1/4 Elche - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Xavi afslørede, hvem der var ansvarlig for innovationen: "Eric [som DM] var en idé fra Jordi Cruyff, som fortalte mig det sidste år. Han så ham på midtbanen. Vi talte om det med træner staben, og vi har testet det i to måneder. Vi spillede den anden dag en kamp mod andet holdet, og vi kunne stå over for en fantastisk pivot. Han spillede en fantastisk kamp. Vi snakkede meget, selv i dag lavede vi en individuel video, og jeg er glad."
https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... ruyff.html

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ter Stegen og forsvaret har chokeret mig i denne sæson i La Liga. Vi har indkasseret kun 9 mål i 27 kampe :eek:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Lopezzz skrev:
søn apr 02, 2023 11:02 am
Ter Stegen og forsvaret har chokeret mig i denne sæson i La Liga. Vi har indkasseret kun 9 mål i 27 kampe :eek:
Angrebet vinder kampe, men forsvaret vinder titler. Nu skal der bare bygges på til de europæiske aftener, så ser det godt ud.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Bedømt på tråden herinde så fortryder man at “monsteret” gav ekstra vagt. Var det godt? Ansu OG Ferran scorede? Hvor ringe er Elche lige? Jeg driller, Franck kom først ind til sidst, det er der hvor Xavi er en gentleman, han havde ondt af dem. Garrido debut….
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

På Twitter er der eddermugme gigantisk praise for Alonso? Er det fair nok? Hvad med Eric, kunne han spille pivot?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Isageren skrev:
søn apr 02, 2023 11:43 am
På Twitter er der eddermugme gigantisk praise for Alonso? Er det fair nok? Hvad med Eric, kunne han spille pivot?
Gjorde det udemærket. Ikke noget at skrive hjem om synes jeg, han lavede par gode tacklinger men synes hele forsvaret gjorde det udemærket.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Synes ikke man kan bruge denne kamp til det helt store analytisk. Modstanderen var af sløj kvalitet, og de spillede sig faktisk frem til en del store og små chancer på trods. Det er dog mesterskabsklasse, at man vinder sådan en kamp her 4-0! 11 runder tilbage, og det er simpelthen ikke til at fatte, hvis vi vinder et mesterskab allerede igen. Puha...
Forumlegende

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Garcia som 6`er er slet ikke en færdigret, men en virkelig spændende start i går…

Over tid kunne det godt blive rigtig godt!

I glimt sen samme frækhed som Busq -

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Madameskrald skrev:
søn apr 02, 2023 11:03 pm
Garcia som 6`er er slet ikke en færdigret, men en virkelig spændende start i går…

Over tid kunne det godt blive rigtig godt!

I glimt sen samme frækhed som Busq -
På en ekstrem billig baggrund - så snart modstanderen nærmer sig top 10 bliver han udstillet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Norbit skrev:
man apr 03, 2023 2:14 pm
Madameskrald skrev:
søn apr 02, 2023 11:03 pm
Garcia som 6`er er slet ikke en færdigret, men en virkelig spændende start i går…

Over tid kunne det godt blive rigtig godt!

I glimt sen samme frækhed som Busq -
På en ekstrem billig baggrund - så snart modstanderen nærmer sig top 10 bliver han udstillet.
Måske på billig baggrund, men hvis man kan få erfaring mod mindre hold og komme igennem dem uden store problemer. Så kan det give gode resultater på længere sigt, hvis man kan rotere en smule på DM-pladsen.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg synes det var en fin kamp af Erik på DM, og nogle gode bolde op i gennem kæderne, som vi også så det på CB positionen, selvom det var på en billig baggrund, men man skal jo starte et sted, hvis man skal omskole ham. Jeg har sagt fra starten han burde være DM med de kvaliteter, og mangler ham har.

Hvis man reelt gider at blive omskolet, og kan se den position som sin egen, og lære at Bussi. Så tror jeg godt han kan blive klasse på den position, hvis han altså har løbe pensummet til det, det kan jeg godt tvivle lidt på.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Norbit skrev:
man apr 03, 2023 2:14 pm
Madameskrald skrev:
søn apr 02, 2023 11:03 pm
Garcia som 6`er er slet ikke en færdigret, men en virkelig spændende start i går…

Over tid kunne det godt blive rigtig godt!

I glimt sen samme frækhed som Busq -
På en ekstrem billig baggrund - så snart modstanderen nærmer sig top 10 bliver han udstillet.
Hvad baserer du det på?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
man apr 03, 2023 8:01 pm
Norbit skrev:
man apr 03, 2023 2:14 pm
Madameskrald skrev:
søn apr 02, 2023 11:03 pm
Garcia som 6`er er slet ikke en færdigret, men en virkelig spændende start i går…

Over tid kunne det godt blive rigtig godt!

I glimt sen samme frækhed som Busq -
På en ekstrem billig baggrund - så snart modstanderen nærmer sig top 10 bliver han udstillet.
Hvad baserer du det på?
Hans præstationer for Barca hidtil, men jeg synes også at han er hård der. Eric er bedre beskyttet som DM.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
man apr 03, 2023 8:40 pm
Madameskrald skrev:
man apr 03, 2023 8:01 pm
Norbit skrev:
man apr 03, 2023 2:14 pm
Madameskrald skrev:
søn apr 02, 2023 11:03 pm
Garcia som 6`er er slet ikke en færdigret, men en virkelig spændende start i går…

Over tid kunne det godt blive rigtig godt!

I glimt sen samme frækhed som Busq -
På en ekstrem billig baggrund - så snart modstanderen nærmer sig top 10 bliver han udstillet.
Hvad baserer du det på?
Hans præstationer for Barca hidtil, men jeg synes også at han er hård der. Eric er bedre beskyttet som DM.
Ja, han kan med fordel, rive lidt mindre omkostningsfuldt, i modstandernes trøjer ;-)

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 1/4 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Antimadridista skrev:
man apr 03, 2023 9:34 pm
Isageren skrev:
man apr 03, 2023 8:40 pm
Madameskrald skrev:
man apr 03, 2023 8:01 pm
Norbit skrev:
man apr 03, 2023 2:14 pm
Madameskrald skrev:
søn apr 02, 2023 11:03 pm
Garcia som 6`er er slet ikke en færdigret, men en virkelig spændende start i går…

Over tid kunne det godt blive rigtig godt!

I glimt sen samme frækhed som Busq -
På en ekstrem billig baggrund - så snart modstanderen nærmer sig top 10 bliver han udstillet.
Hvad baserer du det på?
Hans præstationer for Barca hidtil, men jeg synes også at han er hård der. Eric er bedre beskyttet som DM.
Ja, han kan med fordel, rive lidt mindre omkostningsfuldt, i modstandernes trøjer ;-)
Og lige netop Garcia er dømt til ikke at kunne lære, at man skal lade være med at tage af kagedåsen, når Mor kigger!?

Det er lidt banener og pære - I snakker om hans niveau nu, mens jeg snakker udvikling på sigt.

Og nej jeg tror heller ikke, at City henvender sig om en byttehandel ml. Garcia og Rodri + Haaland i morgen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster