Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
ons mar 15, 2023 10:28 am
Giver ingen mening.
Jo jo. Vi sælger bare din ven :lol:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Antimadridista skrev:
ons mar 15, 2023 12:25 pm
A$AP skrev:
ons mar 15, 2023 10:28 am
Giver ingen mening.
Jo jo. Vi sælger bare din ven :lol:
Så har du en måneds løn til Messi, hans familie, hans hund, hans venner i Argentina og Rodri De Paul :razz:

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:
ons mar 15, 2023 12:41 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 15, 2023 12:25 pm
A$AP skrev:
ons mar 15, 2023 10:28 am
Giver ingen mening.
Jo jo. Vi sælger bare din ven :lol:
Så har du en måneds løn til Messi, hans familie, hans hund, hans venner i Argentina og Rodri De Paul :razz:
Gamle Messi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça are internally debating on whether they should permanently sell Ansu Fati or loan him out. [Gerard Romero]
Sælg Ferran i stedet for, tak.

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 791 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Dytrax skrev:
ons mar 15, 2023 3:17 pm
Barça are internally debating on whether they should permanently sell Ansu Fati or loan him out. [Gerard Romero]
Sælg Ferran i stedet for, tak.
Ja tak. Og den spilletid Ferran får kan man så passende give til Ansu.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

✅ Everything indicates that Busquets will accept Barça's contract renewal offer. He will reduce his current €30M/year salary by more than half; staying until 2024 and possibly 2025. [CADENA COPE]

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Chokeret over at 40% brugere på forsiden, mener Fati skal sælges :|

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 844
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Jeg har stemt for at han skal sælges, men det afhænger selvfølgelig af tilbuddet og ikke for enhver pris.

Jeg mener Fati har været dårlig længe. For længe, og jeg tror efterhånden mindre og mindre på at han kan nå sit gamle niveau - havde vi verdens bedste økonomi, havde det været fint at give ham chancen, men vi er rimelig hårdt pressede i forvejen.

Og så et hot take, jeg sikkert for høvl for. Jeg synes altid Ansu har været overvurderet, selv da han vandt Golden Boy. Jeg har vitterligt aldrig forstået hypen kom til så ekstreme niveauer. Bevares, han var et stort talent, men jeg har altid undret mig over på hvilket parameter folk mente han var så unik.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2792
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Jeg har også stemt at han skal sælges. Jeg tror simpelthen ikke på ham

Filten
Indlæg: 1870
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 187 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Jeg har også stemt for at sælge ham, pga lange skader allerede og har brugt 1 hel sæson og stadig ikke i nærheden af sit gamle niveau, og så tror jeg ikke på at, han bliver stjernen for os længere, men mere en bredde spiller.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
ons mar 15, 2023 7:49 pm
✅ Everything indicates that Busquets will accept Barça's contract renewal offer. He will reduce his current €30M/year salary by more than half; staying until 2024 and possibly 2025. [CADENA COPE]
Håber saftsuseme det er markant mere end half. Mere noget der minder om en fjerdedel. Busquets er god osv. men han skal simpelthen ikke tjene det en superstjerne i veldrevet klub tjener. Han er god når modstanderne ikke er for hurtige og/eller når midtbanen tilpasses ham. Men han er ikke superstjerne god.

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hristo skrev:
tors mar 16, 2023 2:50 pm
Dytrax skrev:
ons mar 15, 2023 7:49 pm
✅ Everything indicates that Busquets will accept Barça's contract renewal offer. He will reduce his current €30M/year salary by more than half; staying until 2024 and possibly 2025. [CADENA COPE]
Håber saftsuseme det er markant mere end half. Mere noget der minder om en fjerdedel. Busquets er god osv. men han skal simpelthen ikke tjene det en superstjerne i veldrevet klub tjener. Han er god når modstanderne ikke er for hurtige og/eller når midtbanen tilpasses ham. Men han er ikke superstjerne god.
Enig. Det han fik før var jo bare crazy :crazy:

7-8 stk men egentlig kun fordi vi åbenbart ikke kan finde en erstatning!

Antimadridista
Indlæg: 9203
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 941 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Vedr Fati, er der stadig tale om en fyr der imponerede alle (på nær diabolito ;-) ) som 16-17 årig. Herefter havde han 2 enormt skadesplagede sæsoner hvor han alligevel scorede i næsten hver anden kamp.

Det er så enormt vigtigt med spilletid og udvikling i den alder, så det kan da godt være han er gået i stå. På den anden side, syntes jeg det er virkelig synd, hvis man vurderer ham så meget på første sæson efter et langvarigt skadeshelvede, med meget lidt kontinuerligt spilletid. Oftest jo kun få minutter.

En udlejning til et mindre presset sted, hvor de virkelig ønsker at spille ham, vil nok være det bedste.?

Edit: kan se procenten nu er nede på 30% :glad:
Senest rettet af Antimadridista tors mar 16, 2023 5:19 pm, rettet i alt 1 gang.

nosslo15
Indlæg: 1022
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Diabolito skrev:
tors mar 16, 2023 1:33 pm
Jeg har stemt for at han skal sælges, men det afhænger selvfølgelig af tilbuddet og ikke for enhver pris.

Jeg mener Fati har været dårlig længe. For længe, og jeg tror efterhånden mindre og mindre på at han kan nå sit gamle niveau - havde vi verdens bedste økonomi, havde det været fint at give ham chancen, men vi er rimelig hårdt pressede i forvejen.

Og så et hot take, jeg sikkert for høvl for. Jeg synes altid Ansu har været overvurderet, selv da han vandt Golden Boy. Jeg har vitterligt aldrig forstået hypen kom til så ekstreme niveauer. Bevares, han var et stort talent, men jeg har altid undret mig over på hvilket parameter folk mente han var så unik.
Det er klart, at Fati kom i en tid, hvor alt ramlede om ørerne på os og hvor vi selvfølgelig åd historien om ham og de præstationer han leverede med hud og hår - og således blev hans stjerne hos mange større af, at vi havde så hårdt brug for noget at glæde os over.

Men hans afslutnings evner, hans korte aftræk og hans "first timing" og hans opportunistiske sind - når han er bedst, er second to none.

Jeg ser afstemningen som et klart bevis for, hvor illoyale og utålmodige mange fodboldfans er - og det kan vist ikke være anderledes.

Er helt enig med Anti - på nær det med udlejning, det tror jeg ikke vil være godt for ham.

Denne sæson har for Fati kun handlet om en ting, at undgå skader og blive stærkere. Hvis han har mistet noget af sit antrit, så kan det godt komme igen, men angribere scorer også mål på andet end deres antrit.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Og så et hot take, jeg sikkert for høvl for. Jeg synes altid Ansu har været overvurderet, selv da han vandt Golden Boy. Jeg har vitterligt aldrig forstået hypen kom til så ekstreme niveauer. Bevares, han var et stort talent, men jeg har altid undret mig over på hvilket parameter folk mente han var så unik.
Ja, det står du ret så alene med, det synspunkt. Der er ingen tvivl om, Ansu's potentiale er skyhøjt. Hans evne til at komme i scoringssituationer og hans afslutningsevner og helt i top, hvor ikke ret mange ligger. Han er uden tvivl den spiller, der i spillestil og kompetencer, ligger tættest på en ny CR7. Hans mindset har uden tvivl taget et kæmpe dyk som følge af de skadesforløb, han har været igennem, men der er absolut ingen grund til at betvivle hans potentiale.

Når nu, vi har basket Real igen på søndag, så håber jeg, Ansu får plads i startopstillingen resten af sæsonen. Det er den eneste måde, man får ham i gang igen og den eneste måde, hans potentiale bliver forløst.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster