10 - Ansu Fati

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 671
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 644 gange
Blevet takket: 145 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af DrGink »

nosslo15 skrev:
tirs feb 07, 2023 9:00 pm
https://fcbarcelona.dk/Nyheder/avis-led ... -fati.html

Jeg er ikke bekymret for Fati, endnu. Tværtimod er jeg godt tilfreds med, hvor sparsomt han bliver brugt denne sæson, han skal bare suge alt det til sig fra Lewa, som han kan - og så undgå skader.

Hans enorme frikøbsklausul sikrer, at Barca selv kan bestemme, hvornår han skal spille og med den spilletid, som han trods alt får, skal han nok udvikle sig.
Hey Nosslo. En fornøjelse som altid.

Jeg ER bekymret for Fati. Han virker slet ikke som den samme spiller. Synes han virker til at have mistet sit antrit fuldstændigt.

Selvtillid kan han sagtens få igen. Men den spiller vi så for nogle år siden var hurtig og en topklasse afslutter - der synes jeg ikke vi ser nu her.

Man kan håbe det kommer igen, og jeg bare ser udviklingen over for kort tid. Men den spiller der skulle være den næste store målscorer ser jeg godt nok ikke for mig mere.
Jeg håber jeg tager fejl for han er fantastisk at se på og virker sympatisk.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2773
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 414 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Norbit »

DrGink skrev:
tirs feb 07, 2023 9:17 pm
nosslo15 skrev:
tirs feb 07, 2023 9:00 pm
https://fcbarcelona.dk/Nyheder/avis-led ... -fati.html

Jeg er ikke bekymret for Fati, endnu. Tværtimod er jeg godt tilfreds med, hvor sparsomt han bliver brugt denne sæson, han skal bare suge alt det til sig fra Lewa, som han kan - og så undgå skader.

Hans enorme frikøbsklausul sikrer, at Barca selv kan bestemme, hvornår han skal spille og med den spilletid, som han trods alt får, skal han nok udvikle sig.
Hey Nosslo. En fornøjelse som altid.

Jeg ER bekymret for Fati. Han virker slet ikke som den samme spiller. Synes han virker til at have mistet sit antrit fuldstændigt.

Selvtillid kan han sagtens få igen. Men den spiller vi så for nogle år siden var hurtig og en topklasse afslutter - der synes jeg ikke vi ser nu her.

Man kan håbe det kommer igen, og jeg bare ser udviklingen over for kort tid. Men den spiller der skulle være den næste store målscorer ser jeg godt nok ikke for mig mere.
Jeg håber jeg tager fejl for han er fantastisk at se på og virker sympatisk.
Jeg er fuldkommen enig med dig DrGink. I starten havde jeg på fornemmelsen, at han kunne score på alt (det kunne han så også) og nu har jeg fornemmelsen af at han ikke trives. Det er slet ikke den samme koldblodige og kyniske spiller.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

nosslo15
Indlæg: 984
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 144 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af nosslo15 »

Jeg vil gerne indrømme, at jeg kun har fulgt meget sparsomt med i denne sæson og angående antrittet, så må jeg indrømme, at det ikke er noget, jeg har lagt mærke til, dog stoler jeg på jer, når i siger det.

Det er selvfølgelig noget rigtigt bæ, hvis skaderne har gjort, at han har mistet sit antrit. Meeen han var også skadet i meeeget lang tid og det var alvorlige skader. Han er jo stadig ung og koster en jetjager, så mon ikke det handler for Xavi og resten af staben om at få lavet noget ordentlig forventningsafstemning med Fati? Og så må vi jo blot håbe på, at han genvinder så meget af sin fysik som muligt, instinktet har han vel endnu.

Men min tilfredshed gik på, at han trods alt har spillet en del minutter og IKKE er rendt ind i en ny skade, hvilket ville være det værste. Jeg havde på forhånd ikke de store forventninger til ham denne sæson og håbede også på at Xavi ville spare ham, men en god forventnings afstemning ville være godt for ham, så han ved hvad han har.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

nosslo15 skrev:
fre feb 10, 2023 6:18 pm
Jeg vil gerne indrømme, at jeg kun har fulgt meget sparsomt med i denne sæson og angående antrittet, så må jeg indrømme, at det ikke er noget, jeg har lagt mærke til, dog stoler jeg på jer, når i siger det.

Det er selvfølgelig noget rigtigt bæ, hvis skaderne har gjort, at han har mistet sit antrit. Meeen han var også skadet i meeeget lang tid og det var alvorlige skader. Han er jo stadig ung og koster en jetjager, så mon ikke det handler for Xavi og resten af staben om at få lavet noget ordentlig forventningsafstemning med Fati? Og så må vi jo blot håbe på, at han genvinder så meget af sin fysik som muligt, instinktet har han vel endnu.

Men min tilfredshed gik på, at han trods alt har spillet en del minutter og IKKE er rendt ind i en ny skade, hvilket ville være det værste. Jeg havde på forhånd ikke de store forventninger til ham denne sæson og håbede også på at Xavi ville spare ham, men en god forventnings afstemning ville være godt for ham, så han ved hvad han har.
Hvordan kan det være at du ikke har fulgt med? Det er da en træls sæson at misse.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Filten
Indlæg: 1751
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 169 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Filten »

kklaus skrev:
fre feb 10, 2023 8:09 pm
synes ikke vi har set noget til hans fart.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Lopezzz »

Filten skrev:
lør feb 11, 2023 2:07 am
kklaus skrev:
fre feb 10, 2023 8:09 pm
synes ikke vi har set noget til hans fart.
Måske har det noget at gøre med psyken. Han har ventet meget længe og i den periode var han sikkert meget skuffet og nedtrykt. Hans navn var på alles læber inden skaden men stille og roligt forsvandt det hele i kulden og folk tænkte ikke på ham mere.
Så kom dårlige resultater, Messi blev smidt ud og vi var nødt til at finde en ny top angriber.
Da Fati kom tilbage var vi forsigtige med ham men langsom indser vi at hans selvtillid er langt fra hans bedste niveau.
Heldigvis kan vi klare os uden ham og vi vinder kampe når han ikke er på banen.
Det er sikkert også noget som påvirker ham psykisk fordi det er ikke ham mere der får motm prisen.

Jeg tror stadigvæk på at Fati kan blive en scoring maskine men det kræver at han snart skifter gear og kigger kun fremad. Vi er lige nu i afgørende fase af sæsonen så nu har han chancen til at hjælpe holdet endnu mere.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

Filten skrev:
lør feb 11, 2023 2:07 am
kklaus skrev:
fre feb 10, 2023 8:09 pm
synes ikke vi har set noget til hans fart.
Den sprint imod RM, hvor han løber fra Valverde. Det er klassisk Fati, så han kan stadig, han tør bare aldrig. Jeg har ikke set ham rigtig prøve at løbe fra en back.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5075
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Kvoller »

Isageren skrev:
lør feb 11, 2023 1:02 pm
Filten skrev:
lør feb 11, 2023 2:07 am
kklaus skrev:
fre feb 10, 2023 8:09 pm
synes ikke vi har set noget til hans fart.
Den sprint imod RM, hvor han løber fra Valverde. Det er klassisk Fati, så han kan stadig, han tør bare aldrig. Jeg har ikke set ham rigtig prøve at løbe fra en back.
Er det ikke lidt det samme som Dembélé? Efter hans utallige skader var der en periode, hvor han ikke turde sprinte rigtigt. Han var bange for at gå i stykker igen. Jeg tænker det er noget af det samme der sker for Fati.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
lør feb 11, 2023 1:45 pm
Isageren skrev:
lør feb 11, 2023 1:02 pm
Filten skrev:
lør feb 11, 2023 2:07 am
kklaus skrev:
fre feb 10, 2023 8:09 pm
synes ikke vi har set noget til hans fart.
Den sprint imod RM, hvor han løber fra Valverde. Det er klassisk Fati, så han kan stadig, han tør bare aldrig. Jeg har ikke set ham rigtig prøve at løbe fra en back.
Er det ikke lidt det samme som Dembélé? Efter hans utallige skader var der en periode, hvor han ikke turde sprinte rigtigt. Han var bange for at gå i stykker igen. Jeg tænker det er noget af det samme der sker for Fati.
Er der en bestemt sæson du tænker tilbage på?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5075
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Kvoller »

Uden at være helt sikker, mener jeg det var efter hans anden længere skade at jeg synes vi så nogle andre løb fra ham.

Kvoller
Indlæg: 5075
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Kvoller »

19/20 eller 20/21 mener jeg det har været.

nosslo15
Indlæg: 984
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 144 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af nosslo15 »

Isageren skrev:
fre feb 10, 2023 7:59 pm
nosslo15 skrev:
fre feb 10, 2023 6:18 pm
Jeg vil gerne indrømme, at jeg kun har fulgt meget sparsomt med i denne sæson og angående antrittet, så må jeg indrømme, at det ikke er noget, jeg har lagt mærke til, dog stoler jeg på jer, når i siger det.

Det er selvfølgelig noget rigtigt bæ, hvis skaderne har gjort, at han har mistet sit antrit. Meeen han var også skadet i meeeget lang tid og det var alvorlige skader. Han er jo stadig ung og koster en jetjager, så mon ikke det handler for Xavi og resten af staben om at få lavet noget ordentlig forventningsafstemning med Fati? Og så må vi jo blot håbe på, at han genvinder så meget af sin fysik som muligt, instinktet har han vel endnu.

Men min tilfredshed gik på, at han trods alt har spillet en del minutter og IKKE er rendt ind i en ny skade, hvilket ville være det værste. Jeg havde på forhånd ikke de store forventninger til ham denne sæson og håbede også på at Xavi ville spare ham, men en god forventnings afstemning ville være godt for ham, så han ved hvad han har.
Hvordan kan det være at du ikke har fulgt med? Det er da en træls sæson at misse.
jeg har ikke rigtigt økonomi til at følge med og min PC, til hvilken jeg havde et TV2 sport abonnement, døde i sommer.

Og så har det egentlig også været godt for mig at komme lidt på afstand af al det her fodbold halløj, for en god rum tid.

Meen, jeg har da ikke kunne lade være at følge med, så godt jeg kunne - og jeg kommer helt sikkert også til at se kampene på ugentlig basis igen.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6991
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1811 gange
Blevet takket: 1084 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Dytrax »

🚨 BREAKING - Ansu Fati has suffered an injury in his left knee during training today. Time off not known yet.
@ReshadRahman / @achrafbenayad (🥇)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster