Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 BREAKING: Gündogan has verbally told the club about his desire to join this summer, there is enough salary space for his arrival. 3 year deal in total — the club wants to close it soon. Barça is working to announce it after the UCL final. @ffpolo 🇩🇪🔵🔴⚡️

❗️Barcelona intend to officially announce the signing of Ilkay Gündogan after the Champions League final.

— @mundodeportivo

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:52 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 8:46 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:41 pm
Madameskrald skrev:
tors jun 08, 2023 7:58 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 7:44 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 6:19 pm
Ift Xavis lange smøre!

“The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Hvem kan det blive?

Dette er positivt: “but a good attitude is essential."

Derudover lader det en smule til, at Ferran bliver…. :roll:
Mit gæt er ærlig talt, at Abde, Dest, Lenglet, Umtiti bliver solgt samt Franck bliver solgt. Jeg tvivler på de andre vil forlade klubben. Jeg har også sat forventningerne ned nu til transfervinduet. Hvis vi kan få Gündogan, Inigo, en ung pivot (Redondo) og så en HB som Arnau eller Fresneda, så er jeg tilfreds.
Det vil da også være et konge vindue... I så fald mener jeg, at vi har råmaterialet til god offensiv fodbold - så skal det bare lige kulminere på banen også.
Skulle lige til at nævne det samme. Det vil i hvert fald tilfredsstille et halv gammelt brokkehovede… :glad:
Dette er jo et ønskescenarie. Det kommer ikke til at ske. Redondo kigger vi ikke på, og de to unge højrebacker heller ikke. Abde bliver nok højest sandsynligt, hvilket er fedt.
Så du er tilfreds hvis dit ønskescenarie går hjem!! :grin: Jeg kan lide det ;-)
Du er godt nok efter mig Hva? Hvis det var mit rigtige ønskescenarie, så hentede vi Leao, Rodri, Foyth osv. men det er mit ønskescenarie indenfor et realistisk scenarie
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tors jun 08, 2023 9:03 pm
Tænker vi ender med Inigo, Gündogan og Cancelo. Pivot'en er jeg noget usikker på, da det kommer meget an på økonomien og altså, hvem der bliver solgt. Men med de emner, der bliver nævnt, så vil jeg hellere nøjes med Nico.

Håber dog stadig, man laver et stort salg, så man kan hente Rique og Prestianni. Det vil give næste sæson et kæmpe løft at hente to unge spændende offensive talenter.

Så mit realistiske ønskesenarie vil være. Inigo, Gündogan, Cancelo, Roque, Diaz og Prestianni. Ud med Kessie, Ferran, Lenglet, Eric, Umtiti og Dest. Og, så beholder man Nico til Pivot'en
Tror Cancelo er for dyr. Så bliver det i hvert fald på leje. Det er vel også en ok løsning for en sæson mens martinez og fresneda modnes lidt mere - men man skal ikke lade dem begge glippe ved at være for sent ude.

Og så tænker jeg også der er behov for lidt mere defensiv tyngde på pivot’en. Men jeg må sige det ser svært ud. Ugarte havde i mine øjne været tæt på perfekt. Kimmich kunne også have været fantastisk. Frygter det er noget tyndt med nico og Diaz.

Jeg ved heller ikke med ham Roque. Jeg synes ikke hans stats er imponerende. Det viser selvfølgelig sjældent den fulde sandhed og hvis han har en mentalitet som Araujo, så bliver han jo god ligegyldigt hvad. Hvis han har en mentalitet som robinho derimod…

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
fre jun 09, 2023 8:04 am
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:52 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 8:46 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:41 pm
Madameskrald skrev:
tors jun 08, 2023 7:58 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 7:44 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 6:19 pm
Ift Xavis lange smøre!

“The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Hvem kan det blive?

Dette er positivt: “but a good attitude is essential."

Derudover lader det en smule til, at Ferran bliver…. :roll:
Mit gæt er ærlig talt, at Abde, Dest, Lenglet, Umtiti bliver solgt samt Franck bliver solgt. Jeg tvivler på de andre vil forlade klubben. Jeg har også sat forventningerne ned nu til transfervinduet. Hvis vi kan få Gündogan, Inigo, en ung pivot (Redondo) og så en HB som Arnau eller Fresneda, så er jeg tilfreds.
Det vil da også være et konge vindue... I så fald mener jeg, at vi har råmaterialet til god offensiv fodbold - så skal det bare lige kulminere på banen også.
Skulle lige til at nævne det samme. Det vil i hvert fald tilfredsstille et halv gammelt brokkehovede… :glad:
Dette er jo et ønskescenarie. Det kommer ikke til at ske. Redondo kigger vi ikke på, og de to unge højrebacker heller ikke. Abde bliver nok højest sandsynligt, hvilket er fedt.
Så du er tilfreds hvis dit ønskescenarie går hjem!! :grin: Jeg kan lide det ;-)
Du er godt nok efter mig Hva? Hvis det var mit rigtige ønskescenarie, så hentede vi Leao, Rodri, Foyth osv. men det er mit ønskescenarie indenfor et realistisk scenarie
Jeg kan jo ikke vide hvor mange scenarier du arbejder med :glad:

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

DrGink skrev:
fre jun 09, 2023 9:02 am
EasyBuddhist skrev:
tors jun 08, 2023 9:03 pm
Tænker vi ender med Inigo, Gündogan og Cancelo. Pivot'en er jeg noget usikker på, da det kommer meget an på økonomien og altså, hvem der bliver solgt. Men med de emner, der bliver nævnt, så vil jeg hellere nøjes med Nico.

Håber dog stadig, man laver et stort salg, så man kan hente Rique og Prestianni. Det vil give næste sæson et kæmpe løft at hente to unge spændende offensive talenter.

Så mit realistiske ønskesenarie vil være. Inigo, Gündogan, Cancelo, Roque, Diaz og Prestianni. Ud med Kessie, Ferran, Lenglet, Eric, Umtiti og Dest. Og, så beholder man Nico til Pivot'en
Tror Cancelo er for dyr. Så bliver det i hvert fald på leje. Det er vel også en ok løsning for en sæson mens martinez og fresneda modnes lidt mere - men man skal ikke lade dem begge glippe ved at være for sent ude.

Og så tænker jeg også der er behov for lidt mere defensiv tyngde på pivot’en. Men jeg må sige det ser svært ud. Ugarte havde i mine øjne været tæt på perfekt. Kimmich kunne også have været fantastisk. Frygter det er noget tyndt med nico og Diaz.

Jeg ved heller ikke med ham Roque. Jeg synes ikke hans stats er imponerende. Det viser selvfølgelig sjældent den fulde sandhed og hvis han har en mentalitet som Araujo, så bliver han jo god ligegyldigt hvad. Hvis han har en mentalitet som robinho derimod…
Der er mange spændende navne i spil, så håber vi kommer fornuftigt ud af vinduet med vores økonomi i baghovedet.

Lige ifht. Roque og hans stats, så tror jeg altså vi alle er blevet for urealistiske med hensyn til hvad man kan forvente at en spiller præsterer af assist og mål. Roque har ifølge Transfermarkt i indeværende sæson spillet 24 kampe (alle turneringer incl.) og i dem har han lavet 9 mål og 5 assist. Det er altså i mere end hver anden kamp at han er direkte involveret i et mål, vel at mærke om 18 årig. De 24 kampe har i øvrigt "kun" kastet 1.600 minutters spilletid af sig svarende til ca. 18 hele kampe. Hvis ikke man syntes det er imponerende, så ved jeg snart ikke :smile:

Det er klart at hvis man sammenligner med Messi, CR7 i sin prime eller Haaland så ser det mindre spændende ud, men det er i min verden altså mere de ovenævnte eksempler som overpræsterer ifht. normen.
Rey Abi!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvis vi ikke henter Gundo, så skal vi bare satse på Garrido og Torre. Jeg er træt af at vi ikke kigger på vores egne talenter når det kommer til midten. DM er en anden sag, for der er ikke nok defensiv kvalitet i dem vi har. Vi skal afprøve Nico, Casado og Prim, men omvendt, så skal vi også have noget kvalitet. Hvis Xavi rent faktisk kan overbevise Kounde om at tage et år mere på HB, og vi formår at hente Inigo, så ser planen helt anderledes ud.

Hent Gundo, hvis ikke så kig indad (Garrido, Torre). Lad Julian Araujo og Roberto være backups til Kounde, evt se Dest an. Alternativt så et lån af Cancelo eller køb af Arnau. Købe en anstændig DM. Lad os så antage at vi ikke henter en HB eller CM, så kan vi gå all in på Vitor Roque med et salg af Ferran samt Garcia, og derefter bruge resten på en pivot.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
fre jun 09, 2023 9:39 am
Isageren skrev:
fre jun 09, 2023 8:04 am
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:52 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 8:46 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:41 pm
Madameskrald skrev:
tors jun 08, 2023 7:58 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 7:44 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 6:19 pm
Ift Xavis lange smøre!

“The pivot that comes has to win many duels, not be out of position and be physical."

Hvem kan det blive?

Dette er positivt: “but a good attitude is essential."

Derudover lader det en smule til, at Ferran bliver…. :roll:
Mit gæt er ærlig talt, at Abde, Dest, Lenglet, Umtiti bliver solgt samt Franck bliver solgt. Jeg tvivler på de andre vil forlade klubben. Jeg har også sat forventningerne ned nu til transfervinduet. Hvis vi kan få Gündogan, Inigo, en ung pivot (Redondo) og så en HB som Arnau eller Fresneda, så er jeg tilfreds.
Det vil da også være et konge vindue... I så fald mener jeg, at vi har råmaterialet til god offensiv fodbold - så skal det bare lige kulminere på banen også.
Skulle lige til at nævne det samme. Det vil i hvert fald tilfredsstille et halv gammelt brokkehovede… :glad:
Dette er jo et ønskescenarie. Det kommer ikke til at ske. Redondo kigger vi ikke på, og de to unge højrebacker heller ikke. Abde bliver nok højest sandsynligt, hvilket er fedt.
Så du er tilfreds hvis dit ønskescenarie går hjem!! :grin: Jeg kan lide det ;-)
Du er godt nok efter mig Hva? Hvis det var mit rigtige ønskescenarie, så hentede vi Leao, Rodri, Foyth osv. men det er mit ønskescenarie indenfor et realistisk scenarie
Jeg kan jo ikke vide hvor mange scenarier du arbejder med :glad:
Tjaaa, tjooo, det gør sku ondt at se en ven stikke én i ryggen. You were the chosen one to fight the dark side, Anakin, not join them.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
fre jun 09, 2023 10:20 am
Antimadridista skrev:
fre jun 09, 2023 9:39 am
Isageren skrev:
fre jun 09, 2023 8:04 am
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:52 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 8:46 pm
Antimadridista skrev:
tors jun 08, 2023 8:41 pm
Madameskrald skrev:
tors jun 08, 2023 7:58 pm
Isageren skrev:
tors jun 08, 2023 7:44 pm


Mit gæt er ærlig talt, at Abde, Dest, Lenglet, Umtiti bliver solgt samt Franck bliver solgt. Jeg tvivler på de andre vil forlade klubben. Jeg har også sat forventningerne ned nu til transfervinduet. Hvis vi kan få Gündogan, Inigo, en ung pivot (Redondo) og så en HB som Arnau eller Fresneda, så er jeg tilfreds.
Det vil da også være et konge vindue... I så fald mener jeg, at vi har råmaterialet til god offensiv fodbold - så skal det bare lige kulminere på banen også.
Skulle lige til at nævne det samme. Det vil i hvert fald tilfredsstille et halv gammelt brokkehovede… :glad:
Dette er jo et ønskescenarie. Det kommer ikke til at ske. Redondo kigger vi ikke på, og de to unge højrebacker heller ikke. Abde bliver nok højest sandsynligt, hvilket er fedt.
Så du er tilfreds hvis dit ønskescenarie går hjem!! :grin: Jeg kan lide det ;-)
Du er godt nok efter mig Hva? Hvis det var mit rigtige ønskescenarie, så hentede vi Leao, Rodri, Foyth osv. men det er mit ønskescenarie indenfor et realistisk scenarie
Jeg kan jo ikke vide hvor mange scenarier du arbejder med :glad:
Tjaaa, tjooo, det gør sku ondt at se en ven stikke én i ryggen. You were the chosen one to fight the dark side, Anakin, not join them.
“It’s not personal, Sonny. It’s strictly business.”

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

!Option skrev:
fre jun 09, 2023 9:42 am
DrGink skrev:
fre jun 09, 2023 9:02 am
EasyBuddhist skrev:
tors jun 08, 2023 9:03 pm
Tænker vi ender med Inigo, Gündogan og Cancelo. Pivot'en er jeg noget usikker på, da det kommer meget an på økonomien og altså, hvem der bliver solgt. Men med de emner, der bliver nævnt, så vil jeg hellere nøjes med Nico.

Håber dog stadig, man laver et stort salg, så man kan hente Rique og Prestianni. Det vil give næste sæson et kæmpe løft at hente to unge spændende offensive talenter.

Så mit realistiske ønskesenarie vil være. Inigo, Gündogan, Cancelo, Roque, Diaz og Prestianni. Ud med Kessie, Ferran, Lenglet, Eric, Umtiti og Dest. Og, så beholder man Nico til Pivot'en
Tror Cancelo er for dyr. Så bliver det i hvert fald på leje. Det er vel også en ok løsning for en sæson mens martinez og fresneda modnes lidt mere - men man skal ikke lade dem begge glippe ved at være for sent ude.

Og så tænker jeg også der er behov for lidt mere defensiv tyngde på pivot’en. Men jeg må sige det ser svært ud. Ugarte havde i mine øjne været tæt på perfekt. Kimmich kunne også have været fantastisk. Frygter det er noget tyndt med nico og Diaz.

Jeg ved heller ikke med ham Roque. Jeg synes ikke hans stats er imponerende. Det viser selvfølgelig sjældent den fulde sandhed og hvis han har en mentalitet som Araujo, så bliver han jo god ligegyldigt hvad. Hvis han har en mentalitet som robinho derimod…
Der er mange spændende navne i spil, så håber vi kommer fornuftigt ud af vinduet med vores økonomi i baghovedet.

Lige ifht. Roque og hans stats, så tror jeg altså vi alle er blevet for urealistiske med hensyn til hvad man kan forvente at en spiller præsterer af assist og mål. Roque har ifølge Transfermarkt i indeværende sæson spillet 24 kampe (alle turneringer incl.) og i dem har han lavet 9 mål og 5 assist. Det er altså i mere end hver anden kamp at han er direkte involveret i et mål, vel at mærke om 18 årig. De 24 kampe har i øvrigt "kun" kastet 1.600 minutters spilletid af sig svarende til ca. 18 hele kampe. Hvis ikke man syntes det er imponerende, så ved jeg snart ikke :smile:

Det er klart at hvis man sammenligner med Messi, CR7 i sin prime eller Haaland så ser det mindre spændende ud, men det er i min verden altså mere de ovenævnte eksempler som overpræsterer ifht. normen.
Nu laver jeg den mest unfair sammenligning man overhovedet kan lave. Men R9 lavede 34 mål i 34 kampe i Brasilien som 17-18 årig, på et tidspunkt hvor ligaen var væsentlig stærkere. Nu kan mindre jo også gøre det.

Jeg er heller ikke sikker på den bedste løsning er at han kommer til Barca nu her. Der vil være begrænset spilletid med Lewandowski og vildt meget pres. Så næsten hellere at man så købte ham og sendte ham et år til Holland eller Portugal på leje. Ellers skal Lewan i hvert fald spille væsentligt mindre.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg ved, det er et sats, men kan Azer Busuladzic ikke tage rollen som pivot næste sæson? Han havde en formidabel sæson i år og ligner en spiller tilbage i sin prime. Han er en ledertyper og vil umiddelbart være meget billig. Hvad siger I andre til det? Det er selvfølgelig svært at tro, at Barca skulle have det samme level af talent ID som mig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Neves vs. Amrabat

Zubimendi ser ud til at være udelukket og Kimmich tror jeg simpelthen ikke på, grundet hans pris og lønkrav.

Så har vi to spillere tilbage fra 2. hylde, desværre. Hvilket er Ruben Neves og Sofyan Amrabat.

For mig, er det lidt ligesom at vælge mellem pest og kolera (selvom videnskaben faktisk siger, at kolera er mindst slem af de to).

Men hvem vælger I mellem de to herre? Hvem er bedst for Barca? Begge spillere bliver lige nu sat i stærk forbindelse med Barca i spanske medier!

Billede
Billede

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
lør jun 10, 2023 2:36 pm
Neves vs. Amrabat

Zubimendi ser ud til at være udelukket og Kimmich tror jeg simpelthen ikke på, grundet hans pris og lønkrav.

Så har vi to spillere tilbage fra 2. hylde, desværre. Hvilket er Ruben Neves og Sofyan Amrabat.

For mig, er det lidt ligesom at vælge mellem pest og kolera (selvom videnskaben faktisk siger, at kolera er mindst slem af de to).

Men hvem vælger I mellem de to herre? Hvem er bedst for Barca? Begge spillere bliver lige nu sat i stærk forbindelse med Barca i spanske medier!

Billede
Billede
Neves. Klart neves.
Altså hvis alt andet er lige.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1772
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

DrGink skrev:
lør jun 10, 2023 3:12 pm
Neves. Klart neves.
Altså hvis alt andet er lige.
Jeg ved det sgu ikke rigtigt. Den ene spiller er værre end den anden på forskellige punkter. Det lidt ligesom når pest giver nogle symptomer som kolera ikke gør, og omvendt.

Ud fra FBREF kan jeg se, at Neves har dårligere afleveringer og tacklinger end Amrabat, hvorimod Amrabat er dårligere fremme på banen, fx ift. shot-creation og lignende.

Se her, sammenligning sæson 22/23: https://fbref.com/en/stathead/player_co ... =2022-2023

Uanset hvad, ser det sgu langt fra fantastisk ud, eller noget der bare ligner normalt Barca niveau, desværre.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Neves er ikke i spil til pivot positionen. Det har Xavi gjort klart flere gange og det med rette. Lige nu, så står det mellem Kimmich, Zubimendi og Amrabat og sidstnævnte er selvsagt den den mest realistiske mulighed pga økonomien. Han har dog så mange svagheder, det næsten ikke giver mening at begynde at remse dem op.

Jeg ville 💯 gå efter Oriol Romeu på den korte bane og så hente et talent med stort potentiale. Det kommer dog næppe til at ske, da ledelsen er forhippet på at gå dybt i CL næste sæson. En ting er dog sikkert, Amrabat kommer ikke til at gøre Barca bedre I den turnering. Bortset fra hans svagheder, så er der den mentale omstilling og han kommer uundgåeligt til at floppe. De catalanske medier vil være efter ham ved selv de mindste fejl. Oriol kender i det mindste klubben, medierne og byen, så han vil ikke lave alle de begynder fejl, mens Amrabat vil være ren kanonføde
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
søn jun 11, 2023 9:53 am
Neves er ikke i spil til pivot positionen. Det har Xavi gjort klart flere gange og det med rette. Lige nu, så står det mellem Kimmich, Zubimendi og Amrabat og sidstnævnte er selvsagt den den mest realistiske mulighed pga økonomien. Han har dog så mange svagheder, det næsten ikke giver mening at begynde at remse dem op.

Jeg ville 💯 gå efter Oriol Romeu på den korte bane og så hente et talent med stort potentiale. Det kommer dog næppe til at ske, da ledelsen er forhippet på at gå dybt i CL næste sæson. En ting er dog sikkert, Amrabat kommer ikke til at gøre Barca bedre I den turnering. Bortset fra hans svagheder, så er der den mentale omstilling og han kommer uundgåeligt til at floppe. De catalanske medier vil være efter ham ved selv de mindste fejl. Oriol kender i det mindste klubben, medierne og byen, så han vil ikke lave alle de begynder fejl, mens Amrabat vil være ren kanonføde
Du ved utvivlsomt meget om fodbold, men du tager fejl her. Vi har brug for en defensiv specialist i den der boks midtbane. Kan du ikke huske med Cocu, Yaya, Marquez, Edmilson og til tider Van Bommel? Vi klarede os mere end fint. Det her er bare endnu et eksempel på en “ikke Barca spiller” som kommer til at slå i gennem. Jeg elsker hans lønkrav og vilje til at spille for os!
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Barca80, DrGink og 74 gæster