19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Real Madrid
La Liga
19. marts - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Filten
Indlæg: 1751
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 169 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Filten »

Fornemmelsen for mig i dag, er at det handler om ren overlevelse for ikke at blive kørt over 4-0 og kigge ned i en pude, når vi skal sætte et angreb sammen for kønt bliver det ikke.🥶
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6991
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1811 gange
Blevet takket: 1084 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

❌ Florentino Perez will not attend tonight's El Clásico at Camp Nou. [Cadena SER]

Madameskrald
Indlæg: 1225
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 202 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Filten skrev:
søn mar 19, 2023 12:00 pm
Fornemmelsen for mig i dag, er at det handler om ren overlevelse for ikke at blive kørt over 4-0 og kigge ned i en pude, når vi skal sætte et angreb sammen for kønt bliver det ikke.🥶
Havde den samme fornemmelse, da vi bankede dem 1-0 senest... Mon ikke, at man mere eller mindre bevidst ender det samme sted!?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Filten skrev:
søn mar 19, 2023 12:00 pm
Fornemmelsen for mig i dag, er at det handler om ren overlevelse for ikke at blive kørt over 4-0 og kigge ned i en pude, når vi skal sætte et angreb sammen for kønt bliver det ikke.🥶
Vi kommer til at spille nervøst det første halve time men jeg tror at vi vil dominere kampen.
Nøglen er at stoppe deres kontraangreb.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

Har den modsatte følelse. Barca kommer til at spille for fuld kraft i aften, som om det var den sidste kamp i sæsonen, mens Real kommer fra en midtugekamp og har også CL at tænke på.

Alle frygter at møde Real i CL, men Real frygter at møde Barca og sådan bliver det nok også i aften. Tror den ender 3-1 til Barca med Lewa i hopla ;-)
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
søn mar 19, 2023 2:39 pm
Har den modsatte følelse. Barca kommer til at spille for fuld kraft i aften, som om det var den sidste kamp i sæsonen, mens Real kommer fra en midtugekamp og har også CL at tænke på.

Alle frygter at møde Real i CL, men Real frygter at møde Barca og sådan bliver det nok også i aften. Tror den ender 3-1 til Barca med Lewa i hopla ;-)
RM er et elendigt fodboldhold, og vi ser det uge efter uge i "den værste liga i verden", jeg citerer bare Madrid fans, så de må også være ret elendige så. Problemet med CL er lidt ligesom Christoper Walken siger det i Catch Me If You Can "Why do you think the Yankees always win? Because everybody just looks at the stripes", de andre europæiske klubber kigger på den hvide trøje, og så glemmer de at spille fodbold.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1744
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

Barca vinder i aften!

Det er i aften hvor Xavi sætter tvivlerne på plads og beviser at han er manden som skal lede holdet i mange år frem. Det bliver smukt :thumbup:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil bare have en god afslutning på weekenden ellers kommer jeg ikke til at sove i nat.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn mar 19, 2023 12:38 pm
❌ Florentino Perez will not attend tonight's El Clásico at Camp Nou. [Cadena SER]
Pga Negreira?

DrGink
Indlæg: 671
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 644 gange
Blevet takket: 145 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af DrGink »

Lopezzz skrev:
søn mar 19, 2023 5:51 pm
Jeg vil bare have en god afslutning på weekenden ellers kommer jeg ikke til at sove i nat.
Har du ikke natarbejde?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

DrGink skrev:
søn mar 19, 2023 7:46 pm
Lopezzz skrev:
søn mar 19, 2023 5:51 pm
Jeg vil bare have en god afslutning på weekenden ellers kommer jeg ikke til at sove i nat.
Har du ikke natarbejde?
?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1744
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Barca80 »

Antimadridista skrev:
søn mar 19, 2023 6:20 pm
Dytrax skrev:
søn mar 19, 2023 12:38 pm
❌ Florentino Perez will not attend tonight's El Clásico at Camp Nou. [Cadena SER]
Pga Negreira?
Nej. Det fordi han ikke ønsker at se Florentino Perez' luskede fjæs!

Billede

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

Jeg er sgu ligeglad med rygterne om at Barca har bestukket noget dommer halløj. Det jeg gerne vil vide er, hvem fuck der har bestukket nogen, eller noget, for at næsten alle kampene skal spilles søndag klokken 21:00. Har folk intet arbejde om mandagen?

Desto ældre jeg bliver, desto mindre lyst har jeg til at se La Liga - og det er udelukkende pga. de næsten altid sene kampe. Jeg skal tidligt op mandag, pendle på job, døje med skrigende unger, til meningsløse møder og pendle hjem igen. Jeg gider sgu ikke sidde aftenen før til 23:00, for at se os nosse en 1-0 hjem i det 93. minut, og se Sergi Roberto blive skiftet ind.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 19/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:
søn mar 19, 2023 8:02 pm
Jeg er sgu ligeglad med rygterne om at Barca har bestukket noget dommer halløj. Det jeg gerne vil vide er, hvem fuck der har bestukket nogen, eller noget, for at næsten alle kampene skal spilles søndag klokken 21:00. Har folk intet arbejde om mandagen?

Desto ældre jeg bliver, desto mindre lyst har jeg til at se La Liga - og det er udelukkende pga. de næsten altid sene kampe. Jeg skal tidligt op mandag, pendle på job, døje med skrigende unger, til meningsløse møder og pendle hjem igen. Jeg gider sgu ikke sidde aftenen før til 23:00, for at se os nosse en 1-0 hjem i det 93. minut, og se Sergi Roberto blive skiftet ind.
Jeg har det på samme måde når de spiller sent og jeg skal tidligt op på arbejde.
Jeg kan klare kampe der starter senest kl 8.
Alt efter kl 8 er ren tortur for os der skal på arbejde næste morgen, specielt når vi ikke vinder. Så er jeg helt fucked up dagen efter.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster