Barça Atlètic

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af DrGink »

kklaus skrev:
søn feb 26, 2023 6:12 pm
Har han bare ikke udviklet sig som håbet eller hvad? Det forlød jo han kunne være fremtiden som spidsangriber?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
søn feb 26, 2023 6:42 pm
kklaus skrev:
søn feb 26, 2023 6:12 pm
Har han bare ikke udviklet sig som håbet eller hvad? Det forlød jo han kunne være fremtiden som spidsangriber?
Barca sover bare og lader talenterne smutte, intet nyt under solen. Ilias og Garrido smutter sikkert også :oops:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barça Atlètic

Indlæg af Lopezzz »

En uventet og smertefuldt smeltning af FC Barcelona på blot 10 dage. Jeg har ikke hørt noget positivt om klubben i nyhederne siden Dembeles skade.
Fuck hvor er det nederen at vores talenter fra La Masia blev udspillet på hjemmebanen af AZ Alkmar i 1/8 finalen.
Nu misser vi Clasico i kvartfinalen.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af kklaus »

Lopezzz skrev:
ons mar 01, 2023 6:43 pm
Fuck hvor er det nederen at vores talenter fra La Masia blev udspillet på hjemmebanen af AZ Alkmar i 1/8 finalen.
Nu misser vi Clasico i kvartfinalen.
Synes nu ikke de blev udspillet. AZ Alkmaar havde et par farlige angreb i starten af kampen, hvorefter vi mere eller mindre satte os på kampen. Et manglende straffe og en stor chance til os kort før pausen og så scorer de et freak-mål i starten af 2. halvleg og derefter et mål, hvor der var offside i opspillet. Det er svært at gardere sig mod.



Det tvang os til at satse og da vi tilmed fik en spiller udvist blev det en noget rodet affære, hvor vi havde nogle ok chancer i den ene ende, men gav dem et par kæmpe chancer i den anden ende - som også endte med en 3. scoring til dem i sidste minut.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barça Atlètic

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
ons mar 01, 2023 7:31 pm
Lopezzz skrev:
ons mar 01, 2023 6:43 pm
Fuck hvor er det nederen at vores talenter fra La Masia blev udspillet på hjemmebanen af AZ Alkmar i 1/8 finalen.
Nu misser vi Clasico i kvartfinalen.
Synes nu ikke de blev udspillet. AZ Alkmaar havde et par farlige angreb i starten af kampen, hvorefter vi mere eller mindre satte os på kampen. Et manglende straffe og en stor chance til os kort før pausen og så scorer de et freak-mål i starten af 2. halvleg og derefter et mål, hvor der var offside i opspillet. Det er svært at gardere sig mod.



Det tvang os til at satse og da vi tilmed fik en spiller udvist blev det en noget rodet affære, hvor vi havde nogle ok chancer i den ene ende, men gav dem et par kæmpe chancer i den anden ende - som også endte med en 3. scoring til dem i sidste minut.
Jeg tænkte nok at det var overdrevet da jeg skrev "udspillet". Jeg så slet ikke kampen :lol: ..men troede at det gik af helvede til da jeg så livescore hvor AZ førte 2:0 og vi fik et rødt kort.
Jeg skrev det i raseri.

Men shit en kasse fra 100 meter afstand lol
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barça Atlètic

Indlæg af Lopezzz »

Roni Jr. ina di houze!

MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

Link til kampen, der netop er startet

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barça Atlètic

Indlæg af Lopezzz »

YEEESSSS!!! Fuuuuck det er vigtigt!! :clap: :clap:
1:0 91.min
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

Godt mål og super godt oplæg. Dionkou spillede i det hele taget en rigtig stærk kamp på LB. Endnu en 1-0 sejr, de begynder at slægte førsteholdet på. Ved ikke helt, hvad jeg skal mene om det :lol:

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
lør mar 18, 2023 10:13 pm
Godt mål og super godt oplæg. Dionkou spillede i det hele taget en rigtig stærk kamp på LB. Endnu en 1-0 sejr, de begynder at slægte førsteholdet på. Ved ikke helt, hvad jeg skal mene om det :lol:

Easy, du lader til at have ret godt styr på talentmassen. Er det ikke lidt bekymrende at de har svært ved at opnå oprykning fra den tredjebedste række?

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af Madameskrald »

DrGink skrev:
søn mar 19, 2023 7:28 am
EasyBuddhist skrev:
lør mar 18, 2023 10:13 pm
Godt mål og super godt oplæg. Dionkou spillede i det hele taget en rigtig stærk kamp på LB. Endnu en 1-0 sejr, de begynder at slægte førsteholdet på. Ved ikke helt, hvad jeg skal mene om det :lol:

Easy, du lader til at have ret godt styr på talentmassen. Er det ikke lidt bekymrende at de har svært ved at opnå oprykning fra den tredjebedste række?
Det er mænd mod drenge - FCK og des liges ungdomshold ville hellere ikke spadsere gennem hverken 1. eller 2. division herhjemme.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

Nej, jeg er ikke så bekymret over en evt manglende oprykning. B-holdet sjældent spillet i segunda og det er derfor ikke en standard, der skal måle succesraten. B-holdets fineste opgave er at levere talenterne og det gør de egentlig rigtigt fint. Der er dog andre ting, der bekymrer noget mere, men det er i forhold til den sportslige ledelse.

For det første, så synes jeg, talentmassen siver fra klubben i lige rigelig grad for øjeblikket. Jeg er bestemt ikke tilfreds med, Ilias og Barbera får lov at smutte til sommer, uden man får noget for dem. Det er to rigtig store talenter, vi helt bestemt kommer til at høre mere til i fremtiden. Garrido er en anden, der kan smutte gratis til sommer, men lad os se.

Dernæst synes jeg, sammensætningen på b-holdet er lidt off i tiden. Mange af positionerne er besat af talenter udefra og en del af dem, er der ingen fremtid i. De er dog lidt ældre og holder derfor niveauet oppe, men det ville være at foretrække, man kan holde lidt længere på førnævnte talenter, så man kan spille med en højere grad af La Masia spillere.

Det sagt, så skal der selvfølgelig være plads til eksperimenter og man også haft succes med at hente unge spillere ind med et vist potentiale og dem er der da også et par stykker af lige nu, bl.a. de to, der stod bag målet i går ser ret stærke ud og må forventes at have en fremtid på topplan, selvom det nok ikke bliver hos Barca.

Kort sagt, så skal man blive bedre til at forlænge med talenterne, før de går ind deres sidste år kontraktmæssigt, for ellers begynder andre klubber at friste dem. Den del sejler lidt i øjeblikket og hænger også sammen med den generelle tilstand i klubben, hvor man mangler fairplay og derfor ikke kan give førsteholdsspillere en førsteholdskontrakt. Det gælder, som i ved, for f.eks. Gavi(måske), Araujo, Balde og Torre. det betyder de fylder i lønbudgettet for B-holdet og for u-19 og det derfor hæmme dem i at opnå en fornuftig trupsammensætning selv.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af kklaus »

Pablo Torre med fra start:

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Barça Atlètic

Indlæg af EasyBuddhist »

2-0 ved halvleg og de spiller super solidt





Og så lige lidt salt i såret

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster