“Selvom det er åbenlyst”EasyBuddhist skrev: ↑tors feb 09, 2023 9:53 amDet er jo præcis det, ingen evner åbenbart mere at sætte sig bare en lille smule ind sagerne, før de føler de kommenterer. Heller selv om det er åbenlyst. De professionelle meder må have meget røde ører for at skabe en sådan shitstorm ud af ingenting, selvom jeg tvivler.Antimadridista skrev: ↑tors feb 09, 2023 9:27 amHvordan i alverden skulle man kunne regne ud at det al sammen skulle være en joke og “hjemmelig hygge”???EasyBuddhist skrev: ↑tors feb 09, 2023 9:16 am
Der er ingen tvivl om, der er skår i forholdet mellem Messi og Barcelona. Men denne sag vidner mest af alt om, hvor sindssygt hurtigt en ligegyldig ting kan blive blæst helt ud af proportioner. Medier og fans må kigge sig selv dybt i øjnene, når man kan blive så påvirket af en historie, der mest af alt hører til i kategorien, uinteressant.
Dertil vil jeg sige, jeg kender ikke Matias og ved ikke, hvad han er for et menneske. Der har dog været en klam oplevelse at se fans hænge ham ud for alverdens ting og sætte store spørgsmålstegn ved hans karakter på baggrund af lidt hjemmelig hygge, som alle med en smule intelligens kunne se, dette var.
Jeg tror, Messi vil sidde i Paris og tænke, nej, jeg skal fandme ikke tilbage til det galehus.
Jeg læser et indlæg herinde og yderligere et hvor Laportas manager åbenbart besvarer udtalelsen.
Hvordan skulle man vide hvis det var scam?

Hvilken krystalkugle eller speciel evne besidder du da? Som beskrevet ovenover nævner du det først efter at manden åbenbart sender en ny besked om at det var spas! Så er det jo også lidt lettere at nedgøre alle de som er hoppet i..!!
Der er trods alt et hav af tosser derude, der kan finde på at udbasunere hvad som helst, så at netop dette skulle være scam, syntes jeg ikke nødvendigvis lå hil højrebenet.