2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af sorens »

Man må rose lidt blod, sved og tårer.

Der var en vilje.

Araujo, Kounde (godt at se ham have en god kamp) og FdJ var de bedste fra Barca.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hold kæft en klasse kamp fra vores side af. Araujo tørrer fuldstændig røv i Vinicius. Kæmpe indsats af Raphinha. Ynkelig, ynkelig omgang af Madrid, de har jo ikke én stor chance :lol:

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Fandeme ikke kønt, men godt!
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Barca80 skrev:
tors mar 02, 2023 9:10 pm
Jeg tror på en smal Barca sejr i aften - man må have lov at håbe :thumbup:
YESSS!! Se ovenstående, hvad jeg gættede på før kampen :thumbup:

Men altså. Det er et super resultet før returkampen og defensiven var også klasse - hvilket Xavi skal roses for :glad:

Men vi spiller jo lidt som Diego Simeone's Atletico Madrid, så snart vi kommer foran. Offensiven var godt nok en flad pandekage i dag :clap:

Vi skal også være opmærksom på, at 1-0 kan være et farligt resultat før returkampen, hvorfor den skal spilles med fuld koncentration!! Men dejligt vi er et skridt tættere på finalen :smile:
Senest rettet af Barca80 tors mar 02, 2023 11:59 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Sidste 5 Clasicos:
Barca 4
PM 1

:cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

emo skrev:
tors mar 02, 2023 11:57 pm
Kæft en jammerlig kamp, midt og frem. Forsvar spiller godt og har styr på dem. Men små 30 procent bold besiddelse imod dem? Shit vi blev presset i bund.
Den her kamp viser vel bare hvor elendige Raphinha og Ferran er for tiden? Tror I andre egentlig udtrykket havde været anderledes, hvis vi havde haft Ansu-Ferran-Raphinha fra start?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Kæft det var imponerende kæmpet hjem. Fantastisk af vores defensiv - det har vi aldrig været i stand til før. Flot sejr og så endda uden Lewan, Pedri, Dembele og AC

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Godt kæmpet, det var sgu rart. Jeg synes Busi gjorde det godt, med livet i hænderne nogle gange, men også meget fornuftigt.
Og Real, hvad havde havde de egentlig af helt store chancer, et skud tæt på mål, og ellers småting. De havde ikke fortjent at vinde.
Jeg synes det er skræmmende så ringe boldomgang og mangel på gennembrudsevner, der er hos angriberne. Men især Raph gjorde et godt defensivt arbejde i dag.

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Og hov - skal vi ikke også lige rose Alonso?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

RM havde 0 skud på mål i dag!! Ja du læste rigtigt: 0 skud på mål!! Super defensiv indsats af Xavi's tropper :shh:

Vi mangler bare få mere gang i offensiven.

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

Ordentligt omvendt jinx idag,jeg fik spillet på Madrid skulle vinde med handicap med 3-0 og 4-0 fordi jeg havde forventet et kæmpe smæk idag,på mindst 2/3 eller 4-0 men havde glemt at hvis vores angreb ikke kunne score så hjælper det sørme med et selvmål,med lidt held så havde vi scoret til 2-0 men Ansu fati ville ikke have det så han stod i vejen haha
Meget mærkelig kamp,og Madrid var jo elendige tror de klart undervurderede Barca idag hel seriøs
Fedt at Copa finalen ikke røg idag,og nu har vi en mindre fordel,formidabelt forsvaret af Barca idag,hvorimod angrebet ja ingen kommentar 😝

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Vigtig sejr over RM især med de skader vi døjer med lige pt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
fre mar 03, 2023 12:06 am
RM havde 0 skud på mål i dag!! Ja du læste rigtigt: 0 skud på mål!! Super defensiv indsats af Xavi's tropper :shh:

Vi mangler bare få mere gang i offensiven.
De manglende spillere vender tilbage og er klar inden returkampen. Det er en kæmpe plus for os.
Men helt ærligt hvordan fik RM scoret 5 mål på udebane mod Liverpool men i dag har de 0 skud på mål :?
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Hold op en kamp. Fantastisk kæmpet af holdet, der parkerede bussen. Normalt havde jeg været irriteret over denne tilgang, men med de spillere vi har til rådighed, giver det fint mening.

Det er utroligt, hvor godt vi står defensivt, og Araujo lukkede jo fuldstændig Vini ned. Derudover gjorde Alonso og Kounde det også rigtig godt!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Noget af en kamp - jeg havde simpelthen ikke forstillet mig, at et Xavi hold ville grave sig ned på den måde, men i virkeligheden finder jeg det forfriskende, at han er så taktisk pragmatisk/fleksibel, taget situationen i betragtning.

Mon ikke også at den approach har sparet nogle kræfter specielt på midtbanen… I øvrigt to flotte assists af Ferran til Kessi, hvis Ansu ikke havde leget målmand i den forkerte ende. Men rendyrket 9`er han altså ikke.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster