Messi Cup 2022

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Tello »

Hvis man som Barca fan ikke kan fejre at Messi fik et VM, så ved jeg ikke helt…

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2624
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 255 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Isageren »

Tello skrev:
man dec 19, 2022 7:02 pm
Hvis man som Barca fan ikke kan fejre at Messi fik et VM, så ved jeg ikke helt…
Det vil jeg også mene. Jeg holdte med Argentina over Danmark. Messi har givet mig flest gode stunder i mit liv. Det mindste man kan gøre er at støtte ham uanset hvad. Jeg kommer dog aldrig til at tilgive ham for at tage min plads på La Masia…
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Tello »

Isageren skrev:
man dec 19, 2022 7:24 pm
Tello skrev:
man dec 19, 2022 7:02 pm
Hvis man som Barca fan ikke kan fejre at Messi fik et VM, så ved jeg ikke helt…
Det vil jeg også mene. Jeg holdte med Argentina over Danmark. Messi har givet mig flest gode stunder i mit liv. Det mindste man kan gøre er at støtte ham uanset hvad. Jeg kommer dog aldrig til at tilgive ham for at tage min plads på La Masia…
I feel you! Han tog også min plads i OL truppen. What could’ve been..

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Antimadridista »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: VM 2022

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
man dec 19, 2022 6:53 pm
Fantastisk finale. Det var som et eventyr, hvor prinsen (Messi) måtte gå grueligt meget igennem, inden han endeligt fik sin prinsesse.

Kampen i går var en sejr for:
1. Det argentinske folk - fedt at se den enorme passion de har for fodbold
2. Foldbold som underholdning - sikke en rutschebanetur, sikke et drama, sikke følelser osv.
3. Messi - nu kan ingen længere være i tvivl om, at han er GOAT

Omkring Argentina og deres opførsel: Ja, de gik over stregen af og til. Ja, Paredes burde være vist ud mod Holland. Ja, Martinez var usympatisk i straffesparkskonkurrencen. Deres opførsel bryder jeg mig ikke specielt om.

Alligevel elsker jeg Argentina på grund af Messi, og fordi de udviser en enorm vilje og passion og har haft følelserne uden på trøjen i hele turneringen. Det synes jeg er megafedt. I modsætníng til eksempelvis Frankrings pragtisme og arrogance.

Sorry to say, men jeg synes det var fedt at se Mbappes tudefjæs efter kampen. Han virker (på mig) ekstremt arrogant og usympatisk. Endelig vil jeg hellere se et hold som Argentina, som giver alt på banen, frem for Danmark der spillede totalt uden energi, vildskab osv. (selvom jeg naturligvis altid holder med Danmark).

Fodbold handler om følelser, og jeg har forsat ikke fået pulsen ned efter dramaet i går. Jeg beklager, hvis jeg har trådt nogen over tæerne mht. Frankrig…

Anyway, rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle.

VISCA EL BARCA!
Nunmer 3 er jeg ikke enig i. Messi har længe været den ultimative G.O.A.T 🐐
Dem der er i tvivl vil fortsat være i tvivl fordi haters gonna hate for evigt ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: VM 2022

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:
man dec 19, 2022 7:37 pm
Isageren skrev:
man dec 19, 2022 7:24 pm
Tello skrev:
man dec 19, 2022 7:02 pm
Hvis man som Barca fan ikke kan fejre at Messi fik et VM, så ved jeg ikke helt…
Det vil jeg også mene. Jeg holdte med Argentina over Danmark. Messi har givet mig flest gode stunder i mit liv. Det mindste man kan gøre er at støtte ham uanset hvad. Jeg kommer dog aldrig til at tilgive ham for at tage min plads på La Masia…
I feel you! Han tog også min plads i OL truppen. What could’ve been..
Han tog min barndoms kæreste 😤🤬
MDCCCXCIX

nosslo15
Indlæg: 984
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 144 gange

Re: VM 2022

Indlæg af nosslo15 »

Kære Allesammen.

Ikke siden dengang jeg som 7 årig fik mine allerførste fodboldstøvler i julegave af min mor, har jeg fået en bedre en af slagsen, end da Argentina og Messi i går vandt fodbold VM, i en af de bedste og mest medrivende finaler, nogensinde.

Drømmen gik i opfyldelse. Min drøm gik i opfyldelse. Vores (vi Barca fans) drøm gik i opfyldelse - og ikke mindst gik Argentinas og Messis drøm i opfyldelse. Forbandelsen blev hævet - og Argentina og Messi forløst og født på ny.

Og da drømmen materialiserede sig blev mange fodboldelskere verden over som børn igen, sådan som det altid sker i narrativer, hvor den moralske og den poetiske retfærdighed synkroniseres og sejrer - til sidst. Således er det 21 århundredes hidtil største helte epos nu skrevet: den ny helt trådte i den gamle helts fodspor - og fyldte dem endnu større ud. Det gode, det sande og det skønne sejrede. SNØFT, SNØFT! :cry: :cry: :cry:

Julen handler om barnet og om barnet i det voksne menneske. Ved dette jule (gave) VM er alle vi voksne fodboldelskere verden over i nogle få, men uforglemmelige stunder blevet som børn igen. Vi har, i kraft af vore følelser for en lille, rødskægget 10èr, genoplevet den spænding (hold nu kæft, det var nervepirrende!) og den magi, som julen rummer - for barnet. Ligesom dengang jeg var lille og troede på julemanden - og satte en sko i vinduet, hver dag i december, så "nissen" kunne komme en lille gave i den - hvis jeg da ellers havde været god og artig. Da Argentina vandt i går, blev verden som dengang - som fortryllet på ny.

I 2014 da Argentina og Messi mødte Tyskland, manglede de lige det sidste held - og "El Diego" kunne intet gøre fra tribunen.

I går sad "El Diego" eller undskyld, Sankt, "El Diego" oppe i himlen sammen med alle sine andre fodboldtossede helgen venner (og formentlig også en overordnet eller to) og de blev naturligvis alle rørende enige om, at gøre så bolden - lige akkurat - trillede over til Argentinas og Messis fordel.

Og således vandt det gode og det sande og det skønne.

Glædelig Jul, Folkens.

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Antimadridista »

Amen…

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: VM 2022

Indlæg af Lopezzz »

Han har cementeret alt og alle. Fuck vi er heldige at være vidne til alt han har opnået.
Tænk at elske og støtte en klub og så får at vide at en La Masia dreng med kæmpe talent er på vej op på førsteholdet. Resten er en uforglemmelig eventyr.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: VM 2022

Indlæg af Lopezzz »

Så er trofæet endelig hjemme :cool:

MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14841
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1652 gange
Blevet takket: 1094 gange
Kontakt:

Re: VM 2022

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Kvoller »



Emilliano Martinez har taget en dukke med til paraden og klistret Mbappes hoved på. Jeg bryder mig overhovedet ikke om Mbappe, jeg synes han minder om Ronaldo i hans arrogance. Meeeen, er det ikke en smule barnligt af Martinez?

Filten
Indlæg: 1751
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 169 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Filten »

Kvoller skrev:
tirs dec 20, 2022 10:37 pm


Emilliano Martinez har taget en dukke med til paraden og klistret Mbappes hoved på. Jeg bryder mig overhovedet ikke om Mbappe, jeg synes han minder om Ronaldo i hans arrogance. Meeeen, er det ikke en smule barnligt af Martinez?
Mbappe er så arrogant, at det er helt ok :)
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Indlæg: 9120
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 893 gange
Blevet takket: 936 gange

Re: VM 2022

Indlæg af Antimadridista »

Syntes det er i overkanten nu.

DrGink
Indlæg: 671
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 644 gange
Blevet takket: 145 gange

Re: VM 2022

Indlæg af DrGink »

Kvoller skrev:
tirs dec 20, 2022 10:37 pm


Emilliano Martinez har taget en dukke med til paraden og klistret Mbappes hoved på. Jeg bryder mig overhovedet ikke om Mbappe, jeg synes han minder om Ronaldo i hans arrogance. Meeeen, er det ikke en smule barnligt af Martinez?
Jo det hører ingen steder hjemme. Og jeg også enig i din vurdering af Mbappe. Men en del af at kunne lave den vurdering er jo også at man kan løfte sig over det selv (ikke at jeg tror Mbappe, ville synke til det niveau).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster