Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Enig. Det kunne være lækkert hvis de tror på ham fra starten. I så fald bør det overflødiggøre Iñigo Martinez på 31 år. Selvom YouTube-videoer har det med at snyde og der er kroatisk næstbedste række, så kan man godt se han har en vild pakke med fysik, placering og teknik. Han har et delikat touch på bolden. Hører os med at han kommer direkte fra ungdomsbold i Afrika, og er gået ind på sit hold i Kroatien temmelig uimponeret. Desuden er hans øgenavn Monster. Rimelig bad.
I forhold til Inigo, så går der stærke rygter om, Xavi vil eksperimentere mere intensivt med en 3 backkæde næste sæson. Han spillede selv med den i Qatar og han har nok også skelet til Pep´s succes med at implementere den hos triplevinderne i denne sæson. Mit gæt er, han ville have gjort det allerede, hvis han havde haft spillerne til det og med de spillere, der bliver rygtet til klubben, kan jeg næsten ikke tro andet, end han vil gå, om ikke all in, så i hvert fald lade den figurere lejlighedsvist.

Det er dog en opstilling, der stiller store krav til CB's, som skal være rigtig stærke på bolden, hvis det skal lykkedes og der kommer Inigo ind i billedet. Dertil er man også nødt til at have nogle rutinerede kræfter, som de unge kan læne sig op ad og hvis man får held med at hente 4-5 unge spillere ind, så bliver det altså lige pludseligt meget ungt. Med Faye inde, så kan jeg langt bedre leve med Inigo som en billig løsning på den korte bane og det giver også bedre mening, man fravalgte N'Dicka i den forbindelse, da jeg umiddelbart ser store ligheder i de to profiler.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Så skulle den ged vist også være barberet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

En haste rapport fra FTS i lyset af den pludselige handel.

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Hvor mange levers skal der trækkes i for at få Mbappe :lol:

Det bliver nok Madrid

Antimadridista
Indlæg: 9253
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 932 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Mbappe kan vel bare vente til 24..så er han da velkommen.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Mbappe… nej tak. Vil sku hellere have Faye, Diaz og Fresneda. Mbappe er en udemærket spiller, men har stadig ikke set ham gøre noget bemærkelsesværdigt, og derudover er han tættere på 50 end 0. Pistol til dit hoved og du får spørgsmålet “nævn 5 Mbappe mål” og så er vi alle døde på stedet. Cold hard facts.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Så blev det alligevel jul for Barça80;

Barça have informed Jorge Mendes that they discarded the signing of Ruben Neves. [Diario Sport]

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1779
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

❎ 𝐒𝐎𝐅𝐘𝐀𝐍 𝐀𝐌𝐑𝐀𝐁𝐀𝐓: The player’s potential move to Barcelona is OFF.

Amrabat was tired of Barça’s “indecision” hence he’s ruled out joining the Catalan club, per Mundo Deportivo.

#Joshua
Hvor er det bare fantastiske nyheder. Både Neves og Amrabat ser ud til at være ude af overvelserne :thumbup:

Ingen af de to spillere har reel Barca niveau, og rækker højst til bænken i truppen.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »





Senest rettet af EasyBuddhist tirs jun 13, 2023 6:42 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 923
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

EasyBuddhist skrev:
tirs jun 13, 2023 6:40 pm
Hvad gav Real for Endrick til sammenligning?

Og hvordan kan de to sammenlignes i niveau, spillestil osv.?
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9253
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 932 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Det virker bare komplet umuligt at få nogen ud af vagten! :|

Filten
Indlæg: 1962
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 209 gange
Blevet takket: 190 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
tirs jun 13, 2023 6:57 pm
Det virker bare komplet umuligt at få nogen ud af vagten! :|
Ja og vi skal gerne have nye spillere ind, især når
Xavi lige har udtalt, at næste sæsons mål er Champions league.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 JUST IN: Deco was incredibly key in completing the signing of Vitor Roque! He received the player's very secretly & has now closed the operation. [@fansjavimiguel]🇧🇷☎️🔥

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvad gav Real for Endrick til sammenligning?

Og hvordan kan de to sammenlignes i niveau, spillestil osv.?
Real gav en del mere, eftersigende 70-75 mio euro. Hvordan handlen er skruet sammen, ved jeg ikke, men handlen startede vist nok ved 45 mio og resten i variabler.

Mht til sammenligninger, så ligger Endrick i Romario kategorien, mens Roque er mere ovre i Suarez genren. Derfor giver det heller ikke meget mening at sammenligne på nuværende tidspunkt, da det er vidt forskellige spiltyper. Det vil svare lidt til at sammenligne Messi med Ronaldo som spiltyper. Endrick har uden tvivl det største potentiale i forhold til underholdning og nydelse ved spillet, men i sidste ende, så handler det alt sammen om mentalitet. Isco er jo f.eks. også en spiller, jeg godt kunne lide at se på, men niveauet var sandt for dyden ikke altid der, hvor det skulle være og sådanne eksempler er der jo mange af desværre.

I de foreløbige bulletiner og opdateringer på de to talenters indtog i seniorrækkerne i Brasilien, så svinger pendulet lidt mod Roque, når vindermentaliteten og evnen til at arbejde hårdt skal vurderes. Han skulle eftersigende arbejde som besat, både til træning og i kamp, så den del lover rigtig godt.

Det kan måske godt lyde lidt nedslående, Endrick har det største potentiale på det æstetiske område og specielt med den historie Barca har med lige nøjagtig den type spillere. Jeg har ikke lagt skjul på, jeg rigtig gerne havde set ham i Barca trøjen og for at være ærlig, så ville jeg hellere have haft ham, end Mbappe og Haaland.

Men, vi ved også, hvad en Suarez type betyder på banen og det æstetiske behøver ikke nødvendigvis komme fra CF positionen og langt oftere end den, så kommer det fra kantpositionerne eller fra en hængende angriberposition og lige nøjagtig der, ligger der gode muligheder for fremtiden. Man har jo f.eks. selv Yamal, som har det samme æstetiske potentiale og måske i endnu højere grad end Endrick, da han har tydelige karakteristiske playmaker evner. Dertil er der andre sydamerikanske talenter, der giver løfter om store karrierer og som evner driblekunsten. Her tænker jeg specielt på Estevão, Prestianni og Claudio Echeverri, som alle er toptalenter og som kommer på markedet i løbet af de næste 3 transfervinduer og hvor Barca vil have bedre muligheder for at byde med, end de har lige nu.

Så alt i alt, vil jeg være rigtig godt tilfreds med Vitor Roque på nuværende tidspunkt, da det også netop er den spilprofil, man har allermest brug for at tænke langsigtet på i angrebet lige nu og her. Og, dertil kommer der altså flere muligheder fremadrettet for at optimere på de mere æstetiske aspekter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster