Abde Ezzalzouli

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af thomas »

EasyBuddhist skrev:
tors mar 02, 2023 10:02 am
Ser frem til at knægten kommer tilbage til sommer - Torres og Fati må ryste lidt i bukserne

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Alias-A »

Dejligt med noget succes til Abde.
93' Iniesta

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Lopezzz »

thomas skrev:
tors mar 02, 2023 12:49 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 02, 2023 10:02 am
Ser frem til at knægten kommer tilbage til sommer - Torres og Fati må ryste lidt i bukserne
Det var forkert at sende Abde og Jutgla væk. De har altid gjort det godt når de var på banen så jeg forstår absolut intet af Barcas transfer politik.
Vi beholder nogle intetsigende spillere og laver ny kontrakter med dem mens de spillere som har præsteret godt bliver sendt væk.
Der må være kun en grund til det: SKIDE BESKIDTE PENGE!!!
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:
fre mar 03, 2023 7:01 am
thomas skrev:
tors mar 02, 2023 12:49 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 02, 2023 10:02 am
Ser frem til at knægten kommer tilbage til sommer - Torres og Fati må ryste lidt i bukserne
Det var forkert at sende Abde og Jutgla væk. De har altid gjort det godt når de var på banen så jeg forstår absolut intet af Barcas transfer politik.
Vi beholder nogle intetsigende spillere og laver ny kontrakter med dem mens de spillere som har præsteret godt bliver sendt væk.
Der må være kun en grund til det: SKIDE BESKIDTE PENGE!!!
Det var perfekt, får de får spilletid og udvikler sig, var ikke sket i Barcelona hvor selv en Fati kæmper med tiden.
Allez...

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af EasyBuddhist »

emo skrev:
fre mar 03, 2023 8:45 am
Lopezzz skrev:
fre mar 03, 2023 7:01 am
thomas skrev:
tors mar 02, 2023 12:49 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 02, 2023 10:02 am
Ser frem til at knægten kommer tilbage til sommer - Torres og Fati må ryste lidt i bukserne
Det var forkert at sende Abde og Jutgla væk. De har altid gjort det godt når de var på banen så jeg forstår absolut intet af Barcas transfer politik.
Vi beholder nogle intetsigende spillere og laver ny kontrakter med dem mens de spillere som har præsteret godt bliver sendt væk.
Der må være kun en grund til det: SKIDE BESKIDTE PENGE!!!
Det var perfekt, får de får spilletid og udvikler sig, var ikke sket i Barcelona hvor selv en Fati kæmper med tiden.
Enig, i denne sæson har man faktisk fået noget ud af de lejemål, man har indgået. Lenglet, Umtiti, Trincao og Abde har alle gjort det rigtig godt og for de tre af dem, kan det betyde, man står med gode muligheder for at hente en smule mønt på nogle af dem og komme af med deres løn i næste års budget. For Abde kan det betyde, han får en realistisk for et gennembrud næste sæson, alt efter hvordan markedet former sig til sommer. Nico og Collado står ikke meget stærkere i billedet endnu, mest pga skader, men de er blevet en erfaring rigere. Den eneste, der er gået i den modsatte grøft, er Dest, som bare bliver ved med at skuffe. Over all er det dog med pil opad for denne sæsons udlejninger.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
fre mar 03, 2023 11:06 am
emo skrev:
fre mar 03, 2023 8:45 am
Lopezzz skrev:
fre mar 03, 2023 7:01 am
thomas skrev:
tors mar 02, 2023 12:49 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 02, 2023 10:02 am
Ser frem til at knægten kommer tilbage til sommer - Torres og Fati må ryste lidt i bukserne
Det var forkert at sende Abde og Jutgla væk. De har altid gjort det godt når de var på banen så jeg forstår absolut intet af Barcas transfer politik.
Vi beholder nogle intetsigende spillere og laver ny kontrakter med dem mens de spillere som har præsteret godt bliver sendt væk.
Der må være kun en grund til det: SKIDE BESKIDTE PENGE!!!
Det var perfekt, får de får spilletid og udvikler sig, var ikke sket i Barcelona hvor selv en Fati kæmper med tiden.
Enig, i denne sæson har man faktisk fået noget ud af de lejemål, man har indgået. Lenglet, Umtiti, Trincao og Abde har alle gjort det rigtig godt og for de tre af dem, kan det betyde, man står med gode muligheder for at hente en smule mønt på nogle af dem og komme af med deres løn i næste års budget. For Abde kan det betyde, han får en realistisk for et gennembrud næste sæson, alt efter hvordan markedet former sig til sommer. Nico og Collado står ikke meget stærkere i billedet endnu, mest pga skader, men de er blevet en erfaring rigere. Den eneste, der er gået i den modsatte grøft, er Dest, som bare bliver ved med at skuffe. Over all er det dog med pil opad for denne sæsons udlejninger.
Jeg er enig angåendede de spillere der skaffer os lidt penge til budgettet. Synes bare at det var ikke nødvendigt at udleje Abde. Han arbejder som en hest og kunne sagtens hjælpe holdet i denne sæson, specielt nu hvor vi mangler angribere.
MDCCCXCIX

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af hackmann »

Lopezzz skrev:
fre mar 03, 2023 7:26 pm
Jeg er enig angåendede de spillere der skaffer os lidt penge til budgettet. Synes bare at det var ikke nødvendigt at udleje Abde. Han arbejder som en hest og kunne sagtens hjælpe holdet i denne sæson, specielt nu hvor vi mangler angribere.
Da han blev udlejet var de 7 angribere foran ham. Og han var for godt til at forsætte på Barca Atletic. Han havde ikke fået spilletid hos os. Og måske ikke kommet med til VM. En udlejning til et hold i Primera var en rigtig god løsning. Når man hører hans træner så har han brug for minutter og frihed til at tage beslutninger.

Ja på søndag er der kun to af de syv til rådighed. Og specielt venstre kant har været problematisk at vi typisk bruger en midtbanespiller der. Men det er at være bagklog. Jeg håber han får en ærlig chance til sommer.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Lopezzz »

hackmann skrev:
fre mar 03, 2023 10:33 pm
Lopezzz skrev:
fre mar 03, 2023 7:26 pm
Jeg er enig angåendede de spillere der skaffer os lidt penge til budgettet. Synes bare at det var ikke nødvendigt at udleje Abde. Han arbejder som en hest og kunne sagtens hjælpe holdet i denne sæson, specielt nu hvor vi mangler angribere.
Da han blev udlejet var de 7 angribere foran ham. Og han var for godt til at forsætte på Barca Atletic. Han havde ikke fået spilletid hos os. Og måske ikke kommet med til VM. En udlejning til et hold i Primera var en rigtig god løsning. Når man hører hans træner så har han brug for minutter og frihed til at tage beslutninger.

Ja på søndag er der kun to af de syv til rådighed. Og specielt venstre kant har været problematisk at vi typisk bruger en midtbanespiller der. Men det er at være bagklog. Jeg håber han får en ærlig chance til sommer.
Det håber jeg også.
Jeg tror også at vi allesammen er bekymret for Fati.
I torsdags løb han som om han er ligeglad med holdet og resultatet.
Hvis Abde var der i stedet vi ville se et helt andet billede. Han giver ikke modstanderen lov til at holde længe på bolden og han er en konstant trussel i angrebet.
Det eneste jeg kan ikke lide ved ham er når han dribler. Han er pisse dygtig til det men han dribler alt for meget og alt for længe.
Han mangler bare at bruge lidt mere tid med Xavi.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af EasyBuddhist »

hackmann skrev:
fre mar 03, 2023 10:33 pm
Lopezzz skrev:
fre mar 03, 2023 7:26 pm
Jeg er enig angåendede de spillere der skaffer os lidt penge til budgettet. Synes bare at det var ikke nødvendigt at udleje Abde. Han arbejder som en hest og kunne sagtens hjælpe holdet i denne sæson, specielt nu hvor vi mangler angribere.
Da han blev udlejet var de 7 angribere foran ham. Og han var for godt til at forsætte på Barca Atletic. Han havde ikke fået spilletid hos os. Og måske ikke kommet med til VM. En udlejning til et hold i Primera var en rigtig god løsning. Når man hører hans træner så har han brug for minutter og frihed til at tage beslutninger.

Ja på søndag er der kun to af de syv til rådighed. Og specielt venstre kant har været problematisk at vi typisk bruger en midtbanespiller der. Men det er at være bagklog. Jeg håber han får en ærlig chance til sommer.
Jeg er helt enig. Det har været en kæmpe succes at sende Abde på leje. Ikke alene får man en spiller tilbage, der muligvis kan bidrage på en helt anden måde, men man har lige pludselig også chancen for at tjene en god skilling på ham. Der går rygter om masser af interesse og en salgspris på 20 mio euro, måske endda mere, er ikke usandsynlig, hvilket det bestemt ville have været, hvis han havde sat på bænken hos Barca det meste af tiden.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Lopezzz »

Hent ham straks og får Xavi til at finpudse hans udvikling. Period! 😉

MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af emo »

Han kommer vel hjem til sommer og så tager man stilling. Sådan som han har spillet og udviklet sig ville jeg ikke være bange for at lade ham overtage efter Raphina hvis man kan få et godt beløb ind for Rapha.
Allez...

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Ialocin »

Men er Abde ikke bedst i venstre? Hvor vi har haft store udfordringer. Er det så ikke nærmere Fati og Torres, man bør sælge?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af emo »

Kan man få penge ind for Torres? Fati er jeg pissed på men føler stadig at han er vores kg skal have en chance. Vil elske at se ham slå igennem som Vini gjorde det for RM. Tilbage i tidne var han foran Vini.
Allez...

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Filten »

emo skrev:
fre mar 10, 2023 12:27 pm
Kan man få penge ind for Torres? Fati er jeg pissed på men føler stadig at han er vores kg skal have en chance. Vil elske at se ham slå igennem som Vini gjorde det for RM. Tilbage i tidne var han foran Vini.
sælg hele lorten
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
fre mar 10, 2023 12:47 pm
emo skrev:
fre mar 10, 2023 12:27 pm
Kan man få penge ind for Torres? Fati er jeg pissed på men føler stadig at han er vores kg skal have en chance. Vil elske at se ham slå igennem som Vini gjorde det for RM. Tilbage i tidne var han foran Vini.
sælg hele lorten
Kaos taktikken! Det går selvfølgelig også godt i spænd med tiden vi lever i….men hvad er din løsning ellers derefter?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster