Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

• Shortly after you left, Barça signed Ferran Torres for 55M....

🚨🎙️Leo Messi: "I don't know anything. In the beginning, I was upset about my departure, i was a little angry. The club realized they could carry the deal and they did. With time, I've got over that.

🚨 Messi: "With Busquets and Alba we never agreed to go anywhere together. I made my decision for myself and I don't know what they are going to do."

🚨 Messi: "Honestly, I don't know if Barcelona have done everything possible or not. The club, today, was not in a position to confirm 100% that I could return, which is understandable, due to the situation that the club is going through."

🚨 Messi: "Surely there are people on the board who didn't want me to return, who believed that my return wouldn't have been good for the club."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Messi: "I'm not sure if Barça did everything possible to make it happen, honestly; I just know what Xavi told me...". 🔵🔴 #FCB

🚨 "I'm sure that there's people into the club that does NOT want me to return to Barça, considering that negative for the club".

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Vi er allesammen vist enige om at ingen ønskede rigtigt at han spiller for Barca. Vi ville bare have at han kommer tilbage så vi kan give ham en hyldestkamp. That's it.
Men det kan vi glemme alt om.
Jeg troede aldrig at det kan lade sig gøre at klubbens største stjerne ikke får en hyldestkamp.
Det er vist aldrig sket før.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg har været meget vokal i kritikken af Messi. Jeg vil sige, at jeg brød mig ikke om alle de penge, han skulle have i sin sidste tid med Barca, men efter at have læst hans interview, så synes jeg vi skal have mere respekt. Jeg tror ikke skiftet til Miami har noget med penge at gøre, Messi vil gerne have nogle år med ro, hvor alle ikke blamer ham for alting. Han vil slutte sin karriere uden mere pres. Tænk hvis vi solgte Kessie og Ferran, og så vi ikke vandt ligaen, hvad ville medierne ikke finde på af alt muligt lort? Jeg respekterer Messi for dette valg, og jeg vil følge meget mere med, end hvis han tog til Saudi. We love you Messi!
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Jeg er virkelig skuffet...

Men ikke over Messi, det er derimod al polemikken og måden, han blev sendt herfra på, der gør det ekstra svært at sluge, at han ikke bliver sendt herfra med fuld honnør. Han er, med flere længder, den bedste spiller i klubbens historie. Jeg husker tydeligt, da han kom buldrende ind på verdensscenen og lynhurtigt gjorde sig gældende.

Det hele sluttede helt forkert og lige præcis dét, at det skal slutte med en exit igennem en slags bagdør, fortjener hverken Messi eller tilhængerne.

Messi har givet så ufatteligt mange øjeblikke, hvor man sad måbende og ikke kunne tro sine egne øjne, når han vævede sig igennem nogle af de mest bundsolide forsvar i verden. Og øjeblikke som dét, hvor han tog bolden fra Drenthe og gav ham en drible-lektion.
Hovedstødsmålet mod United er også uforglemmeligt. Den kamp så jeg på en sportspub i Edinburgh og var ene hane i hønsehuset... (Der var proppet med United tilhængere)

Der er så uendeligt mange fede øjeblikke. Tak for det, Leo. Du er uforglemmelig.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

Dytrax skrev:
ons jun 07, 2023 9:57 pm
Jeg er virkelig skuffet...

Men ikke over Messi, det er derimod al polemikken og måden, han blev sendt herfra på, der gør det ekstra svært at sluge, at han ikke bliver sendt herfra med fuld honnør. Han er, med flere længder, den bedste spiller i klubbens historie. Jeg husker tydeligt, da han kom buldrende ind på verdensscenen og lynhurtigt gjorde sig gældende.

Det hele sluttede helt forkert og lige præcis dét, at det skal slutte med en exit igennem en slags bagdør, fortjener hverken Messi eller tilhængerne.

Messi har givet så ufatteligt mange øjeblikke, hvor man sad måbende og ikke kunne tro sine egne øjne, når han vævede sig igennem nogle af de mest bundsolide forsvar i verden. Og øjeblikke som dét, hvor han tog bolden fra Drenthe og gav ham en drible-lektion.
Hovedstødsmålet mod United er også uforglemmeligt. Den kamp så jeg på en sportspub i Edinburgh og var ene hane i hønsehuset... (Der var proppet med United tilhængere)

Der er så uendeligt mange fede øjeblikke. Tak for det, Leo. Du er uforglemmelig.
True words..

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
ons jun 07, 2023 9:46 pm
Jeg har været meget vokal i kritikken af Messi. Jeg vil sige, at jeg brød mig ikke om alle de penge, han skulle have i sin sidste tid med Barca, men efter at have læst hans interview, så synes jeg vi skal have mere respekt. Jeg tror ikke skiftet til Miami har noget med penge at gøre, Messi vil gerne have nogle år med ro, hvor alle ikke blamer ham for alting. Han vil slutte sin karriere uden mere pres. Tænk hvis vi solgte Kessie og Ferran, og så vi ikke vandt ligaen, hvad ville medierne ikke finde på af alt muligt lort? Jeg respekterer Messi for dette valg, og jeg vil følge meget mere med, end hvis han tog til Saudi. We love you Messi!
Og jeg har været godt og grundigt irriteret over dine indlæg omkring messi :grin:

Men det er sgu et fint skriv du kommer med her. Tænker vi alle tænker der her er meget bedre end Saudi. Og det er jo helt fair at smutte væk fra heksekedlen de sidste år af sin karriere.

Han bliver da næppe fattig af den aftale med Miami, men tjener nok kun en tiendedel af hvad han ville få i Saudi. Han kunne sikkert også få lidt ro i Saudi. Så dybest set er det her en stor fed fuck-finger til alle der siger det handler om penge.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

Men lad os nu lige tale om en helt anden mulighed. At Messi skifter til USA samme dag som denne nyhed, kan ikke være et tilfælde.

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-0 ... sk-ekspert

Vi har jo ofte proklameret, at Messi er fra en anden planet. Så mon ikke bare han er på vej hjem? :-o

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

SIOUX skrev:
ons jun 07, 2023 10:02 pm
Men lad os nu lige tale om en helt anden mulighed. At Messi skifter til USA samme dag som denne nyhed, kan ikke være et tilfælde.

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-0 ... sk-ekspert

Vi har jo ofte proklameret, at Messi er fra en anden planet. Så mon ikke bare han er på vej hjem? :-o
Lopezz, hvor er du?!? Du plejer at være mand for en god konspirationsteori? ;-)

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
ons jun 07, 2023 9:27 pm
PeterPedal skrev:
ons jun 07, 2023 9:18 pm
Og så kan alle komme videre ...
Fuldkommen enig. Sad og tænkte præcis det samme.

Jeg forstår sku godt Messi et eller andet sted. Han har været på øverste hylde siden han var 17. På intet tidspunkt har forventningerne til ham været "normale standarder", hvis han kom tilbage ville alle måle ham og klubben på om vi vinder CL, La Liga osv., alle vil forvente +45 mål i ligaen. Alle forventer at Messi vinder CL. Paris må have taget hårdt på ham.

Vi må huske at han også er et menneske, hans udtalelser tyder jeg som værende "jeg vil egentligt gerne have lidt fred og få familielivet på sporet igen, jeg har ikke energien/overskuddet til at kæmpe som tidligere".

Jeg er overhovedet ikke skuffet. Manden har givet os alt. Nu er vi den grådige part.
Meget enig. Inderst inde er han ikke til alt det palaver!!

En tilbagevenden vil desuden næsten kun kunne skuffe. Forventningerne ville være astronomiske og kun CL, som for Barca aldrig har været nem at vinde, med mindre man har et gyldent hold (modsat Real som ikke har samme æstetiske standarder!) og det får vi ikke i næste sæson, vil kunne indfri forventningerne.

Der var mere at tabe end vinde.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Den her må laporta simpelhen forklare sig på. Det er så elendigt. Lover gule og grønne skove. De har haft flere måneder til at forberede sig på at signe Messi, alle vidste han ikke ville forlænge med PSG. Det er så piv elendig ledelse, verdens bedste spiller glipper 2-3 sæsoner og den hyldest han fortjener.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
ons jun 07, 2023 10:07 pm
Norbit skrev:
ons jun 07, 2023 9:27 pm
PeterPedal skrev:
ons jun 07, 2023 9:18 pm
Og så kan alle komme videre ...
Fuldkommen enig. Sad og tænkte præcis det samme.

Jeg forstår sku godt Messi et eller andet sted. Han har været på øverste hylde siden han var 17. På intet tidspunkt har forventningerne til ham været "normale standarder", hvis han kom tilbage ville alle måle ham og klubben på om vi vinder CL, La Liga osv., alle vil forvente +45 mål i ligaen. Alle forventer at Messi vinder CL. Paris må have taget hårdt på ham.

Vi må huske at han også er et menneske, hans udtalelser tyder jeg som værende "jeg vil egentligt gerne have lidt fred og få familielivet på sporet igen, jeg har ikke energien/overskuddet til at kæmpe som tidligere".

Jeg er overhovedet ikke skuffet. Manden har givet os alt. Nu er vi den grådige part.
Meget enig. Inderst inde er han ikke til alt det palaver!!

En tilbagevenden vil desuden næsten kun kunne skuffe. Forventningerne ville være astronomiske og kun CL, som for Barca aldrig har været nem at vinde, med mindre man har et gyldent hold (modsat Real som ikke har samme æstetiske standarder!) og det får vi ikke i næste sæson, vil kunne indfri forventningerne.

Der var mere at tabe end vinde.
Vi kommer ikke til vinde CL inden for de næste 10 år.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana al vent »

Er Messi det vi har brug for? Passer han ikke bedre ind i en klub som atletico som minder mere om Argentina?
Jeg bløder Blaugrana

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Blaugrana al vent skrev:
ons jun 07, 2023 10:10 pm
Er Messi det vi har brug for? Passer han ikke bedre ind i en klub som atletico som minder mere om Argentina?
Alt andet end det skrammel vi har oppe foran passer bedre ind på holdet.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 JUST IN: Busquets is getting closer to Inter Miami. [@tjuanmarti]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster