23/5 Valladolid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15028
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
tirs maj 23, 2023 11:40 pm
Lopezzz skrev:
tirs maj 23, 2023 11:37 pm
Barca80 skrev:
tirs maj 23, 2023 11:34 pm
KÆFT en ydmygelse!! Jeg er sur lige nu :oops:

Jeg vil skide på at vi har vundet ligaen, det her er bare uacceptabel fodbold fra verdens største klub !! Der er simpelthen noget galt med mentaliteten, og den hviler altså på Xavi som træner !! :?
Vi har ikke været verdens største klub i 6 år.
Åhh please, forstå nu hvad jeg mener. Verdens største klub ift. vundet titler i historien, ift. antal fans, ift. stadion og faciliteter m.m. - der er Barca verdens største, eller i hvert fald top 3 i historien !!
Jo jo men hvad skal vi bruge det til i aften?
Hvis jeg skal være ærlig så er dette nederlag en meget god ting fordi alle de idioter fans fra Enspandlort sejler nu stille og roligt mod Segunda Division ;-)
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5172
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
tirs maj 23, 2023 9:57 pm
Ansu Fati stadigvæk på bænken. Hvad fcuk sker der?
Kvoller skrev:
tirs maj 23, 2023 6:35 pm
Kl 22.... Træls at skulle op 4.40.
Du skal bare se kampen i sengen så ser du nok kun de første 10 min. :lol:
Jeg er rigtig glad for at jeg prioriterede min søvn :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9238
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 927 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Hvor er det dog slapt at slutte sådan af :-o

Spillede de igen som en pose nødder?

Forudser yderligere 2 nederlag og 5-7 mål imod her til sidst..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7234
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "It's difficult for us to prepare for these matches now that the goal has already been achieved. These results are the result of our lack of tension, but we've still tried. We've had clear chances in the first half, but we've dropped in the second."

"We carry an enormous workload throughout the season, in a World Cup year as well... We have met the objectives of the Super Cup and La Liga. I understand the downturn, but the image saddens me. Let's hope to improve it."

"I spoke with Koundé and we both left the talk happy. I was very clear to him. I know there's a lot of noise about that, but the player left happy. There's no problem with that."

"I'm surprised that Vinicius' suspension has been removed. There was an aggression and that's unquestionable..."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7234
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons maj 24, 2023 7:58 am
Hvor er det dog slapt at slutte sådan af :-o

Spillede de igen som en pose nødder?

Forudser yderligere 2 nederlag og 5-7 mål imod her til sidst..
Garcia var ubegribeligt ringe og han bør aldrig, nogensinde, starte eller spille i en kamp af betydning.
Vi var ufokuserede, alt mens modstanderen i den grad havde noget at kæmpe for.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7234
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

The two goals conceded by Ter Stegen against Real Valladolid do not count towards the Zamora Trophy! 👀

👉🏽 According to the requirements of the award, "only matches where the goalkeeper remains in the game for at least 60 minutes count". [md]
Er det virkelig rigtigt?

hackmann
Indlæg: 395
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Dytrax skrev:
ons maj 24, 2023 9:51 am
The two goals conceded by Ter Stegen against Real Valladolid do not count towards the Zamora Trophy! 👀

👉🏽 According to the requirements of the award, "only matches where the goalkeeper remains in the game for at least 60 minutes count". [md]
Er det virkelig rigtigt?
Ja, Xavi sagde også det var en af grunde til at skifte ham ud i halvlegen :eek:

Antimadridista
Indlæg: 9238
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 927 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

hackmann skrev:
ons maj 24, 2023 10:15 am
Dytrax skrev:
ons maj 24, 2023 9:51 am
The two goals conceded by Ter Stegen against Real Valladolid do not count towards the Zamora Trophy! 👀

👉🏽 According to the requirements of the award, "only matches where the goalkeeper remains in the game for at least 60 minutes count". [md]
Er det virkelig rigtigt?
Ja, Xavi sagde også det var en af grunde til at skifte ham ud i halvlegen :eek:
Sort..

Antimadridista
Indlæg: 9238
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 927 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Daluigi skrev:
tirs maj 23, 2023 11:18 pm
Det er næsten grotesk så dårlig Garcia er. Ufatteligt vi har sådan en spiller i truppen. Puha.
Det er næsten vildere at da vi skaffede ham tilbage, var forventningen, delvist også herinde, at nu havde vi 50% af midterforsvaret på plads 10-12 år frem :crazy:

Antimadridista
Indlæg: 9238
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 927 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs maj 23, 2023 10:26 pm
Til gengæld står der en delvist barberet bæver og taler om ishockey, kan jeg oplyse. Det er nemlig derfor man køber røvdyre Tv-pakker.
På TV2 sports Facebook side får de heldigvis hug


Og pis at ter Stegen ikke ser ud til at nuppe den rekord.
Da jeg skrev til dem for nogle uger siden, i forbindelse med en kamp de kun viste på Play, fik jeg et delvist flabet, delvist padlende svar tilbage.
Der er ikke noget at gøre, de bruger aktivt Barca kampe til at promovere Play.. :|

hackmann
Indlæg: 395
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Barca80 skrev:
tirs maj 23, 2023 11:40 pm
Åhh please, forstå nu hvad jeg mener. Verdens største klub ift. vundet titler i historien, ift. antal fans, ift. stadion og faciliteter m.m. - ift. det samlet billede, der er Barca verdens største, eller i hvert fald top 3 i historien !!
Ja, vi var engang verdens bedste fodboldhold under Guardiola, Vilanova og Luis Enrique. Men måske også top 3 i historien. Men den måde du gentager det på lyder som om du faldt i dvale i 2018 og ikke har følt med de sidste 6 år. Hvis du kunne ændre "Verdens største klub" til "en af Verdens største klubber"
Barca80 skrev:
tirs maj 23, 2023 11:40 pm
ift. vundet titler i historien
Real Madrid har vundet flere title end os, vi overgår dem kun med Copa Del Rey og SuperCopa de España. Og så Copa Feria hvis de tælles med, FIFA tæller det som UEFA Cup titler, mens UEFA slet ikke tæller dem med. Det er ikke kun Real Madrid vi er langt efter
https://topsoccerblog.com/top-football- ... -trophies/
Barca80 skrev:
tirs maj 23, 2023 11:40 pm
ift. antal fans
Denne her liste siger vi er nummer to bag Real Madrid, mest baseret på antal følgere på so.me
https://topsoccerblog.com/top-football- ... the-world/

Den her lister blander direkte medlemmer og medlemmer af fan klubs. Selv med penyas har vi færre medlemmer end Bayern, Benfica eller de argentiske storhold
https://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Clu ... más_socios
Barca80 skrev:
tirs maj 23, 2023 11:40 pm
ift. stadion
:-o Den giver jeg dig. Jeg troede at Maracaña var større men det er den ikke længere. Selv nuværende Camp Nou efter vi har nedrevet 5.000 pladser er stadig verdens største foldbold stadion
https://www.worldatlas.com/articles/50- ... world.html
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_s ... y_capacity
Barca80 skrev:
tirs maj 23, 2023 11:40 pm
faciliteter m.m
Denne her har jeg svært ved at vurdere. Ministadi og Pista de Gel er revet ned, og CampNou og Palau Blaugrana er meget nedslidte. Mens Ciutat Esportiu er meget ny, men ikke længere ved siden af Camp Nou. Valdebebas er så nyere og store, og længere væk :think: Bernabeu er lige blevet renoveret. Men deres basket hold har ikke deres egen sportshal. Og det er det. Real Madrid har ikke andre sektioner end fodbold og basket.
https://www.90min.com/in/posts/top-7-fo ... -the-world
Barca80 skrev:
tirs maj 23, 2023 11:40 pm
ift. det samlet billede
Hvis vi skal slå Real Madrid skal vi vægte størrelse af stadion meget højt. Det er det eneste punkt hvor vi tydeligt slår Real Madrid. Du kunne tilføje sektioner da vi nok er den eneste klub i verden med så mange sektioner på topplan: herre og kvinde fodbold, ungdomsfodbold, basket, handbold, (rulle)hockey, futsal, atletik

Her er en gammel artikel fra 2019, der kigger på det samlede billede, ikke engang dengang var vi bedst
https://talksport.com/football/492769/t ... na-celtic/

hackmann
Indlæg: 395
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Antimadridista skrev:
ons maj 24, 2023 10:47 am
Dytrax skrev:
tirs maj 23, 2023 10:26 pm
Til gengæld står der en delvist barberet bæver og taler om ishockey, kan jeg oplyse. Det er nemlig derfor man køber røvdyre Tv-pakker.
På TV2 sports Facebook side får de heldigvis hug


Og pis at ter Stegen ikke ser ud til at nuppe den rekord.
Da jeg skrev til dem for nogle uger siden, i forbindelse med en kamp de kun viste på Play, fik jeg et delvist flabet, delvist padlende svar tilbage.
Der er ikke noget at gøre, de bruger aktivt Barca kampe til at promovere Play.. :|
Jeg tror det er et redaktionelt valg på TV2 Sport og ikke kommercielt valg længere oppe. Der er nok flere danske ishockey fans, og Rune/tennis fans end der er Barça fans, specielt når vi allerede har vundet mesterskabet.

Personligt skifte jeg fjersynspakker ude med Play, da TV2 prioriterede at vise Chr. Eriksen debut med Inter over Barça

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7234
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1890 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons maj 24, 2023 10:47 am
Dytrax skrev:
tirs maj 23, 2023 10:26 pm
Til gengæld står der en delvist barberet bæver og taler om ishockey, kan jeg oplyse. Det er nemlig derfor man køber røvdyre Tv-pakker.
På TV2 sports Facebook side får de heldigvis hug


Og pis at ter Stegen ikke ser ud til at nuppe den rekord.
Da jeg skrev til dem for nogle uger siden, i forbindelse med en kamp de kun viste på Play, fik jeg et delvist flabet, delvist padlende svar tilbage.
Der er ikke noget at gøre, de bruger aktivt Barca kampe til at promovere Play.. :|
Fedt, at de lige tager sig tid til at være flabede. :sørgelig:

hackmann
Indlæg: 395
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Antimadridista skrev:
ons maj 24, 2023 10:35 am
hackmann skrev:
ons maj 24, 2023 10:15 am
Dytrax skrev:
ons maj 24, 2023 9:51 am
The two goals conceded by Ter Stegen against Real Valladolid do not count towards the Zamora Trophy! 👀

👉🏽 According to the requirements of the award, "only matches where the goalkeeper remains in the game for at least 60 minutes count". [md]
Er det virkelig rigtigt?
Ja, Xavi sagde også det var en af grunde til at skifte ham ud i halvlegen :eek:
Sort..
Så kom der afklaring.
Hvorfor gjorde ændringen i Valladolid ondt på Ter Stegen?

Zamora Trofæ-reglerne siger følgende: "For at være berettiget til trofæet skal målmænd have spillet 28 eller flere kampe i løbet af mesterskabet. Kun de kampe, hvor målmanden forbliver i spil i mindst 60 minutter tælles"

Ter Stegens koefficient er anslået til 0,49, hvilket kommer fra at dele 17 indkasserede mål i 35 registrerede kampe. På den anden side, hvis han havde været på Nuevo Zorrilla i mindst 60 minutter, ville tallet være faldet til 0,47. Bag blaugranaen står Oblak, som har lukket 20 mål ind i 28 kampe, og opnår en koefficient på 0,71 med tre kampe tilbage.

https://www.sport.es/es/noticias/barca/ ... n-87805351
Målene tæller men kampen går ikke.

Antimadridista
Indlæg: 9238
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 927 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 23/5 Valladolid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

hackmann skrev:
ons maj 24, 2023 12:56 pm
Antimadridista skrev:
ons maj 24, 2023 10:35 am
hackmann skrev:
ons maj 24, 2023 10:15 am
Dytrax skrev:
ons maj 24, 2023 9:51 am
The two goals conceded by Ter Stegen against Real Valladolid do not count towards the Zamora Trophy! 👀

👉🏽 According to the requirements of the award, "only matches where the goalkeeper remains in the game for at least 60 minutes count". [md]
Er det virkelig rigtigt?
Ja, Xavi sagde også det var en af grunde til at skifte ham ud i halvlegen :eek:
Sort..
Så kom der afklaring.
Hvorfor gjorde ændringen i Valladolid ondt på Ter Stegen?

Zamora Trofæ-reglerne siger følgende: "For at være berettiget til trofæet skal målmænd have spillet 28 eller flere kampe i løbet af mesterskabet. Kun de kampe, hvor målmanden forbliver i spil i mindst 60 minutter tælles"

Ter Stegens koefficient er anslået til 0,49, hvilket kommer fra at dele 17 indkasserede mål i 35 registrerede kampe. På den anden side, hvis han havde været på Nuevo Zorrilla i mindst 60 minutter, ville tallet være faldet til 0,47. Bag blaugranaen står Oblak, som har lukket 20 mål ind i 28 kampe, og opnår en koefficient på 0,71 med tre kampe tilbage.

https://www.sport.es/es/noticias/barca/ ... n-87805351
Målene tæller men kampen går ikke.
Stadig weird! Har Oblak ikke rekorden, som vist ikke kan nåes nu af stegen. Han kan Max komme på 0,46. Hvis han står og ikke lukker ind mod celta og Mallorca

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster