10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Nyhuus skrev:
ons maj 03, 2023 1:33 pm
Iflg. The Athletic, så har han indbygget i sin kontrakt, at han kan lave aftale med hvem der passer ham.
Og så skulle han vist allerede have udskudt den tur 2 gange, hvilket han så nu havde planlagt at gøre på en national helligdag i Frankrig, hvor spillerne skulle have 2 dage fri. Men fordi, at attituden på holdet har været elendig siden de røg ud af CL, blev de dage vist så inddraget. Og så har han så valgt at tage afsted alligevel.

Ved ikke rigtig, hvordan det fungerer med sådan noget der ift. at blive ved med at rykke det.
Lyder som om, at han har prøvet at få det til at passe ind.
Jeg har meget lidt empati med Saudi udgaven af Leo :|. Men hvis ovenstående passer, så har han tydeligvis gjort sit bedste for at få enderne til at passe.

Virker som en straf på baggrund af at Messi har besluttet at smutte, måske mixet med Saudi indblandingen, der sikkert heller ikke behager Kaliffen..

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Barca80 »

Altså normalt er Saudi-Arabien jo ikke et sted man tager på badeferie. Så hvad kan Messis formål være med at drage afsted til landet, andet end gøre som Ronaldo, at fothandle med end arabisk klub for at tilslutte sig ligaen efter sommerferien? :|

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Antimadridista »

Han er turist ambassadør for SA.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SIOUX »

Barca80 skrev:
ons maj 03, 2023 4:03 pm
Altså normalt er Saudi-Arabien jo ikke et sted man tager på badeferie. Så hvad kan Messis formål være med at drage afsted til landet, andet end gøre som Ronaldo, at fothandle med end arabisk klub for at tilslutte sig ligaen efter sommerferien? :|
Det er fordi, at han er "turist-ambassadør" for landet, hvilket adskillige medier også nævner, hvis man ellers læste lidt op på det.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

PSG fans were chanting insults towards Messi

🗣️ "Messi, hijo de p*t*"

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

Jeg tror franskmændene har meget svært ved at fatte, at Messi brugte deres elendige klub til at være i tiptopform til at smadre deres land i VM finalen.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

Apropos Messi. Der står at Messi gerne vil spille i Barca, og det er den eneste klub han vil spille for. Den kontrakt han har fået tilbudt er ikke blevet accepteret af La Liga. Så vidt jeg kan forstå, så vil kontrakten gøre ham til den bedst betalte spiller i klubben, ikke med meget, men stadig den bedste betalte. Jeg ved godt jeg trigger nogle af jer nu, men hvorfor kan han ikke bare tage imod en terrorist kontrakt til de der 500k om året ligesom Alves? Jeg tænker han klarer den i det lange løb økonomisk, men hans renomé og karriere står på spil her. Den dag han bliver gammel vil han fortryde, hvis han ikke bare tog imod den laveste kontrakt mulig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Isageren skrev:
ons maj 03, 2023 7:30 pm
terrorist kontrakt
Wtf

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
ons maj 03, 2023 3:59 pm
Nyhuus skrev:
ons maj 03, 2023 1:33 pm
Iflg. The Athletic, så har han indbygget i sin kontrakt, at han kan lave aftale med hvem der passer ham.
Og så skulle han vist allerede have udskudt den tur 2 gange, hvilket han så nu havde planlagt at gøre på en national helligdag i Frankrig, hvor spillerne skulle have 2 dage fri. Men fordi, at attituden på holdet har været elendig siden de røg ud af CL, blev de dage vist så inddraget. Og så har han så valgt at tage afsted alligevel.

Ved ikke rigtig, hvordan det fungerer med sådan noget der ift. at blive ved med at rykke det.
Lyder som om, at han har prøvet at få det til at passe ind.
Jeg har meget lidt empati med Saudi udgaven af Leo :|. Men hvis ovenstående passer, så har han tydeligvis gjort sit bedste for at få enderne til at passe.

Virker som en straf på baggrund af at Messi har besluttet at smutte, måske mixet med Saudi indblandingen, der sikkert heller ikke behager Kaliffen..
Tænker det handler om at få Messis kommende exit til at ligne den eneste mulighed overfor tilhængerne. På den måde fremstår ledelsen bedst muligt ift at de nok mister verdens bedste.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lopezzz »

G.O.A.T får aldrig lov til at skifte klub eller laver ændringer i kontrakten i fred og ro.
Hver år bliver han negativ udstillet af rygterne og medierne.
Stakkels mand.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
tors maj 04, 2023 5:03 am
Isageren skrev:
ons maj 03, 2023 7:30 pm
terrorist kontrakt
Wtf
Det er et twitter term for en kontrakt langt under spillerens værdi og kaliber. Altså at ledelsen agerer som "skurke" i forhold til forhandlingerne. Det er bare list sjov jargon.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Dytrax »

🚨| Leo Messi could TERMINATE his contract with PSG within the next 10 days. He may not return to train with them again & reach an agreement to end his contract.
@le_Parisien [🎖️]

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Kvoller »

Isageren skrev:
tors maj 04, 2023 8:57 am
Kvoller skrev:
tors maj 04, 2023 5:03 am
Isageren skrev:
ons maj 03, 2023 7:30 pm
terrorist kontrakt
Wtf
Det er et twitter term for en kontrakt langt under spillerens værdi og kaliber. Altså at ledelsen agerer som "skurke" i forhold til forhandlingerne. Det er bare list sjov jargon.
Aha, det havde jeg ikke hørt før :lol:

I øvrigt er jeg enig, Messi burde sagtens kunne acceptere en noget lavere løn, og hjælpe klubben på den måde, hvis han virkelig gerne vil tilbage.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2649
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
fre maj 05, 2023 9:00 am
Isageren skrev:
tors maj 04, 2023 8:57 am
Kvoller skrev:
tors maj 04, 2023 5:03 am
Isageren skrev:
ons maj 03, 2023 7:30 pm
terrorist kontrakt
Wtf
Det er et twitter term for en kontrakt langt under spillerens værdi og kaliber. Altså at ledelsen agerer som "skurke" i forhold til forhandlingerne. Det er bare list sjov jargon.
Aha, det havde jeg ikke hørt før :lol:

I øvrigt er jeg enig, Messi burde sagtens kunne acceptere en noget lavere løn, og hjælpe klubben på den måde, hvis han virkelig gerne vil tilbage.
Det er i hvert fald underligt, at han skal være vores bedst betalte spiller igen. Jeg vil mene, vi gør ham en tjeneste.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
fre maj 05, 2023 11:15 am
Kvoller skrev:
fre maj 05, 2023 9:00 am
Isageren skrev:
tors maj 04, 2023 8:57 am
Kvoller skrev:
tors maj 04, 2023 5:03 am
Isageren skrev:
ons maj 03, 2023 7:30 pm
terrorist kontrakt
Wtf
Det er et twitter term for en kontrakt langt under spillerens værdi og kaliber. Altså at ledelsen agerer som "skurke" i forhold til forhandlingerne. Det er bare list sjov jargon.
Aha, det havde jeg ikke hørt før :lol:

I øvrigt er jeg enig, Messi burde sagtens kunne acceptere en noget lavere løn, og hjælpe klubben på den måde, hvis han virkelig gerne vil tilbage.
Det er i hvert fald underligt, at han skal være vores bedst betalte spiller igen. Jeg vil mene, vi gør ham en tjeneste.
Du er da også bare Hr Altid-På-Tværs :grin:

Ligefrem bedst betalte bør han måske ikke være, men synes det vil være rimeligt at han ligger i den højst-betalte gruppe i lønhierakiet - på en iøvrigt kort kontrakt.

Noget andet er at man kan drømme om at han vil hjælpe sin gamle klub og spille for peanuts.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster