Første post siger, at jeg har oprettet denne kamp-tråd. Men det har jeg altså ikke. Har bossen brugt min bruger?
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Ja jeg har også været tilhænger et stykke over de 3 årtier, men det kan ikke være godt i alle tider. Har dog ikke set kampen i dagIniesta007 skrev: ↑lør jan 28, 2023 7:12 pmDet er jo heldigvis tilladt at være uenig herinde, men hånden på hjertet dette vi ser i dag er ikke Barca værdigt![]()
Møder vi bare et lidt stærkere hold, kan vi jo ikke fedte en 1-0 hjem hver gang.
Jeg er også en halvgammel nisseder var på Campen før Laudrup kom til, det skal også med i mine synspunkter.
Vi behøver ikke vinde 4-0 hver gang, men kære venner det er jammerligt at se på spillet idag det kan enhver se.
Take care Culers.![]()
Jeg er helt enig, omvendt kan det vise sig som en forløsning, da det forhåbentligt sikre, at enten Torres, Ansu, eller Raphinha snart finder takterne med kontinuerlig spilletid på deres foretrukne position.Antimadridista skrev: ↑lør jan 28, 2023 8:46 pmAltså virkelig noget pis hvis vi ser ind i 2-3 eller flere måneders Demb pause!
Han HAR forbedret sig og han HAR et topniveau (og i det hele taget en profil der skiller sig ud) der kan gøre ondt på modstandere.
Er ikke fan af ham, men holdet svækkes![]()
Jep, vi er på røven men det er ikke noget nyt og det er vi vant til at være. Det så vi også i går hvor vi ikke kunne vinde overbevisende og var pisse heldige med at vinde kampen.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster