Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

Det er fint altsammen men det forklarer stadig ikke hvorfor det skulle gå så stærkt. Vent dog en måned med at tage så stor en beslutning. Medmindre den var taget for længe siden.
93' Iniesta

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Barcelona are planning a press release to react to the non-signing of Lionel Messi!

[@gerardromero]

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
ons jun 07, 2023 10:18 pm
🚨 JUST IN: Busquets is getting closer to Inter Miami. [@tjuanmarti]
Kan du ikke finde rygter, hvor Roberto, Alonso, ferran, kessie osv indgår ? 😁
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Dytrax skrev:
ons jun 07, 2023 10:18 pm
🚨 JUST IN: Busquets is getting closer to Inter Miami. [@tjuanmarti]
Der var vist også snak om Alba og Suarez. Ren Barca Old Boys :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Alias-A skrev:
ons jun 07, 2023 10:18 pm
Det er fint altsammen men det forklarer stadig ikke hvorfor det skulle gå så stærkt. Vent dog en måned med at tage så stor en beslutning. Medmindre den var taget for længe siden.
Ja har ikke lige dato på transfervinduet sidste dag, men mon ikke de kunne have ventet til slut juli.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Er spændt på hvad Laporta melder ud.

Lige i dag må han føle sig knap så Don-agtig

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

DrGink skrev:
ons jun 07, 2023 10:04 pm
SIOUX skrev:
ons jun 07, 2023 10:02 pm
Men lad os nu lige tale om en helt anden mulighed. At Messi skifter til USA samme dag som denne nyhed, kan ikke være et tilfælde.

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-0 ... sk-ekspert

Vi har jo ofte proklameret, at Messi er fra en anden planet. Så mon ikke bare han er på vej hjem? :-o
Lopezz, hvor er du?!? Du plejer at være mand for en god konspirationsteori? ;-)
Bro tror hvad du vil men Messi er ikke en rumvæsen og han kommer ikke fra en anden planet.
Det hele er bare vestlig propaganda.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨💣| BREAKING: Luis Suarez is set to join Inter Miami! He will team up with Leo Messi & Sergio Busquets. @90min_Football ☎️🔥🇺🇲
Alt sammen noget, der lige er tømret sammen her i eftermiddag....
Senest rettet af Dytrax ons jun 07, 2023 10:33 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 BREAKING: Barcelona’s statement — “Monday, Jorge Messi told Joan Laporta about Leo’s decision to sign for Inter Miami despite having a proposal presented by Barça before the will expressed by everyone for Messi to wear Barça colors again.

Laporta understood and respected the decision made by Messi to want to compete in a league far from the main focus and pressure, to which he has been subjected to in recent years. Both Joan Laporta and Jorge Messi have also set out to work together to promote a great tribute from Barcelona to a player who has been, is and will always be loved by Barça” 🤝🔵🔴

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
ons jun 07, 2023 10:24 pm
Er spændt på hvad Laporta melder ud.

Lige i dag må han føle sig knap så Don-agtig
Jeg venter i spænding, havde indtrykket af, at man skulle have den økonomiske plan godkendt og solgt et par spillere også kunne vi hente Messi OG handle 1:1 fatter det ikke. Der må simpelthen snart stilles spørgsmål til laporta lover Messi og 2 gange i træk skider han det væk. Nu skal jeg sidde en hel sæson og se kedelig uinspirerede fodbold endnu engang!! (Går ikke udfra indlæggende fra PL stopper, i og med det ikke er blevet bedre i løbet af sæsonen) - sidde og vente et årti eller mere på næste CL trofæ. Det her er en kæmpe skandale også ift. de penge klubben kunne få ind med Messi tilbage ift. sponsore og trøje salg osv. det er fup og svindel.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Alias-A skrev:
ons jun 07, 2023 10:18 pm
Det er fint altsammen men det forklarer stadig ikke hvorfor det skulle gå så stærkt. Vent dog en måned med at tage så stor en beslutning. Medmindre den var taget for længe siden.
Hvad så om en måned hvor Barca ikke kan tilbyde ham noget? Han skal jo også tænke på sin fremtid der skal være på plads.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
ons jun 07, 2023 8:18 pm
Antimadridista skrev:
ons jun 07, 2023 8:06 pm
Madameskrald skrev:
ons jun 07, 2023 8:02 pm
Man kan finde argumenter begge veje… og størstedelen af de tweets er formentligt opfundne til lejligheden.

Som jeg forstår det, så skal han minimum 25 mil euro.Vi ved ikke, hvor problemet ligger, men det kunne være 1) Barcelona kan ikke garantere 25 mil pt., 2) Messi kræver +25 og Barcelona kan ikke garantere det pt.

Desuagtet ovenstående, så kan det ikke komme som en overraskelse for Messi, at man ikke kunne frigive store lønsummer allerede nu, forinden væsentlige frasalg - det har været en offentlig hemmelighed i mdr, og han har så ikke lyst til at afvente.

Det er mest en dels hans fars udmelding fra forleden, der falder mig for brystet - hvis han vitterligt helst ville Barca, så kunne han jo holde sine optioner åbne lidt længere. Lysten til Barca har altså ikke været stærkere end job sikkerhed på en guldrandet kontrakt i Sunny Miami. Som 36 årlig milliardær med allerverdens trofæer i bæltet havde jeg sku nok bare stoppet karrieren, men alternativt kan jeg godt forstå, at en badetur til Miami over et par sæsoner frister..
Det er jo ikke kun en badetur, men indeholdende et hav af fremtidige investeringsmuligheder og forretninger, for tiden efter karrieren slutter, som den immervæk gør snart.
Præcis, der er valgt mere med hjernen end hjertet… Jeg kan godt se incitamentet fra et kommercielt synspunkt, og kombinationen med Old boys fodbold i Miami er da ideel! Jeg havde sku nok bare valgt hele den kommercielle side fra, og blot gået med Old boys kontrakten - men Messi og Co. er øjensynligt draget af andre faktorer.
Men kan du ikke se fornuften i de kommercielle muligheder der ligger for ham og familien ift når karrieren slutter.

Hvis du fik muligheden for at agere reklamesøjle og indkassere enorme mængder for at møde op i ny og næ til div arrangementer og medvirke i en håndfuld reklamer (som sikkert ikke vil lægge beslag på mere end nogle få optage dage årligt), ville du så ikke gøre det!?

Jeg forstår meget godt denne beslutning.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PeterPedal »

Selvom om han var komme tilbage, ville det jo alligevel ikke være Magiske Messi. Jeg sidder lige og ser CL finalen 2011 - og sikken et hold vi havde den gang. Og sikken en kamp. Og sikken et spil. Men den Messi høre fortiden og minderne til. Nu skal vi videre. Nye talenter. Nye oplevelser.

Vi holdt jo for fa'en heller ikke op med at høre musik, da Hendrix døde ...
Senest rettet af PeterPedal ons jun 07, 2023 10:53 pm, rettet i alt 1 gang.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SIOUX skrev:
tirs jun 06, 2023 4:15 pm
Dytrax skrev:
tirs jun 06, 2023 4:06 pm
🚨🚨✅| BREAKING: FC Barcelona can send an official offer to Leo Messi! La Liga has given the green light. Jorge Messi will meet with the club soon & will receive a CONCRETE and OFFICAL offer from the club.
@MCTorresA [🎖️]

🚨🚨✅| CONFIRMED: Jorge Messi will meet with Joan Laporta soon & THIS TIME Barcelona will make an official offer for Leo Messi.
@MCTorresA [🎖️]

🚨🚨💣| Leo Messi will wait for FC Barcelona! He has given the club total priority. @JoanFontes

🚨🚨✅| FC Barcelona's marketing area is already preparing the announcement of Leo Messi's signing to the world, if he decides to come back. @JoanFontes
Og det skulle efter sigende ske i morgen.
Så må jeg jo hellere finde gededragten frem fra sovevæ.....ehm.. kælderen 🤞✊😊
Damn hva! Den var close :lol: :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster