2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Real Madrid - FC Barcelona
Copa del Rey
2. marts - kl. 21.00
TV: Ekstra Bladet+
Wennerberg
Forum Admin

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Yeeeeahhh juuhuuuuuu perfekt :smile:

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Nyhuus »

Det er for vildt, at der ikke er rettigheder til kampen endnu..
Håber at TV2 når at skaffe dem (hvis de overhovedet overvejer det) :glad:

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Kan nemt vise sig, at være held i uheld

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tør ikke at se denne kamp. Det eneste vi kan gøre på torsdag for at undgå ydmygelse er at parkere bussen og forsvare os så godt som muligt i 90 minutter.
Jeg bliver også chokeret hvis det lykkes os at komme på måltavlen.
Lad os håbe at det ender godt.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

Som sædvanligvis vil jeg gerne gøre det stikmodsatte af hvad folk herinde ofte har tendens til. Jeg vil gerne tale Barcelona op og tale modstanderen ned :thumbup:

Det er ikke kun Barca som mangler spillere. Real Madrid mangler Rodrygo, Alaba og Mendy. Benzema er heller ikke optimal, da han har været ude med flere skader og nærmest lige vendt tilbage.

Når vi taler om en klub af Barcelonas størrelse, så går man efter det hele. Hele bordet af turneringer skal helst ryddes. Det er nærmest vind eller forsvind hele tiden. Især når man spiller mod sin største rival i form af Real Madrid, så skal kampen bare vindes; no excuses!

Skader sker for enhver klub i løbet af en sæson. Så er det lige præcis her (med sine begrænsninger) at Xavi må fiske noget taktisk genialitet op ad lommen og bevise at han er den rette mand til at lede klubben :thumbup:

Man kan ikke blive ved med at sige; "vi røg ud til en stærk modstander". Det kan man måske sige en enkelt gang. Men når det sker både imod Inter, Man United og Real Madrid i samme sæson, så bliver det altså alt for meget og sætter tvivl hos Xavi som træner :?

Når alt det er sagt, så lad os håbe at kampen på torsdag får et fantastisk udfald :smile:

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Lopezzz skrev:
tirs feb 28, 2023 10:12 pm
Jeg tør ikke at se denne kamp. Det eneste vi kan gøre på torsdag for at undgå ydmygelse er at parkere bussen og forsvare os så godt som muligt i 90 minutter.
Jeg bliver også chokeret hvis det lykkes os at komme på måltavlen.
Lad os håbe at det ender godt.
Drake? Har du overtaget Lopezzz’ profil?

Just kidding, We love you!

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Det er de skadede spillere fra Barça
  • Ousmane Dembele. Skadet på rectus femoris på venstre lår siden 29.01.2023. Fodboldspilleren bad om udskiftning i det 26. minut af Barcelonas kamp mod Girona efter at have bemærket ubehag. Prognosen var mellem 5 og 6 uger ude, selvom det med fodboldspillerens historie med muskelskader anbefales ikke at forcere.
  • Pedri. Skade på rectus femoris på højre lår siden 17.02.2023. Midtbanespilleren blev skadet efter at have bemærket en belastning i det 40. minut af den første kamp i Barças Europa League-kamp mod Manchester United. Prognosen var cirka en måned.
  • Lewandowski: Den polske angriber afsluttede kampen den 27/02/2023 mod Almería med ubehag og en forventet time out på to uger, i mangel af nye beviser. På denne måde kan angriberen ikke spille den første kamp i Copa del Rey-semifinalen mod Real Madrid.
https://www.relevo.com/futbol/liga-prim ... 35-nt.html
Så de tre er ude indtil midten af Marts, måske er de klar til retur kampen 17. Marts.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

hackmann skrev:
ons mar 01, 2023 9:02 am
Det er de skadede spillere fra Barça
  • Ousmane Dembele. Skadet på rectus femoris på venstre lår siden 29.01.2023. Fodboldspilleren bad om udskiftning i det 26. minut af Barcelonas kamp mod Girona efter at have bemærket ubehag. Prognosen var mellem 5 og 6 uger ude, selvom det med fodboldspillerens historie med muskelskader anbefales ikke at forcere.
  • Pedri. Skade på rectus femoris på højre lår siden 17.02.2023. Midtbanespilleren blev skadet efter at have bemærket en belastning i det 40. minut af den første kamp i Barças Europa League-kamp mod Manchester United. Prognosen var cirka en måned.
  • Lewandowski: Den polske angriber afsluttede kampen den 27/02/2023 mod Almería med ubehag og en forventet time out på to uger, i mangel af nye beviser. På denne måde kan angriberen ikke spille den første kamp i Copa del Rey-semifinalen mod Real Madrid.
https://www.relevo.com/futbol/liga-prim ... 35-nt.html
Så de tre er ude indtil midten af Marts, måske er de klar til retur kampen 17. Marts.
Altså liga kampen d 19. Marts.

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Antimadridista skrev:
ons mar 01, 2023 10:58 am
hackmann skrev:
ons mar 01, 2023 9:02 am
Så de tre er ude indtil midten af Marts, måske er de klar til retur kampen 17. Marts.
Altså liga kampen d 19. Marts.
Ops :sick:, ja La Liga kampen, tak for rettelsen :thumbup:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

DrGink skrev:
ons mar 01, 2023 8:02 am
Lopezzz skrev:
tirs feb 28, 2023 10:12 pm
Jeg tør ikke at se denne kamp. Det eneste vi kan gøre på torsdag for at undgå ydmygelse er at parkere bussen og forsvare os så godt som muligt i 90 minutter.
Jeg bliver også chokeret hvis det lykkes os at komme på måltavlen.
Lad os håbe at det ender godt.
Drake? Har du overtaget Lopezzz’ profil?

Just kidding, We love you!
Jeg beklager men jeg har ofte en dårlig fornemmelse og er ærlig omkring det. Det er meget længe siden jeg har følt mig sikker på at vi vil kontrollere og vinde kampen inden vi skal spille.
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Hvis jeg stod ved roret..., så ville jeg prioritere La Liga over alt andet; også cuppen og Classico.

Truppens forfatning er pt. ikke til at konkurrere på mange fronter (eks. sad Araujo og Kounde over senest pga. træthed) - spillerne falder aktuelt som fluer, og vi har en ret tynd trup.

Taget alt i betragtning, så vil det være en stor succes, hvis vi kan tage La Liga titlen.

Med andre ord, så vil jeg spare, hvad der kan spares i Cuppen...

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
ons mar 01, 2023 12:43 pm
Hvis jeg stod ved roret..., så ville jeg prioritere La Liga over alt andet; også cuppen og Classico.

Truppens forfatning er pt. ikke til at konkurrere på mange fronter (eks. sad Araujo og Kounde over senest pga. træthed) - spillerne falder aktuelt som fluer, og vi har en ret tynd trup.

Taget alt i betragtning, så vil det være en stor succes, hvis vi kan tage La Liga titlen.

Med andre ord, så vil jeg spare, hvad der kan spares i Cuppen...
Men der er ikke så meget at spare? Af spillere der realistisk set kan spille denne kamp har vi: Kounde, Araujo, Roberto, Balde, Alba, AC, Franck, FDJ, Busi, Gavi, Raphinha, Ansu og Ferran. Så har du også Eric og Alonso, men vi vil heller ikke tabe kampen. Gavi og Raphinha skal starte, de får hvil i ligaen, men hvem af de 11 andre der skal have de 8 sidste pladser, er jo så der hvor kabalen skal gå op. Jeg synes personligt ikke der er nogen grund til at satse med Ansu, og så synes jeg også det ville være selvmord at have Roberto på HB. Araujo, Kounde, AC, Balde bør være vores backlinje, og så mener jeg at valget bør stå mellem Franck og Roberto på midten. Man har brug for Busi i den her kamp, samme med FDJ. Man kunne måske argumentere for at Eric kunne starte i stedet for AC, men det ved jeg ikke om Xavi ville gøre.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Jeg ville tage en uafgjort i morgen. Vi har ikke formen eller angrebet til at forvente alt for mange kasser, så kampen skal vindes på et bundsolidt forsvar og så meget kontrol på midten. Jeg forventer også at det bliver en boks midtbane med Gavi som falsk winger. Franck og Roberto må dyste om den sidste plads på midten.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 2/3 Real Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons mar 01, 2023 1:17 pm
Madameskrald skrev:
ons mar 01, 2023 12:43 pm
Hvis jeg stod ved roret..., så ville jeg prioritere La Liga over alt andet; også cuppen og Classico.

Truppens forfatning er pt. ikke til at konkurrere på mange fronter (eks. sad Araujo og Kounde over senest pga. træthed) - spillerne falder aktuelt som fluer, og vi har en ret tynd trup.

Taget alt i betragtning, så vil det være en stor succes, hvis vi kan tage La Liga titlen.

Med andre ord, så vil jeg spare, hvad der kan spares i Cuppen...
Men der er ikke så meget at spare? Af spillere der realistisk set kan spille denne kamp har vi: Kounde, Araujo, Roberto, Balde, Alba, AC, Kessie, FDJ, Busi, Gavi, Raphinha, Ansu og Ferran. Så har du også Eric og Alonso, men vi vil heller ikke tabe kampen. Gavi og Raphinha skal starte, de får hvil i ligaen, men hvem af de 11 andre der skal have de 8 sidste pladser, er jo så der hvor kabalen skal gå op. Jeg synes personligt ikke der er nogen grund til at satse med Ansu, og så synes jeg også det ville være selvmord at have Roberto på HB. Jeg synes at Araujo, Kounde, AC, Balde bør være vores backlinje, og så mener jeg at valget bør stå mellem Kessie og Roberto på midten. Man har brug for Busi i den her kamp, samme med FDJ. Man kunne måske argumentere for at Eric kunne starte i stedet for AC, men det ved jeg ikke om Xavi ville gøre.
Enig med Jer begge. Ligaen vil være en stor succes. Men der er nærmest ikke nogen at spare af!!

Busquets og Jong skal næsten spille, ellers viser det nærmest at vi allerede har droppet copaen. Men de skal også være med i weekenden, så Busquets skal vel max ha en time. Jong må vi bare håbe kan tage 90 min i begge.

Midten og frem:

Mod Real

Roberto, Bussi, Jong

Raphinha, Ferran, Gavi

Sandsynlig udskiftninger: Roberto og Bussi for Kessie og Torre

Mod Valencia

Torre/Roberto, Bussi, Jong

Kessie, Alarcon, Ferran

Går ud fra Fati ikke kan spille fra start, men måske 30-45 min mod Valencia.

Man kan næsten kun blive positiv overrasket hvis man får noget godt ud af de her 2 kampe.!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst