Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Red
Indlæg: 163
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Red »

Barca80 skrev:
ons jun 07, 2023 6:26 pm
Antimadridista skrev:
ons jun 07, 2023 6:17 pm
Fedt at han ikke vælger Saudi som alle ignoranterne. Så var han alligevel ikke kun ude efter blodpengene som visse andre….
Der er sgu da ingen der har mere blod på hænderne end USA, så jov masser blodpenge. Tror du skal slå op i historiebøgerne som du åbenbart gik glip af i folkeskolen :thumbup:

Når det er sagt, så er den Saudi Arabiske stat og regering ulækker som noget kan være! Men jeg synes det er fint at han fravælger Barca. Det er tid til at gå andre veje. Tid til at satse på ungdommen. En ny tid måtte starte før eller senere. ;-)
Meeen det ændrer jo ikke på at dine såkaldte blodpenge er markant mindre for tilbuddet i USA, fremfor det i Arabien. Det er lidt hyklerisk lige så snart man ikke kan beskylde ham for at vælge pengene så angriber man i stedet en definition af historie....

Messi har før ventet på Barca og hvad endte det med?? Ingenting at han gerne vil have et løfte om det er en realitet kan man vel ikke bebrejde ham...

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Blaugrana al vent »

Er Messi den rette for os? For mig passer han bedre ind i Atletico som minder om Argentina.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

The GOAT factor!

Pablo Graveloni: Inter Miami had 175,000 followers on Instagram this morning Now they have 1,200,000 all of this before the official announcement.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨| BREAKING: Al Hilal have come up with one last offensive offer to sign Leo Messi. They're offering him €1.5 BILLION for a 3-year contract! [@HelenaCondis]

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Dytrax skrev:
ons jun 07, 2023 7:07 pm
The GOAT factor!

Pablo Graveloni: Inter Miami had 175,000 followers on Instagram this morning Now they have 1,200,000 all of this before the official announcement.
Og PSG har mistet næsten 2M followers siden de annoncerede Messis afgang:
(de har mistet yderligere 300k siden dette)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Alias-A »

Kunne det tænkes at han bliver lejet ud til os som en del af aftalen med Miami? Det har der også været rygter om.
93' Iniesta

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis det, som det ligner, ender med Inter Miami og det kommer ud nu, så virker hele det argument om at man ville vente lidt søgt. Der er vel ikke noget der fordrer, at der skal ske en afklaring lige her og nu. Selvfølgelig kan der have været fremlagt nogle planer, hvor det først ville kunne lade sig gøre alt for sent og så er det selvfølgelig fint at få det afklaret hurtigst muligt.

Jeg havde gerne set Messi tilbage, da han stadig er en eminent spiller og han ville kunne bringe det ekstra til holdet som vi ofte mangler. Men hvis det er afklaret, er det også tid til at få kigget på, hvordan vi så forstærker os frem mod den kommende sæson.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Lionel Messi will clarify the reasons and details of his decision to join Inter Miami in the next hours. 🇦🇷🇺🇸 #MLS

Deal will be valid with immediate effect as Jorge Messi is planning to travel to Miami later tonight.

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Er Miami ikke en fashion by som Paris? Hvis ja så er det Antonellas vælg og ikke Leos.
Jeg har været træt af hende lige siden de flyttede til Paris. Hendes Insta profil handler ikke om andet end luksuriøse ting. Hun er blevet penge tørstig og har forandret sig 180 grader siden hun flyttede til Paris.

Og nu hvor de har besluttet at ikke returnere til Barcelona kommer vi aldrig til at siger ordentlig farvel til Messi. Ingen hyldest til verdens største fodbold ikon nogensinde.
Fuck hvor er det nederen :thumbdown: :thumbdown:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Daluigi »

…. Vildt nok man skal igennem dette her 2 gange i sit liv…

Eneste håb er at de udlejer ham til os - Men jeg forstår simpelthen ikke dette her cirkus!! Laporta bliver næppe en populær mand nu og ligeså med Messi familien… Hvorfor fanden får man det ikke bare til at ske med lidt mere tålmodighed. Jøsses!
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨😳 Alessandro (Messi’s relative and one of the runners of Messi Store):

“Messi is morally broken, and Barcelona has been promising him and Antonella for two months that his return is possible, and everything would be arranged in May, but nothing happened. Also, because they want to show him bad, they say if he doesn't come back, it's his decision, and that's wrong.”

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨💣| BREAKING: Leo Messi's contract with Inter Miami is for 3 years, but Messi has the option to leave for free after each year. @gastonedul ☎️🔥🇺🇲

🚨🚨💣| Inter Miami will start official talks with Suarez, Alba & Busquets to build a team around Leo Messi. @gastonedul 🔜☎️🇺🇲

thomas
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af thomas »

Kan vi ikke bare blive enige om, at hvis det var et brændende ønske for Messi at spille for FCBarcelona, så havde det kunnet lade sig gøre. Det har han ikke ønsket nok. Længere er den altså ikke. Og man kan være skuffet over ikke at få ham tilbage, det er jeg da helt vildt. Men man kan ikke være skuffet over Messi - når han ikke vil det nok, så skal han jo heller ikke komme. Han har haft andre prioriteter i sit liv, sådan er det.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Daluigi skrev:
ons jun 07, 2023 7:40 pm
…. Vildt nok man skal igennem dette her 2 gange i sit liv…

Eneste håb er at de udlejer ham til os - Men jeg forstår simpelthen ikke dette her cirkus!! Laporta bliver næppe en populær mand nu og ligeså med Messi familien… Hvorfor fanden får man det ikke bare til at ske med lidt mere tålmodighed. Jøsses!
Tålmodighed er der intet af. Transfervinduet lukker jo ikke foreløbigt.
Er så giga skuffet

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons jun 07, 2023 7:42 pm
🚨🚨😳 Alessandro (Messi’s relative and one of the runners of Messi Store):

“Messi is morally broken, and Barcelona has been promising him and Antonella for two months that his return is possible, and everything would be arranged in May, but nothing happened. Also, because they want to show him bad, they say if he doesn't come back, it's his decision, and that's wrong.”
Det er det jeg mener. Der er sku flere sider af den her sag og alle mulige sidder og kloger sig på hvor rådden han er. Det er sku lidt klamt!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster