Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hristo skrev:
ons feb 22, 2023 10:11 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 22, 2023 10:00 pm
DrGink skrev:
ons feb 22, 2023 7:31 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 22, 2023 1:41 pm
Dytrax skrev:
ons feb 22, 2023 1:18 pm
🚨 | EXCLUSIVE | 🚨

Lionel Messi has communicated to Barça that he will agree to charge €8m. He will become the third highest paid in the squad,only behind Lewandowski and De Jong.

Busquets and Alba would continue for another year, and would agree to receive a salary like Sergi Roberto's.

[Via: Blxck News 🎩]
Og i andre nyheder:

Dytrax, kendt fra obskure fora, har bygget en robåd af skinke og ost.
Jeg er splittet……..


Tror virkelig du skal afholde dig fra ost til din robåd…..
Osten er da det smarteste. Det er fyldt med fedt og flyder sikker ganske fint.

Skinke og kødædende fisk derimod....
Men der er jo huller i osten…. ;-) Kødædende fisk….findes de i Gudenåen..!!?
Det vrimler med gedder i Gudenåen. Og sådan nogle krabater tager ikke skinkebåde til fange.
My bad….jeg er landkrabbe….

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Det bliver spændende, hvordan man vil agere til sommer, når økonomien tilsyneladende fortsat skal skæres markant til.

Busq, Alba og de Jong må endnu engang være i spil på lønningssiden. Men hvis man vitterligt skal hente 1.3 milliard, så er det jo slet ikke nok.

Umtiti, Lenglet, Trincao spæder kan måske også spæde lidt til puljen, men alt udover de tre vil presse en meget tynd trup yderligere.. Aktuelt burde truppen vel udbygges med i hvert fald en spiller eller to.

Der skal virkeligt tænktes kreativt, og både Athletic truppen + free transfers må være maksimalt i spil. Veksling af spillere som Kessie, Garcia, Raphinha og de Jong (primært grundet lønnen) til meget billigere udgaver er man jo næsten tvungent ud i.

Med andre ord kan vi risikere at starte næsten forfra trupmæssigt næste sæson.

Ps. Og hvor er den voksen, der lige får styr på Tebas - det er jo helt retardo, at han gang på gang de-evaluerer La Liga med hans udsagn.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Tebas to do’s hver morgen

1
“fuck igen…hvordan får jeg hende der væk og forklaret madammen hvor jeg var i nat”

2
Destroy Barca!

3
Få folk til at tro at mit arbejde giver mening..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨✅| Confirmed: Jorge Mendes has offered Marco Asensio to FC Barcelona! The club will think about his signing.
@gerardromero [🎖️]

Tak, men nej tak.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| BREAKING: Lionel Messi & FC Barcelona are now in contact for his return to the club in June.

[Via: Diario AS]

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
tirs mar 07, 2023 12:55 pm
🚨🚨| BREAKING: Lionel Messi & FC Barcelona are now in contact for his return to the club in June.

[Via: Diario AS]
Great news. Nu skal vi bare håbe det bliver på nogle ordentlige vilkår for alle parter. Det her kan være en genvej til den europæiske top!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

DrGink skrev:
tirs mar 07, 2023 2:26 pm
Dytrax skrev:
tirs mar 07, 2023 12:55 pm
🚨🚨| BREAKING: Lionel Messi & FC Barcelona are now in contact for his return to the club in June.

[Via: Diario AS]
Great news. Nu skal vi bare håbe det bliver på nogle ordentlige vilkår for alle parter. Det her kan være en genvej til den europæiske top!
Hvis det rent faktisk sker, vil min indre fodboldromantiker græde glædestårer. Det vil give mulighed for den afsked, som Messi fortjener.

Mt91
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mt91 »

Dytrax skrev:
tirs mar 07, 2023 4:00 pm
DrGink skrev:
tirs mar 07, 2023 2:26 pm
Dytrax skrev:
tirs mar 07, 2023 12:55 pm
🚨🚨| BREAKING: Lionel Messi & FC Barcelona are now in contact for his return to the club in June.

[Via: Diario AS]
Great news. Nu skal vi bare håbe det bliver på nogle ordentlige vilkår for alle parter. Det her kan være en genvej til den europæiske top!
Hvis det rent faktisk sker, vil min indre fodboldromantiker græde glædestårer. Det vil give mulighed for den afsked, som Messi fortjener.
Så skal jeg til Barcelona og se min aller første kamp!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs mar 07, 2023 4:00 pm
DrGink skrev:
tirs mar 07, 2023 2:26 pm
Dytrax skrev:
tirs mar 07, 2023 12:55 pm
🚨🚨| BREAKING: Lionel Messi & FC Barcelona are now in contact for his return to the club in June.

[Via: Diario AS]
Great news. Nu skal vi bare håbe det bliver på nogle ordentlige vilkår for alle parter. Det her kan være en genvej til den europæiske top!
Hvis det rent faktisk sker, vil min indre fodboldromantiker græde glædestårer. Det vil give mulighed for den afsked, som Messi fortjener.
Men hvordan :crazy: :?:

Messi + 10 masia knægte..?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Men hvordan :crazy: :?:

Messi + 10 masia knægte..?
:lol:

Og et par pedeller :grin:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs mar 07, 2023 6:34 pm
Men hvordan :crazy: :?:

Messi + 10 masia knægte..?
:lol:

Og et par pedeller :grin:
Det bliver grande! :smile:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Ja, jeg er jo i minoriteten, når det gælder Leunel Messi. Fin spiller, men passer slet ikke ind på alt for mange parametre og ville ødelægge alt proces vi har lavet indtil videre. Jeg er dog æstetiker og for fanden, Its Lionel Fucking Messi. Get In Boys! Franck og Messi der lyner på campen. Det kan få en gammel mand til at græde.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
tirs mar 07, 2023 9:19 pm
Fin spiller, men passer slet ikke ind på alt for mange parametre og ville ødelægge alt proces vi har lavet indtil videre.
Og hvilken proces er det så vi har lavet indtil videre? Er det at vinde alt for mange smalle sejre, hvor vi ikke formår at skabe chancerne og lukke kampene? Vi mangler fantasi og kreativitet på midtbanen og i den offensive del. Pedri kan ikke trække alt læsset.

Messi passer på følgende parametre:

1- han kender klubben alt for godt og skal på ingen måder tilpasse sig.

2- han har den fantasi og kreativitet vi netop mangler

3- med en trup med mange unge spillere, har han den rutine og lederskab vi kan få brug for.

4- han er helt gratis og er villig til at gå gevaldigt ned i løn

5- han kan sige pænt farvel i klubben, som en Barca legende

Til sommer forventer jeg at enten Ansu Fati udlejes, eller også enten Ferran eller Raphinha sælges - dermed skaber man også noget plads til Messi. Hvis Xavi foretrækker 442 næste sæson, så kan Messi også begå sig som en ekstra offensiv midtbane (slags hængende angriber, bag Lewandowski).

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
tirs mar 07, 2023 11:50 pm
Isageren skrev:
tirs mar 07, 2023 9:19 pm
Fin spiller, men passer slet ikke ind på alt for mange parametre og ville ødelægge alt proces vi har lavet indtil videre.
Og hvilken proces er det så vi har lavet indtil videre? Er det at vinde alt for mange smalle sejre, hvor vi ikke formår at skabe chancerne og lukke kampene? Vi mangler fantasi og kreativitet på midtbanen og i den offensive del. Pedri kan ikke trække alt læsset.

Messi passer på følgende parametre:

1- han kender klubben alt for godt og skal på ingen måder tilpasse sig.

2- han har den fantasi og kreativitet vi netop mangler

3- med en trup med mange unge spillere, har han den rutine og lederskab vi kan få brug for.

4- han er helt gratis og er villig til at gå gevaldigt ned i løn

5- han kan sige pænt farvel i klubben, som en Barca legende

Til sommer forventer jeg at enten Ansu Fati udlejes, eller også enten Ferran eller Raphinha sælges - dermed skaber man også noget plads til Messi. Hvis Xavi foretrækker 442 næste sæson, så kan Messi også begå sig som en ekstra offensiv midtbane (slags hængende angriber, bag Lewandowski).
Vi er en proces med unge spillere, hvor alle på holdet er lige meget værd og alle presser. Tilmed vinder vi hele tiden. Det kan du allerede sige farvel til. Det er ikke ligefrem fordi at det gik særlig godt siden 2017 med Messi? Vi spillede endnu værre fodbold under Valverde og Koeman. Jeg vil heller ikke have at vi skaber en Messi afhængighed med disse nye spillere. Vi skal vænne os til, at han er færdig. Vi skal tilpasse os helt enormt meget til Messi, og det ville være at gå tilbage. Messi er 36 næste sæson, og som jeg har set det, så er han ved at være færdig.

Det er kun af æstetiske og romantiske grunde at Messi skal tilbage. Alt andet ville være fantasi.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster