8 - Pedri

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af nosslo15 »

Diabolito skrev:
tors jun 02, 2022 12:49 pm
Med selverkendelse nok til at se ironien i at jeg selv nu bruger denne tråd til andet end emnet, så ja, det omhandlede denne tråd, men der var en del fingerpeg omkring generel ageren på forum.

I opfører jer generelt rigtig fint, og jeg er sjældent inde og slette emner, men jeg oplever oftere og oftere end tendens til at angribe personen mere end emnet.
Jeg ved godt, at det er fy fy. Men engang imellem er man jo nødt til, at kalde en person ud, hvis man mener, at han ikke er saglig eller, hvis man mener, at han modsiger sig selv for ofte.

Selvom der er "clashes" herinde, så mener jeg helt generelt, at folk opfører sig ordenligt og skriver pænt til hinanden. Men som jeg før har sagt, så er det jo et debatforum vi er på - og der må man vel også engang imellem gå hårdere til den - altså polemisk, retorisk.

Personligt har jeg det selv sådan, at det kan være meget godt at sige undskyld engang imellem, det kan få temperamenterne lidt ned.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
tors jun 02, 2022 1:16 pm
Diabolito skrev:
tors jun 02, 2022 12:49 pm
Med selverkendelse nok til at se ironien i at jeg selv nu bruger denne tråd til andet end emnet, så ja, det omhandlede denne tråd, men der var en del fingerpeg omkring generel ageren på forum.

I opfører jer generelt rigtig fint, og jeg er sjældent inde og slette emner, men jeg oplever oftere og oftere end tendens til at angribe personen mere end emnet.
Jeg ved godt, at det er fy fy. Men engang imellem er man jo nødt til, at kalde en person ud, hvis man mener, at han ikke er saglig eller, hvis man mener, at han modsiger sig selv for ofte.

Selvom der er "clashes" herinde, så mener jeg helt generelt, at folk opfører sig ordenligt og skriver pænt til hinanden. Men som jeg før har sagt, så er det jo et debatforum vi er på - og der må man vel også engang imellem gå hårdere til den - altså polemisk, retorisk.

Personligt har jeg det selv sådan, at det kan være meget godt at sige undskyld engang imellem, det kan få temperamenterne lidt ned.
Selvfølgelig skal man opføre sig ordentlig, hvilket langt de fleste også gør. Tror jeg har været iblandet 2-3 disk gennem tiden der er blevet slettet, hvilket også er fint. Alle kan komme lidt op i feltet, nogle hurtigere end andre og netop der er en moderator vigtig.
Men generelt er det her et Forum hvor folk deltager rigtig meget, hvilket er positivt, der er et godt flow og mange interessante debatter. Nogle er lidt mere på bølgelængde med hinanden end andre, sådan er det. Syntes man skal kunne lukke lidt luft eller gas ud til tider, da meninger er forskellige, men selvfølgelig indenfor skiven og som diabolito nævner, ikke decideret efter manden.

Vi skal jo helst ikke gå nedenom og hjem, som klubben :eek: ;-)

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af Antimadridista »

Nogen meldinger vedr de muskel problematikker man fornemmede ved Pedri og Demb??

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af Rekick »

Antimadridista skrev:
man aug 15, 2022 9:56 am
Nogen meldinger vedr de muskel problematikker man fornemmede ved Pedri og Demb??
Pedri deltog i træningen dagen efter kampen og Demb skulle vidst bare have oplevet muskeltræthed. Har ikke set nogen kilder sige der er tegn på nogen skader.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af Piquénbauer »

Players with the most pre-assists in top 5 leagues this season so far :

1) Pedri: 6 (1.18 per90)
2) Kevin De Bruyne: 5 (0.74 per90)
3) Pierre Højbjerg: 4 (0.51 per90)
Give ham bolden mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8 - Pedri

Indlæg af Lopezzz »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pedr ... adrid.html

Messi jr. in making :cool:
Han er så kølig når han dribler. Ingen stress, ingen panik. Stille og roligt gåtur forbi modstandernes kegler :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af Gnomitz »

Jeg er nu enig med skribenten, El Ilusionista.
Den måde Pedri nærmest 'dansede' op igennem banen var bare rent guf. :-)
Lad vær og bliv ved, op til dig.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af kklaus »


Giv mig min sko tilbage, røv!

Kluivert
Indlæg: 49
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Blevet takket: 9 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af Kluivert »

Øv, well så må vi igen spille antifodbold, vi kan ikke kontrollere midtbanen uden Pedri alligevel, og angrebet bliver ikke flydende uden Dembele.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af Isageren »

Kluivert skrev:
fre mar 17, 2023 10:58 pm
Øv, well så må vi igen spille antifodbold, vi kan ikke kontrollere midtbanen uden Pedri alligevel, og angrebet bliver ikke flydende uden Dembele.
Tror I det bliver Franck så i stedet? Eller måske Ferran?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
lør mar 18, 2023 12:00 am
Kluivert skrev:
fre mar 17, 2023 10:58 pm
Øv, well så må vi igen spille antifodbold, vi kan ikke kontrollere midtbanen uden Pedri alligevel, og angrebet bliver ikke flydende uden Dembele.
Tror I det bliver Franck så i stedet? Eller måske Ferran?
Håber som altid, det bliver Fati, men jeg tror faktisk, det er Roberto, der får den.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kluivert
Indlæg: 49
Tilmeldt: man okt 25, 2021 9:06 pm
Blevet takket: 9 gange

Re: 8 - Pedri

Indlæg af Kluivert »

Jeg tror også det bliver Roberto. Forsvaret skal bare losse den væk så ofte som muligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster