5/2 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Sevilla
La Liga
5. februar - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

Mallorca vil hjælpe os i dag kan jeg mærke 🙏🏽
MDCCCXCIX

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Iniesta007 »

Dine bønner er hørt :thumbup: :clap:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

Siden i går aftes tænkte jeg at Mallorca vil give dem kamp til stregen og forhåbentlig får mindst et point men det blev endnu bedre.
Puta scorer selvmål, brænder et straffe og mister alle 3 point :lol: :lol: :lol: :lol:
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af emo »

Måske tæt på en af sæsonen vigtigste kampe. At kunne presse Real med 8 point, fuck.
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er efterhånden lidt tid siden, man har set en kamp, hvor Barca sætter modstanderen på plads. Faltisl skal vi tilbage til finalen Supercuppen mod RM. Tænker vi får en storsejr at se på campen i aften. Tipper en 4-5 måls sejr :shh:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af PeterPedal »

Lopezzz skrev:
søn feb 05, 2023 5:29 pm
.... Puta scorer selvmål, brænder et straffe og mister alle 3 point :lol: :lol: :lol: :lol:
Det er sikkert bare mig, men nu slipper det ud alligevel: Jeg bliver så fucking træt af at se det dér puta hele tiden.

Lad os være de store, dem med overskud, der holder den gode tone og respekterer modstanderholdene. Også Real Madrid, som - hvis man træder tre skridt tilbage og tager overbliksbrillerne på - er et fremragende fodboldhold med fremragende spillere. Et hold som kan måle sig med de bedste i Europa. Uden dem ville La Liga være en trist affære. Der er noget særligt over El Clasico - som der også er, når det gælder en landskamp mellem Danmark og Sverige. Vi nærer hinanden. Vi kan konkurrere og strides, men tonen skal være god, for uden den ene kan den anden ikke "shine".

Så en lille bitte bøn ... kan vi ikke skrue lidt med for retorikken og droppe det dér puta. Tak.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6991
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1811 gange
Blevet takket: 1084 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Dytrax »

La Liga has authorized a minute of silence in memory of Josep Maria Espinàs, Catalan writer and co-author of FC Barcelona's anthem (Cant del Barça), who passed away today.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Rekick »

Alle top holdene i La Liga har tabt point den her runde. Skal man blive nervøs nu for vores kamp? :wtf: :think:

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Iniesta007 »

Kære " Peterpedal". Jeg forholder mig ( som mange andre) ret til at skrive Puta. :twisted:
Når jeg læser hvad de kalder Barca på Madridista, så synes jeg det er helt OK.
Det hører med til rivaliseringen og de 2 klubber kan jo ikke undvære hinanden. :crazy:
Hvis Barca ( mod forventning) sætter point til iaften, så holder de en fest på Madridista med ord der er meget værre...tro mig.
God kamp cules. :thumbup:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Lopezzz »

PeterPedal skrev:
søn feb 05, 2023 9:21 pm
Lopezzz skrev:
søn feb 05, 2023 5:29 pm
.... Puta scorer selvmål, brænder et straffe og mister alle 3 point :lol: :lol: :lol: :lol:
Det er sikkert bare mig, men nu slipper det ud alligevel: Jeg bliver så fucking træt af at se det dér puta hele tiden.

Lad os være de store, dem med overskud, der holder den gode tone og respekterer modstanderholdene. Også Real Madrid, som - hvis man træder tre skridt tilbage og tager overbliksbrillerne på - er et fremragende fodboldhold med fremragende spillere. Et hold som kan måle sig med de bedste i Europa. Uden dem ville La Liga være en trist affære. Der er noget særligt over El Clasico - som der også er, når det gælder en landskamp mellem Danmark og Sverige. Vi nærer hinanden. Vi kan konkurrere og strides, men tonen skal være god, for uden den ene kan den anden ikke "shine".

Så en lille bitte bøn ... kan vi ikke skrue lidt med for retorikken og droppe det dér puta. Tak.
Jeg bliver aldrig træt af det ;-)
Når vi siger puta, betyder det ikke at vi sviner spillerne. Det er mere rettet mod madridistas, du ved dem som hader os mest.
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10608
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af PuyolErGud »

God kamp gutter!

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af PeterPedal »

Iniesta og Lopezzz ... i kan hade lige så meget i vil, det er bare en frygtelig uproduktiv ting at gøre i mine øjne. Jeg foretrækker at elske. Barca, fodbold - og kvinderne i mit liv. Og mine børn. Og solen og foråret og alt muligt andet. Jeg gider simpelthen ikke at bruge energi og kræfter på at hade. Og det gælder uanset hvad nogen båtnakker, som elsker deres hold lige så meget som vi elsker vores, vælger at skrive. Dem om det :-) Jeg er bedre end dem :-)

God kamp!
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 5/2 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Antimadridista »

PeterPedal skrev:
søn feb 05, 2023 9:21 pm
Lopezzz skrev:
søn feb 05, 2023 5:29 pm
.... Puta scorer selvmål, brænder et straffe og mister alle 3 point :lol: :lol: :lol: :lol:
Det er sikkert bare mig, men nu slipper det ud alligevel: Jeg bliver så fucking træt af at se det dér puta hele tiden.

Lad os være de store, dem med overskud, der holder den gode tone og respekterer modstanderholdene. Også Real Madrid, som - hvis man træder tre skridt tilbage og tager overbliksbrillerne på - er et fremragende fodboldhold med fremragende spillere. Et hold som kan måle sig med de bedste i Europa. Uden dem ville La Liga være en trist affære. Der er noget særligt over El Clasico - som der også er, når det gælder en landskamp mellem Danmark og Sverige. Vi nærer hinanden. Vi kan konkurrere og strides, men tonen skal være god, for uden den ene kan den anden ikke "shine".

Så en lille bitte bøn ... kan vi ikke skrue lidt med for retorikken og droppe det dér puta. Tak.
Kan ikke undgå at blive en smule presset i min storetå over det der :|

Dine første mange indlæg bestod af halv smarte, halv nedladende stød til diverse brugere, som bare var pænt malplacerede og så vil du nu at vi skal iføre os søndagstøjet….aaah vist en ommer!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster