Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Drake skrev:
fre dec 16, 2022 9:56 am
Ialocin skrev:
tors dec 15, 2022 8:37 pm
Endrick kunne have været fed at få, men sådan skulle det ikke gå. Vi skal satse på Lamine Yamal fortsætter sin udvikling. Så sidder vi altså på et talent, der har ca. samme potentiale.
Ja, men Yamal er jo kant, og ikke angriber som Endrick, så det ville jeg ikke lige sammenligne.

Virker lidt som alle bare har afskrevet Ansu? Hvis han kan holde sig nogenlunde skadesfri tænker jeg da det er ganske sandsynligt han er en top 3 i verden angriber de næste 12 år
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Magnus Frost skrev:
lør dec 17, 2022 10:34 am
Drake skrev:
fre dec 16, 2022 9:56 am
Ialocin skrev:
tors dec 15, 2022 8:37 pm
Endrick kunne have været fed at få, men sådan skulle det ikke gå. Vi skal satse på Lamine Yamal fortsætter sin udvikling. Så sidder vi altså på et talent, der har ca. samme potentiale.
Ja, men Yamal er jo kant, og ikke angriber som Endrick, så det ville jeg ikke lige sammenligne.

Virker lidt som alle bare har afskrevet Ansu? Hvis han kan holde sig nogenlunde skadesfri tænker jeg da det er ganske sandsynligt han er en top 3 i verden angriber de næste 12 år
Jeg har i hvert fald afskrevet Fati, han har mistet sin x-factor, og har reelt kun en spidskompetence som er afslutning, resten som fx speed, teknik, aflevering og dribling er middelmådigt.
Jeg ser han ikke som det kæmpe talent mere desværre, havde ellers virkelig håbet at han var the next superstar, men han kommer aldrig tæt på det niveau, som fx Mbappe eller Haaland.

MEN, håber virkelig jeg tager fejl!!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Okay, så Enzo til Chelsea for 130 mio euro. Fint med mig så længe RM ikke får ham eller Bellingham. Det må betyde at City, Liverpool og United alle kigger på Declan Rice og Bellingham til sommer. Bliver også interessant at se hvor Amrabat og Ounahi spiller efter dette januar vindue. Håber personligt vi henter én af de to. Vi mistede Andrey Santos til Chelsea, lad os ikke miste Alan Varela til nogle andre også.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 693
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 153 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Isageren skrev:
ons dec 28, 2022 4:04 pm
Okay, så Enzo til Chelsea for 130 mio euro. Fint med mig så længe RM ikke får ham eller Bellingham. Det må betyde at City, Liverpool og United alle kigger på Declan Rice og Bellingham til sommer. Bliver også interessant at se hvor Amrabat og Ounahi spiller efter dette januar vindue. Håber personligt vi henter én af de to. Vi mistede Andrey Santos til Chelsea, lad os ikke miste Alan Varela til nogle andre også.
Både Rice og Bellingham kunne ellers være fede på "pivot" pladsen. Men de er nok PL-spillere.
Jeg ser godt nok ikke helt det samme lys i de andre du skriver. Men vil da gerne blive overrasket.
Jeg synes virkelig man skal gå efter moukoko, hvis det overhovedet kan lade sig gøre efter RM har fået endrick.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DrGink skrev:
ons dec 28, 2022 7:11 pm
Isageren skrev:
ons dec 28, 2022 4:04 pm
Okay, så Enzo til Chelsea for 130 mio euro. Fint med mig så længe RM ikke får ham eller Bellingham. Det må betyde at City, Liverpool og United alle kigger på Declan Rice og Bellingham til sommer. Bliver også interessant at se hvor Amrabat og Ounahi spiller efter dette januar vindue. Håber personligt vi henter én af de to. Vi mistede Andrey Santos til Chelsea, lad os ikke miste Alan Varela til nogle andre også.
Både Rice og Bellingham kunne ellers være fede på "pivot" pladsen. Men de er nok PL-spillere.
Jeg ser godt nok ikke helt det samme lys i de andre du skriver. Men vil da gerne blive overrasket.
Jeg synes virkelig man skal gå efter moukoko, hvis det overhovedet kan lade sig gøre efter RM har fået endrick.
Ja, det er nødvendigt vi får ham. Glemmer selvfølgelig også Moises Caicedo og Alexis Mac Allister. Mener at Liverpool har brug for 2 midtbanespillere, Arsenal har brug for 1, City har brug for 1, United har brug for 1 og Newcastle har brug for 1. RM har også brug for 1, men det er svært at se hvem det skulle være hvis Enzo og Bellingham glipper. Der er massere spændende spillere som nævnt. Caicedo, Mac Allister, Enzo, Ounahi, Amrabat, Rabiot, Rice, Alan Varela osv. Der er en grund til jeg ikke nævner Tielemans. RM har tydeligvis brug for en kreatør, så noget Musiala (umulig), Bellingham eller Wirtz. Vi har set hvor ringe Valverde er når han spiller på midten, så kunne godt se en permanent plads på kanten for ham. Liverpool har brug for en pivot og så en mere offensivt anlagt midtbanespiller, men jeg tillader mig bare at kalde ham Bellingham, for han er skræddersyet til dem. Mac Allister er lige så skræddersyet til Arsenal, og derudover tror jeg at Ounahi kunne blive et stort hit på Newcastles midtbane. Rice ser jeg enten i Chelsea eller United, og den af dem som ikke får ham, tror jeg ville kunne bruge Caicedo. City vil nok også være med i kampen om Bellingham som Gündogan erstatning. Og hvor ender Rabiot? Enestående spiller.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »




Endnu et talent, der slipper Barca af hænde. Sidste år kunne man have hentet Enzo for 15 mio euro og Alvarez for 20 mio. I sommers kunne man have hentet Santos til 15 mio. Barca sover big time og nu smutter to at de største sydamerikanske DM talenter til Chelsea og City. Jeg kan forstå, man ikke kunne være med på Endrick, men Maximo til 8 mio euro!! I stedet har Xavi travlt med at forlænge Busi og Roberto, mens Alba blive ved med at spille tosse på banen. Men har fejlet stort i den sportslige sektor i årevis og det ser ikke ud til, det stopper lige foreløbigt. Man sidder simpelthen stadig fast i fortiden.



Endnu et talent, som Barca burde være all over. Sad og så hans kamp mod RM og han var fremragende. Kun lige fyldt 18, men en monsterkamp, han spillede. Men intet tyder på Barca er vågen, desværre.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Og så er der denne her, hvor Barca oven i købet har købsoption. Men man gad jo heller ikke at hente Kaiky til 8 mio euro i sommers, så hvorfor skulle man så hente Angelo.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
man jan 02, 2023 5:17 pm



Endnu et talent, der slipper Barca af hænde. Sidste år kunne man have hentet Enzo for 15 mio euro og Alvarez for 20 mio. I sommers kunne man have hentet Santos til 15 mio. Barca sover big time og nu smutter to at de største sydamerikanske DM talenter til Chelsea og City. Jeg kan forstå, man ikke kunne være med på Endrick, men Maximo til 8 mio euro!! I stedet har Xavi travlt med at forlænge Busi og Roberto, mens Alba blive ved med at spille tosse på banen. Men har fejlet stort i den sportslige sektor i årevis og det ser ikke ud til, det stopper lige foreløbigt. Man sidder simpelthen stadig fast i fortiden.



Endnu et talent, som Barca burde være all over. Sad og så hans kamp mod RM og han var fremragende. Kun lige fyldt 18, men en monsterkamp, han spillede. Men intet tyder på Barca er vågen, desværre.
Du har helt ret! Jeg har svært ved at fornemme hvor dybt det stikker og om det er noget som kan vendes når økonomien er på ret køl. Lige nu kan man stadig gemme sig bag fortidens synder, men prioriteringen af de gamle - og generelt set spanske - spillere, lugter af, at den nuværende ledelse ikke helt har lugtet kaffen.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Der er jo ikke noget rum til at hente spillere for lige nu. Vi er tilbage til 4:1-reglen igen, ved mindre vi sælger for absurd meget det her transfervindue.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Du har helt ret! Jeg har svært ved at fornemme hvor dybt det stikker og om det er noget som kan vendes når økonomien er på ret køl. Lige nu kan man stadig gemme sig bag fortidens synder, men prioriteringen af de gamle - og generelt set spanske - spillere, lugter af, at den nuværende ledelse ikke helt har lugtet kaffen.
Det stikker meget dybt, desværre. Der er en tydelig inkompetence i scoutingnetværket og samtidig mangler man en sportslig strategi, hvor økonomi og transferemner hænger sammen. Ramon Planes var én af de eneste fra den sportslige sektor i den tideligere administration, der fandt nogle unge spillere, der kunne bruges. Det var ikke altid, den øvrige ledelse lyttede til ham, men trods alt tit nok til, man i dag har Pedri og Araujo. I dag, mangler man både den mand, der kan finde de emner og ledelsens villighed til at lytte til ham.

Derudover, så har vi spørgsmålet om Xavi. En træner, der har fået mere magt i forhold til transfers, end måske, godt er. Nuvel, træneren skal selvfølgelig tages med på råd og profilen skal passe til stilen og behovet, men der må og skal være en tydelig sammenhæng mellem økonomi, trupsammensætning og transfers. Xavi´s indflydelse på transfers har ikke været nogen succes og den øvrige sportslige ledelse mangler sammenhængskraft i forhold til genopbygningen af holdet og klubben.

Der mangler simpelthen vision og kompetente folk i administrationen, som kan sørge for, man tager beslutninger, der ikke er baseret for meget på personlige præferencer og mere på kold og kynisk beregning og tydeligere faglighed.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Rekick skrev:
man jan 02, 2023 11:14 pm
Der er jo ikke noget rum til at hente spillere for lige nu. Vi er tilbage til 4:1-reglen igen, ved mindre vi sælger for absurd meget det her transfervindue.
Præcis. Det viser med al ønskelig tydelighed, hvor meget man har fejlet i den strategi, man har anvendt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14998
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Kan vi ikke bare går i banken og låne flere penge eller spille på Eurojackpot?
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Til 18 mio euro er han et røverkøb. Imponerende fysik af en 18 årig, nogle mangler offensivt, men har til gengæld allerede en meget komplet defensiv profil. En spiller, der ender på en af de store adresser meget snart.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Hvor god er moukoko..??

Hvad kan han blive til? Hvad går vi potentielt glip af? Har han pakken, skal han bare lige slibes, eller er det hype..??

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
lør jan 07, 2023 7:58 pm
Hvor god er moukoko..??

Hvad kan han blive til? Hvad går vi potentielt glip af? Har han pakken, skal han bare lige slibes, eller er det hype..??
Uha, den unge komet. Ren magi. Stor, stor stjerne.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: FCBarcelonaChr og 15 gæster