2/5 FC Barcelona - Osasuna

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af PuyolErGud »

Ansu Fati er desværre forfærdelig uskarp. Men for satan en vigtig sejr! Et pointtab til Real Madrid senere og vi kan blive mestre på Putanyols bane!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af kklaus »

Man venter lidt bare på, at mesterskabet er matematisk sikret, så man kan sige "skål og videre til næste sæson".
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
tirs maj 02, 2023 7:50 pm
Hvis vi vinder 1-0 (igen, igen), så er det vellykket og vi skal være yderst tilfredse.

Vi skal bare slå 100vis indlæg og have en høj CB ind i feltet, så kommer det ene mål på et tidspunkt :thumbup:
Du havde helt ret, næsten. Tak for det :grin:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Antimadridista »

whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Ansu skal fucking bare skride. Jeg gider ikke mere!

At det er fucking Alba der skal redde os … jøsses.
Jeg er SÅ enig!!
Nærmer mig tilslutning….forstår sku bare ikke hvordan det er endt der… :|

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af whidgee »

Antimadridista skrev:
tirs maj 02, 2023 9:26 pm
whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Ansu skal fucking bare skride. Jeg gider ikke mere!

At det er fucking Alba der skal redde os … jøsses.
Jeg er SÅ enig!!
Nærmer mig tilslutning….forstår sku bare ikke hvordan det er endt der… :|
Fordi han er ringe :glad:

thomas
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af thomas »

whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:28 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 02, 2023 9:26 pm
whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Ansu skal fucking bare skride. Jeg gider ikke mere!

At det er fucking Alba der skal redde os … jøsses.
Jeg er SÅ enig!!
Nærmer mig tilslutning….forstår sku bare ikke hvordan det er endt der… :|
Fordi han er ringe :glad:
Det er virkelig en tragedie. Det er svært at forstå, hvad der er sket. Ville vi have set anderledes på det, hvis han en af de mange gange han havde chancen i dag fik den i mål? Jeg ved det ikke. Jeg har virkelig troet på, at det bare var et spørgsmål om tid, før han kom igen, og lige nu tror jeg bare han er slået helt ud mentalt. Fodboldmæssigt har vi altså med et enormt talent at gøre, han kommer til at shine igen. Men i Barcelona?

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Iniesta007 »

Nu har jeg fået pulsen ned :crazy: . Uanset at vi vandt 1-0 (igen) så er det ikke Barca værdigt :sick:
Ja vi bliver mestre og Xavi står som den store " frelser", men kære Culers det er som flere herinde skriver et værre mesterskab end det Atlético fik for år tilbage, og som vi alle herinde grinte ad.

Det eneste jeg kan juble over er at Puta ikke får det, men de må godt nok græmmes :sick:
Jeg forlanger ikke at vi skal spille sambabold som i de gode gamle dage( det har vi desværre ikke spillerne til), men det dræbende langsomme spil som nu er er skændsel for klubben :thumbdown:
Og hvis jeg er den eneste der synes det, så lever jeg med det...smiler ;-).
Godnat fra en skuffet halvgammel nisse, der heldigvis har været på Campen mange gange før og set skøn bold.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7212
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Dytrax »

Er det virkelig Xavi, der tænker og praktiserer fodbold så kedeligt? Håber han bliver mere risikovillig, når vi starter forfra efter sommerferien.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af DrGink »

thomas skrev:
tirs maj 02, 2023 9:32 pm
whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:28 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 02, 2023 9:26 pm
whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Ansu skal fucking bare skride. Jeg gider ikke mere!

At det er fucking Alba der skal redde os … jøsses.
Jeg er SÅ enig!!
Nærmer mig tilslutning….forstår sku bare ikke hvordan det er endt der… :|
Fordi han er ringe :glad:
Det er virkelig en tragedie. Det er svært at forstå, hvad der er sket. Ville vi have set anderledes på det, hvis han en af de mange gange han havde chancen i dag fik den i mål? Jeg ved det ikke. Jeg har virkelig troet på, at det bare var et spørgsmål om tid, før han kom igen, og lige nu tror jeg bare han er slået helt ud mentalt. Fodboldmæssigt har vi altså med et enormt talent at gøre, han kommer til at shine igen. Men i Barcelona?
Jeg er ikke dér hvor han skal skifte endnu medmindre han decideret selv vil. Han er kun 20. Iniesta var primært indskiftningsspiller til han var 21.

Han er masia dreng. Han fortjener vi giver ham alle chancer i stedet for blot at sælge ham til højst bydende.
Det er ikke det klogeste finansielt, men det er det ordentlige at gøre. Historien skal ikke være vi smed en 20 årig ud på røv og albuer for at tjene penge. Den skal være vi gav ham alle chancer for at bevise sit værd.
Senest rettet af DrGink tirs maj 02, 2023 9:44 pm, rettet i alt 1 gang.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Filten »

thomas skrev:
tirs maj 02, 2023 9:32 pm
whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:28 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 02, 2023 9:26 pm
whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Ansu skal fucking bare skride. Jeg gider ikke mere!

At det er fucking Alba der skal redde os … jøsses.
Jeg er SÅ enig!!
Nærmer mig tilslutning….forstår sku bare ikke hvordan det er endt der… :|
Fordi han er ringe :glad:
Det er virkelig en tragedie. Det er svært at forstå, hvad der er sket. Ville vi have set anderledes på det, hvis han en af de mange gange han havde chancen i dag fik den i mål? Jeg ved det ikke. Jeg har virkelig troet på, at det bare var et spørgsmål om tid, før han kom igen, og lige nu tror jeg bare han er slået helt ud mentalt. Fodboldmæssigt har vi altså med et enormt talent at gøre, han kommer til at shine igen. Men i Barcelona?
2 lange skader, hvor det blev konstateret at han ikke vil genvinde samme form, fart osv. igen. Derfor udvikler han sig nu til den næste Bojan og vi bør imo, sælge mens vi kan inden andre indser, han ikke kommer tilbage på det niveau vi har set for 1,5 år siden
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
tirs maj 02, 2023 9:41 pm
thomas skrev:
tirs maj 02, 2023 9:32 pm
whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:28 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 02, 2023 9:26 pm
whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Ansu skal fucking bare skride. Jeg gider ikke mere!

At det er fucking Alba der skal redde os … jøsses.
Jeg er SÅ enig!!
Nærmer mig tilslutning….forstår sku bare ikke hvordan det er endt der… :|
Fordi han er ringe :glad:
Det er virkelig en tragedie. Det er svært at forstå, hvad der er sket. Ville vi have set anderledes på det, hvis han en af de mange gange han havde chancen i dag fik den i mål? Jeg ved det ikke. Jeg har virkelig troet på, at det bare var et spørgsmål om tid, før han kom igen, og lige nu tror jeg bare han er slået helt ud mentalt. Fodboldmæssigt har vi altså med et enormt talent at gøre, han kommer til at shine igen. Men i Barcelona?
Jeg er ikke dér hvor han skal skifte endnu medmindre han decideret selv vil. Han er kun 20. Iniesta var primært indskiftningsspiller til han var 21.

Han er masia dreng. Han fortjener vi giver ham alle chancer i stedet for blot at sælge ham til højst bydende.
Det er ikke det klogeste finansielt, men det er det ordentlige at gøre. Historien skal ikke være vi smed en 20 årig ud på røv og albuer for at tjene penge. Den skal være vi gav ham alle chancer for at bevise sit værd.
Vil også gerne tilslutte mig det der….

Det handler for mig også lidt om, hvad er det større billede mht det kommende transfervindue. Vil en stor sum betyde at vi kan lukke andre vigtige handler, eller gør det blot gælden en smule mindre.. :?:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Lopezzz »

whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:28 pm
Antimadridista skrev:
tirs maj 02, 2023 9:26 pm
whidgee skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Daluigi skrev:
tirs maj 02, 2023 9:17 pm
Ansu skal fucking bare skride. Jeg gider ikke mere!

At det er fucking Alba der skal redde os … jøsses.
Jeg er SÅ enig!!
Nærmer mig tilslutning….forstår sku bare ikke hvordan det er endt der… :|
Fordi han er ringe :glad:
Jeg synes at I overdriver meget. Han var ikke helt ringe i aften. Tværtimod han har præsteret bedre end i de forrige kampe. Synes han var konstant trussel i angrebet og skabte 10 gange mere end Lewandowski.
Vi skal sætte spørgsmålstegn ved polakken. Han er KATASTROFE. Vores absolut dårligste angriber.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er sgu altid så nemt at være negativ. Ja, kampen blev ikke, som man havde håbet, men som så ofte før, når man spiller kampe så tæt på hinanden, så skal man lige op i gear og udvisningen gjorde egentlig ikke noget godt for Barca. Den faldt på et tidspunkt, hvor man havde fundet dybt ind bag Osasuna´s baglinje og man sad egentlig bare og ventede på et mål, der meget vel kunne have kommet i netop den sekvens, der førte til det røde kort. Efter det, så faldt Osasuna's bagkæde lige 20 meter tilbage og så skulle man omstille sig på et andet spil og have det til at køre.

Man kunne have været kommet foran 10 gange i løbet af kampen og lad mig sige det med det samme. Ansu Fati var IKKE Barca's dårligste angriber i dag. Faktisk var han den bedste, mens Lewa endnu en gang skuffer dybt, Raphinha er helt ved siden af sig selv, Pedri og Dembélé er meget uskarpe efter skader og Ferran nok engang kommer ind og tosser rundt. Fati skabte derimod dynamik og kom frem til mange halvgode muligheder.

I øvrigt endnu engang en fed stemning på Campen hvor der blev sunget igennem fra start til slut og i anden halvleg var det dem, der bar holdet frem til det afgørende pres det sidste kvarter. Den stemning var der sgu ikke meget af herinde og da slet i hos kommentatorene, som på et tidspunkt egentlig bare var dybt pinlige at høre på. Fuldstændig uden saglighed og professionalisme og uden passion for den kamp, som det gentlig udviklede sig at blive, selvom det blev bedre hen i mod slutningen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Lopezzz »

Årsagen til at folk er efter Ansu må være kun fordi han kom i vejen der Pedri var klar til at skyde :grin:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 2/5 FC Barcelona - Osasuna

Indlæg af Daluigi »

EasyBuddhist skrev:
tirs maj 02, 2023 9:57 pm
Det er sgu altid så nemt at være negativ. Ja, kampen blev ikke, som man havde håbet, men som så ofte før, når man spiller kampe så tæt på hinanden, så skal man lige op i gear og udvisningen gjorde egentlig ikke noget godt for Barca. Den faldt på et tidspunkt, hvor man havde fundet dybt ind bag Osasuna´s baglinje og man sad egentlig bare og ventede på et mål, der meget vel kunne have kommet i netop den sekvens, der førte til det røde kort. Efter det, så faldt Osasuna's bagkæde lige 20 meter tilbage og så skulle man omstille sig på et andet spil og have det til at køre.

Man kunne have været kommet foran 10 gange i løbet af kampen og lad mig sige det med det samme. Ansu Fati var IKKE Barca's dårligste angriber i dag. Faktisk var han den bedste, mens Lewa endnu en gang skuffer dybt, Raphinha er helt ved siden af sig selv, Pedri og Dembélé er meget uskarpe efter skader og Ferran nok engang kommer ind og tosser rundt. Fati skabte derimod dynamik og kom frem til mange halvgode muligheder.

I øvrigt endnu engang en fed stemning på Campen hvor der blev sunget igennem fra start til slut og i anden halvleg var det dem, der bar holdet frem til det afgørende pres det sidste kvarter. Den stemning var der sgu ikke meget af herinde og da slet i hos kommentatorene, som på et tidspunkt egentlig bare var dybt pinlige at høre på. Fuldstændig uden saglighed og professionalisme og uden passion for den kamp, som det gentlig udviklede sig at blive, selvom det blev bedre hen i mod slutningen.
Den manglende passion fra kommentatorerne udspringer desværre fra det faktum, at Barcelona plejede at stå for underholdende offensiv fodbold. Det har vi ikke formået denne sæson.

Så som objektiv beskuer af Barca, forstår jeg udmærket godt at vi ikke er særlig attraktive. Heller ikke for kommentatorer. Men for os fans må vi fejre det vi kan i disse hårde tider - Og som jeg også har sagt mange gange herinde, så er et mesterskab helt vidunderligt!!
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster