4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

thomas
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Uden at man skal lade sig styre af indtrykket af de sidste kampe, så er spørgsmålet alligevel, om ikke konklusionen på sæsonen i en historisk ringe la liga ikke skal være, at vi vandt ikke fordi vi var var suverænt de bedste (som pointforskellen ellers skulle tilsige) - men fordi vi var mere end almindeligt heldige.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

thomas skrev:
søn jun 04, 2023 11:13 pm
Uden at man skal lade sig styre af indtrykket af de sidste kampe, så er spørgsmålet alligevel, om ikke konklusionen på sæsonen i en historisk ringe la liga ikke skal være, at vi vandt ikke fordi vi var var suverænt de bedste (som pointforskellen ellers skulle tilsige) - men fordi vi var mere end almindeligt heldige.
Sådan syntes jeg trods alt ikke man kan koge det ned. Vi har bare ikke vundet på Barca måden. Nærmere på Atlético/Real måden…

Det irriteret mig dog at vi taber 3 af de sidste 4 kampe :|

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Raphinha burde være det store salg til sommer. Vi får aldrig en bedre chance for at få en god sum for ham. Ansu har vist nok her til sidst. Abde kan også vende tilbage. Jeg synes desuden også at både Luismi Cruz, Yamal og Messi kan spille HW, hvis Demb er ude.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15010
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Denne sæson i La Liga var langt fra ringe.
Vi smadrede Putanyol og vi vandt mesterskabet på deres hjemmebane og nu er de ude af ligaen :cool:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af emo »



A su med 7 mål i sæsonen mend Vini har 10. Troede Vini havde langt flere mål i denne sæson.
Allez...

Kluivert
Indlæg: 69
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 15 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Kluivert »

emo skrev:
man jun 05, 2023 9:11 am


A su med 7 mål i sæsonen mend Vini har 10. Troede Vini havde langt flere mål i denne sæson.
Selvom jeg har stor tiltro til Fati, og jeg slet ikke ønsker et salg, skal det siges at Vini ikke bare er målscorer. Han har meget mere indflydelse og er konstant trussel mod modstanderne.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🗣 Javi Miguel: “Eric Garcia is not a pivot and Sergi Roberto is not a right back. They cannot play there.”

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Synes kritiken mod Ansu Fati er total malplaceret, hvilket jeg før i tidligere indlæg har givet udtryk for. Ønsker ikke gentage mig.

Før Ansu Fati overhovedet kommer på tale, skal Ferran og Raphinha først skride, tak.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
man jun 05, 2023 10:06 am
🗣 Javi Miguel: “Eric Garcia is not a pivot and Sergi Roberto is not a right back. They cannot play there.”
De kan ikke spille i Barca i det hele taget…
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Barca80 skrev:
man jun 05, 2023 10:19 am
Synes kritiken mod Ansu Fati er total malplaceret, hvilket jeg før i tidligere indlæg har givet udtryk for. Ønsker ikke gentage mig.

Før Ansu Fati overhovedet kommer på tale, skal Ferran og Raphinha først skride, tak.
faktum er han har været elendig hele sæsonen.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Filten skrev:
man jun 05, 2023 10:24 am
Dytrax skrev:
man jun 05, 2023 10:06 am
🗣 Javi Miguel: “Eric Garcia is not a pivot and Sergi Roberto is not a right back. They cannot play there.”
De kan ikke spille i Barca i det hele taget…
Men begge er, tilsyneladende, urørlige og Alonso også.

Er det mig, der er blind sortseer eller har spillerne en kvalitet, jeg ikke får øje på, fordi jeg er træt af dem?

Er med på at Roberto er alsidig, en slags Schweizerkniv for træneren, men er det virkelig nok? Han er anfører efter sommerferien...

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

emo skrev:
man jun 05, 2023 9:11 am


A su med 7 mål i sæsonen mend Vini har 10. Troede Vini havde langt flere mål i denne sæson.
Det er fordi Madrids PR er så vild. Jeg snakkede om det efter Valencia kampen. Nu skulle alt postyret bruges til at dække over den stinker som Vinicius har haft. Det er vildt at de bad om Ballon D’or for et par mål mod Liverpool og en assist mod Chelsea. Der er ingen chance for at vi kan konkurrere mod de medier næste sæson. Jeg kan garantere 200% at Vini får en trøste ballon d’or næste år. Der har aldrig været tvivl siden den Valencia kamp.

Nu håber jeg ikke, at jeg bliver misforstået her. Jeg har samtidig også sagt at Spanien og Italien har et gigantisk problem, og fans skal udelukkes på livstid for racisme.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Filten skrev:
man jun 05, 2023 10:25 am
Barca80 skrev:
man jun 05, 2023 10:19 am
Synes kritiken mod Ansu Fati er total malplaceret, hvilket jeg før i tidligere indlæg har givet udtryk for. Ønsker ikke gentage mig.

Før Ansu Fati overhovedet kommer på tale, skal Ferran og Raphinha først skride, tak.
faktum er han har været elendig hele sæsonen.
Talene siger noget andet. Han er vores næstbedste angriber foran Raphinha, Dembele og Ferran. Som @Barca80 siger hvis han var en nyt talent der lige var kommet op fra B-holdet ala Alarcon, var vi ellevilde. Og hvis der ikke er plads på første holdet ville vi tale om udlejning og ikke salg. Han er kun skuffende samlignet med 16-årig Ansu Fati. Og vi taler kun om salg pga vores dårlige økonomi og hans markedsværdi, også delvis baseret på den 16-årig udgave af Ansu Fati

Han er en af dem der har fået flest kampe, men mest fra bænken, og kun en gang fik han 90min. Og mange gange har det været i de sidste 10-15 minuter når vi allerede er bagud og der har han og Lewandowski været i vejen for hinanden.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 4/6 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Hvis man skulle have misset det, så spiller vi en venskabskamp i morgen kl. 12:30 mod Vissel Kobe :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster