Tjek tiden, der blev spillet kun 6 sekunder af kampen

Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Ikke helt dumt. Jeg er dog ikke så hooked på Brozovic, frygter en ny Pjanic ting, men det kunne virke og jeg har også godt set rygterne. Ideelt henter man både Fresneda og Martinez, da de begge kan erhverves billigt, men én er et absolut must. Moukoku er god, men jeg synes faktisk ikke, det er nødvendigt. Man har spillere som Barbera, Ilias, Alarcon og Yamal, der er ved at være klar og jeg hellere man satser på dem. Men jeg ville ikke have noget imod ham og han vel lidt af en Etoó klon.
Klassisk madrid sidenEasyBuddhist skrev: ↑søn jan 15, 2023 11:29 pmDen faldt også i mine øjne, den kommentar. I øvrigt bliver Barca´s klasse ikke nævnt med et ord. Bare en masse beklagelser og snak om hvem, der skal købes til sommerFCBSOCI skrev: ↑søn jan 15, 2023 11:18 pmKæft, hvor de tuder på Maditista.dk. De mener, at Barca er pivringe. Blot et enkelt citat: “Gavi er vitterligt en middelmådig spiller, men det er tydeligt hvad et klart spilsystem og et velfungerende pres kan udrette.” Det udsagn behøver vidst ingen kommentarer.![]()
Ja, man ved, man har dem i tovene, når den plade kommer påRb88 skrev: ↑man jan 16, 2023 9:01 amKlassisk madrid sidenEasyBuddhist skrev: ↑søn jan 15, 2023 11:29 pmDen faldt også i mine øjne, den kommentar. I øvrigt bliver Barca´s klasse ikke nævnt med et ord. Bare en masse beklagelser og snak om hvem, der skal købes til sommerFCBSOCI skrev: ↑søn jan 15, 2023 11:18 pmKæft, hvor de tuder på Maditista.dk. De mener, at Barca er pivringe. Blot et enkelt citat: “Gavi er vitterligt en middelmådig spiller, men det er tydeligt hvad et klart spilsystem og et velfungerende pres kan udrette.” Det udsagn behøver vidst ingen kommentarer.![]()
![]()
Lad mig gætte:
De skal som minimum have Hakimi, Alphonso Davies, en ekstra klasse CB, Bellingham, Mbappe og Haaland, og så et ekstra alternativ til HW
Det lyder meget ala Madrid fans![]()
Det er det mest positive jeg nogensinde har læst dig skrive!Drake skrev: ↑man jan 16, 2023 10:06 pmJeg synes lige vi skal se holdet og Xavi følge op på denne sejer og titel, før vi siger at en ny æra er startet![]()
Vi har det med at fejle efter vi tror at det begynder at gå den rigtige vej, vi kunne heller ikke følge op på sidste sejer over RM![]()
Men når det er sagt, så virker det lovende, og kunne godt være et vendepunkt med denne titel.
Og så er det bare lækkert vi gjorde det på sådan en overbevisende måde![]()
Starten på en ny æra begynder først når vi vinder overbevisende over bundholdene.Drake skrev: ↑man jan 16, 2023 10:06 pmJeg synes lige vi skal se holdet og Xavi følge op på denne sejer og titel, før vi siger at en ny æra er startet![]()
Vi har det med at fejle efter vi tror at det begynder at gå den rigtige vej, vi kunne heller ikke følge op på sidste sejer over RM![]()
Men når det er sagt, så virker det lovende, og kunne godt være et vendepunkt med denne titel.
Og så er det bare lækkert vi gjorde det på sådan en overbevisende måde![]()
Samme bruger:FCBSOCI skrev: ↑søn jan 15, 2023 11:18 pmKæft, hvor de tuder på Maditista.dk. De mener, at Barca er pivringe. Blot et enkelt citat: “Gavi er vitterligt en middelmådig spiller, men det er tydeligt hvad et klart spilsystem og et velfungerende pres kan udrette.” Det udsagn behøver vidst ingen kommentarer.
Gavi? Please. Der er 5 Gavi'er på ethvert ungdomshold. Arribas er da mindst lige så talentfuld
Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster