Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

DrGink skrev:
tors feb 16, 2023 12:29 pm
Som erklæret Messi fanboy mener jeg selvfølgelig vi skal have Messi tilbage. Men det afhænger af mulighederne.

1. Det skal ikke smadre lønbudgettet.
2. Der skal spilles barcabold og ikke messi-bold.

Jeg ser Messi på stort set alle ikke fysiske områder som en opgradering i forhold til dembele. Han og Pedri kan sandsynligvis næsten problemfrit lave sammenspil som vi så fra Iniesta og Messi i start 10'erne. Når man så tilsætter Gavi, en tiltagende velspillende FdJ, et superforsvar og Lewandowski, så mener jeg man muligvis har en decideret fribillet tilbage til toppen af europæisk fodbold. Der vil være så mange strenge at spille på offensivt at det vil være svært at stoppe.

Det vil desuden give tid til at få ungdommen gjort klar under mindre pres.

Det er klart det ikke skal tilsættes at man begynder bartomeu-indkøb samtidig. Det er også klart at Barca ikke skal blive Argentina og være et et-persons-hold - hvilket vi efter de glade msn dage også blev.

Det ligger helt på Messis evt krav til tilbagevenden, men har muligheden for at blive fantastisk.
Pt. har vi et forholdsvist fladt hieraki i truppen - og en tilsyneladende en god rollefotdelimg og harmoni. Det vil åbenlyst blive påvirket med en Messi i truppen.

Hvem skal eks. til at løbe i pres for Messi?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
tors feb 16, 2023 4:53 pm
DrGink skrev:
tors feb 16, 2023 12:29 pm
Som erklæret Messi fanboy mener jeg selvfølgelig vi skal have Messi tilbage. Men det afhænger af mulighederne.

1. Det skal ikke smadre lønbudgettet.
2. Der skal spilles barcabold og ikke messi-bold.

Jeg ser Messi på stort set alle ikke fysiske områder som en opgradering i forhold til dembele. Han og Pedri kan sandsynligvis næsten problemfrit lave sammenspil som vi så fra Iniesta og Messi i start 10'erne. Når man så tilsætter Gavi, en tiltagende velspillende FdJ, et superforsvar og Lewandowski, så mener jeg man muligvis har en decideret fribillet tilbage til toppen af europæisk fodbold. Der vil være så mange strenge at spille på offensivt at det vil være svært at stoppe.

Det vil desuden give tid til at få ungdommen gjort klar under mindre pres.

Det er klart det ikke skal tilsættes at man begynder bartomeu-indkøb samtidig. Det er også klart at Barca ikke skal blive Argentina og være et et-persons-hold - hvilket vi efter de glade msn dage også blev.

Det ligger helt på Messis evt krav til tilbagevenden, men har muligheden for at blive fantastisk.
Pt. har vi et forholdsvist fladt hieraki i truppen - og en tilsyneladende en god rollefotdelimg og harmoni. Det vil åbenlyst blive påvirket med en Messi i truppen.

Hvem skal eks. til at løbe i pres for Messi?
“Indsæt” 40.000 indlæg vedr pres/ikke pres fra Forums arkiv” :lol: ;-)

Nej. Jeg er personlig med på at Messi tiden er forbi. Det sluttede ærgerligt, men tror det er bedst at holde den lukket. Tror det på mange måder bliver for besværligt. Mange forskellige “faste rammer” vil blive kastet op i nye ukendte formationer….

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Hvis man skriver "Genpres" tre gange i træk, hidkalder man PiquenBauer :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 | EXCLUSIVE | 🚨

Lionel Messi has communicated to Barça that he will agree to charge €8m. He will become the third highest paid in the squad,only behind Lewandowski and De Jong.

Busquets and Alba would continue for another year, and would agree to receive a salary like Sergi Roberto's.

[Via: Blxck News 🎩]
Og i andre nyheder:

Dytrax, kendt fra obskure fora, har bygget en robåd af skinke og ost.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔥 Laporta has met with Leo's father recently.

🔥 The meeting was to discuss Messi's possible future at Barça, the tribute that the club plan to pay, and the controversy over what Leo's brother said.

[Catalunya Ràdio]

🔶 There are two parties in the negotiations to sign Messi: The talks between Messi and Xavi and The takls between Jorge Messi and Laporta.

🔶 Busquets and Jordi Alba are willing to reduce their salaries in order to make Messi's return possible.

🔶 If Messi joins Barça again, Busquets and Alba would stay at the club.

[Gerard Romero]

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons feb 22, 2023 1:18 pm
🚨 | EXCLUSIVE | 🚨

Lionel Messi has communicated to Barça that he will agree to charge €8m. He will become the third highest paid in the squad,only behind Lewandowski and De Jong.

Busquets and Alba would continue for another year, and would agree to receive a salary like Sergi Roberto's.

[Via: Blxck News 🎩]
Og i andre nyheder:

Dytrax, kendt fra obskure fora, har bygget en robåd af skinke og ost.
Jeg er splittet……..


Tror virkelig du skal afholde dig fra ost til din robåd…..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Ja tak til Messi. Han skal ikke være fremtidens projekt, men han kan noget ingen anden kan og alene af den afsked han fik med klubben fortjener han at komme tilbage og blive hyldet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Det er fint, at I bliver nostalgiske så snart man nævner den lille magiker - men hvordan Søren vil I integrere ham på holdet?
Hvor på banen skal han spille, hvad betyder det for strukturen og rolle fordelingen?
Og er det hensigtsmæssigt?

Mon ikke han vil have en forventning om at spille - og rent løn-/niveaumæssigt er det vel også næsten givet, selvom det ikke nødvendigvis er hensigtsmæssigt med henblik på genopbygningen af holdet på længere sigt.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
ons feb 22, 2023 6:15 pm

Og er det hensigtsmæssigt?

Det lige meget :grin: :cool: :clap:

Vi skal ha noget magi og glæde før vi alle blir’ russere/kinesere :lol: ;-)

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Antimadridista skrev:
ons feb 22, 2023 1:41 pm
Dytrax skrev:
ons feb 22, 2023 1:18 pm
🚨 | EXCLUSIVE | 🚨

Lionel Messi has communicated to Barça that he will agree to charge €8m. He will become the third highest paid in the squad,only behind Lewandowski and De Jong.

Busquets and Alba would continue for another year, and would agree to receive a salary like Sergi Roberto's.

[Via: Blxck News 🎩]
Og i andre nyheder:

Dytrax, kendt fra obskure fora, har bygget en robåd af skinke og ost.
Jeg er splittet……..


Tror virkelig du skal afholde dig fra ost til din robåd…..
Osten er da det smarteste. Det er fyldt med fedt og flyder sikker ganske fint.

Skinke og kødædende fisk derimod....

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Madameskrald skrev:
ons feb 22, 2023 6:15 pm
Det er fint, at I bliver nostalgiske så snart man nævner den lille magiker - men hvordan Søren vil I integrere ham på holdet?
Hvor på banen skal han spille, hvad betyder det for strukturen og rolle fordelingen?
Og er det hensigtsmæssigt?

Mon ikke han vil have en forventning om at spille - og rent løn-/niveaumæssigt er det vel også næsten givet, selvom det ikke nødvendigvis er hensigtsmæssigt med henblik på genopbygningen af holdet på længere sigt.
Kan ikke rigtig se hvad Dembele bringer til holdet som Messi ikke vil kunne gøre mindst lige så godt. Der er nok noget løbearbejde, men tænker den ekstra plads han vil skabe til lewan og Pedri vil være meget mere værd - og det er endda før han overhovedet har rørt bolden.

Men det er klart rollen ikke skal være som da han tog afsted, hverken i omklædningsrummet eller på banen.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Jeg ELSKER Messi som fodboldspiller og han er klart The Greatest of All Time indenfor sporten!

Men det er holdet der tæller!! Jeg er lidt i dilemma i forhold til ham. Hvis han gør comeback, så skal det også være bundet til en hel række betingelser, fx kolossal stor lønnedgang m.m.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
ons feb 22, 2023 9:03 pm
Jeg ELSKER Messi som fodboldspiller og han er klart The Greatest of All Time indenfor sporten!

Men det er holdet der tæller!! Jeg er lidt i dilemma i forhold til ham. Hvis han gør comeback, så skal det også være bundet til en hel række betingelser, fx kolossal stor lønnedgang m.m.
Selvfølgelig skal han kollosal ned i løn. Nu forholder jeg mig blot til udmeldingen længere oppe og den lønpakke er netop meget menneskelig.

Dertil tænker jeg at han vil indbringe en vis økonomi til klubben, ved et comeback. Det vil jo være en historie uden sidestykke!!! Hvornår er det egentlig campen lukkes ned? Lidt antiklimaks hvis ikke han får kampe der! :|

Personligt tager jeg gerne chancen for de plusser der måtte komme, sat op imod de mulige minusser.
Det der med at han ved sin blotte tilstedeværelse ødelægger alt der er ved at blive bygget op, det tror jeg altså ikke på. Han er ikke en Cristiano type der fylder gigantisk i et omklædningsrum, ligesom folk som pique, suarez, Ney mfl fra den tidligere dominerende gruppe, er væk.
Tror sagtens han kan indfinde sig i en ny, yngre gruppe, uden at splitte det ad. Til VM var der adskillige yngre folk hos Argentina og de virkede til at have et meget solidt sammenhold.!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
ons feb 22, 2023 7:31 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 22, 2023 1:41 pm
Dytrax skrev:
ons feb 22, 2023 1:18 pm
🚨 | EXCLUSIVE | 🚨

Lionel Messi has communicated to Barça that he will agree to charge €8m. He will become the third highest paid in the squad,only behind Lewandowski and De Jong.

Busquets and Alba would continue for another year, and would agree to receive a salary like Sergi Roberto's.

[Via: Blxck News 🎩]
Og i andre nyheder:

Dytrax, kendt fra obskure fora, har bygget en robåd af skinke og ost.
Jeg er splittet……..


Tror virkelig du skal afholde dig fra ost til din robåd…..
Osten er da det smarteste. Det er fyldt med fedt og flyder sikker ganske fint.

Skinke og kødædende fisk derimod....
Men der er jo huller i osten…. ;-) Kødædende fisk….findes de i Gudenåen..!!?

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 122 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
ons feb 22, 2023 10:00 pm
DrGink skrev:
ons feb 22, 2023 7:31 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 22, 2023 1:41 pm
Dytrax skrev:
ons feb 22, 2023 1:18 pm
🚨 | EXCLUSIVE | 🚨

Lionel Messi has communicated to Barça that he will agree to charge €8m. He will become the third highest paid in the squad,only behind Lewandowski and De Jong.

Busquets and Alba would continue for another year, and would agree to receive a salary like Sergi Roberto's.

[Via: Blxck News 🎩]
Og i andre nyheder:

Dytrax, kendt fra obskure fora, har bygget en robåd af skinke og ost.
Jeg er splittet……..


Tror virkelig du skal afholde dig fra ost til din robåd…..
Osten er da det smarteste. Det er fyldt med fedt og flyder sikker ganske fint.

Skinke og kødædende fisk derimod....
Men der er jo huller i osten…. ;-) Kødædende fisk….findes de i Gudenåen..!!?
Det vrimler med gedder i Gudenåen. Og sådan nogle krabater tager ikke skinkebåde til fange.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster