Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Jeg håber også, at vi får fingrene Arnau Martinez. Han ser spændende ud og kan anskaffes til en overskuelig pris. Er der nogen, der ved hvorfor han forlod os i 16?

Real Madrid leder jo også efter en erstatning for Carvajal, og det kunne ligne dem at gå efter Martinez.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ialocin skrev:
man jan 30, 2023 8:40 pm
Jeg håber også, at vi får fingrene Arnau Martinez. Han ser spændende ud og kan anskaffes til en overskuelig pris. Er der nogen, der ved hvorfor han forlod os i 16?

Real Madrid leder jo også efter en erstatning for Carvajal, og det kunne ligne dem at gå efter Martinez.
Jeg tænker, de ikke ville satse på ham. Han spillede jo som CB på La Masia og han er først blevet omskolet til RB i løbet af de sidste to sæsoner. Men Barca smider tonsvis af talent på gaden hvert eneste år og det er kun de allerstørste talenter, man prøver af på førsteholdet. Men jeg synes, det er frustrerende, man ikke har en tydeligere politik omkring La Masia. Man burde have en klar strategi, hvor man reserverer 2-3 pladser i truppen hvert eneste sæson til talenter og så burde man i den grad profilere sig langt bedre i forhold til at få de talenter, der ikke får chancen, solgt på nogle gunstige vilkår og til nogle ordentlige penge. Barca har været med til at udvikle så mange topspillere, der spiller alle steder rundt om i verden. Man burde få langt mere ud af det arbejde, man ligger i talentarbejdet. Det har sejlet i mange år og jeg synes næsten, det er blevet værre under Laporta og Xavi. Man mangler en tydelig profil på det område.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Girona er ejet af City Group så det ville være oplagt for City at kigge på Martinez.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
man jan 30, 2023 5:43 pm
Cancelo på lejeaftale i Bayern, der har en købsoption på 70 mio euro. Cancelo kunne sgu være fed at have til HB sammen med Koundé.
Hvad i alverden sker der? Er det virkelig rigtigt!!! Han har været top 2-3 hb de sidste par år, hvorfor skibbe ham :crazy: :crazy:

Fatter brik..

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »


Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Amrabat til hvad? Fordi man vil sælge en anden midt, Kessié?

For hvad skal vi med Pedri, Gavi, Bussi, De Jong, Kessié, Torre og nu Amrabat?
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Forstår heller ikke lige ideen i den ukendte mexicaner?? Vi vil stadig ha’ Roberto, Kounde, Araujo som potentielle hb’s resten af sæsonen..

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

emo skrev:
tirs jan 31, 2023 12:02 am
Amrabat til hvad? Fordi man vil sælge en anden midt, Kessié?

For hvad skal vi med Pedri, Gavi, Bussi, De Jong, Kessié, Torre og nu Amrabat?
Amrabat fordi vi ikke har et alternativ til Busi på midten. Torre er tydeligvis ikke klar og Franck har ikke været prangende. Det tillader os også at skubbe Gavi eller Pedri op som falsk winger, mens at Frenkie ikke skal spille pivot, fordi han giver for meget plads væk.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »


:think:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

kklaus skrev:
tirs jan 31, 2023 1:31 pm

:think:
Det er normalt at agentbureauer tilbyder flere spillere til klubben og Julian Araujo gik der allerede rygter om tilbage i sommers. Laporta er jo i øvrigt også kendt for at have gode forbindelser med diverse agenter i Europa og til tider måske lidt for "gode" forbindelser(Jorge Mendes).

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Nøj - hvor er jeg træt af at vores elskede klub har brugt så mange penge på så meget latterligt. Raphina var unødvendig, Kessie unødvendig, Alonso unødvendig, Torres unødvendig og jeg vil gå så vidt og sige at selv Lewandowski var unødvendig. Havde man beholdt Aubameyang så tror jeg ikke at vi nødvendigvis ville være stillet dårligere, men vi ville dog have sparet +200 mio. euro. Så ville jeg hellere have at vi havde givet Moriba en lønforhøjelse og langsomt spillet både ham og Balde ind i truppen. Vi har desuden en masse talenter på ungdomsholdet, som kunne kæmpe om Raphinas/Torres plads.

Jeg er så træt af alle de her brandslukninger som alligevel viser sig at bluse op igen - med mere power end tidligere. Nu skal klubben igen ud og finde kapital. Det kommer højst sandsynligt til at koste: Alba, Busquets, Roberto og nok også en af de offensive.
Vi kunne havet sparet alle de penge og muligvis være på samme stadie som vi er lige pt. Jeg ved, at det er nemt at være bagklog, men som ledelse i Barcelona, så burde man ikke sælge klubbens værdier på lang sigt for at få en kort fornøjelse. Det er bare udsigten om at vi kan miste Gavi, Araujo, Pedri eller en af de andre bærende kræfter.

Torres, Raphinha, Kessie, Alonso, osv. har på intet tidspunkt vist at de er forstærkninger. Lewandowski gør det godt, men jeg tror at Aubameyang havde gjort det mindst lige så godt. Jeg ved ikke om det kan fornemmes, men Raphinha irritere mig gevaldigt. Årtiets dummeste køb.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Norbit skrev:
tirs jan 31, 2023 4:47 pm
Nøj - hvor er jeg træt af at vores elskede klub har brugt så mange penge på så meget latterligt. Raphina var unødvendig, Kessie unødvendig, Alonso unødvendig, Torres unødvendig og jeg vil gå så vidt og sige at selv Lewandowski var unødvendig. Havde man beholdt Aubameyang så tror jeg ikke at vi nødvendigvis ville være stillet dårligere, men vi ville dog have sparet +200 mio. euro. Så ville jeg hellere have at vi havde givet Moriba en lønforhøjelse og langsomt spillet både ham og Balde ind i truppen. Vi har desuden en masse talenter på ungdomsholdet, som kunne kæmpe om Raphinas/Torres plads.

Jeg er så træt af alle de her brandslukninger som alligevel viser sig at bluse op igen - med mere power end tidligere. Nu skal klubben igen ud og finde kapital. Det kommer højst sandsynligt til at koste: Alba, Busquets, Roberto og nok også en af de offensive.
Vi kunne havet sparet alle de penge og muligvis være på samme stadie som vi er lige pt. Jeg ved, at det er nemt at være bagklog, men som ledelse i Barcelona, så burde man ikke sælge klubbens værdier på lang sigt for at få en kort fornøjelse. Det er bare udsigten om at vi kan miste Gavi, Araujo, Pedri eller en af de andre bærende kræfter.

Torres, Raphinha, Kessie, Alonso, osv. har på intet tidspunkt vist at de er forstærkninger. Lewandowski gør det godt, men jeg tror at Aubameyang havde gjort det mindst lige så godt. Jeg ved ikke om det kan fornemmes, men Raphinha irritere mig gevaldigt. Årtiets dummeste køb.
Du tror simpelthen vi ville være på 1. pladsen foran med 5 point hvis vi ville have beholdt de gamle spillere og ikke hentet forstærkninger? Det virker vist som ren fantasi.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Rekick skrev:
tirs jan 31, 2023 5:29 pm
Norbit skrev:
tirs jan 31, 2023 4:47 pm
Nøj - hvor er jeg træt af at vores elskede klub har brugt så mange penge på så meget latterligt. Raphina var unødvendig, Kessie unødvendig, Alonso unødvendig, Torres unødvendig og jeg vil gå så vidt og sige at selv Lewandowski var unødvendig. Havde man beholdt Aubameyang så tror jeg ikke at vi nødvendigvis ville være stillet dårligere, men vi ville dog have sparet +200 mio. euro. Så ville jeg hellere have at vi havde givet Moriba en lønforhøjelse og langsomt spillet både ham og Balde ind i truppen. Vi har desuden en masse talenter på ungdomsholdet, som kunne kæmpe om Raphinas/Torres plads.

Jeg er så træt af alle de her brandslukninger som alligevel viser sig at bluse op igen - med mere power end tidligere. Nu skal klubben igen ud og finde kapital. Det kommer højst sandsynligt til at koste: Alba, Busquets, Roberto og nok også en af de offensive.
Vi kunne havet sparet alle de penge og muligvis være på samme stadie som vi er lige pt. Jeg ved, at det er nemt at være bagklog, men som ledelse i Barcelona, så burde man ikke sælge klubbens værdier på lang sigt for at få en kort fornøjelse. Det er bare udsigten om at vi kan miste Gavi, Araujo, Pedri eller en af de andre bærende kræfter.

Torres, Raphinha, Kessie, Alonso, osv. har på intet tidspunkt vist at de er forstærkninger. Lewandowski gør det godt, men jeg tror at Aubameyang havde gjort det mindst lige så godt. Jeg ved ikke om det kan fornemmes, men Raphinha irritere mig gevaldigt. Årtiets dummeste køb.
Du tror simpelthen vi ville være på 1. pladsen foran med 5 point hvis vi ville have beholdt de gamle spillere og ikke hentet forstærkninger? Det virker vist som ren fantasi.
There is always that One guy…. :crazy: :crazy: :lol: :lol:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »




Ser ud til, vi får os en RB. Så må vi se, hvad han kan bringe, men jeg aner intet om ham. Hans stats ser dog ok ud.

https://fbref.com/en/players/8f4541c2/Julian-Araujo
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Helt fint, hvis ellers Bellerin tager til Portugal.

Lav risiko med et lejemål

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster