10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af hackmann »

Ligesom sidst, er problemet La Ligas Fair Play regler. Sidst var det at man ikke kan forlænge en spiller til mindre end 50% af nuværende løn. Og nu er det at spillere skal aflønnes med løn og ikke betales på anden vis. Alt det der med at give Messi andele af ekstra sponsor indtægter og lignende er underkendt af La Liga.

For at undgå snyd med kreative kontrakter, er der en komite der skal vurdere hver spiller der kommer fra andre liga'er hvad de mindst er værd. Det er ikke for at beskytte spillerene mod at bliver underbetalt, men for at stoppe klubberne med at sno sig udenom FFP.
Der er tre personer, der kan bestemme lønværdien for Leo Messi i den spanske liga, hvis han ender med at skrive under for Barça. Det er medlemmerne af Ligaens vurderingsorgan. Det er et rådgivende organ, der efter anmodning fra ligaen eller fra FC Barcelona selv ville sætte det minimum, der skal opkræves i henhold til løngrænsen i tilfælde af, at han vender tilbage til Barça-klubben. Indtil videre har ingen af ​​parterne anmodet om det.

https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... spana.html

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

hackmann skrev:
fre maj 05, 2023 1:28 pm
Ligesom sidst, er problemet La Ligas Fair Play regler. Sidst var det at man ikke kan forlænge en spiller til mindre end 50% af nuværende løn. Og nu er det at spillere skal aflønnes med løn og ikke betales på anden vis. Alt det der med at give Messi andele af ekstra sponsor indtægter og lignende er underkendt af La Liga.

For at undgå snyd med kreative kontrakter, er der en komite der skal vurdere hver spiller der kommer fra andre liga'er hvad de mindst er værd. Det er ikke for at beskytte spillerene mod at bliver underbetalt, men for at stoppe klubberne med at sno sig udenom FFP.
Der er tre personer, der kan bestemme lønværdien for Leo Messi i den spanske liga, hvis han ender med at skrive under for Barça. Det er medlemmerne af Ligaens vurderingsorgan. Det er et rådgivende organ, der efter anmodning fra ligaen eller fra FC Barcelona selv ville sætte det minimum, der skal opkræves i henhold til løngrænsen i tilfælde af, at han vender tilbage til Barça-klubben. Indtil videre har ingen af ​​parterne anmodet om det.

https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... spana.html
Tænker det gør det sværere at signe ham.

Og selvfølgelig skal han ha en rimelig løn.

Alves var et særtilfælde, hvor han samtidig fik en unik mulighed for at holde et højt niveau op mod VM.

Hvis Messi kommer, vil det sandsynligvis være til en løn på et minimalt niveau ift hvad han kunne tjene andetsteds, ligesom det vil give et stort økonomisk sponsor og merch løft til klubben.

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

Isageren skrev:
fre maj 05, 2023 11:15 am
Kvoller skrev:
fre maj 05, 2023 9:00 am
Isageren skrev:
tors maj 04, 2023 8:57 am
Kvoller skrev:
tors maj 04, 2023 5:03 am
Isageren skrev:
ons maj 03, 2023 7:30 pm
terrorist kontrakt
Wtf
Det er et twitter term for en kontrakt langt under spillerens værdi og kaliber. Altså at ledelsen agerer som "skurke" i forhold til forhandlingerne. Det er bare list sjov jargon.
Aha, det havde jeg ikke hørt før :lol:

I øvrigt er jeg enig, Messi burde sagtens kunne acceptere en noget lavere løn, og hjælpe klubben på den måde, hvis han virkelig gerne vil tilbage.
Det er i hvert fald underligt, at han skal være vores bedst betalte spiller igen. Jeg vil mene, vi gør ham en tjeneste.
Jeg vil nu mene han gør vores angreb, frisparks situation osv. en tjeneste.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Han falmer godt nok for mig, hvis han tager til diktaturet i Saudi Arabien. :sad:

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 4:30 pm
Han falmer godt nok for mig, hvis han tager til diktaturet i Saudi Arabien. :sad:
Det nægter jeg at tro på han gør, han vil gerne vinde chl igen og muligvis et VM eller en Copa mere og det kræver
Europæisk top klub der er med i det hele
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 4:30 pm
Han falmer godt nok for mig, hvis han tager til diktaturet i Saudi Arabien. :sad:
Hvis han tager til Saudi, så havde jeg jo ret fra starten? Ingen grund til at spille der, hvis man ikke er forelsket i at se ekstra nuller på bankkontoen. Man savner sku den unge Leo…
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/offi ... -klub.html

Medierne kan nemt starte en rigtig krig når de har lyst. Sådan har det fungeret i evighed og stadigvæk flertallet er hjernevasket og klistret til skærmen 24/7 og tror på alt hvad der bliver sagt.
Hver land, hver TV kanal og sociale medier der sender nyheder er helt forfærdelig.
Hvis jeg var Messi jeg vil stoppe karrieren og flygte med familien til et sted hvor de kan leve i fred og ro.
Men det er sikkert umuligt at finde sådan et sted.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tirs maj 09, 2023 6:01 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 4:30 pm
Han falmer godt nok for mig, hvis han tager til diktaturet i Saudi Arabien. :sad:
Hvis han tager til Saudi, så havde jeg jo ret fra starten? Ingen grund til at spille der, hvis man ikke er forelsket i at se ekstra nuller på bankkontoen. Man savner sku den unge Leo…
Ved ikke hvad du mener at have ret i, men du finder sikkert et eller andet :smile:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 6:20 pm
Isageren skrev:
tirs maj 09, 2023 6:01 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 4:30 pm
Han falmer godt nok for mig, hvis han tager til diktaturet i Saudi Arabien. :sad:
Hvis han tager til Saudi, så havde jeg jo ret fra starten? Ingen grund til at spille der, hvis man ikke er forelsket i at se ekstra nuller på bankkontoen. Man savner sku den unge Leo…
Ved ikke hvad du mener at have ret i, men du finder sikkert et eller andet :smile:
At Messi er grisk og tænker på penge frem for alt. Jeg lukker til gengæld min mund for en stund, hvis han tager til Barca. Det ændrer dog ikke på min holdning om maks 10m netto, som er vores lønloft.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tirs maj 09, 2023 6:35 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 6:20 pm
Isageren skrev:
tirs maj 09, 2023 6:01 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 4:30 pm
Han falmer godt nok for mig, hvis han tager til diktaturet i Saudi Arabien. :sad:
Hvis han tager til Saudi, så havde jeg jo ret fra starten? Ingen grund til at spille der, hvis man ikke er forelsket i at se ekstra nuller på bankkontoen. Man savner sku den unge Leo…
Ved ikke hvad du mener at have ret i, men du finder sikkert et eller andet :smile:
At Messi er grisk og tænker på penge frem for alt. Jeg lukker til gengæld min mund for en stund, hvis han tager til Barca. Det ændrer dog ikke på min holdning om maks 10m netto, som er vores lønloft.
Nååååe det! Troede det var al det andet bavl du ved!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Isageren skrev:
tirs maj 09, 2023 6:35 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 6:20 pm
Isageren skrev:
tirs maj 09, 2023 6:01 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 4:30 pm
Han falmer godt nok for mig, hvis han tager til diktaturet i Saudi Arabien. :sad:
Hvis han tager til Saudi, så havde jeg jo ret fra starten? Ingen grund til at spille der, hvis man ikke er forelsket i at se ekstra nuller på bankkontoen. Man savner sku den unge Leo…
Ved ikke hvad du mener at have ret i, men du finder sikkert et eller andet :smile:
At Messi er grisk og tænker på penge frem for alt. Jeg lukker til gengæld min mund for en stund, hvis han tager til Barca. Det ændrer dog ikke på min holdning om maks 10m netto, som er vores lønloft.
Er manden ikke også taget for skattesvindel? Din første sætning kan jo ikke være til diskussion :lol:. Med hensyn til en eventuel transfer, så er jeg stadig overbevist om, at det ikke sker. Det ville simpelthen gå imod så meget af det, som Laporta sagde da han havde vundet valget.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
ons maj 10, 2023 12:44 pm
Isageren skrev:
tirs maj 09, 2023 6:35 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 6:20 pm
Isageren skrev:
tirs maj 09, 2023 6:01 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 09, 2023 4:30 pm
Han falmer godt nok for mig, hvis han tager til diktaturet i Saudi Arabien. :sad:
Hvis han tager til Saudi, så havde jeg jo ret fra starten? Ingen grund til at spille der, hvis man ikke er forelsket i at se ekstra nuller på bankkontoen. Man savner sku den unge Leo…
Ved ikke hvad du mener at have ret i, men du finder sikkert et eller andet :smile:
At Messi er grisk og tænker på penge frem for alt. Jeg lukker til gengæld min mund for en stund, hvis han tager til Barca. Det ændrer dog ikke på min holdning om maks 10m netto, som er vores lønloft.
Er manden ikke også taget for skattesvindel? Din første sætning kan jo ikke være til diskussion :lol:. Med hensyn til en eventuel transfer, så er jeg stadig overbevist om, at det ikke sker. Det ville simpelthen gå imod så meget af det, som Laporta sagde da han havde vundet valget.
Nååe ja, (lige som et hav af andre la liga stjerner…) den der sag fra han var 20 :lol: og farmand (sikkert som i dag) stod for økonomien…

Godt vi har Demb! Han reder os :clap:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Jeg tror ikke det er en undskyldning der går i retten..

Hvis der er noget vi skal reddes fra, så er det vel Xavi's pragmatiske og passive tilgang til spillet. Så ja, lad os bare hente Messi, Gundogan, Inigo Martinez, og hvorfor ikke også nogle flere spillere, som ikke vil kunne genpresse et u-13 hold, men gerne tager en fed løn. Alt imens vi vil skippe spillere afsted, som faktisk gør en god indsats uden bolden, Raphinha f.eks, som kun har fået lov at være her i én sølle sæson. Det skal nok få os tættere på europæisk succes, og hvis det ikke gør, så fejler vi i det mindste med Messi på holdet.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
ons maj 10, 2023 1:59 pm
Jeg tror ikke det er en undskyldning der går i retten..

Hvis der er noget vi skal reddes fra, så er det vel Xavi's pragmatiske og passive tilgang til spillet. Så ja, lad os bare hente Messi, Gundogan, Inigo Martinez, og hvorfor ikke også nogle flere spillere, som ikke vil kunne genpresse et u-13 hold, men gerne tager en fed løn. Alt imens vi vil skippe spillere afsted, som faktisk gør en god indsats uden bolden, Raphinha f.eks, som kun har fået lov at være her i én sølle sæson. Det skal nok få os tættere på europæisk succes, og hvis det ikke gør, så fejler vi i det mindste med Messi på holdet.
Faktisk ret sikker på at det har en betydning i retten.

Du mener ikke Gundogan kan genpresse??

Jeg gad godt at vi lagde bare lidt af presset fra vores tunge arv til side og blev lidt positive omkring hvad der foretages, med de midler der er tilgængelige! I år lader det eksempelvis til at vi fejler os til et mesterskab….

Filten
Indlæg: 1920
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 201 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Filten »

A$AP skrev:
ons maj 10, 2023 1:59 pm
Jeg tror ikke det er en undskyldning der går i retten..

Hvis der er noget vi skal reddes fra, så er det vel Xavi's pragmatiske og passive tilgang til spillet. Så ja, lad os bare hente Messi, Gundogan, Inigo Martinez, og hvorfor ikke også nogle flere spillere, som ikke vil kunne genpresse et u-13 hold, men gerne tager en fed løn. Alt imens vi vil skippe spillere afsted, som faktisk gør en god indsats uden bolden, Raphinha f.eks, som kun har fået lov at være her i én sølle sæson. Det skal nok få os tættere på europæisk succes, og hvis det ikke gør, så fejler vi i det mindste med Messi på holdet.
Nok er Messis “Genpres” reduceret over årene, men han kan spille OFFENSIVT FODBOLD.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster