10/4 FC Barcelona - Girona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10/4 FC Barcelona - Girona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10/4 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
tirs apr 11, 2023 7:51 pm
Grækenlands træner til sidst i videoen :lol: :lol: :lol:
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 10/4 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Madameskrald »

Jeg er overrasket over, at man ikke forsøge at holde mere i bolden og skabe kontrol den vej.. spillet er til tider meget vertikalt, hvilket giver en masse unødige boldtab, som vores modstandere generelt lukrere på.

Jeg har lidt svært ved at tolke, om det er holdet/spillerne, der ikke formår at omsætte konceptet, eller det simpelthen er det koncept, som Xavi lige nu gerne vil sætte i spil.

Uanset ender vi et sted, som ikke bekommer vores hold ret godt. Hver især har spillerne i princippet alle et fornuftigt niveau, men aktuelt gør de ikke hinanden bedre/gode. Konceptet er ikke på plads... Jeg har svært ved at vurdere, om man kan forvente det aktuelt med materialet. Det sagt, så mener jeg godt, at man kan forvente lidt mere kontinuitet.

På trods har jeg masse at tillid til Xavi... han har vendt skuden resultatnæssigt, og det er primært i en økonomisk tung tid.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 10/4 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Rekick »

Madameskrald skrev:
tirs apr 11, 2023 9:29 pm
Jeg er overrasket over, at man ikke forsøge at holde mere i bolden og skabe kontrol den vej.. spillet er til tider meget vertikalt, hvilket giver en masse unødige boldtab, som vores modstandere generelt lukrere på.

Jeg har lidt svært ved at tolke, om det er holdet/spillerne, der ikke formår at omsætte konceptet, eller det simpelthen er det koncept, som Xavi lige nu gerne vil sætte i spil.
Det er tydeligt at se Pedri er den eneste som besidder evnen til at vurdere kampens stadie. Det er altid ham der fægter med armene og dirigere til at sænke tempoet. Når vi også samtidig mangler FdJ, så mangler der enormt meget tålmodighed på midten af banen. Jeg synes det var noget Busquets var enorm god til, men er blevet værre til det med alderen.
Hele problemstillingen omkring kantspillerne som ikke kan dribble 1v1, så er der generelt utrolig mange mangler og vi ser det især når vi bliver ramt af skader hos de spillere der definerer spilstilen på banen.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 10/4 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Filten »

Rekick skrev:
ons apr 12, 2023 4:35 pm
Madameskrald skrev:
tirs apr 11, 2023 9:29 pm
Jeg er overrasket over, at man ikke forsøge at holde mere i bolden og skabe kontrol den vej.. spillet er til tider meget vertikalt, hvilket giver en masse unødige boldtab, som vores modstandere generelt lukrere på.

Jeg har lidt svært ved at tolke, om det er holdet/spillerne, der ikke formår at omsætte konceptet, eller det simpelthen er det koncept, som Xavi lige nu gerne vil sætte i spil.
Det er tydeligt at se Pedri er den eneste som besidder evnen til at vurdere kampens stadie. Det er altid ham der fægter med armene og dirigere til at sænke tempoet. Når vi også samtidig mangler FdJ, så mangler der enormt meget tålmodighed på midten af banen. Jeg synes det var noget Busquets var enorm god til, men er blevet værre til det med alderen.
Hele problemstillingen omkring kantspillerne som ikke kan dribble 1v1, så er der generelt utrolig mange mangler og vi ser det især når vi bliver ramt af skader hos de spillere der definerer spilstilen på banen.
Vi har ingen spillestil med mindre indlæg er det nye Barca dna
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 10/4 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Madameskrald »

Rekick skrev:
ons apr 12, 2023 4:35 pm
Det er tydeligt at se Pedri er den eneste som besidder evnen til at vurdere kampens stadie. Det er altid ham der fægter med armene og dirigere til at sænke tempoet. Når vi også samtidig mangler FdJ, så mangler der enormt meget tålmodighed på midten af banen. Jeg synes det var noget Busquets var enorm god til, men er blevet værre til det med alderen.
Hele problemstillingen omkring kantspillerne som ikke kan dribble 1v1, så er der generelt utrolig mange mangler og vi ser det især når vi bliver ramt af skader hos de spillere der definerer spilstilen på banen.
Jeg er meget enig... vi skal helst have både Busq, FDJ og Pedri på banen samtidig, før strukturen på midten for alvor spiller. Og Pedri er meget vigtigt ifht. at tage temperaturen på kampen.

Man skulle bare tro, at Roberto og Busq skulle kunne lidt er det samme på baggrund af deres erfaring i klubben
Filten skrev:
ons apr 12, 2023 5:50 pm
Vi har ingen spillestil med mindre indlæg er det nye Barca dna
Det plade må snart være slidt godt og grundigt...

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10/4 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Kvoller »



Gavi var ikke enig i at Raphinha skulle pilles ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster