19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Sådan for fanden :cool:

Roberto og Kessie. Wauuw :glad:

Mikkel
Indlæg: 83
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Mikkel »

Xavi > Ancelotti

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af whidgee »

JAAAAAAAA!!!

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af DrGink »

Der her MÅ ikke gå galt!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Rekick »

Nemt.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Isageren »

Mikkel skrev:
søn mar 19, 2023 11:59 pm
Xavi > Ancelotti
Xavi var sku heldig i dag. I hvert fald in-game
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af whidgee »

Isageren skrev:
man mar 20, 2023 12:01 am
Mikkel skrev:
søn mar 19, 2023 11:59 pm
Xavi > Ancelotti
Xavi var sku heldig i dag. I hvert fald in-game
Har du røget?

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af BarcaBarca »

Tak for kampen selvom det blev noget af en gyser her sent midnat på en søndag,sådan alligevel blaugrana vi tar ligaen den her sæson 12 point i front Mes Que Un Club💪💪Barca Barca Barca

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

FANTASTISK RESULTAT :wave:

12 point foran og fuld fortjent sejr. Xavi lavede nogle fejl, men skal alligevel roses, da sejren også er hans fortjeneste !!

Kampens suveræn dårligste spiller var VINICIUS, når man tænker på hans alle hans forsøg vs resultat under kampen. Total overrated spiller :clap:

Dejligt! Nu skal vi bare i Copa Del Rey finale som det næste :thumbup:

Nåh jov. Og Morten Bruun skal bare holde kæft! :razz:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Før skrev jeg at hvis vi taber jeg kommer ikke til at sove hele natten. Nu kan jeg ikke sove af glæde :lol:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
man mar 20, 2023 12:07 am
Før skrev jeg at hvis vi taber jeg kommer ikke til at sove hele natten. Nu kan jeg ikke sove af glæde :lol:
:lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Mikkel
Indlæg: 83
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Mikkel »

Isageren skrev:
man mar 20, 2023 12:01 am
Mikkel skrev:
søn mar 19, 2023 11:59 pm
Xavi > Ancelotti
Xavi var sku heldig i dag. I hvert fald in-game
Er jeg lidt uenig i,

Vel ikke Xavis skyld at han ikke har angribere der kan score. Real mangler Alaba. Xavi, mangler Barcas bedste Pedri, og Barcas mest dynamiske Dembele. Lewandowski ville ikke ramme vandet om han faldt ud af en båd, men den form han render rundt med.Og alligevel skaber de muligheder nok til at kunne lukke kampen. Real får et heldig mål, hvad har Ancelotti af aktie i det.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Hold om en omgang brokkeri, når vi overordnet spiller en rigtig god kamp mod et godt RM hold.

Det var vel kun i 10-15 min i anden halvleg, hvor RM viste tænder, og hvor Kessie og Araujo i skøn forening var ved at forære dem kampen… heldigvis for VAR,

Vi mangler fortsat noget afstemthed i offensiven, men en rigtig flot kamp, overvejende i kontrol. Specielt iøjnefaldende, når det var en kamp RM skulle vinde.

Mikkel
Indlæg: 83
Tilmeldt: tors feb 07, 2019 5:28 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Mikkel »

Frenkie spiller en klasse kamp idag. AC enestående.

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af sorens »

En god kamp. Læser en del der kritisere Lewa. Men det er jo næsten hans bedste kamp i længere tid - det siger så ikke så meget. Men han smider jo faktisk ikke bolde væk her til aften. Han har flere gode aflæg. Blandt til sidst til Balde. Så på trods af manglende skarphed (nøj det kunne have blevet et af årets mål) - så synes jeg faktisk det er godkendt.

Det bedste er at Barca for en gang skyld er farlig på andenboldene - der er også lidt med tilfældigheder her, men man skal jo opsøge mulighederne. Og det gjorde de i dag. Båse Roberto, FdJ, Busi og til dels Gavi. Der var skud udefra. Der var dybdeløb - som samtidig også blev spottet af opspilskæden (særligt Busi, Gavi, FdJ, AC).

De turde spille - også inde foran feltet. Raphi var god her. Men også Gavi, Lewa, FdJ, og Roberto gjorde en god figur i det snævre pasningsspil. Lang tid siden der har været så mange sekvenser af det. Fedt.

Det var en kamp der godt kunne have end med en lussing til RM med mere skarphed oppe foran, da Barca også var ok farlige i omstillingsspillet. Og samtidig undgik at RM fik de helt store chancer - men som man har set før skal de ikke altid bruge så mange chancer. Vini var nu god. Men også irriterende. Det vil gøre ham godt at fokusere mere på spillet (og så var det endda en mere mild Vini vi så i dag). Benzama var til gengæld pivringe, særligt ift. positionering og i det hurtige opspil - heldigvis. Modric som altid en fornøjelse at se.

Enig at Xavi holdt udskiftningerne lige lovligt længe. Der var bestemt træthed at spore, men reserverne er desværre også lidt ustabile. Det viste de bl.a. i seneste kamp. Fati har ikke vist den defensive løbevillighed der skal til. Og Kessie er lidt et wildcard. Fungerede i dag :) Smukt. En der også så træt ud var Balde - som ellers var en af banens bedste. De sidste minutter op til RM’s offside-mål var han dog urimelig dygtig til at smide bolden væk - tre gange i træk relativt uprovokeret. Og alle tre gange fik RM leveret rimelige angreb. Men heldigvis var der lidt i reserven i ham til at sende en sukkerball ind til Kessie.

FdJ var en fornøjelse. AC solid, solid, solid. Araujo skulle lige spilles i gang, men så fik han fat i Vini (selvom han også fik fejlpositioneret sig et par gange). Kounde mange gode indgreb - men også nogle gevaldige brølere som kunne have kostet dyrt. Det samme med Busi. Roberto gjorde det han skulle - løbe, skabe plads, dække af, være en sikker pasningsspiller. Ret central i dag.

Igen god kamp.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster