Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Måske vi skulle overveje Allan Simonsen?

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons maj 31, 2023 10:07 pm
🚨 BREAKING: La Liga is about to give the green light! Documents have been reviewed in the last hours and some adjustments were made. The plan’s been transferred for a final check. @gerardromero

❗Jorge Messi told La Liga that his SON wants to play at Barca. @gerardromero

Det ville være nedern, hvis det var Jorge Messis datter, vi fik ind ad døren efter sommerferien.
Men hvordan ser hun ud ;-)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

:lol:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg kan godt lide Neves signing efter omtanke. I min optik kan han godt spille 6’er for os. Det der med at han ikke har niveau passer ikke, han kan sagtens spille for os. Messi ser ud til at komme, og så håber jeg vi henter Gündogan + Diaz/Redondo. Jeg antager at Iñigo allerede er på plads, så jeg ville gå benhårdt efter at bruge pengene på Roque og en HB som Arnau, Pavard eller Fresneda, når nu de andre bud bliver udelukket. Jeg ville sælge Ferran, Raph, Garcia, Nico og Franck. Jeg vælger at beholde Ansu, da hans værdi er meget lav lige nu, og Raphs værdi er sindssygt høj i PL.

Måske ville det blive lidt overkill, men en trup med:

MATS, Peña

Roberto, Fresneda/Arnau/Pavard

Araújo, Kounde, Iñigo, AC

Balde, Alonso

Neves, Diaz/Redondo

Gündogan, Gavi, Pedri, FDJ,

Dembele, Abde, Lewa, Roque, Ansu, Messi
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
ons maj 31, 2023 11:32 pm
Jeg kan godt lide Neves signing efter omtanke. I min optik kan han godt spille 6’er for os. Det der med at han ikke har niveau passer ikke, han kan sagtens spille for os.
0 (nul) argumenter ift. dit synspunkt?

Se her, Scouting Report: https://fbref.com/en/players/44bfb6c5/Ruben-Neves

Sådan som jeg læser det, så er han fint nok defensivt; Tacklinger, Interceptions osv., men mangler så meget andet, fx skarpe afleveringer fra de bagerste kæder m.m.

Han ser slet ikke ud til at være en komplet DM, desværre. Ikke ligefrem en Busquets type DM. Der er mange andre bedre muligheder end Neves på markedet. Det er derfor jeg kalder ham "wish køb", fordi han har kun 1 år tilbage af sin kontrakt og kan erhverves relativ billigt.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ansu Fati now knows that Barça want him to leave. Even Jorge Mendes recommends him to leave and go to Wolves. The agent has promised Barça that he'll end up convincing him. [Diario Sport]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
tors jun 01, 2023 4:12 am
Isageren skrev:
ons maj 31, 2023 11:32 pm
Jeg kan godt lide Neves signing efter omtanke. I min optik kan han godt spille 6’er for os. Det der med at han ikke har niveau passer ikke, han kan sagtens spille for os.
0 (nul) argumenter ift. dit synspunkt?

Se her, Scouting Report: https://fbref.com/en/players/44bfb6c5/Ruben-Neves

Sådan som jeg læser det, så er han fint nok defensivt; Tacklinger, Interceptions osv., men mangler så meget andet, fx skarpe afleveringer fra de bagerste kæder m.m.

Han ser slet ikke ud til at være en komplet DM, desværre. Ikke ligefrem en Busquets type DM. Der er mange andre bedre muligheder end Neves på markedet. Det er derfor jeg kalder ham "wish køb", fordi han har kun 1 år tilbage af sin kontrakt og kan erhverves relativ billigt.
Nej, for det er muligt at lave vanvittig gode indkøb som ikke koster 80m. Rakitic var 18 mio, samme omstændigheder. Det er den type transfers man skal lave. Yaya Toure var også samme omstændigheder. Ingen grund til at dømme en spiller eller handel ude bare på grund af længden af kontrakten eller prisen på handlen. Det er for langt ude. Den Neves jeg har set i Wolves har været én af PL’s bedste spillere til at aflevere og samtidig er han dygtig defensivt. For mig giver det meget bedre mening på nogle punkter end Kimmich og Zubimendi, som begge er for bevægelige ligesom FDJ i min optik.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

📰 [Diario AS] | Earlier in the week, Xavi revealed that Manchester City blocked Barca from signing Joao Cancelo in January even though the player's agent offered him to Barcelona.

As it turns out, the reason why Man City blocked the deal was because of money. Barcelona offered to cover only a percentage of Cancelo's £250k/week wage at Manchester City, not the full amount.

Bayern Munich made an offer to cover the player's full wages for the duration of his six-month loan spell. Upon receiving the offer, City blocked Barca and sent the player to Germany. It made business sense.

Barcelona still has the same problem today. Even if they try to sign Cancelo on loan, they would need to convince Man City to bear at least 50% of his wage bill or it would be impossible to register him in La Liga.

Once again if another team offers to pay Cancelo's full wage or his £65m price tag, he definitely won't come to Barca.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Lørdag spiller Lionel Messi sin sidste kamp for PSG.

Det bekræfter den franske storklubs træner, Christophe Galtier, før ligakampen mod Clermont.

- Jeg har haft privilegiet af at træne den bedste spiller i fodboldhistorien. Det vil blive hans sidste kamp på Parc des Princes, siger Galtier ifølge Ritzau.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Matves12
Indlæg: 63
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 129 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Matves12 »





Mødte Ronaldinho i 2004 efter Brøndby kampen, mit største minde som barn

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨✅| BREAKING: FC Barcelona consider İlkay Gündoğan's signing DONE! Total agreement reached - everything is practically completed.

@sport

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
fre jun 02, 2023 12:04 pm
🚨🚨✅| BREAKING: FC Barcelona consider İlkay Gündoğan's signing DONE! Total agreement reached - everything is practically completed.

@sport
Hvis det passer, så er jeg overbevist om, at Xavi kører 4-4-2 90% af kampene i næste sæson.

Gundogan, FdJ, Pedri og Gavi. Fire midtbanespiller som skal spille hovedparten af kampene.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
fre jun 02, 2023 12:07 pm
Dytrax skrev:
fre jun 02, 2023 12:04 pm
🚨🚨✅| BREAKING: FC Barcelona consider İlkay Gündoğan's signing DONE! Total agreement reached - everything is practically completed.

@sport
Hvis det passer, så er jeg overbevist om, at Xavi kører 4-4-2 90% af kampene i næste sæson.

Gundogan, FdJ, Pedri og Gavi. Fire midtbanespiller som skal spille hovedparten af kampene.
Nu må vi se, men tror ikke de alle starter inde.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| The signing of Carrasco is VERY well underway. The Belgian player prioritizes coming to Barça and Xavi has asked for it. If nothing goes wrong, the Atlético player will be a Barça player. There is an agreement and it is expected that it can become official in the coming weeks.

▪︎The signing would be close to around €15M ( €10M + €5M variables) including everything.

[ Via: Blxck News 🎩 ]

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af sorens »

Barca80 skrev:
fre jun 02, 2023 12:07 pm
Dytrax skrev:
fre jun 02, 2023 12:04 pm
🚨🚨✅| BREAKING: FC Barcelona consider İlkay Gündoğan's signing DONE! Total agreement reached - everything is practically completed.

@sport
Hvis det passer, så er jeg overbevist om, at Xavi kører 4-4-2 90% af kampene i næste sæson.

Gundogan, FdJ, Pedri og Gavi. Fire midtbanespiller som skal spille hovedparten af kampene.
Den opstilling må du lige forklare:

MATS

Koundé - Araujo - AC - Balde

?? - ?? - ?? - ??

Lewa - ??

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster