5/3 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
søn mar 05, 2023 7:40 pm
hackmann skrev:
søn mar 05, 2023 7:30 pm
Filten skrev:
søn mar 05, 2023 7:21 pm

Og han må gerne tage Kounde med i hånden, kessie den tunge, Roberto og Ansu fati
Nej ikke ansu. Han skal blive. Han havde endelig tunet sigtekornet og blev han skiftet ud.

Jeg havde lovet et mål men Xavi ville det anderledes :?
Jeg synes alle 4 spillere han nævner er gode nok. Det er for mig kun Ferran og Eric som er et must at få solgt.
Man må også være realistisk. Roberto er en alsidig klubmand der gør hvad han får besked på. Kounde er ny, dyr og spiller ude af foretrukne position. Er enig i at han har set træt ud mentalt og deraf virket lidt kluntet og ukoncentreret, men tror en lang sæson med hårdt VM + klubskifte har sat sine spor.
Kessie…tjae, for en god mønt, ville jeg slippe ham. Ansu tror jeg er en god dreng, der har været gennem meget. Må gerne blive, men ikke som tiltænkt starteren, men stadig med godt med spilletid, så han kan komme i gang.

Ja Ferran og Eric skal væk. Der ligger også en god sum der.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Barca80 »

Jeg missede kampen og har lige set højdepunkter. Dejligt med 3 point.

Men hold da op hvor bliver Araujo savnet mod RM :sad:

Filten
Indlæg: 1878
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 191 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Filten »

Isageren skrev:
søn mar 05, 2023 7:28 pm
Filten skrev:
søn mar 05, 2023 7:21 pm
Dytrax skrev:
søn mar 05, 2023 7:18 pm
Antimadridista skrev:
søn mar 05, 2023 7:15 pm
emo skrev:
søn mar 05, 2023 6:56 pm
Filten skrev:
søn mar 05, 2023 6:55 pm
Ferran har nu smidt mindst 3 tilbagelægninger/afleveringer ned mod eget mål der har været farlige
Hans hjerne fungerer ikke pt...
Hvad mener du med pt..?? :crazy:

Han skal bare videre, 100%. Har hverken kvalitet eller mentalitet til en storklub, hvis ellers det er det vi stadig er..!?
Helt og aldeles enig. Ferran skal videre, han har slet ikke det, der skal til og det er ikke nok, at han møzzer med LE's datter. Måske til landsholdet, men ikke hos os. (Håber jeg)
Og han må gerne tage Kounde med i hånden, kessie den tunge, Roberto og Ansu fati
Kritikken af Kounde og Ansu er hysterisk.
Nej de spiller elendigt
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af EasyBuddhist »

En super skuffende forestilling de diskede op med i dag. Det var næsten ingen præstationer, der var Barca værdig. Hvis jeg lige skal nævne nogen få, der kan vare deres indsats bekendt, så må det være Busi og til dels Balde og AC. Derudover, så var jeg glad for Fati's indsats, som, bevares, stadig halter, men der var løb og positionering, der ellers fra totalt fraværende i dag. Resten var rent skrald og til at lukke op og skide i. Selv Ter Stegen var håbløs. Meget, meget skuffende for at sige det mildt.

Ferran og Raphinha er den grad til eksamen den sidste del af sæsonen og det lover IKKE godt med indsatsen i dag. Specielt Ferran var en katastrofe.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
søn mar 05, 2023 8:21 pm
Jeg missede kampen og har lige set højdepunkter. Dejligt med 3 point.

Men hold da op hvor bliver Araujo savnet mod RM :sad:
Sgu ikke sådan, som han spillede i dag. Men ja, det er heldigvis hans første udfald siden nytår, så det går nok
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1878
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 191 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
søn mar 05, 2023 8:06 pm
Isageren skrev:
søn mar 05, 2023 7:40 pm
hackmann skrev:
søn mar 05, 2023 7:30 pm
Filten skrev:
søn mar 05, 2023 7:21 pm

Og han må gerne tage Kounde med i hånden, kessie den tunge, Roberto og Ansu fati
Nej ikke ansu. Han skal blive. Han havde endelig tunet sigtekornet og blev han skiftet ud.

Jeg havde lovet et mål men Xavi ville det anderledes :?
Jeg synes alle 4 spillere han nævner er gode nok. Det er for mig kun Ferran og Eric som er et must at få solgt.
Man må også være realistisk. Roberto er en alsidig klubmand der gør hvad han får besked på. Kounde er ny, dyr og spiller ude af foretrukne position. Er enig i at han har set træt ud mentalt og deraf virket lidt kluntet og ukoncentreret, men tror en lang sæson med hårdt VM + klubskifte har sat sine spor.
Kessie…tjae, for en god mønt, ville jeg slippe ham. Ansu tror jeg er en god dreng, der har været gennem meget. Må gerne blive, men ikke som tiltænkt starteren, men stadig med godt med spilletid, så han kan komme i gang.

Ja Ferran og Eric skal væk. Der ligger også en god sum der.
Hvis Ansu skal blive skal vi have skiftet rygnummeret ud
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af BarcaBarca »

Indtil videre en god fodbold søndag,Barca fik lige meget hvor kønt det var 3point,og man united blev pulet til atomer af Liverpool,prikken over I’et kunne være pointtab til Real Madrid her sent på aften,er Betis fan indtil kl 23.05 selvom jeg også hader den klub. 😂

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
søn mar 05, 2023 8:24 pm
Antimadridista skrev:
søn mar 05, 2023 8:06 pm
Isageren skrev:
søn mar 05, 2023 7:40 pm
hackmann skrev:
søn mar 05, 2023 7:30 pm
Filten skrev:
søn mar 05, 2023 7:21 pm

Og han må gerne tage Kounde med i hånden, kessie den tunge, Roberto og Ansu fati
Nej ikke ansu. Han skal blive. Han havde endelig tunet sigtekornet og blev han skiftet ud.

Jeg havde lovet et mål men Xavi ville det anderledes :?
Jeg synes alle 4 spillere han nævner er gode nok. Det er for mig kun Ferran og Eric som er et must at få solgt.
Man må også være realistisk. Roberto er en alsidig klubmand der gør hvad han får besked på. Kounde er ny, dyr og spiller ude af foretrukne position. Er enig i at han har set træt ud mentalt og deraf virket lidt kluntet og ukoncentreret, men tror en lang sæson med hårdt VM + klubskifte har sat sine spor.
Kessie…tjae, for en god mønt, ville jeg slippe ham. Ansu tror jeg er en god dreng, der har været gennem meget. Må gerne blive, men ikke som tiltænkt starteren, men stadig med godt med spilletid, så han kan komme i gang.

Ja Ferran og Eric skal væk. Der ligger også en god sum der.
Hvis Ansu skal blive skal vi have skiftet rygnummeret ud
Det kan du godt have ret i! Om det så vil være en hjælp at tryne ham sådan også, er måske tvivlsomt…

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Rekick »

Barca80 skrev:
søn mar 05, 2023 8:21 pm
Jeg missede kampen og har lige set højdepunkter. Dejligt med 3 point.

Men hold da op hvor bliver Araujo savnet mod RM :sad:
Det er kun karantæne til 1 kamp.

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af sorens »

Prøver lige en anden vinkel - ser det ud til.

Frem til Araujo's udvisning så var det da et Barca i rigtig god kontrol. Ja Valencia kom frem til enkelte chancer, men overordnet var det på Barca's præmisser, boldstyrende og med udmærkede chancer. Ikke de helt åbenlyse, men chancer der godt kunne have givet afkast.

Derefter pakker de sig og det giver så ca. 40 minutter med lange spark væk fra farezonen. Det viser selvfølgelig også at det ikke er Barca i overskud. Men de viser igen viljen.

Fati bliver selvfølgelig pillet ud fordi løbepensum blev prioriteret højere. Og der ligger han lavere end Ferran. Der er 100% fokus på at vinde kampene og det flotte spil må i øjeblikket vige pladsen - øv. Men med den økonomiske situation in mente giver det jo meget god mening, at sikre nogle bedre forudsætninger til næste sæson.

Ferran var efter min mening ikke en skandale. Laver nogle mærkelige tilbagelægninger, men fungerer ellers som en god spilstation i det offensive og mener han og Fati komplimenterede hinanden ret godt (undtagen ved straffet). Dejligt med væsentligt flere dybde-afleveringer og flade indlæg end der plejer at være. Men finishing mangler desværre.

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af BarcaBarca »

Rekick skrev:
søn mar 05, 2023 8:48 pm
Barca80 skrev:
søn mar 05, 2023 8:21 pm
Jeg missede kampen og har lige set højdepunkter. Dejligt med 3 point.

Men hold da op hvor bliver Araujo savnet mod RM :sad:
Det er kun karantæne til 1 kamp.
Er det meldt ud nogen steder eller er det en formodning?
Håber satme han er med til el classico one time please 🤞

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af sorens »

sorens skrev:
søn mar 05, 2023 9:00 pm
Prøver lige en anden vinkel - ser det ud til.

Frem til Araujo's udvisning så var det da et Barca i rigtig god kontrol. Ja Valencia kom frem til enkelte chancer, men overordnet var det på Barca's præmisser, boldstyrende og med udmærkede chancer. Ikke de helt åbenlyse, men chancer der godt kunne have givet afkast.

Derefter pakker de sig og det giver så ca. 40 minutter med lange spark væk fra farezonen. Det viser selvfølgelig også at det ikke er Barca i overskud. Men de viser igen viljen.

Fati bliver selvfølgelig pillet ud fordi løbepensum blev prioriteret højere. Og der ligger han lavere end Ferran. Der er 100% fokus på at vinde kampene og det flotte spil må i øjeblikket vige pladsen - øv. Men med den økonomiske situation in mente giver det jo meget god mening, at sikre nogle bedre forudsætninger til næste sæson.

Ferran var efter min mening ikke en skandale. Laver nogle mærkelige tilbagelægninger, men fungerer ellers som en god spilstation i det offensive og mener han og Fati komplimenterede hinanden ret godt (undtagen ved straffet). Dejligt med væsentligt flere dybde-afleveringer og flade indlæg end der plejer at være. Men finishing mangler desværre.

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af sorens »

With both Lewandowski, Ousmane Dembele and Gavi’s absence, Barcelona’s generally left-side heavy build-up phase swapped to the right side. Usually, we’d see Gavi start as the false left-winger who inverts into the midfield and Lewandowski would regularly drift wide left too, dragging markers, linking up and aiming to isolate the right side where we’d see Barcelona’s best 1v1 player, Dembele. But with all three out of the match, Xavi’s structure was slightly tweaked.

Balde was the isolated piece, enabled by Fati’s inverting movement into the half-space, and Ferran, the striker on the night, would drift right (as opposed to Lewandowski drifting left) to combine with Raphinha. And this is where perhaps the best aspects of this frontline came to fruition. Ferran was great at dropping and combining, recognising where to move to optimise ball retention and provide penetration alongside Raphinha. One of a striker’s core abilities is dismarking and Ferran did it well through back-and-forth movement (drop deeper and then explode back into space).

He would drift to the right, engage in a one-two with Raphinha before making a darting run beyond Valencia’s backline to meet the Brazilian’s laid-off pass. This wasn’t the only thing he did well on the night either. It was very difficult for him to be heavily involved vs Real Madrid in their high line and Valencia’s mid/deep block didn’t make it any easier despite the drop in quality. However, he did well to get involved, penetrate the backline through movement and send low cutbacks into the box.
Lidt bedre læsning end tråden herinde - men stadig kritisk overfor spiller-kvaliteten :)

https://barcafutbol.substack.com/p/how- ... onas-squad

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 5/3 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Isageren »

BarcaBarca skrev:
søn mar 05, 2023 9:01 pm
Rekick skrev:
søn mar 05, 2023 8:48 pm
Barca80 skrev:
søn mar 05, 2023 8:21 pm
Jeg missede kampen og har lige set højdepunkter. Dejligt med 3 point.

Men hold da op hvor bliver Araujo savnet mod RM :sad:
Det er kun karantæne til 1 kamp.
Er det meldt ud nogen steder eller er det en formodning?
Håber satme han er med til el classico one time please 🤞
Savic lavede det samme som Araújo og fik kun 1 dags karantæne, og han har tilmed fået langt flere røde kort. Alt andet end 1 dag ville være en regulær skandale.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster