Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
lør jun 10, 2023 1:13 pm
DeanCassady skrev:
lør jun 10, 2023 1:01 pm
Rolig nu. Værre er det ikke.
Synes nu alligevel det ser pretty slemt ud, ud fra Barca briller :sad:

Siger ikke at samtlige spillere bliver købt, men kan sagtens se nogenlunde ud som nedenstående - efter sommerferien:

Billede
Men det koster jo så også min 4-500 mil EURO. Og så har de fortsat ingen dybde i angrebet og GK, og delvist på CB…

Ps. Jeg er ikke så bekymret på kortsigt - Benzema bliver et kæmpe tab.., og meget fint, hvis de betaler absolut overpris for en aldrende Kane.

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af DeanCassady »

Det tvivler jeg på. Og selv hvis det skulle blive en realitet, er det sjældent en god idé at skifte halvdelen af startelleveren i samme vindue.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Hva med Modric, Kroos og Carvajal? Der er selvfølgelig indikationer på at de stopper, kan dog ikke rigtig finde nogen bekræftigelse!

Puyols_garn
Indlæg: 42
Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Puyols_garn »

Madameskrald skrev:
lør jun 10, 2023 1:45 pm
Barca80 skrev:
lør jun 10, 2023 1:13 pm
DeanCassady skrev:
lør jun 10, 2023 1:01 pm
Rolig nu. Værre er det ikke.
Synes nu alligevel det ser pretty slemt ud, ud fra Barca briller :sad:

Siger ikke at samtlige spillere bliver købt, men kan sagtens se nogenlunde ud som nedenstående - efter sommerferien:

Billede
Men det koster jo så også min 4-500 mil EURO. Og så har de fortsat ingen dybde i angrebet og GK, og delvist på CB…

Ps. Jeg er ikke så bekymret på kortsigt - Benzema bliver et kæmpe tab.., og meget fint, hvis de betaler absolut overpris for en aldrende Kane.
Hvis 400-500 millioner euro overhovedet kan gøre det. Det kan godt være Davies kun har 2 år tilbage på kontrakten, men han er en af de bedste venstrebacks i verden, og han har sikkert mere end 10 år tilbage på topplan endnu. James er en vigtig spiller for Chelsea, så jeg tror hurtigt han ville blive meget dyr. Rygterne går på at Kimmich koster 80m dette vindue, og Silva har været en nøglespiller for City, så mon ikke han også koster over 100m. Desuden har Madrid næsten lige hentet Tchouaméni til DM, og jeg regner med de ser ham som den langsigtede løsning på DM. Camavinga har gjort det udemærket som venstreback i den sidste halvdel af sæsonen, og virker også som en spiller med en lys fremtid. Valverde er godt nok ikke på niveau med Silva, men Kroos og Modric ser begge ud til at blive et år til, så jeg ser ikke hvorfor endnu en midtbanespiller til startopstillingen skulle være en prioritet for dem lige nu og her. Benzema er et stort tab som de bliver nødt til at finde en erstatning for, og Carvajal ser jeg som et af de svageste led i deres start-ellever. Med købet af Bellingham regner jeg med, at prioriteterne for Real må være købet af en angriber og en højreback til startopstillingen. Så har de også hurtigt brugt over 300m euro. Stadig noget af en styrkelse af startopstillingen, men langt fra det ovenstående scenarie.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Det er en foryngring af start-11, men på kort sigt ikke en markant styrkelse heraf… Benzema og Modric bliver svære at erstatte, og jeg anser ikke one club Kane og Bellingham som 1:1 erstatninger for de to på den korte bane. Med Bellingham er der dog en gedigen investering i fremtiden…
Altså får de fra mit perspektiv kun styrket højre back med en sådan manøvre… og de mangler således fortsat dybde på 9`eren, CB og målmandsposten.

Ibrahim Diaz bliver dog en spændende gratis substitut for Asensio.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
lør jun 10, 2023 4:06 pm
Det er en foryngring af start-11, men på kort sigt ikke en markant styrkelse heraf… Benzema og Modric bliver svære at erstatte, og jeg anser ikke one club Kane og Bellingham som 1:1 erstatninger for de to på den korte bane. Med Bellingham er der dog en gedigen investering i fremtiden…
Altså får de fra mit perspektiv kun styrket højre back med en sådan manøvre… og de mangler således fortsat dybde på 9`eren, CB og målmandsposten.

Ibrahim Diaz bliver dog en spændende gratis substitut for Asensio.
Milan fans på Twitter siger han er forfærdelig og ikke engang 20 mio euro værd. Det var før, de vidste han skiftede tilbage til Real, og der var rygter om at Brahim gerne ville blive.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Forfærdelige ligefrem… han har i hvert fald været rimeligt produktiv i nu to sæsoner. I øvrigt mere produktiv end Abde, som en del af dette board inkl. undertegnede ser et potentielt lys i.
Jeg tænker, at han er en udemærket reserve, som Asensio var det. Og jeg tænker, at Perez/Ancelotti finder det meget kærkomment, at de ikke også skal ud og erstatte Asensio.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
søn jun 11, 2023 6:34 am
Forfærdelige ligefrem… han har i hvert fald været rimeligt produktiv i nu to sæsoner. I øvrigt mere produktiv end Abde, som en del af dette board inkl. undertegnede ser et potentielt lys i.
Jeg tænker, at han er en udemærket reserve, som Asensio var det. Og jeg tænker, at Perez/Ancelotti finder det meget kærkomment, at de ikke også skal ud og erstatte Asensio.
Det er to meget forskellige typer. Diaz minder nok mere om Isco, hvis man skal sammenligne. Asensio er dog et niveau over Diaz, som jeg ser det. Han forsvinder ofte helt ud af kampene. Mest spændende bliver det at se, hvordan Ancelotti vil spille ham. Det er ikke en spiller, han normalt er glad for at bruge og Diaz kommer sandsynligvis til at bruge meget tid på bænken
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

DeanCassady skrev:
lør jun 10, 2023 2:15 pm
Det tvivler jeg på. Og selv hvis det skulle blive en realitet, er det sjældent en god idé at skifte halvdelen af startelleveren i samme vindue.
Madameskrald skrev:
lør jun 10, 2023 1:45 pm
Men det koster jo så også min 4-500 mil EURO.
Puyols_garn skrev:
lør jun 10, 2023 3:08 pm
Hvis 400-500 millioner euro overhovedet kan gøre det.
Den pågældende RM startopstilling jeg uploadede (billedet), kan måske meget vel realiseres i løbet af 2 sæsoner, hvis RM bruger 400 mio. euro over 2 sommervinduer (200 mio. per sæson).

Uanset hvad, bottomline er, at Florentino Perez har i sinde at gennemvoldtage transfermarkedet i denne kommende tid. Hvad udfaldet så bliver i fremtiden i form af succes, må tiden vel vise.
Senest rettet af Barca80 søn jun 11, 2023 10:51 am, rettet i alt 1 gang.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
søn jun 11, 2023 9:39 am
DeanCassady skrev:
lør jun 10, 2023 2:15 pm
Det tvivler jeg på. Og selv hvis det skulle blive en realitet, er det sjældent en god idé at skifte halvdelen af startelleveren i samme vindue.
Madameskrald skrev:
lør jun 10, 2023 1:45 pm
Men det koster jo så også min 4-500 mil EURO.
Puyols_garn skrev:
lør jun 10, 2023 3:08 pm
Hvis 400-500 millioner euro overhovedet kan gøre det.
Den pågældende RM startopstilling jeg uploadede (billedet), kan måske meget vel realiseres i løbet af 2 sæsoner, hvis RM bruger 400 mio. euro over 2 sommervinduer (200 mio. per sæson).

Uanset hvad, bottomline er, at Florentino Perez har i sinde at gennemvoldtage transfermarkedet denne kommende tid. Hvad udfaldet så bliver i fremtiden i form af succes, må tiden vel vise.
Barca skal koncentrere sig om sig selv og ikke, hvad rivalen har i sinde at gøre. Real har altid haft de bedste spillere i verden og det kommer ikke til at ændre sig, så skid nu hul i det
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
søn jun 11, 2023 9:58 am
Barca skal koncentrere sig om sig selv og ikke, hvad rivalen har i sinde at gøre. Real har altid haft de bedste spillere i verden og det kommer ikke til at ændre sig, så skid nu hul i det
Ja lad os da bare afskaffe Real Madrid tråden herinde - hvorfor i alverden er tråden overhovedet oprettet i første omgang? :wtf:

Vi kan ikke komme udenom at RM er Barca's evige rival, om man ønsker det eller ej. Selvfølgelig skal Barca da følge med i hvad rivalen foretager sig for at kunne konkurrere optimalt. Det svarer lidt til, at man går i krig, uden at kende fjendens krigsplaner på slagmarken :clap:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
søn jun 11, 2023 10:45 am
EasyBuddhist skrev:
søn jun 11, 2023 9:58 am
Barca skal koncentrere sig om sig selv og ikke, hvad rivalen har i sinde at gøre. Real har altid haft de bedste spillere i verden og det kommer ikke til at ændre sig, så skid nu hul i det
Ja lad os da bare afskaffe Real Madrid tråden herinde - hvorfor i alverden er tråden overhovedet oprettet i første omgang? :wtf:

Vi kan ikke komme udenom at RM er Barca's evige rival, om man ønsker det eller ej. Selvfølgelig skal Barca da følge med i hvad rivalen foretager sig for at kunne konkurrere optimalt. Det svarer lidt til, at man går i krig, uden at kende fjendens krigsplaner på slagmarken :clap:
Pointen er, Barca ikke skal slå Real på deres præmisser. Det har de aldrig skulle og det står tydeligt i hukommelsen, hvordan det endte, sidste gang man forsøgte.

I stedet skal man være endnu mere bevidste om, hvordan man traditionelt set har klaret sig bedst. Det gør man ved at udnytte akademiet og have en skarp identificering af de profiler, man skal hente udefra. Samtidig skal man for alt i verden lade være med at panikke over, rivalen henter spillere for rigtig mange penge. Det har de, som sagt, altid gjort og det vil de blive ved med
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

EasyBuddhist skrev:
søn jun 04, 2023 12:26 pm
De skulle eftersignede være tæt på en aftale om at hente Joselu fra Espanyol til en backup rolle. Men ja, der må uundgåelig komme en stor investering. Kane eller Mbappé tænker jeg og mon ikke Mbappé vil tænke, det er tiden til at skifte nu, hvis de går efter ham?
https://bold.dk/fodbold/klubber/paris-s ... psg-besked

Mbappe til Real er et spørgsmål om tid
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
man jun 12, 2023 10:56 pm
EasyBuddhist skrev:
søn jun 04, 2023 12:26 pm
De skulle eftersignede være tæt på en aftale om at hente Joselu fra Espanyol til en backup rolle. Men ja, der må uundgåelig komme en stor investering. Kane eller Mbappé tænker jeg og mon ikke Mbappé vil tænke, det er tiden til at skifte nu, hvis de går efter ham?
https://bold.dk/fodbold/klubber/paris-s ... psg-besked

Mbappe til Real er et spørgsmål om tid
Vi har en klippe i forsvaret. Den hedder Ronald Araujo ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

EasyBuddhist skrev:
man jun 12, 2023 10:56 pm
https://bold.dk/fodbold/klubber/paris-s ... psg-besked

Mbappe til Real er et spørgsmål om tid
Dette er klart sommerens værste nyhed :sad:

Tænk på et angreb bestående af Mbappe, Vinicius og Rodrygo - voldsom speed og flair i front :eek:

Samtidig får vi muligvis en træls sæson, med en 1-år ældre Lewandowski på snart 35 år. Og heller ingen Messi. Vi har forvejen svært ved at score :sad:

Jeg bliver bare nød til at sige, at det er Barca-ledelsens skyld, at vi står i denne situation, desværre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster