2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
ons mar 01, 2023 1:35 pm
Isageren skrev:
ons mar 01, 2023 1:17 pm
Madameskrald skrev:
ons mar 01, 2023 12:43 pm
Hvis jeg stod ved roret..., så ville jeg prioritere La Liga over alt andet; også cuppen og Classico.

Truppens forfatning er pt. ikke til at konkurrere på mange fronter (eks. sad Araujo og Kounde over senest pga. træthed) - spillerne falder aktuelt som fluer, og vi har en ret tynd trup.

Taget alt i betragtning, så vil det være en stor succes, hvis vi kan tage La Liga titlen.

Med andre ord, så vil jeg spare, hvad der kan spares i Cuppen...
Men der er ikke så meget at spare? Af spillere der realistisk set kan spille denne kamp har vi: Kounde, Araujo, Roberto, Balde, Alba, AC, Kessie, FDJ, Busi, Gavi, Raphinha, Ansu og Ferran. Så har du også Eric og Alonso, men vi vil heller ikke tabe kampen. Gavi og Raphinha skal starte, de får hvil i ligaen, men hvem af de 11 andre der skal have de 8 sidste pladser, er jo så der hvor kabalen skal gå op. Jeg synes personligt ikke der er nogen grund til at satse med Ansu, og så synes jeg også det ville være selvmord at have Roberto på HB. Jeg synes at Araujo, Kounde, AC, Balde bør være vores backlinje, og så mener jeg at valget bør stå mellem Kessie og Roberto på midten. Man har brug for Busi i den her kamp, samme med FDJ. Man kunne måske argumentere for at Eric kunne starte i stedet for AC, men det ved jeg ikke om Xavi ville gøre.
Enig med Jer begge. Ligaen vil være en stor succes. Men der er nærmest ikke nogen at spare af!!

Busquets og Jong skal næsten spille, ellers viser det nærmest at vi allerede har droppet copaen. Men de skal også være med i weekenden, så Busquets skal vel max ha en time. Jong må vi bare håbe kan tage 90 min i begge.

Midten og frem:

Mod Real

Roberto, Bussi, Jong

Raphinha, Ferran, Gavi

Sandsynlig udskiftninger: Roberto og Bussi for Kessie og Torre

Mod Valencia

Torre/Roberto, Bussi, Jong

Kessie, Alarcon, Ferran

Går ud fra Fati ikke kan spille fra start, men måske 30-45 min mod Valencia.

Man kan næsten kun blive positiv overrasket hvis man får noget godt ud af de her 2 kampe.!
Vi SKAL vinde over Valencia, vi er stadig et bedre hold. Mod Real kan vi sigte efter en uafgjort og være tilfredse.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »



Giv mig min sko tilbage, røv!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons mar 01, 2023 1:51 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 01, 2023 1:35 pm
Isageren skrev:
ons mar 01, 2023 1:17 pm
Madameskrald skrev:
ons mar 01, 2023 12:43 pm
Hvis jeg stod ved roret..., så ville jeg prioritere La Liga over alt andet; også cuppen og Classico.

Truppens forfatning er pt. ikke til at konkurrere på mange fronter (eks. sad Araujo og Kounde over senest pga. træthed) - spillerne falder aktuelt som fluer, og vi har en ret tynd trup.

Taget alt i betragtning, så vil det være en stor succes, hvis vi kan tage La Liga titlen.

Med andre ord, så vil jeg spare, hvad der kan spares i Cuppen...
Men der er ikke så meget at spare? Af spillere der realistisk set kan spille denne kamp har vi: Kounde, Araujo, Roberto, Balde, Alba, AC, Kessie, FDJ, Busi, Gavi, Raphinha, Ansu og Ferran. Så har du også Eric og Alonso, men vi vil heller ikke tabe kampen. Gavi og Raphinha skal starte, de får hvil i ligaen, men hvem af de 11 andre der skal have de 8 sidste pladser, er jo så der hvor kabalen skal gå op. Jeg synes personligt ikke der er nogen grund til at satse med Ansu, og så synes jeg også det ville være selvmord at have Roberto på HB. Jeg synes at Araujo, Kounde, AC, Balde bør være vores backlinje, og så mener jeg at valget bør stå mellem Kessie og Roberto på midten. Man har brug for Busi i den her kamp, samme med FDJ. Man kunne måske argumentere for at Eric kunne starte i stedet for AC, men det ved jeg ikke om Xavi ville gøre.
Enig med Jer begge. Ligaen vil være en stor succes. Men der er nærmest ikke nogen at spare af!!

Busquets og Jong skal næsten spille, ellers viser det nærmest at vi allerede har droppet copaen. Men de skal også være med i weekenden, så Busquets skal vel max ha en time. Jong må vi bare håbe kan tage 90 min i begge.

Midten og frem:

Mod Real

Roberto, Bussi, Jong

Raphinha, Ferran, Gavi

Sandsynlig udskiftninger: Roberto og Bussi for Kessie og Torre

Mod Valencia

Torre/Roberto, Bussi, Jong

Kessie, Alarcon, Ferran

Går ud fra Fati ikke kan spille fra start, men måske 30-45 min mod Valencia.

Man kan næsten kun blive positiv overrasket hvis man får noget godt ud af de her 2 kampe.!
Vi SKAL vinde over Valencia, vi er stadig et bedre hold. Mod Real kan vi sigte efter en uafgjort og være tilfredse.
Vi skal selvfølgelig helst vinde begge. Men Valencia kæmper for livet og du ved hvor ubehagelige de tidligere har været på campen.
Og det bliver uden Pedri, Gavi, Raphinha, Demb og Lewan….ved ikke hvor meget bedre vi så egentlig er :|

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
ons mar 01, 2023 3:07 pm
Isageren skrev:
ons mar 01, 2023 1:51 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 01, 2023 1:35 pm
Isageren skrev:
ons mar 01, 2023 1:17 pm
Madameskrald skrev:
ons mar 01, 2023 12:43 pm
Hvis jeg stod ved roret..., så ville jeg prioritere La Liga over alt andet; også cuppen og Classico.

Truppens forfatning er pt. ikke til at konkurrere på mange fronter (eks. sad Araujo og Kounde over senest pga. træthed) - spillerne falder aktuelt som fluer, og vi har en ret tynd trup.

Taget alt i betragtning, så vil det være en stor succes, hvis vi kan tage La Liga titlen.

Med andre ord, så vil jeg spare, hvad der kan spares i Cuppen...
Men der er ikke så meget at spare? Af spillere der realistisk set kan spille denne kamp har vi: Kounde, Araujo, Roberto, Balde, Alba, AC, Kessie, FDJ, Busi, Gavi, Raphinha, Ansu og Ferran. Så har du også Eric og Alonso, men vi vil heller ikke tabe kampen. Gavi og Raphinha skal starte, de får hvil i ligaen, men hvem af de 11 andre der skal have de 8 sidste pladser, er jo så der hvor kabalen skal gå op. Jeg synes personligt ikke der er nogen grund til at satse med Ansu, og så synes jeg også det ville være selvmord at have Roberto på HB. Jeg synes at Araujo, Kounde, AC, Balde bør være vores backlinje, og så mener jeg at valget bør stå mellem Kessie og Roberto på midten. Man har brug for Busi i den her kamp, samme med FDJ. Man kunne måske argumentere for at Eric kunne starte i stedet for AC, men det ved jeg ikke om Xavi ville gøre.
Enig med Jer begge. Ligaen vil være en stor succes. Men der er nærmest ikke nogen at spare af!!

Busquets og Jong skal næsten spille, ellers viser det nærmest at vi allerede har droppet copaen. Men de skal også være med i weekenden, så Busquets skal vel max ha en time. Jong må vi bare håbe kan tage 90 min i begge.

Midten og frem:

Mod Real

Roberto, Bussi, Jong

Raphinha, Ferran, Gavi

Sandsynlig udskiftninger: Roberto og Bussi for Kessie og Torre

Mod Valencia

Torre/Roberto, Bussi, Jong

Kessie, Alarcon, Ferran

Går ud fra Fati ikke kan spille fra start, men måske 30-45 min mod Valencia.

Man kan næsten kun blive positiv overrasket hvis man får noget godt ud af de her 2 kampe.!
Vi SKAL vinde over Valencia, vi er stadig et bedre hold. Mod Real kan vi sigte efter en uafgjort og være tilfredse.
Vi skal selvfølgelig helst vinde begge. Men Valencia kæmper for livet og du ved hvor ubehagelige de tidligere har været på campen.
Og det bliver uden Pedri, Gavi, Raphinha, Demb og Lewan….ved ikke hvor meget bedre vi så egentlig er :|
Vi kan umuligt være bedre uden dem. Det bliver meget hårdt at overleve de næste par kampe.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

kklaus skrev:
ons mar 01, 2023 7:34 pm
Og senere i aften får ter Stegen garanteret madforgiftning

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
ons mar 01, 2023 7:34 pm
Genialt :lol:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Inaki, Alonso, Roberto, Alba, Busquets og Kessie starter i morgen. Jeg slukker for TV og sociale medier de næste 14 dage.
MDCCCXCIX

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Vi stiller med pedellen i buret, to bolddrenge i forsvaret og en tilfældig tilskuer i angrebet. Så kører det.
93' Iniesta

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Jeg synes godt vi kan være optimistiske! AC er ikke vredet om på anklen men har blot fået et slag på den og er angiveligt indstillet på at spille med smertestillende. Så med en top bagkæde med Balde, bør vi kunne lukke godt af. Vi slipper nok ikke uden om at Kessié kommer på midtbanen, men hvis han kan bruge noget fysik til at bryde Reals opspil, kan det vel også fungere. Torres som 9'er, Raphina på kanten og Gavi som falsk ving. Det bør kunne fungere. Men taktisk vil det nok også kræver at Xavi er i stand til at være fleksibel, så vi skiftevis kan trække os lidt tilbage og presse højt. Vi kan ikke komme igennem med stort kreativt spil på banen i morgen, så nogle hurtige omstillinger kan være løsningen. Xavi har i meget begrænset omfang vist sig villig (eller i stand til?) at spille fleksibelt og omstillingsparat. Når vi som i morgen mangler for meget på den kreative side, så skal det være det taktiske, der får os igennem på en hæderlig måde. Jeg ser det som en mulighed for Xavi til at vise os noget han ikke har gjort det så meget i.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

thomas skrev:
ons mar 01, 2023 11:52 pm
Jeg synes godt vi kan være optimistiske! AC er ikke vredet om på anklen men har blot fået et slag på den og er angiveligt indstillet på at spille med smertestillende. Så med en top bagkæde med Balde, bør vi kunne lukke godt af. Vi slipper nok ikke uden om at Kessié kommer på midtbanen, men hvis han kan bruge noget fysik til at bryde Reals opspil, kan det vel også fungere. Torres som 9'er, Raphina på kanten og Gavi som falsk ving. Det bør kunne fungere. Men taktisk vil det nok også kræver at Xavi er i stand til at være fleksibel, så vi skiftevis kan trække os lidt tilbage og presse højt. Vi kan ikke komme igennem med stort kreativt spil på banen i morgen, så nogle hurtige omstillinger kan være løsningen. Xavi har i meget begrænset omfang vist sig villig (eller i stand til?) at spille fleksibelt og omstillingsparat. Når vi som i morgen mangler for meget på den kreative side, så skal det være det taktiske, der får os igennem på en hæderlig måde. Jeg ser det som en mulighed for Xavi til at vise os noget han ikke har gjort det så meget i.
Jeg håber at du har ret :thumbup:
Hvis jeg er Xavi jeg vil sætte 3 spillere til at dække Winnie-the-Pooh.
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

kklaus skrev:
ons mar 01, 2023 2:30 pm


Med den trup, så satte jeg gerne (lette kynisk) mere eller mindre B-kæden i spil.

Ter Stegen

Roberto - Garcia - Alonso - Alba

Kessie - Torre - Busq/de Jong

Alarcon - Estanis - Gavi

Overvej, en længerevarende skade til AC/Araujo og de Jong i den kamp - så ryger mesterskadet hurtigt!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Vi skal være glade, hvis vi får en uafgjort i dag
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Kampen kan ses via Ekstrabladet+.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster