25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Alle kamptråde fra sæsonen 2022/2023

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Nyhuus »

Det er helt vildt, så populær AC er blevet.
Bliver klappet af banen - det er ret sejt, synes jeg!
Senest rettet af Nyhuus ons jan 25, 2023 11:57 pm, rettet i alt 1 gang.

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Antimadridista »

Kodyl :thumbup:

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Gnomitz »

Knæhøj karse.
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Rekick »

Lige spændende nok til sidst i kampen, men ellers spiller vi en ganske udmærket kamp mod et hold i topform.

Ialocin
Indlæg: 724
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Ialocin »

Bred ymer. Han spiller fremragende i dag!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Drake »

Badabing! Lækkert med en sejer og videre i CDR :thumbup:

Ærgerligt at det er pga held, men det tager vi gerne med, for at vinde flere titler.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10608
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af PuyolErGud »

Drake skrev:
tors jan 26, 2023 12:00 am
Badabing! Lækkert med en sejer og videre i CDR :thumbup:

Ærgerligt at det er pga held, men det tager vi gerne med, for at vinde flere titler.
Hvordan er det pga. af held? Ja, de er tæt på til sidst, men det er vel ligeså meget uheld at vi ikke scorer flere mål.

Fortjent sejr.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Lopezzz »

Vi får ikke ret meget tid til at slappe af. Om 3 dage skal vi en tur til Girona og 4 dage efter er der en udekamp mod Betis.
Igen 4 dage efter får vi besøg af Sevilla.
Efter det venter os en CDR semifinale kamp mod en ukendt men stærk modstander.
Få dage efter skal vi møde Villarreal på udebane og så gælder det Manchester United på hjemmebanen.

Jeg tror simpelthen ikke på at holdet har kræfter til at klare alle de kampe men vi skal gøre alt for at samle så mange point som muligt.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2773
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 414 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Norbit »

Fati er for mig færdig. Jeg kan intet se af det han havde under sit gennembrud. Han virker hæmmet i sit spil. Kan vi få 60-80 mio for ham, så skal han videre. Håber jeg trækker mine ord i mig igen. Og jeg kan ikke se hvordan Raphina skal kunne løfte opgaven sammen med Torres. Ingen af dem er kyniske/dygtige nok foran mål. Så hvis Lewa ikke fungere, så hænger alt på individualisterne. Mod Madrid var det Gavi, i dag var det Dembele. Xavi har en masse at arbejde med.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af kklaus »



:roll:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Madameskrald
Indlæg: 1225
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 202 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Madameskrald »

Det er godt en stærk base, som vi efterhånden ser på holdet i Stegen, Kounde, Chistensen, Araujo og Balde - det er et godt fundament at bygge konceptet op på, da det giver ro, at man ikke skal skabe og score 2-3-4 mål i hver kamp.

En rigtig dygtig højreback vil faktisk næsten skabe problemer, for hvem af Kounde, Chistensen og Araujo skal på bænken?

Med andre ord er man rigtigt langt med start-11, hvis man finder en god DM arvtager for Busq - de absolutte behov derefter er fortrinvist til bredden. Hvilket tilsyneladende også er meget godt, da økonomien tilsyneladende fortsat er sølle - kom nu med de manglende kontrakter til eksempelvis Gavi.

I øvrigt en af de rigtigt lyse dage for Dembele, og på trods er der uudnyttet potentiale i metervis.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
tors jan 26, 2023 1:59 pm
Det er godt en stærk base, som vi efterhånden ser på holdet i Stegen, Kounde, Chistensen, Araujo og Balde - det er et godt fundament at bygge konceptet op på, da det giver ro, at man ikke skal skabe og score 2-3-4 mål i hver kamp.

En rigtig dygtig højreback vil faktisk næsten skabe problemer, for hvem af Kounde, Chistensen og Araujo skal på bænken?

Med andre ord er man rigtigt langt med start-11, hvis man finder en god DM arvtager for Busq - de absolutte behov derefter er fortrinvist til bredden. Hvilket tilsyneladende også er meget godt, da økonomien tilsyneladende fortsat er sølle - kom nu med de manglende kontrakter til eksempelvis Gavi.

I øvrigt en af de rigtigt lyse dage for Dembele, og på trods er der uudnyttet potentiale i metervis.
Det er derfor en ung, billig, defensiv HB som Arnau Martinez ville være perfekt. Så kan han spille og bytte med Kounde, og muligvis en Roberto som 3. Valg.

Pivot er så den svære position, men jeg synes umiddelbart at Zubimendi er for dyr og for defensivt svag til at jeg mener det er en rigtig god idé. Alan Varela og Khephren Thuram passer bedre. Kunne også være interessant nok at kigge på Manuel Locatelli eller Zakaria som back-ups hvis Kessie og Busi forlader.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2570 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Drake »

PuyolErGud skrev:
tors jan 26, 2023 12:04 am
Drake skrev:
tors jan 26, 2023 12:00 am
Badabing! Lækkert med en sejer og videre i CDR :thumbup:

Ærgerligt at det er pga held, men det tager vi gerne med, for at vinde flere titler.
Hvordan er det pga. af held? Ja, de er tæt på til sidst, men det er vel ligeså meget uheld at vi ikke scorer flere mål.

Fortjent sejr.
Vi er en mand i overtalt i over en halvleg, og Dembs afslutning burde målmanden have. RS have også nogle gode chancer til at få scoret. Vi spillede fint, og ja vi fortjente sejerne, men lidt heldigt efter min mening.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 25/1 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af EasyBuddhist »

Skal vi ikke have en kamptråd :idea:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster