Copa del Rey

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af EasyBuddhist »

I øvrigt ene af favorit sejre i copaen i denne runde. Kun Osasuna leverede en lille overraskelse, ellers er det kun topholdene, der er tilbage. Skal vi ikke snart have en El Classico mere? Jeg kunne godt bruge én :cool:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Copa del Rey

Indlæg af Lopezzz »

Jeg kunne ikke tro mine øjne da jeg vågnede og så at ubåd har tabt 3:2.
De har 8 ubesejret kampe i træk (7v, 1u) og fører 2:0 på hjemmebanen.
Hvordan hvordan??!!!! :eek:
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af PuyolErGud »

Real Madrid - Atl. Madrid
Osasuna - Sevilla
Valencia - Athletic Club
Fc Barcelona - Real Sociedad

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af PuyolErGud »

Vel en mellem til øv lodtrækning. Fint at vi undgår de to Madrid klubber, men La Real er også godt kørende. Bliver en spændende kamp!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af EasyBuddhist »

PuyolErGud skrev:
fre jan 20, 2023 2:27 pm
Vel en mellem til øv lodtrækning. Fint at vi undgår de to Madrid klubber, men La Real er også godt kørende. Bliver en spændende kamp!
Det er da en fremragende lodtrækning. La Real er godt kørende, ja, men de plejer at stå godt til Barca og så er det på hjemmebane = flere penge i kassen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Michman »

Argh fuck
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af EasyBuddhist »

Pengene på Atletico i aften. Tror de har en stærkt ønske om at gøre dem ondt, mens de er lidt i knæ. Dertil ser de også ud til at have fundet formen, specielt Grizmann, som igen ligner den spiller, der fik Bartomeu til at få en hjerneblødning. 3-1 til Atletico
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af EasyBuddhist »

Vinicius er simpelthen den vildeste diver. Har aldrig set nogen, der filmer så meget som ham. Selv Neymar er en amatør ved siden af.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Rekick »

Real Madrid spiller satme elendigt, det er lækkert at se :clap:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 26, 2023 9:56 pm
Pengene på Atletico i aften. Tror de har en stærkt ønske om at gøre dem ondt, mens de er lidt i knæ. Dertil ser de også ud til at have fundet formen, specielt Grizmann, som igen ligner den spiller, der fik Bartomeu til at få en hjerneblødning. 3-1 til Atletico
De spiller faktisk også noget rigtig god fodbold i dag. Jeg ved godt at Atletico 13-16 var et ultra defensivt hold, men det jeg syntes var imponerende var hvor gode de faktisk også var når de havde bolden højt oppe på banen. Jeg synes de har mistet meget af det offensive især i de seneste par år. Evnen til at kunne holde fast i bolden og spille noget god stationsfodbold. Det synes jeg de gør i dag.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af EasyBuddhist »

Rekick skrev:
tors jan 26, 2023 10:51 pm
Real Madrid spiller satme elendigt, det er lækkert at se :clap:
De har store problemer og det er ikke nogen, der bare lige forsvinder igen, heller ikke når de får Tchouaméni og Alaba tilbage. Det vil selvfølgelig hjælpe en del, men kun på overfladen. De strukturelle problemer, de kæmper med, specielt i det offensive vil blive ved med at skinne igennem resten af sæsonen. Dertil er spillermaterialet på vej ned af bakke, da de bærende spillere som Kroos, Modric og Benzema ikke kan blive ved med at trække det hele op. Det kunne egentlig være sket langt før, så cadeau ti dem, men den bliver ikke ved med at gå. Derudover, så har de store problemer på backsene, som efterhånden er ved at være der, hvor Barca har været de sidste 3-4 år. Midtbanen uden Casemiro og med de to aldrene koryfæer er heller ikke imponerende. Tchouaméni skal nok blive rigtig god, men ikke i dette setup. Camavinga har godt nok skuffet mig for det meste og Valverde er sådan en lige ved og næsten spiller. Jeg kan egentlig godt lide ham, men han mangler en del, synes jeg. Så har vi Vinicius. Hvor vil jeg håbe, Barca aldrig blive afhængig af sådan en type. Irriterende personlighed, medgangsspiller og egocentreret.

Ja, de har store problemer, kan man vist roligt sige :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors jan 26, 2023 11:04 pm
EasyBuddhist skrev:
tors jan 26, 2023 9:56 pm
Pengene på Atletico i aften. Tror de har en stærkt ønske om at gøre dem ondt, mens de er lidt i knæ. Dertil ser de også ud til at have fundet formen, specielt Grizmann, som igen ligner den spiller, der fik Bartomeu til at få en hjerneblødning. 3-1 til Atletico
De spiller faktisk også noget rigtig god fodbold i dag. Jeg ved godt at Atletico 13-16 var et ultra defensivt hold, men det jeg syntes var imponerende var hvor gode de faktisk også var når de havde bolden højt oppe på banen. Jeg synes de har mistet meget af det offensive især i de seneste par år. Evnen til at kunne holde fast i bolden og spille noget god stationsfodbold. Det synes jeg de gør i dag.
Jeg tænker, Joao Felix har været Simeone´s helt store smertensbarn. Han har simpelthen aldrig fået det til at fungere med ham og den måde man skulle spille på, for at få plads til ham. Nu er han væk og straks synes jeg, man ser noget af det gamle Atletico, der ikke slår større brød op, end de kan bage.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 26, 2023 11:20 pm
Rekick skrev:
tors jan 26, 2023 10:51 pm
Real Madrid spiller satme elendigt, det er lækkert at se :clap:
De har store problemer og det er ikke nogen, der bare lige forsvinder igen, heller ikke når de får Tchouaméni og Alaba tilbage. Det vil selvfølgelig hjælpe en del, men kun på overfladen. De strukturelle problemer, de kæmper med, specielt i det offensive vil blive ved med at skinne igennem resten af sæsonen. Dertil er spillermaterialet på vej ned af bakke, da de bærende spillere som Kroos, Modric og Benzema ikke kan blive ved med at trække det hele op. Det kunne egentlig være sket langt før, så cadeau ti dem, men den bliver ikke ved med at gå. Derudover, så har de store problemer på backsene, som efterhånden er ved at være der, hvor Barca har været de sidste 3-4 år. Midtbanen uden Casemiro og med de to aldrene koryfæer er heller ikke imponerende. Tchouaméni skal nok blive rigtig god, men ikke i dette setup. Camavinga har godt nok skuffet mig for det meste og Valverde er sådan en lige ved og næsten spiller. Jeg kan egentlig godt lide ham, men han mangler en del, synes jeg. Så har vi Vinicius. Hvor vil jeg håbe, Barca aldrig blive afhængig af sådan en type. Irriterende personlighed, medgangsspiller og egocentreret.

Ja, de har store problemer, kan man vist roligt sige :lol:
Jeg håber næsten at Vinicius får scoret nogle flere ligegyldige mål, så at Perez ikke begynder at tænke på at erstatte ham som den store stjerne på VW. Tænk hvis de gik hen og fik Kvaradona eller Mudryk i fremtiden.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Isageren »

Easy, jeg synes altså virkelig også at Thomas Lemar er en god fodboldspiller. Ved godt han er blevet lidt glemt og set som et flop, men er sikker på at Barca kunne bruge en alsidig, teknisk type som ham.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors jan 26, 2023 11:31 pm
Easy, jeg synes altså virkelig også at Thomas Lemar er en god fodboldspiller. Ved godt han er blevet lidt glemt og set som et flop, men er sikker på at Barca kunne bruge en alsidig, teknisk type som ham.
Rigtig fin spiller, der kan indgå i mange systemer. Meen, jeg synes også, der er en del lige som ham og jeg ved ikke lige om, man mangler sådan en. Han vil være en luksus reserve i Barca. Men ja, god spiller, bestemt og dem har de jo egentlig mange af, selvom de har mistet en del de senere år
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster