Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
ons maj 17, 2023 1:22 am
Barça are very interested in Kimmich, who is thinking about leaving Bayern. [Mundo Deportivo]
Læste det også lige. Jeg tror ikke på det sker over en dørtærskel pga at det er BM som skal sælge, evt pris osv. Men hold nu fast, hvor ville jeg gerne bytte Kimmich for samtlige andre navne, som er i spil - inklusiv vores tabte søn.
At få Kimmich ind på midtbanen de næste 4-5 år ville være intet mindre en vanvittigt. Tror dog ikke på det desværre.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨| BREAKING: Joshua Kimmich wants to LEAVE Bayern Munich & join FC Barcelona this summer! Everyone at the club is convinced by his signing & have decided that they have to move quickly to ADVANCE his signing.

[@martinezferran]
Det har vi ikke økonomi til, vel?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »



🚨🚨| Feyenoord's 22 yrs old right back Lutsharel Geertruida is on Barça's agenda.

[ Via: Gerard Romero 🥇 ]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Marco Verratti wants to play with Messi next season. [RMC Sport]

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
ons maj 17, 2023 5:28 pm
Marco Verratti wants to play with Messi next season. [RMC Sport]
Nej tak, ham skal vi sgu ikke have
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Filten skrev:
ons maj 17, 2023 7:03 pm
Dytrax skrev:
ons maj 17, 2023 5:28 pm
Marco Verratti wants to play with Messi next season. [RMC Sport]
Nej tak, ham skal vi sgu ikke have
Enig!
Sidst han var et emne, endte det med at koste os Ney

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
ons maj 17, 2023 1:37 pm
🚨| BREAKING: Joshua Kimmich wants to LEAVE Bayern Munich & join FC Barcelona this summer! Everyone at the club is convinced by his signing & have decided that they have to move quickly to ADVANCE his signing.

[@martinezferran]
Det har vi ikke økonomi til, vel?
Det korte svar er, nej. Udover, det selvfølgelig, højest usandsynligt, er en kæmpe and.

Det vil dog være den vildeste afløser for Busi, man overhovedet kan opdrive.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
ons maj 17, 2023 7:04 pm
Filten skrev:
ons maj 17, 2023 7:03 pm
Dytrax skrev:
ons maj 17, 2023 5:28 pm
Marco Verratti wants to play with Messi next season. [RMC Sport]
Nej tak, ham skal vi sgu ikke have
Enig!
Sidst han var et emne, endte det med at koste os Ney
Er ikke stor fan af Verrati, må jeg indrømme. Han havde stort personale, men jeg er ikke vil med måden, det er blevet udviklet på.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 17, 2023 7:06 pm
Dytrax skrev:
ons maj 17, 2023 1:37 pm
🚨| BREAKING: Joshua Kimmich wants to LEAVE Bayern Munich & join FC Barcelona this summer! Everyone at the club is convinced by his signing & have decided that they have to move quickly to ADVANCE his signing.

[@martinezferran]
Det har vi ikke økonomi til, vel?
Det korte svar er, nej. Udover, det selvfølgelig, højest usandsynligt, er en kæmpe and.

Det vil dog være den vildeste afløser for Busi, man overhovedet kan opdrive.
Jeg vil lige tilføje omkring Kimmich, hvis der er det mindste gran af sandhed i historien om, han vil prøve noget andet, så skal Barca selvfølgelig være over ham, som en flue på en lort. Problemet er bare, det ikke er nok, hvis han gerne vil væk. Han skal ville Barca på nøjagtig samme måde som Lewa sidste sommer og det er jeg ikke sikker på, han vil. Eller rettere, jeg er sikker på, han ikke vil gøre den indsats, der skal til. Andre klubber vil være helt oppe på stikkerne, hvis han vil væk og det gælder ikke mindst Real, som vil have langt mere økonomi bag deres bud. Ikke kun på transfersiden, men også på løndelen, som dog, i dette tilfælde, ikke vil være den største hurdle. Bayern ville ikke slippe ham for mindre end 100 mio euro, selv om han så står og hopper og springer for at komme væk.

Men altså, han har kontrakt indtil 2025 og ja, jeg ser det bare slet ikke ske, på nogen måde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 17, 2023 7:46 pm


Kom så tilbage i stalden med ham 🔵🔴
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Har lige set City tæske Real Madrid. Alene midtbanen hos City med bl.a. Silva, De Bruyne, Rodri og Gundogan kan få en til at slikke sig om munden. Samtlige af disse spillere ville kunne gå direkte ind i Barcas startopstilling. Man tænker dernæst, at City står så stærkt pga deres mange penge. Men sammenligner man 1 til 1 ovennævnte spilleres transfer med samtidige vinduer hos Barca tegner der sig et andet billede:

De Bruyne:
- 2015: købes af city for 76 mio. Vi køber Turan fra 34 mio i samme vindue.

Gundogan:
- 2016: Købes af City for 27 mio. Vi køber Andre Gomez for 37 mio. på samme tid.

Silva:
- 2017: købes af City for 50 mio. Samme år giver Barcelona 40 mio. for Paulinho.

Rodri:
- 2018: købes af Atlético fra Villarreal for 20 mio. I samme vindue køber vi Arthur for 31 mio.
- 2019: købes af City for 70 mio. På samme tid køber vi De jong for 86 mio

Udover De jong - som blev købt til megasum - så er det ret tydeligt at Citys indkøb bare har været langt bedre af spillere i en perfekt alder og med yderligere udviklingspotentiale. Det er også tydeligt i hvor høj grad Citys nuværende forfatning er skabt over en kontinuerligt klar linje. Selvfølgelig har der været fejlskud, men ret væsentligt, hvordan de løbende udvikler truppen og holder rigtig godt fast i de spillere som fungerer.
Barcelonas transfers har været bedre under Laporta end Bartomeu, men jeg håber godt nok vi holder igen med at købe spillere, som er forbi deres prime. Desværre nævnes mange 30+ årige spillere i flæng ifm. dette transfervindue. Jeg håber vi nøjes med et par stykker.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Vitor Roque, som Barca er parat til at smide 40-50 mio. for, har i de sidste 12 kampe scoret 3 mål. Og det er altså i den brasilianske liga.

Han er hverken den nye Romario eller Ronaldo Nazario. Romario var blandt topscorene i den hjemmelige liga som 18 årig. Ronaldo bankede en masse kasser i den hollandske liga som 18 årig.

Siger ikke at Vitor Roque er skod, men super potentielle ser han ikke ud til at have - så +40 mio. euro er måske i overkanten i disse Barca tider.

Det bare min mening. Så ved I det :thumbup:

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Hristo skrev:
ons maj 17, 2023 11:10 pm
Har lige set City tæske Real Madrid. Alene midtbanen hos City med bl.a. Silva, De Bruyne, Rodri og Gundogan kan få en til at slikke sig om munden. Samtlige af disse spillere ville kunne gå direkte ind i Barcas startopstilling. Man tænker dernæst, at City står så stærkt pga deres mange penge. Men sammenligner man 1 til 1 ovennævnte spilleres transfer med samtidige vinduer hos Barca tegner der sig et andet billede:

De Bruyne:
- 2015: købes af city for 76 mio. Vi køber Turan fra 34 mio i samme vindue.

Gundogan:
- 2016: Købes af City for 27 mio. Vi køber Andre Gomez for 37 mio. på samme tid.

Silva:
- 2017: købes af City for 50 mio. Samme år giver Barcelona 40 mio. for Paulinho.

Rodri:
- 2018: købes af Atlético fra Villarreal for 20 mio. I samme vindue køber vi Arthur for 31 mio.
- 2019: købes af City for 70 mio. På samme tid køber vi De jong for 86 mio

Udover De jong - som blev købt til megasum - så er det ret tydeligt at Citys indkøb bare har været langt bedre af spillere i en perfekt alder og med yderligere udviklingspotentiale. Det er også tydeligt i hvor høj grad Citys nuværende forfatning er skabt over en kontinuerligt klar linje. Selvfølgelig har der været fejlskud, men ret væsentligt, hvordan de løbende udvikler truppen og holder rigtig godt fast i de spillere som fungerer.
Barcelonas transfers har været bedre under Laporta end Bartomeu, men jeg håber godt nok vi holder igen med at købe spillere, som er forbi deres prime. Desværre nævnes mange 30+ årige spillere i flæng ifm. dette transfervindue. Jeg håber vi nøjes med et par stykker.
Sammenligningen er i øvrigt kun lavet direkte med nogenlunde sammenlignelige positioner i samme vinduer.
Inkluderer man Pjanic, Griezmann, Coutinho, F.Torres, Lenglet, Semedo m.fl. så er det tydeligt, hvor få af vores store transfers, der reelt har fungeret. Og hvor inkompetent vores transferpolitik har været de sidste 5 års tid. Man Citys sportsdirektør er jo i øvrigt vores gamle mand, Begiristain…

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hristo skrev:
ons maj 17, 2023 11:10 pm
Har lige set City tæske Real Madrid. Alene midtbanen hos City med bl.a. Silva, De Bruyne, Rodri og Gundogan kan få en til at slikke sig om munden. Samtlige af disse spillere ville kunne gå direkte ind i Barcas startopstilling. Man tænker dernæst, at City står så stærkt pga deres mange penge. Men sammenligner man 1 til 1 ovennævnte spilleres transfer med samtidige vinduer hos Barca tegner der sig et andet billede:

De Bruyne:
- 2015: købes af city for 76 mio. Vi køber Turan fra 34 mio i samme vindue.

Gundogan:
- 2016: Købes af City for 27 mio. Vi køber Andre Gomez for 37 mio. på samme tid.

Silva:
- 2017: købes af City for 50 mio. Samme år giver Barcelona 40 mio. for Paulinho.

Rodri:
- 2018: købes af Atlético fra Villarreal for 20 mio. I samme vindue køber vi Arthur for 31 mio.
- 2019: købes af City for 70 mio. På samme tid køber vi De jong for 86 mio

Udover De jong - som blev købt til megasum - så er det ret tydeligt at Citys indkøb bare har været langt bedre af spillere i en perfekt alder og med yderligere udviklingspotentiale. Det er også tydeligt i hvor høj grad Citys nuværende forfatning er skabt over en kontinuerligt klar linje. Selvfølgelig har der været fejlskud, men ret væsentligt, hvordan de løbende udvikler truppen og holder rigtig godt fast i de spillere som fungerer.
Barcelonas transfers har været bedre under Laporta end Bartomeu, men jeg håber godt nok vi holder igen med at købe spillere, som er forbi deres prime. Desværre nævnes mange 30+ årige spillere i flæng ifm. dette transfervindue. Jeg håber vi nøjes med et par stykker.
Ja.

Jeg ved ikke om det er begiristain eller Pep der har sidste ord, men tænker det er lidt i forening.

Det er nemlig korrekt at City har været eminente til at købe de rette spillere og ikke nødvendigvis de største stjerner.

Mange antiPep typer bræger tit op med “men City køber også bare alt pga deres pengetank”. Men mange af deres køb har været spillere der ikke lige har været absolut top, men enten ideelle for Pep eller i besiddelse af et uforløst potentiale, som Pep dernæst har formået at udvikle til et niveau de færreste havde forventet.

Samtidig skipper de også relativt hurtigt typer som er slået lidt fejl.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster