🎙Caelo Ancelotti: "We didn't win because of a doubtful offside."
Ancelotti: "We deserved to win today."
Ancelotti: "La Liga is difficult now. But we won't stop playing La Liga."
Ancelotti: "We are sad but proud of the way we played. We will win something if we keep playing like this."
Ancelotti: "We didn't deserve to lose."
19/3 FC Barcelona - Real Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 1290 gange
- Blevet takket: 754 gange
Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1504 gange
- Blevet takket: 1012 gange
- Kontakt:
Mål 3000

Senest rettet af Lopezzz man mar 20, 2023 7:30 am, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX
- Isageren
- Har takket: 244 gange
- Blevet takket: 228 gange
Jeg er kæmpe fan af Xavi, men jeg kan ikke lide den måde han overlader alt pres og offensivt spil til modstanderen med 30 min tilbage. Ansu skulle være kommet ind for Gavi, fordi så flytter man RM’s fokus fra kun at skulle angribe. Hvis Asensio er 20 cm længere tilbage, så taber vi kampen.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.
-
- Har takket: 53 gange
- Blevet takket: 133 gange
4 mål og 3 oplæg af Roberto i cl og La Liga. G/A pr 164.min, hvilket er klart 4.bedst i truppen. Altid loyal, og har accepteret en kæmpe lønreduction, der gør ham til den med længder mindstbetalte markspiller i truppen. Og alligevel er han så uønsket blandt mange.. Fantastisk at se ham få lidt succes.
Men det var Asensio ikke. Det samme kan siges hvis Lewandowski rammer bolden ordentligt en af de mange gange.Isageren skrev: ↑man mar 20, 2023 12:53 amJeg er kæmpe fan af Xavi, men jeg kan ikke lide den måde han overlader alt pres og offensivt spil til modstanderen med 30 min tilbage. Ansu skulle være kommet ind for Gavi, fordi så flytter man RM’s fokus fra kun at skulle angribe. Hvis Asensio er 20 cm længere tilbage, så taber vi kampen.
jeg er dog enig i at han skulle have skiftet id lidt før.
- Barca80
- Har takket: 54 gange
- Blevet takket: 175 gange
Fuldstændig enig. Han er en god breddespiller. Brokker sig aldrig.Xavi6Smede skrev: ↑man mar 20, 2023 1:13 am4 mål og 3 oplæg af Roberto i cl og La Liga. G/A pr 164.min, hvilket er klart 4.bedst i truppen. Altid loyal, og har accepteret en kæmpe lønreduction, der gør ham til den med længder mindstbetalte markspiller i truppen. Og alligevel er han så uønsket blandt mange.. Fantastisk at se ham få lidt succes.
Så hvorfor i alverden er der så meget hate imod ham ??
Xavi vil altid være en legende i klubben - uanset sine træner præstationer!
- Isageren
Generelt er der meget hate mod Alba, Busi, Roberto osv. fordi de har været på banen under de værste ydmygelser i klubbens historie. Derudover har de haft terroristkontrakter givet af Bartomeu, der har gjort at vi mistede Messi og har haft store problemer med registrering af spillere.Barca80 skrev: ↑man mar 20, 2023 1:32 amFuldstændig enig. Han er en god breddespiller. Brokker sig aldrig.Xavi6Smede skrev: ↑man mar 20, 2023 1:13 am4 mål og 3 oplæg af Roberto i cl og La Liga. G/A pr 164.min, hvilket er klart 4.bedst i truppen. Altid loyal, og har accepteret en kæmpe lønreduction, der gør ham til den med længder mindstbetalte markspiller i truppen. Og alligevel er han så uønsket blandt mange.. Fantastisk at se ham få lidt succes.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.
- Isageren
Franck siger oversat fra italiensk: “Hej Isageren, tak for din hilsen. Det var fantastisk. Da jeg kom ud på banen, tænkte jeg på at bevise overfor jer gutter på Forum, at jeg kan være helten. Hils drengene fra mig.” God spiller og en god fyr.
-
- Har takket: 48 gange
- Blevet takket: 107 gange
Han har ikke niveau til barca.Barca80 skrev: ↑man mar 20, 2023 1:32 amFuldstændig enig. Han er en god breddespiller. Brokker sig aldrig.Xavi6Smede skrev: ↑man mar 20, 2023 1:13 am4 mål og 3 oplæg af Roberto i cl og La Liga. G/A pr 164.min, hvilket er klart 4.bedst i truppen. Altid loyal, og har accepteret en kæmpe lønreduction, der gør ham til den med længder mindstbetalte markspiller i truppen. Og alligevel er han så uønsket blandt mange.. Fantastisk at se ham få lidt succes.
- Isageren
Det er jo bare vanvittigt sagt, fordi alle spillere i truppen kan ikke være verdensklasse. Man skal have spillere som Roberto i truppen. Desuden har han jo vist denne sæson at han har niveau.Filten skrev: ↑man mar 20, 2023 1:43 amHan har ikke niveau til barca.Barca80 skrev: ↑man mar 20, 2023 1:32 amFuldstændig enig. Han er en god breddespiller. Brokker sig aldrig.Xavi6Smede skrev: ↑man mar 20, 2023 1:13 am4 mål og 3 oplæg af Roberto i cl og La Liga. G/A pr 164.min, hvilket er klart 4.bedst i truppen. Altid loyal, og har accepteret en kæmpe lønreduction, der gør ham til den med længder mindstbetalte markspiller i truppen. Og alligevel er han så uønsket blandt mange.. Fantastisk at se ham få lidt succes.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 1290 gange
- Blevet takket: 754 gange
Florentino Perez did not watch El Clásico, and attended Real Madrid's Basketball game instead, which they also lost.
-
- Har takket: 48 gange
- Blevet takket: 107 gange
Ja blandt middelmådige spillere som Bellerin, Kounde, Ferran, Ansu, Kessi og busi.Isageren skrev: ↑man mar 20, 2023 1:48 amDet er jo bare vanvittigt sagt, fordi alle spillere i truppen kan ikke være verdensklasse. Man skal have spillere som Roberto i truppen. Desuden har han jo vist denne sæson at han har niveau.Filten skrev: ↑man mar 20, 2023 1:43 amHan har ikke niveau til barca.Barca80 skrev: ↑man mar 20, 2023 1:32 amFuldstændig enig. Han er en god breddespiller. Brokker sig aldrig.Xavi6Smede skrev: ↑man mar 20, 2023 1:13 am4 mål og 3 oplæg af Roberto i cl og La Liga. G/A pr 164.min, hvilket er klart 4.bedst i truppen. Altid loyal, og har accepteret en kæmpe lønreduction, der gør ham til den med længder mindstbetalte markspiller i truppen. Og alligevel er han så uønsket blandt mange.. Fantastisk at se ham få lidt succes.
- Barca80
- Har takket: 54 gange
- Blevet takket: 175 gange
Please. Kan du ikke lige ringe til Lewandowski i morgen tidlig og sige at han skal få fingrene ud af røven og spille på et højere niveau? Det går sgu ikke på den her måde.
Xavi vil altid være en legende i klubben - uanset sine træner præstationer!
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 1504 gange
- Blevet takket: 1012 gange
- Kontakt:
Elsker at vågne op og tage på arbejde efter en Clasiso sejr 

MDCCCXCIX
-
- Har takket: 417 gange
- Blevet takket: 83 gange
eXpected Goals ifølge fotmob ret uenig med ham. Den siger 1,62 til Barca og 0,55 til real Madrid. Så jo, real fortjente faktisk at tabe med 1 mål.Dytrax skrev: ↑man mar 20, 2023 12:38 am🎙Caelo Ancelotti: "We didn't win because of a doubtful offside."
Ancelotti: "We deserved to win today."
Ancelotti: "La Liga is difficult now. But we won't stop playing La Liga."
Ancelotti: "We are sad but proud of the way we played. We will win something if we keep playing like this."
Ancelotti: "We didn't deserve to lose."