5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9231
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

hackmann skrev:
fre apr 07, 2023 4:54 pm
Antimadridista skrev:
fre apr 07, 2023 1:29 pm
Man må simpelthen være bare en lille smule realistisk omkring at afhænde nærmest alle! Vi skal kunne stille omkring 20 mand også til næste sæson…
Hvis vi ikke gør noget så er det farvel til Gavi, Araujo, Busquets, Roberto, Marcos Alonso, Peña samt de udlejet spillere kommer tilbage og vi har et kæmpe underskud næste år. Og kan kun supplere fra ungdomsrækkerne. Det betrægter jeg ikke som særligt realistisk

Derfor vi vil sælge halvdelen af holdet, det er ikke nok med kun at sælge de udlejet spilere, hvis vi vil forlænge med Gavi og Araujo. Hvis vi får solgt dyrt nok kan vi behold mange af de nuværende spillere. Og hvis vi for solgt nok så kan vi også supplere med spillere udefra udover Barça Atletic/Juvenil A
Ja jeg er klar over det økonomiske morads. Min anke var at vi jo ikke, som nogen ønsker, kan sælge halvdelen af den nuværende start 11’er og samtidig ønske forbedring!!

Enkelte må sikkert afsted, hvis tilbudet er godt nok, men at afhænde Ansu, Kounde, Ferran, Lewan, Roberto, Kessie, Bussi og Alonso + Raphinha, er jo ikke realistisk.

Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

🚨 Xavi has requested the following signings from FC Barcelona this summer. In this order:

• A right-back
• A centre-back
• An attacking midfielder
• A centre-forward
• A left-winger
• Lionel Messi

[@fansjavimiguel]
Mine bud:

• A right-back - Julian Araujo
• A centre-back - Iñigo Martínez
• An attacking midfielder - Gündoğan
• A centre-forward - Victor Roque
• A left-winger - Ansu will be back
• Lionel Messi, yes!

Ikke at jeg håber ovenstående, men tror det bliver noget ala dette.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af DrGink »

Barca80 skrev:
fre apr 07, 2023 11:18 pm
🚨 Xavi has requested the following signings from FC Barcelona this summer. In this order:

• A right-back
• A centre-back
• An attacking midfielder
• A centre-forward
• A left-winger
• Lionel Messi

[@fansjavimiguel]
Mine bud:

• A right-back - Julian Araujo
• A centre-back - Iñigo Martínez
• An attacking midfielder - Gündoğan
• A centre-forward - Victor Roque
• A left-winger - Ansu will be back
• Lionel Messi, yes!

Ikke at jeg håber ovenstående, men tror det bliver noget ala dette.

• A right-back - Julian Araujo er vel allerede signet. Der må været tale om en anden.
• A centre-back - Iñigo Martínez - gratis. Det kan jeg ikke brokke mig over som backup - udover måske at der burde have være gjort plads til Riad.
• An attacking midfielder - Gündoğan - gratis..sålænge lønnen ikke er høj er det vel fint og godt.
• A centre-forward - Victor Roque - burde have været Barbera, men han skifter jo grundet vi ikke kan finde ud af at forlængelse
• A left-winger - burde vel have været Abde og Ilias. Men førstnævnte er til salg og sidstnævnte smutter af samme årsag som Barbera. Hvis der er tale om en starter venstre wing i top klasse bliver det møg-dyrt.
• Lionel Messi - WOOOHOOOO!

Men hvorfor ingen pivot? Skal vi satse på Eric?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 5/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Til at lukke og slukke tråden og glemme kampen her er en lille udpluk af de største ydmygelser af puta på deres egen bane. Madridistas forum gæster må gerne se det også.







MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster