Tak! Jeg nåede lige at få Raphinas mål medDrake skrev: ↑tors jan 19, 2023 9:37 pmDet begyndte også at lagge for mig, men denne virker indtil videre:
https://www.sportnews.to/sports/2023/co ... celona-s3/

Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Tak! Jeg nåede lige at få Raphinas mål medDrake skrev: ↑tors jan 19, 2023 9:37 pmDet begyndte også at lagge for mig, men denne virker indtil videre:
https://www.sportnews.to/sports/2023/co ... celona-s3/
De er altid små i CDR synes jeg. Ja, lad os få Alarcon ind og få sparer Raphinha til Getafe. Vi har brug for at han er klar der.EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 19, 2023 9:51 pmSom forventet en sløv omgang, hvilket er forventeligt med så mange spillere på banen samtidigt, der ikke får kontinuerligt med spilletid. Lad os få et par hurtige mål i anden halvleg, så vi kan få Alarcon på banen i en halv times tid.
Er det bare mig, eller er denne bane ikke meget lille?
Var lige inde og tjekke og stadion er faktisk lidt større end standard i Spanien med 70x105m. Ved ikke om det står til troende, men i hvert fald, så er Camp Nou og Bernabeu 68x105. Der kan man bare seIsageren skrev: ↑tors jan 19, 2023 9:56 pmDe er altid små i CDR synes jeg. Ja, lad os få Alarcon ind og få sparer Raphinha til Getafe. Vi har brug for at han er klar der.EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 19, 2023 9:51 pmSom forventet en sløv omgang, hvilket er forventeligt med så mange spillere på banen samtidigt, der ikke får kontinuerligt med spilletid. Lad os få et par hurtige mål i anden halvleg, så vi kan få Alarcon på banen i en halv times tid.
Er det bare mig, eller er denne bane ikke meget lille?
Der er tårer i mine øjne Easy. Hvis det her kan blive startskuddet på Kessies Barca karriere….EasyBuddhist skrev: ↑tors jan 19, 2023 10:12 pmSådan, der er noget mere tempo fra starten af anden halvleg.
Real bagud efter 4 min mod Villarreal
Life is good![]()
Enig, det er slut, men han får indtil sommeren.
Ja lad Raphinha være klar til GetafeEasyBuddhist skrev: ↑tors jan 19, 2023 10:30 pmGodt at Ansu på tavlen også og så må det vel Alarcon time
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst