Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors jan 26, 2023 8:04 pm
Iniesta007 skrev:
tors jan 26, 2023 3:54 pm
Torres i bytte for Carrasco, det ville være super, :thumbup:
Lige over vil af mange årsager være komplet nonsens.!

Er enig i at Torres snart har misset sine muligheder, men han er stadig eftertragtet, ung og kunne vel indbringe i hvert fald 40m€ lige nu.

Carrasco fylder snart 30, kun kontrakt til 24 og intet videre salgsmulighed, skulle han ikke slå til.

Minimum 30m€ + Carrasco for Torres.
Det her lyder måske lige over kanten, især når jeg taler om at beskytte spillerne og tale deres værdi op, men jeg ville tage en skive rugbrød med noget ost for ham på nuværende tidspunkt.

Synes at det har en større værdi lige pt
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

At sælge en klasse angriber, som Depay, til en RIVAL for sølle 3 mio. euro, er komplet idiotisk. Normal er jeg ikke enig med Mads Junker, men lige her rammer han hovedet på sømmen!

Og nu så det her. At bytte en ung talentfuld Torres (som man fornyelig købte for mange penge), for en 29 årig gammel spiller, som har kontraktudløb i 2024 :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Barcelona er verdens største og bedste klub, men når det kommer til transfers, så er det noget af det værste på kloden :clap:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tors jan 26, 2023 8:11 pm
Antimadridista skrev:
tors jan 26, 2023 8:04 pm
Iniesta007 skrev:
tors jan 26, 2023 3:54 pm
Torres i bytte for Carrasco, det ville være super, :thumbup:
Lige over vil af mange årsager være komplet nonsens.!

Er enig i at Torres snart har misset sine muligheder, men han er stadig eftertragtet, ung og kunne vel indbringe i hvert fald 40m€ lige nu.

Carrasco fylder snart 30, kun kontrakt til 24 og intet videre salgsmulighed, skulle han ikke slå til.

Minimum 30m€ + Carrasco for Torres.
Det her lyder måske lige over kanten, især når jeg taler om at beskytte spillerne og tale deres værdi op, men jeg ville tage en skive rugbrød med noget ost for ham på nuværende tidspunkt.

Synes at det har en større værdi lige pt
I 96 kunne man få en Roskilde billet, ude foran indgangen for en god stor ostemad :thumbup:

Men ift Torres er han nu mere værd…

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Iniesta007 »

Nå så fik jeg jeg da folk til tasterne, og det er jo det skønne ved dette forum...man skal ikke være enig. :crazy:
Sorry men Tores bliver ALDRIG min mand. Jeg håber da han kommer til at score mål mm. for vores klub, men som jeg skrev sidst: Han skal til psykolog ( og han kan tage Fati med). De spiller måske ikke på deres ønske positioner, men det bestemmer Xavi jo ud fra det materiale han har.
Nå Culers vi har en spændende slutsæson i vente med masser af diskussioner herinde. Kunne være fedt med et mesterskab foran Puta. :thumbup:
Take care.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Malo Gusto, ung hb, til Chelsea..var vi ikke efter sigende interesserede tidligere!?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
søn jan 29, 2023 1:13 pm
Malo Gusto, ung hb, til Chelsea..var vi ikke efter sigende interesserede tidligere!?
Jo, men vi har ikke pengene til at lege med. Vi skal bare have Arnau. Fra Barca, passer til profilen, elsker klubben, er billig, ung og talentfuld. Vi skal have spillere der vil klubben, ikke pengene.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Hvis vi kan skrabe penge sammen til sommer så ville jeg satme gerne have Mitoma til klubben.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Og Mr. Vlahovic fra storudsalget i Italien.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Rekick skrev:
søn jan 29, 2023 7:16 pm
Hvis vi kan skrabe penge sammen til sommer så ville jeg satme gerne have Mitoma til klubben.
Jeg kender jo Kaoru fra min tid i Japan, og han er en rigtig god fyr. Jeg tror dog at hele PL kommer til at byde på ham til sommer. Han har jo forresten en Ph.d. i dribling.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Isageren skrev:
man jan 30, 2023 12:10 pm
Rekick skrev:
søn jan 29, 2023 7:16 pm
Hvis vi kan skrabe penge sammen til sommer så ville jeg satme gerne have Mitoma til klubben.
Jeg kender jo Kaoru fra min tid i Japan, og han er en rigtig god fyr. Jeg tror dog at hele PL kommer til at byde på ham til sommer. Han har jo forresten en Ph.d. i dribling.
Jeg venter altså spændt på din selvbiografi: "I Messis skygge, blev jeg ven med Kessie og andre fortællinger fra Japan". Den må da snart være klar til udgivelse? :grin:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Cancelo på lejeaftale i Bayern, der har en købsoption på 70 mio euro. Cancelo kunne sgu være fed at have til HB sammen med Koundé.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Kvoller skrev:
man jan 30, 2023 5:43 pm
Cancelo på lejeaftale i Bayern, der har en købsoption på 70 mio euro. Cancelo kunne sgu være fed at have til HB sammen med Koundé.
Vil du ikke hellere have Pavard til klubben som rygterne går på :crazy: :crazy:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Rekick skrev:
man jan 30, 2023 6:08 pm
Kvoller skrev:
man jan 30, 2023 5:43 pm
Cancelo på lejeaftale i Bayern, der har en købsoption på 70 mio euro. Cancelo kunne sgu være fed at have til HB sammen med Koundé.
Vil du ikke hellere have Pavard til klubben som rygterne går på :crazy: :crazy:
Jeg vil sgu hellere have Martinez. Pavard kommer til at koste omkring 50 mio euro + 10+ mio i løn, så det bliver et, nej tak fra min side og da slet ikke Cancelo til 70 mio + 15 mio i løn. Spillerbudgettet kan slet ikke bære de 25-35 mio euro årligt, de kommer til at koste. Så hellere de 5-8 mio euro årligt, Martinez vil koste. Hans potentiale er stort og spiller allerede på rigtigt godt niveau.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

EasyBuddhist skrev:
man jan 30, 2023 6:19 pm
Rekick skrev:
man jan 30, 2023 6:08 pm
Kvoller skrev:
man jan 30, 2023 5:43 pm
Cancelo på lejeaftale i Bayern, der har en købsoption på 70 mio euro. Cancelo kunne sgu være fed at have til HB sammen med Koundé.
Vil du ikke hellere have Pavard til klubben som rygterne går på :crazy: :crazy:
Jeg vil sgu hellere have Martinez. Pavard kommer til at koste omkring 50 mio euro + 10+ mio i løn, så det bliver et, nej tak fra min side og da slet ikke Cancelo til 70 mio + 15 mio i løn. Spillerbudgettet kan slet ikke bære de 25-35 mio euro årligt, de kommer til at koste. Så hellere de 5-8 mio euro årligt, Martinez vil koste. Hans potentiale er stort og spiller allerede på rigtigt godt niveau.
Frygter lidt, City napper Martinez, nu da Cancelo ser ud til at skifte til Bayern.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

EasyBuddhist skrev:
man jan 30, 2023 7:31 pm
EasyBuddhist skrev:
man jan 30, 2023 6:19 pm
Rekick skrev:
man jan 30, 2023 6:08 pm
Kvoller skrev:
man jan 30, 2023 5:43 pm
Cancelo på lejeaftale i Bayern, der har en købsoption på 70 mio euro. Cancelo kunne sgu være fed at have til HB sammen med Koundé.
Vil du ikke hellere have Pavard til klubben som rygterne går på :crazy: :crazy:
Jeg vil sgu hellere have Martinez. Pavard kommer til at koste omkring 50 mio euro + 10+ mio i løn, så det bliver et, nej tak fra min side og da slet ikke Cancelo til 70 mio + 15 mio i løn. Spillerbudgettet kan slet ikke bære de 25-35 mio euro årligt, de kommer til at koste. Så hellere de 5-8 mio euro årligt, Martinez vil koste. Hans potentiale er stort og spiller allerede på rigtigt godt niveau.
Frygter lidt, City napper Martinez, nu da Cancelo ser ud til at skifte til Bayern.
City skulle have en tilbagekøbsklausul på Pedro Porro, der ellers havde en aftale på plads med Tottenham, som nu er røget i vasken. Jeg kunne forestille mig de snupper ham som erstatning.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster