Abde Ezzalzouli

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 984
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 144 gange

Abde Ezzalzouli

Indlæg af nosslo15 »

A true believer! Som Xavi måske ville sige det. Han bliver ved og ved og ved og og og...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5419
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
tors jan 06, 2022 8:40 pm
A true believer! Som Xavi måske ville sige det. Han bliver ved og ved og ved og og og...
I like!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14842
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
tors jan 06, 2022 9:02 pm
nosslo15 skrev:
tors jan 06, 2022 8:40 pm
A true believer! Som Xavi måske ville sige det. Han bliver ved og ved og ved og og og...
I like!
Mere end enig :cool:
MDCCCXCIX

hackmann
Indlæg: 359
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af hackmann »

Hvad skete der på landshold siden? Lige før han fik covid var han indkaldt af Marroko til Afrika Cup. Han prøvede at forhandle sig fri mod ikke at vælge Spanien i stedet

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af EasyBuddhist »

hackmann skrev:
fre jan 07, 2022 8:01 pm
Hvad skete der på landshold siden? Lige før han fik covid var han indkaldt af Marroko til Afrika Cup. Han prøvede at forhandle sig fri mod ikke at vælge Spanien i stedet
Der ikke kommet noget nyt frem. Alligevel mærkeligt, de ikke har udtaget Ziyech, men ikke kan undvære Abde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10608
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af PuyolErGud »

EasyBuddhist skrev:
fre jan 07, 2022 8:10 pm
hackmann skrev:
fre jan 07, 2022 8:01 pm
Hvad skete der på landshold siden? Lige før han fik covid var han indkaldt af Marroko til Afrika Cup. Han prøvede at forhandle sig fri mod ikke at vælge Spanien i stedet
Der ikke kommet noget nyt frem. Alligevel mærkeligt, de ikke har udtaget Ziyech, men ikke kan undvære Abde.
Ziyech er ikke udtaget grundet uoverensstemmelser med træneren ift tidligere kampe. Ziyech sagde han var for skadet til at spille en kamp, træneren og forbundet mente det modsatte og synes han satte sig selv over holdet.

Derudover har der så ikke været ude at Abde nu overvejede Spanien?

hackmann
Indlæg: 359
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af hackmann »

Har flyttede til Spanien som dreng og har spillet alle ungdomsårene i Spanien. Det er nok til at stille op for det spanske landshold. Udover er han lige blevet dobbelt statsborger i både Spanien og Marokko.

Nogen gange når en spiller kan stille op for flere landshold er der et kapløb om at indkalde først. Og FIFAs regler er klare, spiller skal møde op og klubberne skal give fri. FIFA er jo de forskellige landsforbund så selvfølgelig forfordeller de sig selv.

Var det er et bluff fra Marokko, for a tvinge et tilvalg af deres landhold fremfor Spanien?

Når nu FIFA tillader Afrika (og sydamerika, og måske andre?) at spille landholds runder midt i vores sæson, så vil jeg fortrække at han vælger Spanien.

hackmann
Indlæg: 359
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af hackmann »

Så kom der afklaring på Abde. Det var covid der fritog ham for at spiller Africa Cup.

Nu er han med til deres VM kvalifikations kampe.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af EasyBuddhist »



Kan ikke se den ovenfor, så den kommer lige her igen. Det er fandme en lækker tur, han tager sig der. Jeg er glad for, det kun er en lejeaftale uden købsoption og at han har forlænget til 2026 :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
søn sep 04, 2022 8:13 pm


Kan ikke se den ovenfor, så den kommer lige her igen. Det er fandme en lækker tur, han tager sig der. Jeg er glad for, det kun er en lejeaftale uden købsoption og at han har forlænget til 2026 :thumbup:
Han er jo en regulær kantspiller, men han må gerne kigge op lidt mere. Med den måde Ferran spiller på, så kan en god sæson fra Abde give ham en plads næste år.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af EasyBuddhist »

Tror i hvert fald, han kommer til at gøre det godt for Osasuna, men derfra er der selvfølgelig lidt vej til at være klar til Barca. Jeg tænker også, man kan komme til at tjene en god skilling på ham, hvis han får en god sæson. Mange klubber vil holde øje med ham.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Mt91
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af Mt91 »

Jeg sad tilfældigvis og så Abde’s sidste kamp og hold nu op hvor han imponerede mig stort. Hans driblinger er så meget bedre og skarpere end nogen anden på vores hold.

Jeg faldt også lige over en artikel med ham, hvis der er nogen der kunne tænke sig at læse den.

https://barcauniversal.com/barcelona-lo ... ay-report/

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Abde Ezzalzouli

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Holfi og 0 gæster