Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
ons jun 07, 2023 10:32 pm
🚨 BREAKING: Barcelona’s statement:
Both Joan Laporta and Jorge Messi have also set out to work together to promote a great tribute from Barcelona to a player who has been, is and will always be loved by Barça” 🤝🔵🔴
Det er min største ønske 🙏🏽
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9234
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

PeterPedal skrev:
ons jun 07, 2023 10:52 pm
Selvom om han var komme tilbage, ville det jo alligevel ikke være Magiske Messi. Jeg sidder lige og ser CL finalen 2011 - og sikken et hold vi havde den gang. Og sikken en kamp. Og sikken et spil. Men den Messi høre fortiden og minderne til. Nu skal vi videre. Nye talenter. Nye oplevelser.

Vi holdt jo for fa'en heller ikke op med at høre musik, da Hendrix døde ...
Må tilstå der gik en god håndfuld år før jeg blev mixet sammen, da han tog billetten. :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Annonce i østjysk lokalavis

Til salg: Gede-dragt. Er lidt slidt og plettet, men ellers i god stand.

Byttes eventuelt lige over med nye Kansas-bukser.

Red
Indlæg: 163
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Matves12 skrev:
ons jun 07, 2023 9:04 pm


Så han siger faktisk at han ikke gad at vente... Så ville han det sgu ikke nok!
Skulle han så stå i samme situation som for to år siden hvor Laporta lovede guld og grønne skove og det endte med en vissen buket?

Ja det er tidligt men forstår udmærket man gerne vil have det afklaret, Barcelona må da allerede nu være klar over om de vil være i stand til at signe ham, måtte det tage et par uger fint men de har vel ikke kunne garantere det


Er min holdning er selvfølgelig rene spekulationer og intet at have det i som så

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Der snakkes om at Barcelona mister nu sindssyg mange følgere på de sociale medier. Sikke noget møg.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

PeterPedal skrev:
ons jun 07, 2023 10:52 pm
Selvom om han var komme tilbage, ville det jo alligevel ikke være Magiske Messi. Jeg sidder lige og ser CL finalen 2011 - og sikken et hold vi havde den gang. Og sikken en kamp. Og sikken et spil. Men den Messi høre fortiden og minderne til. Nu skal vi videre. Nye talenter. Nye oplevelser.

Vi holdt jo for fa'en heller ikke op med at høre musik, da Hendrix døde ...
Hvorfor bringer du tårerne frem i mig nu? Det her er sku også enden på Messi. Det er først lige gået op for mig nu…
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Fik lige set en god halvlegs penge af ECL finalen og holdt godt øje med Amrabat. Og, jeg kan melde Ingenting ændret. Han er slet ikke god nok til Barca. Ligesom i slet, slet ikke.

Tager hellere et hvilket som helst udviklings projekt
Senest rettet af EasyBuddhist ons jun 07, 2023 11:40 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Kan vi ikke bare låne Messi om en sæson eller to ligesom Henry i Arsenal? Der må sku da være en måde.

Nu vil jeg til gengæld gerne vide mere om vores transfervindue, fordi jeg synes fandme det ser sort ud. Vi skal sælge spillere for 100 mio, vi skal samtidig erstatte Busquets og hente en HB, så Kounde ikke skal spille der på grund af hans kolo-enorme ego.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
ons jun 07, 2023 11:37 pm
Fik lige set en god halvlegs penge af ECL finalen og holdt godt øje med Amrabat. Og, jeg kan melde Ingenting ændret. Han er slet ikke god nok til Barca. Ligesom i slet, slet ikke.

Tager hellere et hvilket som helst udviklings projekt
Hvis Casado ikke var 172 cm, så ville jeg satse på ham.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

emo skrev:
ons jun 07, 2023 10:33 pm
Alias-A skrev:
ons jun 07, 2023 10:18 pm
Det er fint altsammen men det forklarer stadig ikke hvorfor det skulle gå så stærkt. Vent dog en måned med at tage så stor en beslutning. Medmindre den var taget for længe siden.
Hvad så om en måned hvor Barca ikke kan tilbyde ham noget? Han skal jo også tænke på sin fremtid der skal være på plads.
Så kunne han tage til Miami eller Saudi. De løber ingen steder.

Hvis han åh så gerne ville tilbage til Barcelona, så kunne han sagtens have givet det en chance og ventet bare en smule længere. Hvad skulle hele det cirkus til for?
93' Iniesta

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
ons jun 07, 2023 11:41 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 07, 2023 11:37 pm
Fik lige set en god halvlegs penge af ECL finalen og holdt godt øje med Amrabat. Og, jeg kan melde Ingenting ændret. Han er slet ikke god nok til Barca. Ligesom i slet, slet ikke.

Tager hellere et hvilket som helst udviklings projekt
Hvis Casado ikke var 172 cm, så ville jeg satse på ham.
Det kan man nu komme omkring på mange andre måder og Barca har haft lavere gennemsnits højde, end man har nu. Men ja, 10 cm højere havde været at foretrække. Man har dog også Prim og så er der talenter som Diaz, Redondo og Verrmeeren. To af dem bør man satse på og så hente Romeu for at sikre et vist niveau på den korte bane.

Angående højde, så er Barca's førstevalg til positionen, Zubimendi, kun 1,81 høj og han brillerer bestemt ikke i hovedspillet. Men det er nu ikke derfor, jeg ikke er så vild med ham. Han har mange andre svagheder, specielt teknisk og jeg synes 60 mio er alt for mange penge for ikke ret meget.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors jun 08, 2023 12:14 am
Isageren skrev:
ons jun 07, 2023 11:41 pm
EasyBuddhist skrev:
ons jun 07, 2023 11:37 pm
Fik lige set en god halvlegs penge af ECL finalen og holdt godt øje med Amrabat. Og, jeg kan melde Ingenting ændret. Han er slet ikke god nok til Barca. Ligesom i slet, slet ikke.

Tager hellere et hvilket som helst udviklings projekt
Hvis Casado ikke var 172 cm, så ville jeg satse på ham.
Det kan man nu komme omkring på mange andre måder og Barca har haft lavere gennemsnits højde, end man har nu. Men ja, 10 cm højere havde været at foretrække. Man har dog også Prim og så er der talenter som Diaz, Redondo og Verrmeeren. To af dem bør man satse på og så hente Romeu for at sikre et vist niveau på den korte bane.

Angående højde, så er Barca's førstevalg til positionen, Zubimendi, kun 1,81 høj og han brillerer bestemt ikke i hovedspillet. Men det er nu ikke derfor, jeg ikke er så vild med ham. Han har mange andre svagheder, specielt teknisk og jeg synes 60 mio er alt for mange penge for ikke ret meget.
Jeg ved ikke helt med Romeu, synes det er gevaldigt fald i kvalitet, måske sammen med Rendondo? Jeg er enig omkring Zubimendi. Han vil tydeligvis heller ikke til campen. Vermeeren er lige så klejn som Pau Prim, så kan ikke se meningen der. Diaz er ikke dygtig nok defensivt til at erstatte Busi. Redondo er en anden sag og ville være mit bud. Han har højden og de defensive kvaliteter.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Vi skal simpelthen væk fra det her kortsigtede pis.

Mange snakker om CL-chancer som det vigtigste næste år. Eller at nu bliver det kedeligt endnu et år. Hold nu op. Mens vi tuder og har brugt alt vores fokus på Messi (som nu viser sig bare at være mæt), forhandler vores største konkurrent sig frem til at købe Bellingham for 103 mio-ish.

For os er 103 mio utopi, fordi vi har skyllet penge ud i lokummet de sidste mange år godt hjulpet på vej af astronomiløn til Messi and friends. For en klub med styr på økonomien og verdens største omsætning er 103 mio peanuts fordi det er en stensikker investering i en af de absolut bedste og mest komplette spillere. Og pointen er ikke at vi skulle have købt lidt netop Bellingham. Pointen er at vi skal kunne gøre det, hvis vi vil have lige netop ham. Det kan vi bare slet ikke lige nu.

Vi skal have styr på den fucking økonomi før alt andet. Om det så kræver at vi ikke siger ordentligt farvel til Messi, spiller kedeligt et par sæsoner eller tre og ikke vinder CL. Vi vinder fandeme aldrig CL alligevel, hvis ikke der kommer styr på økonomi.

Og det ville diverse afledte effekter af Messi-retur ikke ændre på. Det ville være en sovepude og nostalgisk pis i bukserne.

Barca-fans er ofte som små børn ift behovsudsættelse. Det kan de ikke. Men nu skal vi saftsuseme få styr på den klub, så det er os der køber fremtidens Endrick, Bellingham osv, når det passer ind i vores planer.

Og fuck Tebas. Men endnu mere fuck, hvis vi ikke har tålmodigheden til at komme ud af den her økonomiske tabersituation.

Så på med tålmodighedshatten og arbejdshandskerne. Eller skift fanskab til en klub med oliepenge, spansk statsstøtte eller amerikanske ejere. Jeg har holdt med Barca lige siden jeg så kampene i tv sent lørdag med min far i Laudrup-dagene i starten af 90’erne og elskede senere Ronaldinho/Messi/Xavi/etc-æraen. Jeg håber vi når noget lidt så magisk igen, men det kræver fandeme at der kommer styr på butikken først.

Vi er lige blevet spanske mestre. Vi forlænger nu med Gavi og Araujo. Yamal bliver måske the shit. Nico/Prim/Casado styrer måske den defensive midt om et par år. Jeg kan mærke det bliver godt igen.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Alessandro (En af Messis gode venner): "Messi er mentalt ødelagt. Barca havde lovet ham, at hans comeback var muligt og at alt ville falde på plads i maj. De vil have, at det er ham, som skal se dårlig ud (i situationen). De siger, at hvis han ikke kommer tilbage, så er det hans beslutning. Og det er forkert. Barca har i to måneder lovet, at han kunne vende tilbage; at alt ville være klar i maj, men ingenting er sket."
Messis ven mener altså, at det er Barca ledelsen, som er lige til at lukke op og skide i. Og han har formentlig ret.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗️| Neymar has offered himself to Barcelona and would be willing to reduce his salary to return. [@sport]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista og 64 gæster