 5:46 pm
Jesus Christ! :roll:

Det er bare sjovt at du ene mand/pige, tror at du har ret, mens 6-7-8 forskellige brugere selvfølgelig er helt skævt på den!!

Og hvad med Ugarte sagen. Læste du slet ikke din egen artikel, før du smed den op?? Men du sprang selvfølgelig også hurtigt videre til et nyt emne….
Man kender typen der altid får dårlige naboer hvem end der bor på den anden side af hækken… ;-)

Jeg kommenterede tidligere, men det blev konstant kørt i ring og evigt negativt uagtet hvad der gør/bliver gjort. Det er trættende at fortsætte at debattere med.
Rey Abi!

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Barca80 skrev:
lør jun 17, 2023 4:48 pm
Ok, jeg tog fejl. Jeg undskylder. Hvem tilgiver mit fjolleri?

Efter at have læst alle jeres kommentarer og råd rettet mod mig, vil jeg nu afslutte med at erkende følgende:

Roque har potentielle til at blive den næste Ronaldo Nazario. Hvis ikke på niveau med fodboldlegenden Ronaldo Nazario, så i hvert fald Suarez (altså potentiellet). Det er super godt, at man har brugt +40 mio. euro, selvom vores økonomi er rigtig dårlig for tiden. Jeg synes, at enhver Barca fan roligt bør (eller kan) forvente, at han bliver en fremragende angriber om nogle år. Jeg er sikker på, at ingen herinde i forummet (heller ikke mig selv) kommer til at brokke sig over Roque i løbet af de næste mange sæsoner. Han bliver fantastisk. Det er sådan (positiv og optimistisk) jeg altid vil anskue Roque fremover.

Er der andet jeg mangler at erkende i forhold til Roque? Og som sagt jeg undskylder.
Jeg spurgte dig helt konkret:
“Men hvorfor er det nu, at du er så overbevist om, at Vítor Roque ikke er værd at gå efter?”

Jeg havde forventet du havde kommenteret på hans hurtighed, manglende teknik eller spilforståelse og vist at du har gjort dig nogle overvejelser. I stedet har du først og fremmesr ordkløver og derudover kun forholdt dig til selve prisen, som vi alle ved er høj. Vi andre ved også godt at klubben er i økonomisk krise og at 40 mio er mange penge. Vi følger også med.

Derimod har du formået med lægge dig ud med en masse herinde, som er nogle af de mest seriøse brugere og som generelt debatterer ganske sobert - og uden at have svaret på mit spørgsmål.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
lør jun 17, 2023 4:48 pm
Ok, jeg tog fejl. Jeg undskylder. Hvem tilgiver mit fjolleri?

Efter at have læst alle jeres kommentarer og råd rettet mod mig, vil jeg nu afslutte med at erkende følgende:

Roque har potentielle til at blive den næste Ronaldo Nazario. Hvis ikke på niveau med fodboldlegenden Ronaldo Nazario, så i hvert fald Suarez (altså potentiellet). Det er super godt, at man har brugt +40 mio. euro, selvom vores økonomi er rigtig dårlig for tiden. Jeg synes, at enhver Barca fan roligt bør (eller kan) forvente, at han bliver en fremragende angriber om nogle år. Jeg er sikker på, at ingen herinde i forummet (heller ikke mig selv) kommer til at brokke sig over Roque i løbet af de næste mange sæsoner. Han bliver fantastisk. Det er sådan (positiv og optimistisk) jeg altid vil anskue Roque fremover.

Er der andet jeg mangler at erkende i forhold til Roque? Og som sagt jeg undskylder.
Hvor gammel er du min ven?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 695
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
lør jun 17, 2023 9:38 pm
Barca80 skrev:
lør jun 17, 2023 4:48 pm
Ok, jeg tog fejl. Jeg undskylder. Hvem tilgiver mit fjolleri?

Efter at have læst alle jeres kommentarer og råd rettet mod mig, vil jeg nu afslutte med at erkende følgende:

Roque har potentielle til at blive den næste Ronaldo Nazario. Hvis ikke på niveau med fodboldlegenden Ronaldo Nazario, så i hvert fald Suarez (altså potentiellet). Det er super godt, at man har brugt +40 mio. euro, selvom vores økonomi er rigtig dårlig for tiden. Jeg synes, at enhver Barca fan roligt bør (eller kan) forvente, at han bliver en fremragende angriber om nogle år. Jeg er sikker på, at ingen herinde i forummet (heller ikke mig selv) kommer til at brokke sig over Roque i løbet af de næste mange sæsoner. Han bliver fantastisk. Det er sådan (positiv og optimistisk) jeg altid vil anskue Roque fremover.

Er der andet jeg mangler at erkende i forhold til Roque? Og som sagt jeg undskylder.
Hvor gammel er du min ven?
Han er vel født i 1980? Eller har jeg misforstået internetlingo?

DrGink
Indlæg: 695
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
lør jun 17, 2023 4:48 pm
Ok, jeg tog fejl. Jeg undskylder. Hvem tilgiver mit fjolleri?

Efter at have læst alle jeres kommentarer og råd rettet mod mig, vil jeg nu afslutte med at erkende følgende:

Roque har potentielle til at blive den næste Ronaldo Nazario. Hvis ikke på niveau med fodboldlegenden Ronaldo Nazario, så i hvert fald Suarez (altså potentiellet). Det er super godt, at man har brugt +40 mio. euro, selvom vores økonomi er rigtig dårlig for tiden. Jeg synes, at enhver Barca fan roligt bør (eller kan) forvente, at han bliver en fremragende angriber om nogle år. Jeg er sikker på, at ingen herinde i forummet (heller ikke mig selv) kommer til at brokke sig over Roque i løbet af de næste mange sæsoner. Han bliver fantastisk. Det er sådan (positiv og optimistisk) jeg altid vil anskue Roque fremover.

Er der andet jeg mangler at erkende i forhold til Roque? Og som sagt jeg undskylder.
Jeg vil gerne have du undskylder for at du er blevet født. :lol:

Jeg er glad for du er her, Barca80. Også selvom vi ikke er enige om alt. Der er ikke noget sjovt ved et internetforum, hvis ikke der er nogen der er uenige med din egen holdning.

Det vigtige er vi alle har fokus på tone.
Det synes jeg vi generelt er gode til(sammenlignet med andre fora), men det er vigtigt at bevare fokus på område ellers bliver vi dårlige.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
lør jun 17, 2023 4:48 pm
Ok, jeg tog fejl. Jeg undskylder. Hvem tilgiver mit fjolleri?

Efter at have læst alle jeres kommentarer og råd rettet mod mig, vil jeg nu afslutte med at erkende følgende:

Roque har potentielle til at blive den næste Ronaldo Nazario. Hvis ikke på niveau med fodboldlegenden Ronaldo Nazario, så i hvert fald Suarez (altså potentiellet). Det er super godt, at man har brugt +40 mio. euro, selvom vores økonomi er rigtig dårlig for tiden. Jeg synes, at enhver Barca fan roligt bør (eller kan) forvente, at han bliver en fremragende angriber om nogle år. Jeg er sikker på, at ingen herinde i forummet (heller ikke mig selv) kommer til at brokke sig over Roque i løbet af de næste mange sæsoner. Han bliver fantastisk. Det er sådan (positiv og optimistisk) jeg altid vil anskue Roque fremover.

Er der andet jeg mangler at erkende i forhold til Roque? Og som sagt jeg undskylder.
Hold da op for noget tøsefornærmethed.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Kvoller skrev:
søn jun 18, 2023 11:24 am
Barca80 skrev:
lør jun 17, 2023 4:48 pm
Ok, jeg tog fejl. Jeg undskylder. Hvem tilgiver mit fjolleri?

Efter at have læst alle jeres kommentarer og råd rettet mod mig, vil jeg nu afslutte med at erkende følgende:

Roque har potentielle til at blive den næste Ronaldo Nazario. Hvis ikke på niveau med fodboldlegenden Ronaldo Nazario, så i hvert fald Suarez (altså potentiellet). Det er super godt, at man har brugt +40 mio. euro, selvom vores økonomi er rigtig dårlig for tiden. Jeg synes, at enhver Barca fan roligt bør (eller kan) forvente, at han bliver en fremragende angriber om nogle år. Jeg er sikker på, at ingen herinde i forummet (heller ikke mig selv) kommer til at brokke sig over Roque i løbet af de næste mange sæsoner. Han bliver fantastisk. Det er sådan (positiv og optimistisk) jeg altid vil anskue Roque fremover.

Er der andet jeg mangler at erkende i forhold til Roque? Og som sagt jeg undskylder.
Hold da op for noget tøsefornærmethed.
Ja, jeg kunne simpelthen ikke holde mig mere..

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster