28/5 FC Barcelona - Mallorca

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
søn maj 28, 2023 8:02 pm
Jeg tror bare vi glemmer hans alder. Og har for høje forventninger pga. hans navn og tal på ryggen.

Hvis ikke hans navn var Ansu Fati, men fx Jonathan Sanchez eller whatever, så ville vi bare opfatte denne spiller som et STORT TALENT med 7 landskampe på sit cv, og tænke at selvfølgelig skal han da have chancen noget mere.

Men fordi han ikke hedder hvad som helst, men hedder ANSU FATI, ja så har vi forventninger og ønsker at sælge, fordi han skader har ødelagt hans rytme :?
Hvis han hed Jonathan Sanchez og havde samme start på førsteholdet og landsholdet, samme hype osv, så havde det da ikke ændret noget? Han ville stadig have nummer 10. Jeg forstår ikke dit argument med navnet :lol:

DrGink
Indlæg: 693
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 153 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af DrGink »

Kvoller skrev:
søn maj 28, 2023 9:05 pm
Barca80 skrev:
søn maj 28, 2023 8:02 pm
Jeg tror bare vi glemmer hans alder. Og har for høje forventninger pga. hans navn og tal på ryggen.

Hvis ikke hans navn var Ansu Fati, men fx Jonathan Sanchez eller whatever, så ville vi bare opfatte denne spiller som et STORT TALENT med 7 landskampe på sit cv, og tænke at selvfølgelig skal han da have chancen noget mere.

Men fordi han ikke hedder hvad som helst, men hedder ANSU FATI, ja så har vi forventninger og ønsker at sælge, fordi han skader har ødelagt hans rytme :?
Hvis han hed Jonathan Sanchez og havde samme start på førsteholdet og landsholdet, samme hype osv, så havde det da ikke ændret noget? Han ville stadig have nummer 10. Jeg forstår ikke dit argument med navnet :lol:
Tænker han mener at hvis nu ikke Ansu havde haft nogle gode sæsoner tidligere, så havde vi nok bare jublet over vi havde endnu en god ung spiller i truppen og slet ikke diskuteret om han skulle sælges.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Lopezzz »

Balde er tilbage på banen bare med krykker :thumbup:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
søn maj 28, 2023 9:18 pm
Kvoller skrev:
søn maj 28, 2023 9:05 pm
Barca80 skrev:
søn maj 28, 2023 8:02 pm
Jeg tror bare vi glemmer hans alder. Og har for høje forventninger pga. hans navn og tal på ryggen.

Hvis ikke hans navn var Ansu Fati, men fx Jonathan Sanchez eller whatever, så ville vi bare opfatte denne spiller som et STORT TALENT med 7 landskampe på sit cv, og tænke at selvfølgelig skal han da have chancen noget mere.

Men fordi han ikke hedder hvad som helst, men hedder ANSU FATI, ja så har vi forventninger og ønsker at sælge, fordi han skader har ødelagt hans rytme :?
Hvis han hed Jonathan Sanchez og havde samme start på førsteholdet og landsholdet, samme hype osv, så havde det da ikke ændret noget? Han ville stadig have nummer 10. Jeg forstår ikke dit argument med navnet :lol:
Tænker han mener at hvis nu ikke Ansu havde haft nogle gode sæsoner tidligere, så havde vi nok bare jublet over vi havde endnu en god ung spiller i truppen og slet ikke diskuteret om han skulle sælges.
Men man kan jo bare ikke redigere i facts på den måde :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
søn maj 28, 2023 9:23 pm
Balde er tilbage på banen bare med krykker :thumbup:
Hvordan virker han?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Dytrax »

Busquets: "I would like to thank everyone. It was a pleasure to play here."

"Thank you to my family who have always accompanied me, I love you."

"Since childhood, I dreamed of one day playing at the Spotify Camp Nou, which in a few months will once again become the best stadium in the world."

"Barça is the best club in the world, with the best fans."

"I'm very proud to be at the best club in the world. I am a socio, fan. Today I'm leaving, but my dream has come true."

"It's not a goodbye, but a see you soon. Visca el Barça y Visca Catalunya."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Dytrax »

Alba: "I would like to thank everyone, it was an honor to defend these colors."

"Today I have to remember the many people who have played a big role in my career."

"Thoughts for the one who signed me in 2012, Tito Vilanova."

"Sergio was an example for me, thank you for everything, you are a phenomenon."

"I'm super proud to be a Culer. Visca el Barça y Visca Catalunya!"

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Michman »

Billede
Den ryger op ved siden af Iniesta, Xavi og Puyol
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Madameskrald »

Michman skrev:
søn maj 28, 2023 9:49 pm
Billede
Den ryger op ved siden af Iniesta, Xavi og Puyol
Fedt maleri... har du selv været i gang?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Michman »

Madameskrald skrev:
søn maj 28, 2023 9:59 pm
Michman skrev:
søn maj 28, 2023 9:49 pm
Billede
Den ryger op ved siden af Iniesta, Xavi og Puyol
Fedt maleri... har du selv været i gang?
Lyder jeg som en der har det talent?.. :lol: F no.. Køb..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
søn maj 28, 2023 9:27 pm
Lopezzz skrev:
søn maj 28, 2023 9:23 pm
Balde er tilbage på banen bare med krykker :thumbup:
Hvordan virker han?
Han smiler som om der er ikke sket noget. Jeg tror at hans altid positive attitude vil forkorte skadens længde.
Heldigvis er ligaen færdig og han har nu masser af tid til at slappe af.
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Madameskrald »

Michman skrev:
søn maj 28, 2023 10:05 pm
Madameskrald skrev:
søn maj 28, 2023 9:59 pm
Michman skrev:
søn maj 28, 2023 9:49 pm
Billede
Den ryger op ved siden af Iniesta, Xavi og Puyol
Fedt maleri... har du selv været i gang?
Lyder jeg som en der har det talent?.. :lol: F no.. Køb..
Jeg er blevet mere overrasket før ;-) - men fedt ikke desto mindre!!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
søn maj 28, 2023 8:09 pm
Isageren skrev:
søn maj 28, 2023 8:05 pm
Barca80 skrev:
søn maj 28, 2023 8:02 pm
Jeg tror bare vi glemmer hans alder. Og har for høje forventninger pga. hans navn og tal på ryggen.

Hvis ikke hans navn var Ansu Fati, men fx Jonathan Sanchez eller whatever, så ville vi bare opfatte denne spiller som et STORT TALENT med 7 landskampe på sit cv, og tænke at selvfølgelig skal han da have chancen noget mere.

Men fordi han ikke hedder hvad som helst, men hedder ANSU FATI, ja så har vi forventninger og ønsker at sælge, fordi han skader har ødelagt hans rytme :?
Det er klart at kontekst og spilleren er vigtig for bedømmelsen? Underligt argument.
Hellere komme med et "underligt argument", end slet ikke kommet med noget argument som dig.

Du bedømmer ham ud fra hans navn "Ansu Fati" og har forventinger pga. hans tal på ryggen. Det er ikke fair, da han stadig er et TALENT på sølle 20 år.
Jeg forstår absolut intet? Ansu Fati har vi jo set tidligere, og vi ved, hvor meget han er dalet i niveau? Så det er sindssygt underligt ikke at tage det med i konteksten. Det er jo et sats uanset hvad om vi sælger eller beholder ham. Lige nu kunne vi nok få 60 mio euro, bliver han nogensinde de penge værd igen? Det er jo så spørgsmålet, og denne sæson har været ringe og har givet mig bekymringer i forhold til, om han nogensinde vender tilbage igen.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
søn maj 28, 2023 10:50 pm
Jeg forstår absolut intet? Ansu Fati har vi jo set tidligere, og vi ved, hvor meget han er dalet i niveau? Så det er sindssygt underligt ikke at tage det med i konteksten. Det er jo et sats uanset hvad om vi sælger eller beholder ham. Lige nu kunne vi nok få 60 mio euro, bliver han nogensinde de penge værd igen? Det er jo så spørgsmålet, og denne sæson har været ringe og har givet mig bekymringer i forhold til, om han nogensinde vender tilbage igen.
Ej nu må I altså stoppe. En ting er, om man kan lide ham som spillertype eller ej. Men ligefrem sige, at en 20-årig (TYVEÅRIG!!) spiller ikke gør det godt nok, og derfor bare skal sælges, det er jo helt hen i vejret !!

Selvfølgelig skal det IKKE med i konteksten hvordan han har præsteret i fortiden !! :crazy: For Ansu Fati er STADIG UDVIKLINGS MATERIALE til den højeste guldmedalje !! Jeg kunne måske følge dig, hvis han var 25-26 år og var dalet i niveau.

Det er altså ikke nemt, at få spilletid i Barca, når man u20 spiller. Det er da forståeligt at han daler i niveau, når han har haft skade over 1 år i træk - det jo ikke sådan at man lige efter brager igennem på sit gamle niveau. Det tager sgu da tid, og nogle gange laang tid!!

Jeg ser LANGT HELLERE at Ferran og Raphinha kyles ud af klubben, og evt. Dembele. Ansu Fati er I HVERT FALD ikke den første i rækken af wing spillere, som skal smutte. Det helt sikkert.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 28/5 FC Barcelona - Mallorca

Indlæg af FCBSOCI »

Forrygende aften på Camp Nou. Stemningen helt i top fra første minut på et næsten fuldt besat Camp Nou (knap 90.000 tilskuere). Barca virkede opsat på at levere en god præstation, hvilket var tydeligt i første halvleg. Intensiteten (og det gode spil) faldt desværre markant i 2. halvleg, hvor Barca ofte forsøgte sig med hæl og tå. Kampen blev skæmmet af, at en Mallorca spiller fik en hjerneblødning (og et fortjent rødt kort). Det fik bare Mallorca til at stå endu lavere, og gjorde det svært for Barca.

Ansu Fati fik vist sig frem. Dembele tryllede men har ikke noget slutprodukt. Ellers bare en solid indsats hele vejen rundt.

Inden kampen sang vi Barcas hymne uden musik. Der blev også sunget og råbt taktfast på både Bussi og Alba undervejs - og naturligvis ikke mindst, da de blev taget ud. Det var tårevældende. I det 10 min. lød det som sædvanligt MESSI-MESSI-MESSI.

I pausen var der live musik og efter kampen fortsatte festlighederne i ca. en times tid på Camp Nou. Bussi og Alba blev igen hyldet og holdt hver en kort tale. Herudover blev der på storskærm vist klip med en række af Barcas koryfæer herunder Laudrup, Puyol, Ronaldinho og naturligvis Messi.

Endelig var der optræden med dans, smuk musik, fyrværkeri mv. Alt i alt en mindeværdig aften og en flot afsked med Alba og Busi. Tror vi kommer til at savne Busi voldsomt. Hans betydning for holdet har været enorm.

Visca el Barca!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster