Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »







Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Hvordan kan Martinez (31) 32 om lidt, Gundogan (32.) og Messi (36 til Juni) være vejen frem for os? Tung løn og ingen af dem vil gøre os mere konkurrencedygtige i CL. Og lige nu, er vi allerede godt på vej til pokalguld og ligatriumf. Vi skal have en kompetent ung 9'er ind der kan komme ind for Lewandowski, sammen med Roque.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

A$AP skrev:
ons mar 29, 2023 10:31 am
Hvordan kan Martinez (31) 32 om lidt, Gundogan (32.) og Messi (36 til Juni) være vejen frem for os? Tung løn og ingen af dem vil gøre os mere konkurrencedygtige i CL. Og lige nu, er vi allerede godt på vej til pokalguld og ligatriumf. Vi skal have en kompetent ung 9'er ind der kan komme ind for Lewandowski, sammen med Roque.
Spiller vi gloværdig fodbold.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Madameskrald skrev:
tirs mar 28, 2023 11:22 pm
Jeg forstår det ikke rigtigt... En aldrende, dygtig, men ikke starter CB, når man allerede har Araujo, Kounde, AC, Garcia, Alonso, Lenglet, Umititi og Riad til positionen. Man risikerer at brænde inde med Lenglet, Umtiti og/eller Garcia + efterlader ikke meget rum til Riad.
Ja. Det er tydeligt at Xavi satser på erfaring frem for La Masia. Det kan de også se i La Masia så ungdommen siver langsomt væk. Sidste år var det Mika Marmol og i år bliver det Barberà og Illias

Men før han kan komme til skal der sælges og meget. Mindst Garcia, Lenglet og Umtitti

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

JEG GÅR FULDSTÆNDIG AMOK, hvis ledelsen (Laporta og co.) hen mod sommer giver os den tragiske nyhed at man ikke kan forlænge med Gavi og Araujo, hvorfor de må forlade klubben (lidt ligesom dengang med Messi!).

Fordi jeg læser konstant at ledelsen mødes jævnligt med både Gundogan og Vitor Roques agenter osv. I stedet for arbejde for nye spillere, bør fuld fokus være først og fremmest på forlængelse af Gavi og Araujo 😠

Laporta skal bare vove at sige det samme som han gjorde dengang ved Messi's afsked: "vi troede vi havde styr på det,vi troede vi kunne forlænge kontrakten. Men nej økonomien var værre end vi troede"!! 🤥

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

En sommer på et lavt budget:

Sælg Ferran og køb Roque, burde kunne gøres for samme beløb. Hvis vi virkelig er pressede, så hent Auba på en fri transfer.

Sælg Lenglet, Dest, Umtiti (måske behold ham, i stedet for at hente Iñigo Martinez), Collado, Nico (måske behold ham) og så muligvis hent Cancelo på et lån.

Lav en kæmpe lønreduktion med FDJ, Alba og Busi. Ingen må tjene over 10 mio euro netto.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
ons mar 29, 2023 1:27 pm
En sommer på et lavt budget:

Sælg Ferran og køb Roque, burde kunne gøres for samme beløb. Hvis vi virkelig er pressede, så hent Auba på en fri transfer.

Sælg Lenglet, Dest, Umtiti (måske behold ham, i stedet for at hente Iñigo Martinez), Collado, Nico (måske behold ham) og så muligvis hent Cancelo på et lån.

Lav en kæmpe lønreduktion med FDJ, Alba og Busi. Ingen må tjene over 10 mio euro netto.
Jeg er generelt enig. Nu skal der jo selvfølgelig være købere og spillerne skal være villige til at lave en aftale. Det kan klubben jo ikke bestemme.

Derudover må det også være sådan at alle spillere er til salg til den rette pris.

Hvis nogen smider Neymar-penge efter Pedri så må han sælges.

Hvis der er nogen(sindsyge klubejere og den slags) der vil give 200 mio(!) for AC så skal han bare væk.

Synes egentlig det er ret klogt at hente folk på frie transfers i det nuværende marked. For tiden går top spillere til en alt for stor transfersum - se Chelsea i seneste vindue. Det er helt ekstremt og det hverken kan eller skal vi gå med på.
Transfers i den nære fremtid bliver nok noget med at enten er der en minimumsklausul eller også så vil spilleren det så meget så klubben går med til for rimelige penge.

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Jeg betragter det som gode tegn at der er alle de her rygter om nye spillere på vej. Det må betyde at ledelse selv tror at vi kan indskrive nye spillere. I værstfald skal de vælge mellem at forlænge med Gavi eller indskrive Gundogan, forlænge med Araujo eller indskrive I. Martinez. Der er svaret klar at forlænger i stedet for a erstatte.

Det er hurtigere at skrive hvem der ikke er til salg:
  • Lewandowski
  • Pedri
  • Kounde
  • AC
  • Ter Stegen
  • DeJong, sidste sommer var både ManUn og Chelsea villige til at byde 80M+. Så det er et spørgsmål om han vil videre
  • Balde, han var til salg i forrige vinter (Jan22) og måske også i sommers, som en del af en byttehandle, udlån eller direkte salg
Det er det.

Af dem er Mats og FdJ på Bartomeu kontrakter, ledelsen kan nemt blive fristet hvis de ikke vil genforhandle. Af de andre er AC nok på yderste mandat. Personligt vil jeg også satte MatS til salg og hvis der er bid så satse på Peña.

Dem har har kontrakt udløb kan jo ikke sælges:
  • Gavi
  • Araujo
  • Busquets
  • Roberto
  • Marcos Alonso
  • I.Peña
Alle er tilbudt forlængelser.

Men ellers er alle andre er til salg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Alle rygter går på at AC kan sælges, hvis et stort nok tilbud kommer ind.

Så kan vi altid diskutere hvor fornuftigt det vil være.
El Señor de las Tartas

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

hackmann skrev:
tors mar 30, 2023 11:34 am
Jeg betragter det som gode tegn at der er alle de her rygter om nye spillere på vej. Det må betyde at ledelse selv tror at vi kan indskrive nye spillere. I værstfald skal de vælge mellem at forlænge med Gavi eller indskrive Gundogan, forlænge med Araujo eller indskrive I. Martinez. Der er svaret klar at forlænger i stedet for a erstatte.

Det er hurtigere at skrive hvem der ikke er til salg:
  • Lewandowski
  • Pedri
  • Kounde
  • AC
  • Ter Stegen
  • DeJong, sidste sommer var både ManUn og Chelsea villige til at byde 80M+. Så det er et spørgsmål om han vil videre
  • Balde, han var til salg i forrige vinter (Jan22) og måske også i sommers, som en del af en byttehandle, udlån eller direkte salg
Det er det.

Af dem er Mats og FdJ på Bartomeu kontrakter, ledelsen kan nemt blive fristet hvis de ikke vil genforhandle. Af de andre er AC nok på yderste mandat. Personligt vil jeg også satte MatS til salg og hvis der er bid så satse på Peña.

Dem har har kontrakt udløb kan jo ikke sælges:
  • Gavi
  • Araujo
  • Busquets
  • Roberto
  • Marcos Alonso
  • I.Peña
Alle er tilbudt forlængelser.

Men ellers er alle andre er til salg
Jeg glemte Dembele, som jeg tror er på ikke til salg listen. Men med fodnote: hvis vi ikke kan tilbyde ham en forlængelse eller han ikke acceptere den, så er han også til salg. Som i forrige vinter (Jan22)

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Det ville ikke være dumt. 25 mio euro til spillerbudgettet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

hackmann skrev:
tors mar 30, 2023 12:57 pm
hackmann skrev:
tors mar 30, 2023 11:34 am
Jeg betragter det som gode tegn at der er alle de her rygter om nye spillere på vej. Det må betyde at ledelse selv tror at vi kan indskrive nye spillere. I værstfald skal de vælge mellem at forlænge med Gavi eller indskrive Gundogan, forlænge med Araujo eller indskrive I. Martinez. Der er svaret klar at forlænger i stedet for a erstatte.

Det er hurtigere at skrive hvem der ikke er til salg:
  • Lewandowski
  • Pedri
  • Kounde
  • AC
  • Ter Stegen
  • DeJong, sidste sommer var både ManUn og Chelsea villige til at byde 80M+. Så det er et spørgsmål om han vil videre
  • Balde, han var til salg i forrige vinter (Jan22) og måske også i sommers, som en del af en byttehandle, udlån eller direkte salg
Det er det.

Af dem er Mats og FdJ på Bartomeu kontrakter, ledelsen kan nemt blive fristet hvis de ikke vil genforhandle. Af de andre er AC nok på yderste mandat. Personligt vil jeg også satte MatS til salg og hvis der er bid så satse på Peña.

Dem har har kontrakt udløb kan jo ikke sælges:
  • Gavi
  • Araujo
  • Busquets
  • Roberto
  • Marcos Alonso
  • I.Peña
Alle er tilbudt forlængelser.

Men ellers er alle andre er til salg
Jeg glemte Dembele, som jeg tror er på ikke til salg listen. Men med fodnote: hvis vi ikke kan tilbyde ham en forlængelse eller han ikke acceptere den, så er han også til salg. Som i forrige vinter (Jan22)
Jeg er lidt uenig. Jeg mener ALLE er til salg, men det er klart der ikke er tale om for enhver pris.

Hvis nogle fyrer 300 mio af for Pedri, så mener jeg ikke det er rimeligt at fortsætte med de økonomiske problemer vi har nu. Der ville jo med et trylleslag, løse mange problemer (men desværre også skabe nogle nye).

Men det er klart at der er spillere der er til salg som decideret vil blive solgt for "rimelige" penge og så er der dem du nævner, hvor der skal noget ekstraordinært til.

Matves12
Indlæg: 59
Tilmeldt: søn apr 03, 2022 4:38 pm
Har takket: 121 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Matves12 »

FabrizioRom/ Barça vice president Rafa Yuste: “We’ve been in contact with Leo Messi’s camp. Leo knows how much we appreciate him and I’d love for him to come back” 🔵🔴 #FCB

“For sure Messi loves Barça and the city, so we hope to find the right conditions to continue his history here”.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça have accelerated talks with Messi's camp and his return is possible on a financial level. Alemany is negotiating with Tebas to register him and other players as well. Messi wants to return. [Veronica Brunati ]

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
fre mar 31, 2023 5:42 pm
Barça have accelerated talks with Messi's camp and his return is possible on a financial level. Alemany is negotiating with Tebas to register him and other players as well. Messi wants to return. [Veronica Brunati ]
Bare alene ordvalget: at man skal “forhandle” med lederen af ligaen for at få lov til registrere spillere, viser jo hvor sort det hele er.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster