FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
ons feb 01, 2023 8:18 pm

Jeg blev slagtet for mine "konspirationsteorier" :eek: . Jesus var også en "løgner" da de hængte ham på korset...
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons feb 01, 2023 8:29 pm
kklaus skrev:
ons feb 01, 2023 8:18 pm

Jeg blev slagtet for mine "konspirationsteorier" :eek: . Jesus var også en "løgner" da de hængte ham på korset...
Dine selvbilleder nogen gange Isageren… :|

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
ons feb 01, 2023 8:32 pm
Isageren skrev:
ons feb 01, 2023 8:29 pm
kklaus skrev:
ons feb 01, 2023 8:18 pm

Jeg blev slagtet for mine "konspirationsteorier" :eek: . Jesus var også en "løgner" da de hængte ham på korset...
Dine selvbilleder nogen gange Isageren… :|
Du hørte mig for 2 dage siden kalde religion idioti, måske der er en vis form for ironi. Humor skaber glæde. Min pointe står stadig omkring korruption og La Ligas favorisering af RM.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
ons feb 01, 2023 8:38 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 01, 2023 8:32 pm
Isageren skrev:
ons feb 01, 2023 8:29 pm
kklaus skrev:
ons feb 01, 2023 8:18 pm

Jeg blev slagtet for mine "konspirationsteorier" :eek: . Jesus var også en "løgner" da de hængte ham på korset...
Dine selvbilleder nogen gange Isageren… :|
Du hørte mig for 2 dage siden kalde religion idioti, måske der er en vis form for ironi. Humor skaber glæde. Min pointe står stadig omkring korruption og La Ligas favorisering af RM.
Tror bare dine personligheder farer lidt vild til tider :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
ons feb 01, 2023 9:14 pm
Isageren skrev:
ons feb 01, 2023 8:38 pm
Antimadridista skrev:
ons feb 01, 2023 8:32 pm
Isageren skrev:
ons feb 01, 2023 8:29 pm
kklaus skrev:
ons feb 01, 2023 8:18 pm

Jeg blev slagtet for mine "konspirationsteorier" :eek: . Jesus var også en "løgner" da de hængte ham på korset...
Dine selvbilleder nogen gange Isageren… :|
Du hørte mig for 2 dage siden kalde religion idioti, måske der er en vis form for ironi. Humor skaber glæde. Min pointe står stadig omkring korruption og La Ligas favorisering af RM.
Tror bare dine personligheder farer lidt vild til tider :glad:
Vi vil altid kunne enes om at vi elsker Barca og hader Madrid🤝
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SantJordi »

Bør man være nervøs over Juventus' straf? Der er vist kig på den infamøse Pjanic-Arthur handel og afskrivningen af denne i Juventus' bøger.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

SantJordi skrev:
lør feb 04, 2023 12:13 pm
Bør man være nervøs over Juventus' straf? Der er vist kig på den infamøse Pjanic-Arthur handel og afskrivningen af denne i Juventus' bøger.
Ikke rigtigt. Juve var for det første anklaget for en del handler, omkring 15 vist nok og så havde de vist også tilført penge uden om regnskabet. Læste om det på et tidspunkt, men kan ikke huske detaljerne :razz:

I hvert fald, så handler det om langt mere end bare Pjanic handlen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20065
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1018 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6991
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1811 gange
Blevet takket: 1084 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 | BREAKING: Barcelona and Real Madrid have filed a LAWSUIT against Javier Tebas for preventing both clubs from voting in the Management Control Body of Audiovisual Rights between March-May 2022. [El Periodico via: @mundodeportivo

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »




Not good.....
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10608
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Nogle forlydninger om hvad der skulle ligge bag det? Er det sket noget specifikt? Virker mystisk at man så, relativt, kort tid efter vælger at bakke ud af et så stort projekt.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

PuyolErGud skrev:
tors feb 09, 2023 12:40 pm
Nogle forlydninger om hvad der skulle ligge bag det? Er det sket noget specifikt? Virker mystisk at man så, relativt, kort tid efter vælger at bakke ud af et så stort projekt.
Jeg kender nogle der arbejder i GS, og de fortæller at det går rigtig dårligt lige nu. Der er en artikel om det i The Economist.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Lyder vildt at GS skulle kunne trække sig nu, da arbejdet på Camp Nou allerede er begyndt og for alvor sættes i gang til sommer.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Buckle up! :lol:

Laporta:
"I want to talk about the economic situation. We saved the club, we took decisions to reduce debts and now we are in control."

"We have had attendance records in the 'ticketing' of the Palau and the Camp Nou, also an unprecedented increase in visits to the museum and in the sale of shirts. It is an indication of our economic growth."

"We bought players for a total of €215M and made €141M in player sales. That means in €74M, we made a very competitive team."

"If we are having trouble registering players, it's because we've exceeded the salary cap of La Liga. We inherited a salary limit which was exceeded by €300M-€350M, we have reduced it by €100M and we plan it to reduce by another €70M in summer."

"Work at Camp Nou should have started 10 years ago. Finally, together with Goldman Sachs and Limak, we will be able to begin the work. The new stadium will make us able to continue competing among the elite clubs.

"Before 31st March, the financing of 'Espai Barça' will be closed."

"Every season that we play at the Montjuïc, accounts for about €93M in losses."

"Messi? We are proud of Leo Messi, but he is a PSG player and I will not talk about players of other clubs. "

• Messi's brother's statements?

🎙️| Laporta: "He apologized and that's all."

"Balde's renewal has been worked on and PRACTICALLY AGREED. He wants to continue at Barça and we are only waiting to be able to register him in accordance with FFP."
Alemany:
"Next year, Piqué and Griezmann had a contract. Now that they're gone, that already means €90M REDUCTION in salary mass."

Mateu Alemany: "If Javier Tebas is talking about reducing the FFP by €200M, we have already ALMOST reached the goal."

"We've been following Julián Araujo for a long time. Due to a FIFA bug, our documents were rejected three times."

"I didn't understand the buzz around him, he would've been a signing for Barça Atlétic."

"We've sent an appeal to CAS regarding his case. If it's rejected, he'll play 5 months elsewhere and then join Barça Atlétic."
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

https://sport.tv2.dk/fodbold/2023-02-16 ... til-dommer

Aner ikke hvad der er op og ned, men jeg bliver lidt træt og frygter godt nok hvad det her ender i!? Kan lige se for mig folks fordømmelse af hele Barcas storhedstid 03-18…. :|

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster