Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
søn jun 05, 2022 10:23 am
Jesus’ et par babyer :roll:

Kvoller
Indlæg: 5075
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kvoller »

Vinicius er også en irriterende type. Man ser det også under kampene.

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Vinicius er Robinho version 2..

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Isageren »

Han er pisse irriterende under kampe. Altid diskussioner og skuespil, men jeg kan sku godt lide hans dansemoves. Udover det er han uhyre grim. Det kan han selvfølgelig ikke gøre for. Vini Jr virker sku som en okay fyr, men jeg ville ikke lade min datter date ham.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SIOUX »

Isageren skrev:
søn jun 05, 2022 1:22 pm
Han er pisse irriterende under kampe. Altid diskussioner og skuespil, men jeg kan sku godt lide hans dansemoves. Udover det er han uhyre grim. Det kan han selvfølgelig ikke gøre for. Vini Jr virker sku som en okay fyr, men jeg ville ikke lade min datter date ham.
Det et da en latterlig udtalelse at komme med. Om en person er attraktiv eller ej, handler vel om øjnene der ser. At kommentere på sådan noget, er et skidt niveau at ryge ned på, og siger vel i virkeligheden lige så meget om dig.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Isageren »

SIOUX skrev:
søn jun 05, 2022 2:32 pm
Isageren skrev:
søn jun 05, 2022 1:22 pm
Han er pisse irriterende under kampe. Altid diskussioner og skuespil, men jeg kan sku godt lide hans dansemoves. Udover det er han uhyre grim. Det kan han selvfølgelig ikke gøre for. Vini Jr virker sku som en okay fyr, men jeg ville ikke lade min datter date ham.
Det et da en latterlig udtalelse at komme med. Om en person er attraktiv eller ej, handler vel om øjnene der ser. At kommentere på sådan noget, er et skidt niveau at ryge ned på, og siger vel i virkeligheden lige så meget om dig.
Ja det gør det nok, men har heller aldrig påstået at jeg var en god person.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Elto92
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør apr 23, 2022 6:12 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af Elto92 »

Det var en spøg og ikke nogen sammenstød imellem dem. Begge spillere lagde billedet op på deres insta profil.
Nogle gange vil man nok bare gerne se spøgelser..

Vini jr har været sæsonens helt store overraskelse at følge. Om man kan lide det eller ej. Den udvikling han er igang med er jo vanvittig. Han var mere end bare udskældt i sidste sæson og havde vinicius en mentalitet som f.eks Deli Alli så havde han jo lagt støvlerne på hylden.

Måske bliver det gavi eller pedris tur og få sådan en sæson i 22/23

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Tur til hvad? Pedri er Golden Boy vinder og er kåret til bedste unge spiller ved EM.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Elto92
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør apr 23, 2022 6:12 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af Elto92 »

Jo men vi har ikke set noget kontinuerligt endnu. Gavi er undskyldt da knægten blot er 17 år og hans tid skal nok komme. Det er jeg sikker på.
Men Pedri har været skadesplaget siden son golden boy pris.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det har vi lige netop? Pedri spillede uhørt mange kampe i sidste sæson. Og krydrede den, som sagt, med en Golden boy og bedste unge spiller ved EM.

Men altså det handler nok mere om at du ikke specificere hvad du mener. Hvad mener du med deres tur?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Så vinder Real klub VM igen :|

Et par kampe mod et egyptisk og et saudisk hold…så er den hjemme. Lidt øv..

PuyolErGud
Indlæg: 10608
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Det kan sgu ikke røre noget her. Det er jo mere reglen end undtagelsen, at det europæiske hold vinder den, og når så det sydamerikanske islæt i Flamengo ikke er bedre, så vinder den europæiske 99 ud af 100 gange.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

PuyolErGud skrev:
lør feb 11, 2023 9:59 pm
Det kan sgu ikke røre noget her. Det er jo mere reglen end undtagelsen, at det europæiske hold vinder den, og når så det sydamerikanske islæt i Flamengo ikke er bedre, så vinder den europæiske 99 ud af 100 gange.
Vinderen af Champions League vil altid og nemt vinde VM for klubhold. Der er ingen modstand i denne turnering.
Denne turnering eksisterer kun så klubber fra de øvrige kontinenter får mulighed en gang om året til at møde en stor europæisk klub. lol
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
søn feb 12, 2023 12:09 pm
PuyolErGud skrev:
lør feb 11, 2023 9:59 pm
Det kan sgu ikke røre noget her. Det er jo mere reglen end undtagelsen, at det europæiske hold vinder den, og når så det sydamerikanske islæt i Flamengo ikke er bedre, så vinder den europæiske 99 ud af 100 gange.
Vinderen af Champions League vil altid og nemt vinde VM for klubhold. Der er ingen modstand i denne turnering.
Denne turnering eksisterer kun så klubber fra de øvrige kontinenter får mulighed en gang om året til at møde en stor europæisk klub. lol
Alle Real titler er øv.

Flamengo fik også rødt allerede i 1 halvleg i deres semi.

Madameskrald
Indlæg: 1225
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 202 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Benzema måske mod et karriere stop i RM...

Noget af en bombe, da de på ingen måde har en erstatning... Hans vigtighed har været understreget gennem sæsonen.

Understreger vel også bare, at det er nu Barcelona skal finde en arvtager til Lewan..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster