Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
lør apr 15, 2023 9:15 pm
Apropos :ned: :lol:



og



Lidt sjovt, når man rammer hovedet på sømmet
Også lidt sjovt når du ikke gør :lol: :smile:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
søn apr 16, 2023 9:52 am
EasyBuddhist skrev:
lør apr 15, 2023 9:15 pm
Apropos :ned: :lol:



og



Lidt sjovt, når man rammer hovedet på sømmet
Også lidt sjovt når du ikke gør :lol: :smile:
Ja, men dem er der så mange af, så man lægger ikke så meget mærke til det :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are willing to offload the following players to allow the signing of Messi and register the latest contract renewals:

❌ Raphinha
❌ Ansu
❌ Ferran Torres
❌ Kessié
❌ Eric García

[Mundo Deportivo]

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre apr 21, 2023 12:22 pm
Barça are willing to offload the following players to allow the signing of Messi and register the latest contract renewals:

❌ Raphinha
❌ Ansu
❌ Ferran Torres
❌ Kessié
❌ Eric García

[Mundo Deportivo]
Overordnet set enig, dog med en anke hos Ansu! Syntes virkelig det er svært med ham..skal man opgive og indkassere stort (hvis de der 65-70€ m rygter taler sandt) med fare for at smide diamanter på gaden, eller vil det være genialt, da han aldrig kommer tilbage på niveau..!?

Raphinha kæmper, er energisk og har statistisk set nogen succes, men han bliver næppe nogensinde en kongedribler eller kontinuerlig målscorer, hvilket når man ligger til og trækker fra gør, at han bare ikke har det langsigtede niveau vi/Barca (forhåbentlig) går efter! Og hvis PL vil gi’ hvad han kostede…kun 1 løsning imo.

Kessie. Han er en sjov spiller, men han er lettere malplaceret syntes jeg. En god sum, så skal han væk. Tilbage til Serie A

Ferran. Væk, for the love of Christ :-o

Garcia. Han har nu kampe på cv’et for Pep i City og for Barca. Vær glad for det og smut til et hold på niveau.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Så længe vi beholder AC og Araújo, Ter Stegen, Pedri, Gavi så er jeg glad..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
fre apr 21, 2023 1:52 pm
Dytrax skrev:
fre apr 21, 2023 12:22 pm
Barça are willing to offload the following players to allow the signing of Messi and register the latest contract renewals:

❌ Raphinha
❌ Ansu
❌ Ferran Torres
❌ Kessié
❌ Eric García

[Mundo Deportivo]
Overordnet set enig, dog med en anke hos Ansu! Syntes virkelig det er svært med ham..skal man opgive og indkassere stort (hvis de der 65-70€ m rygter taler sandt) med fare for at smide diamanter på gaden, eller vil det være genialt, da han aldrig kommer tilbage på niveau..!?

Raphinha kæmper, er energisk og har statistisk set nogen succes, men han bliver næppe nogensinde en kongedribler eller kontinuerlig målscorer, hvilket når man ligger til og trækker fra gør, at han bare ikke har det langsigtede niveau vi/Barca (forhåbentlig) går efter! Og hvis PL vil gi’ hvad han kostede…kun 1 løsning imo.

Kessie. Han er en sjov spiller, men han er lettere malplaceret syntes jeg. En god sum, så skal han væk. Tilbage til Serie A

Ferran. Væk, for the love of Christ :-o

Garcia. Han har nu kampe på cv’et for Pep i City og for Barca. Vær glad for det og smut til et hold på niveau.
Ansu er ved at udvikle sig til den nye Bojan så, så ham gerne give plads til Messi
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Dytrax skrev:
fre apr 21, 2023 12:22 pm
Barça are willing to offload the following players to allow the signing of Messi and register the latest contract renewals:

❌ Raphinha
❌ Ansu
❌ Ferran Torres
❌ Kessié
❌ Eric García

[Mundo Deportivo]
Hvor skal de 4 andre erstatninger komme fra? Skal det være pensionist geden og de 12 rollinger?

Andetsteds snakkes der om fravalg af Barca Studios for at have råd til Messi...

Jeg gad godt at se det sponsor regnskab, som de forhåbentligt sidder med relativt til Messi...

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
fre apr 21, 2023 3:37 pm
Dytrax skrev:
fre apr 21, 2023 12:22 pm
Barça are willing to offload the following players to allow the signing of Messi and register the latest contract renewals:

❌ Raphinha
❌ Ansu
❌ Ferran Torres
❌ Kessié
❌ Eric García

[Mundo Deportivo]
Hvor skal de 4 andre erstatninger komme fra? Skal det være pensionist geden og de 12 rollinger?

Andetsteds snakkes der om fravalg af Barca Studios for at have råd til Messi...

Jeg gad godt at se det sponsor regnskab, som de forhåbentligt sidder med relativt til Messi...
Hvis vi nu siger Messi for Raphinha (og her er det selvfølgelig en problematik at Messi kun er for 1-2 år)

Abde for Ferran

Gundogan for Kessie

I Martinez for Garcia

Så er der Ansu…kender ikke rollingerne så godt, men Easy mener de kan erstatte hvem som helst :grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre apr 21, 2023 3:47 pm
Madameskrald skrev:
fre apr 21, 2023 3:37 pm
Dytrax skrev:
fre apr 21, 2023 12:22 pm
Barça are willing to offload the following players to allow the signing of Messi and register the latest contract renewals:

❌ Raphinha
❌ Ansu
❌ Ferran Torres
❌ Kessié
❌ Eric García

[Mundo Deportivo]
Hvor skal de 4 andre erstatninger komme fra? Skal det være pensionist geden og de 12 rollinger?

Andetsteds snakkes der om fravalg af Barca Studios for at have råd til Messi...

Jeg gad godt at se det sponsor regnskab, som de forhåbentligt sidder med relativt til Messi...
Hvis vi nu siger Messi for Raphinha (og her er det selvfølgelig en problematik at Messi kun er for 1-2 år)

Abde for Ferran

Gundogan for Kessie

I Martinez for Garcia

Så er der Ansu…kender ikke rollingerne så godt, men Easy mener de kan erstatte hvem som helst :grin:
Raphinha, Dembélé, Lewa og Ferran må for min skyld gerne sælges, hvis det kan bringe Messi tilbage og Vitor Roqué ind. Messi alene vil forbedre vores angreb med 200% i forhold til, hvad man har været vandt til de sidste to år. Og, så vil jeg skide på, det "kun" er for to år. Det udbytte, man får af at få ham tilbage, er så stort, man slet ikke kan beskrive det. Sportsligt er det et monster skridt op og økonomisk er det en helt anden boldgade med Messi i truppen(i hvert fald, hvis den rygtede løn på omkring 20 mio euro brutto er rigtig). Der står ikke andet W W W W over det, hvis det sker.

Ideelt set beholdte man Dembélé af de fire, men det vil ikke være afgørende på nogen måde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre apr 21, 2023 6:04 pm
Antimadridista skrev:
fre apr 21, 2023 3:47 pm
Madameskrald skrev:
fre apr 21, 2023 3:37 pm
Dytrax skrev:
fre apr 21, 2023 12:22 pm
Barça are willing to offload the following players to allow the signing of Messi and register the latest contract renewals:

❌ Raphinha
❌ Ansu
❌ Ferran Torres
❌ Kessié
❌ Eric García

[Mundo Deportivo]
Hvor skal de 4 andre erstatninger komme fra? Skal det være pensionist geden og de 12 rollinger?

Andetsteds snakkes der om fravalg af Barca Studios for at have råd til Messi...

Jeg gad godt at se det sponsor regnskab, som de forhåbentligt sidder med relativt til Messi...
Hvis vi nu siger Messi for Raphinha (og her er det selvfølgelig en problematik at Messi kun er for 1-2 år)

Abde for Ferran

Gundogan for Kessie

I Martinez for Garcia

Så er der Ansu…kender ikke rollingerne så godt, men Easy mener de kan erstatte hvem som helst :grin:
Raphinha, Dembélé, Lewa og Ferran må for min skyld gerne sælges, hvis det kan bringe Messi tilbage og Vitor Roqué ind. Messi alene vil forbedre vores angreb med 200% i forhold til, hvad man har været vandt til de sidste to år. Og, så vil jeg skide på, det "kun" er for to år. Det udbytte, man får af at få ham tilbage, er så stort, man slet ikke kan beskrive det. Sportsligt er det et monster skridt op og økonomisk er det en helt anden boldgade med Messi i truppen(i hvert fald, hvis den rygtede løn på omkring 20 mio euro brutto er rigtig). Der står ikke andet W W W W over det, hvis det sker.

Ideelt set beholdte man Dembélé af de fire, men det vil ikke være afgørende på nogen måde.
Realistisk set tror jeg ikke man skiller sig af med Lewan, også selvom det ikke kører helvedes godt for ham pt. Tænker ideen er at bringe noget Messi/Lewan magi!

Demb aner man jo hverken hvordan vil præstere eller hvad han har tænkt sig….???

Hvem er det egentlig der forsøger at stjæle Vítor Roque? Ku Messi ikke måske være en magnet for at han valgte Barca, altså hvis pengene er der….!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Realistisk set tror jeg ikke man skiller sig af med Lewan, også selvom det ikke kører helvedes godt for ham pt. Tænker ideen er at bringe noget Messi/Lewan magi!
Tror heller ikke, man skiller sig af med ham, men hvis man henter Messi, så ville jeg spile ham i midten med to unge "runners" omkring ham. Ideelt set, så ville jeg stille med Fati-Messi-Roqué i front. De tre ville supplere hinanden perfekt. Messi i den frie rolle til at droppe dybt og de to andre vil så i perioder spille som to angribere. Dembélé vil også være god i den rolle og i teorien også også Ferran. Ingen af dem har dog overbevist og derfor ville det ikke være et stort savn. Men én af dem ville være god som backup sammen Abde, som ville tilbyde noget andet. Alarcon vil også lægge på og være et godt alternativ, der passer godt ind som én af de to "runners". Derudover så har man Yamal, som er den, man skal satse på, som den direkte afløser for Messi. Kort sagt, så giver Messi rigtig god mening i de næste to år, selvom han er blevet 36 til sommer. Så jo, Lewa må gerne smutte igen for min skyld, hvis Vitor kommer.
Demb aner man jo hverken hvordan vil præstere eller hvad han har tænkt sig….???
Præcis, der er ingen tvivl om hans topniveau, men intet indikerer, han vil finde det kontinuerligt. Derfor vil det ikke være nogen katastrofe, hvis han smuttede. Hvis man henter Messi, vel og mærke. Hvis ikke, så har man brug for hans kreativitet.
Hvem er det egentlig der forsøger at stjæle Vítor Roque? Ku Messi ikke måske være en magnet for at han valgte Barca, altså hvis pengene er der….!
Jamen, jeg tror egentlig, han vil til Barca uanset hvad. Problemet er, hans pris stiger og stiger i takt med, der kommer flere og flere bejlere. Det er den sædvenlige historie med, hans klub selvfølgelig vil tjene så mange penge som muligt og det samme med hans bagland. Så vi må vente og se. Som jeg sagde, så ville jeg skyde Lewa af i morgen, hvis det betød, man havde råd. Jeg tvivler dog på, ledelsen ser på det med samme øjne.

Man skal huske i den her forbindelse, pressen har travlt med at kæde evt. afgange sammen med, der skal være råd til Messi. Men i realiteten, så finansierer Messi sig selv, hvis rygterne om en løn på ca 20 mio euro brutto er sande. Det som det handler om, er man opnår fairplay. Lige nu, så er man bagud i forhold til næste sæsons spillerbudget. De berømte 200 mio euro skal spares, hvis man vil handle 1:1 i næste vindue. Hvis man ikke opnår det, så bliver svært overhovedet at hente nogen som helst og man skal nærmere koncentrere sig om at få registreret de kontrakter, som afventer registrering. Messi vil jo f.eks. koste 60 mio euro i FFP regnskabet i stedet for 20, hvis man ikke opnår fairplay. Det vil stadig være en god handel for indtjeningen, men det ville blive svært at overholde FFP og dermed registreringen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Antimadridista skrev:
fre apr 21, 2023 3:47 pm
Madameskrald skrev:
fre apr 21, 2023 3:37 pm
Dytrax skrev:
fre apr 21, 2023 12:22 pm
Barça are willing to offload the following players to allow the signing of Messi and register the latest contract renewals:

❌ Raphinha
❌ Ansu
❌ Ferran Torres
❌ Kessié
❌ Eric García

[Mundo Deportivo]
Hvor skal de 4 andre erstatninger komme fra? Skal det være pensionist geden og de 12 rollinger?

Andetsteds snakkes der om fravalg af Barca Studios for at have råd til Messi...

Jeg gad godt at se det sponsor regnskab, som de forhåbentligt sidder med relativt til Messi...
Hvis vi nu siger Messi for Raphinha (og her er det selvfølgelig en problematik at Messi kun er for 1-2 år)

Abde for Ferran

Gundogan for Kessie

I Martinez for Garcia

Så er der Ansu…kender ikke rollingerne så godt, men Easy mener de kan erstatte hvem som helst :grin:
Ja, det kunne jo næsten gøre det - faktisk ikke noget dårligt bytte. Man skal dog helst lige have lidt gryn for de 5 først samtidig...!
Der er ikke nogen af dem, at jeg decideret vil savne, omend jeg har store forhåbninger til både Torres og Ansu. Til gengæld ville jeg elske at have Gundogan i truppen... damn en spiller!

Ham, Pedri og Messi kunne sikkert drive de fleste midtbaner til vanvid...

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre apr 21, 2023 7:50 pm
Realistisk set tror jeg ikke man skiller sig af med Lewan, også selvom det ikke kører helvedes godt for ham pt. Tænker ideen er at bringe noget Messi/Lewan magi!
Tror heller ikke, man skiller sig af med ham, men hvis man henter Messi, så ville jeg spile ham i midten med to unge "runners" omkring ham. Ideelt set, så ville jeg stille med Fati-Messi-Roqué i front. De tre ville supplere hinanden perfekt. Messi i den frie rolle til at droppe dybt og de to andre vil så i perioder spille som to angribere. Dembélé vil også være god i den rolle og i teorien også også Ferran. Ingen af dem har dog overbevist og derfor ville det ikke være et stort savn. Men én af dem ville være god som backup sammen Abde, som ville tilbyde noget andet. Alarcon vil også lægge på og være et godt alternativ, der passer godt ind som én af de to "runners". Derudover så har man Yamal, som er den, man skal satse på, som den direkte afløser for Messi. Kort sagt, så giver Messi rigtig god mening i de næste to år, selvom han er blevet 36 til sommer. Så jo, Lewa må gerne smutte igen for min skyld, hvis Vitor kommer.
Demb aner man jo hverken hvordan vil præstere eller hvad han har tænkt sig….???
Præcis, der er ingen tvivl om hans topniveau, men intet indikerer, han vil finde det kontinuerligt. Derfor vil det ikke være nogen katastrofe, hvis han smuttede. Hvis man henter Messi, vel og mærke. Hvis ikke, så har man brug for hans kreativitet.
Hvem er det egentlig der forsøger at stjæle Vítor Roque? Ku Messi ikke måske være en magnet for at han valgte Barca, altså hvis pengene er der….!
Jamen, jeg tror egentlig, han vil til Barca uanset hvad. Problemet er, hans pris stiger og stiger i takt med, der kommer flere og flere bejlere. Det er den sædvenlige historie med, hans klub selvfølgelig vil tjene så mange penge som muligt og det samme med hans bagland. Så vi må vente og se. Som jeg sagde, så ville jeg skyde Lewa af i morgen, hvis det betød, man havde råd. Jeg tvivler dog på, ledelsen ser på det med samme øjne.

Man skal huske i den her forbindelse, pressen har travlt med at kæde evt. afgange sammen med, der skal være råd til Messi. Men i realiteten, så finansierer Messi sig selv, hvis rygterne om en løn på ca 20 mio euro brutto er sande. Det som det handler om, er man opnår fairplay. Lige nu, så er man bagud i forhold til næste sæsons spillerbudget. De berømte 200 mio euro skal spares, hvis man vil handle 1:1 i næste vindue. Hvis man ikke opnår det, så bliver svært overhovedet at hente nogen som helst og man skal nærmere koncentrere sig om at få registreret de kontrakter, som afventer registrering. Messi vil jo f.eks. koste 60 mio euro i FFP regnskabet i stedet for 20, hvis man ikke opnår fairplay. Det vil stadig være en god handel for indtjeningen, men det ville blive svært at overholde FFP og dermed registreringen.
Hvordan er det nu igen det er med de her fairplay regler..? Vi skal ned på et vist lønniveau (200m ned?) for at kunne handle transfers uden restriktioner?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvordan er det nu igen det er med de her fairplay regler..? Vi skal ned på et vist lønniveau (200m ned?) for at kunne handle transfers uden restriktioner?
I store træk, ja. Men der er ret store variationer i tallene. Meget handler jo f.eks. om, Grizmann og Piqué vinklen, som vi har været inde på før. For hvis det står til troende, man allerede har hentet 90 mio euro i fairplay på de to afgange alene, så er der altså ikke så lang vej til fairplay, som man skulle tro. Rygterne går stærkt på, man sælger Lenglet lige om lidt til Tottenham for ca. 12 mio euro og så kan man lægge godt 20 mio euro til det beløb. Hvis Busi ender med at forlænge til 7 mio euro brutto, som han er blevet tilbudt, så kan man lægge yderligere 30 mio euro til og sådan kan man blive ved med Umtiti, Trincao, Dest, Nico osv. Så alene på de åbenlyse afgange, så er man altså mere eller mindre i mål med nedskæringer for at opnå fairplay. Der hvor et stort salg eller to kan komme ind og være afgørende for vinduet er, man også skal opnå et plus, hvis man hente nye spillere til. Hvis man f.eks. laver et salg til 50 mio euro, så vil man kunne finansiere registreringen af dem, som mangler den. Gavi, Araujo, Alonso og Roberto. Med et yderligere salg på 50 mio euro, så vil man kunne hente Vitor Roqué, Gündogan og Martinez. Messi vil som sagt være selvfinansierende, selvom de rygter om at omsætningen vil stige 2-300 mio euro er stærkt overdrevne.

Så det er bestemt ikke usandsynligt, man kan ende med at hente de fire forstærkninger samtidig med, man får registreret de sidste spillere. Spørgsmålet er så, hvem der forlader os og til hvilken pris.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9233
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

https://bold.dk/fodbold/stillinger/span ... i-firmino/

Ved ikke hvor validt det er, men betyder vel at Vítor R hænger i en meget tynd tråd.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster