Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Med mindre der er en fejl i oversættelsen, så nævner Tebas “ever”. Altså ikke blot LIGE NU.

Vi har været og er stadig i en forfærdenlig situation. Nogen mener Laporta er en værre inkompetent bandit, men vi har været SÅ sønderbanket på flere uoverskuelige områder økonomisk, at jeg personligt syntes det er vanvittigt at man primært kan se negativt, på et tidspunkt hvor vi trods alt fører den vigtigste turnering og pt har et glimrende run…!!

Lad os se hvordan det ser ud om 3-4 år.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... krift.html

Nu er jeg normalt ikke meget for at sælge spillere for tidligt. De skal have tid til at slå til på holdet.
Men med den måde Chelsea kaster om sig med penge på i øjeblikket, burde man da i hvert fald kunne få de 58mio euro retur, man betalte for ham. Nok også lidt mere end det. Og så burde man næsten slå til, synes jeg!

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Nyhuus skrev:
fre feb 03, 2023 11:30 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... krift.html

Nu er jeg normalt ikke meget for at sælge spillere for tidligt. De skal have tid til at slå til på holdet.
Men med den måde Chelsea kaster om sig med penge på i øjeblikket, burde man da i hvert fald kunne få de 58mio euro retur, man betalte for ham. Nok også lidt mere end det. Og så burde man næsten slå til, synes jeg!
Bredden i angrebet er vel allerede til den tynde side, så med mindre man har nogle nyindkøb eller talenter, som kan bidrage i truppen næsten fra dag 1, så er det nok en god ide at vente derpå.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Nyhuus »

Madameskrald skrev:
fre feb 03, 2023 1:07 pm
Nyhuus skrev:
fre feb 03, 2023 11:30 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... krift.html

Nu er jeg normalt ikke meget for at sælge spillere for tidligt. De skal have tid til at slå til på holdet.
Men med den måde Chelsea kaster om sig med penge på i øjeblikket, burde man da i hvert fald kunne få de 58mio euro retur, man betalte for ham. Nok også lidt mere end det. Og så burde man næsten slå til, synes jeg!
Bredden i angrebet er vel allerede til den tynde side, så med mindre man har nogle nyindkøb eller talenter, som kan bidrage i truppen næsten fra dag 1, så er det nok en god ide at vente derpå.
Helt enig. Er vel også først til sommer, at de vil kunne købe ham, hvor man så kan hente en erstatning.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Alt er bare dyrt!

Så det kan nærmest kun blive en transferfri pt. Ved ikke hvor mange wings der er af dem derude, på acceptabelt niveau!?

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af thomas »

Har vi råd til spillere til sommer? Det er vel det store spørgsmål. Og hvis det er muligt så kommer det næste: hvad skal der satses på? Man kan selvfølgelig håbe på gratis eller billige køb som AC og Lewandowski, men det er også for meget at satse på. Lad os glædes over, at forsvaret er historisk med kun 7 mål ind på en halvsæson. Backproblemerne er sådan set løst ok for nu, og på midtbanen tænkte jeg i lang tid, at de Jong skulle spille DM og tage over efter Busi, men er blevet overbevist om, at de Jong er bedst i mere fri og fremadrettet rolle, og at han i øvrigt også har for usikre boldtab til at være stabil DM. Det vigtigste er derfor en Busi erstatning, og er der ikke en stærk løsning til sommer, håber jeg faktisk på en forlængelse. Det paradoksale er, at angrebet er bedst når de to dyre indkøb og den fortabte søn ikke spiller. Lad Gavi fortsætte med at udvikle sig som falsk winger, selvom der selvfølgelig ind imellem også er brug for en rendyrket kantspiller, når der skal bredes ud. Problemet for pokker er jo bare, hvornår lykkes det for Torres og Fati (Raphina er heller ikke i top, men det fungerer trods alt bedre).

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Såfremt man kan få Bernado Silva, så skyd da Dembele og Raphinha af. Det er da en no-brainer

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

ladislau skrev:
fre feb 03, 2023 4:12 pm
Såfremt man kan få Bernado Silva, så skyd da Dembele og Raphinha af. Det er da en no-brainer
Bernardo giver ikke nærheden af det som Dembele kan give på fløjen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Many clubs, including Bayern and English teams are interested in signing Ansu Fati. [Mundo Deportivo]

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
søn feb 05, 2023 6:34 pm
Many clubs, including Bayern and English teams are interested in signing Ansu Fati. [Mundo Deportivo]
Skyd ham afsted 👍🏻
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Filten skrev:
søn feb 05, 2023 8:33 pm
Dytrax skrev:
søn feb 05, 2023 6:34 pm
Many clubs, including Bayern and English teams are interested in signing Ansu Fati. [Mundo Deportivo]
Skyd ham afsted 👍🏻
Jeg ville godt nok blive usædvanlig træt af se, klubben sælge Fati. Der er en grund til, det er Bayern, Utd osv., der er interesseret i ham. Jeg er sikker på, han snart vender situationen til sin fordel, Ferran med i øvrigt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
søn feb 05, 2023 9:00 pm
Filten skrev:
søn feb 05, 2023 8:33 pm
Dytrax skrev:
søn feb 05, 2023 6:34 pm
Many clubs, including Bayern and English teams are interested in signing Ansu Fati. [Mundo Deportivo]
Skyd ham afsted 👍🏻
Jeg ville godt nok blive usædvanlig træt af se, klubben sælge Fati. Der er en grund til, det er Bayern, Utd osv., der er interesseret i ham. Jeg er sikker på, han snart vender situationen til sin fordel, Ferran med i øvrigt.
Helt enig… noget er det, der adskiller de helt succesfulde klubber/trænere er, at de får meget ud af næsten alle deres spillere. Spildprocenten er simpelthen lav…, og Ferran og Ansu (og Raphinha i øvrigt) er der fortsat masse af potentiale og håb for.

Det ville være umådeligt trist, hvis Ansu ender med at brænder PL af i Man U eller lignende, fordi man i FCB ikke havde den nødvendige tålmodighed.

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

EasyBuddhist skrev:
søn feb 05, 2023 9:00 pm
Filten skrev:
søn feb 05, 2023 8:33 pm

Skyd ham afsted 👍🏻
Jeg ville godt nok blive usædvanlig træt af se, klubben sælge Fati. Der er en grund til, det er Bayern, Utd osv., der er interesseret i ham. Jeg er sikker på, han snart vender situationen til sin fordel, Ferran med i øvrigt.
Jeg var klar til at udleje ham et halv år i januar vinduet, men ikke et helt år. Og slette ikke til at sælge ham. Han kan stadig finde sin mojo igen.

Umtiti? Ja, han kommer aldrig tilbage til sin pre-VM'18 form. Jeg ønsker ham bare godt helbred og alt held og lykke. Og jeg vil glæde mig hvis han finder success et andet sted.

Dembele? Jeg var indstillet på at han skifte til en anden klub i sommers. Men det ville ærgre mig lidt hvis han blev verdensklasse i en anden storklub

Ansu? Nej, ham skal vi holde fast i, mindst endnu et år.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

PSG have no interest in extending Messi's contract. His contract expires at the end of the season. [RMC Sport]

Så mangler vi bare at SpillersomMessi også kommer hjem :cool:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs feb 07, 2023 10:50 am
PSG have no interest in extending Messi's contract. His contract expires at the end of the season. [RMC Sport]

Så mangler vi bare at SpillersomMessi også kommer hjem :cool:
Tænker at han og Piquen har fundet en alternativ platform at battle på :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster